quote:Op zaterdag 18 november 2006 10:04 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Oooohhh, dus er komt nog veel meer.
Kijk dan vind het gelijk niet zo'n drama meer om te moeten wachten.
* Twisted_fok is serieus een beetje opgelucht
Jammer dat er niet meer van hem op youtube staatquote:Op zaterdag 18 november 2006 10:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja Najib is echt fantastisch
ik stonk er bij de show ook echt in toen hij die imitatie van Lonny, de kok uit Indonesië deed, en hij last van z'n tanden en tong kreeg![]()
Of dat verhaal over die SOA test![]()
Doe je dat wel vaker?quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:23 schreef Faithz het volgende:
Jodelahiteeeeeeeeeeeeee
Het schijnt, dat als je wilt kijken of je aanleg hebt, je een politieauto moet proberen na te doenquote:
Ik snap niet dat die mensen niet even door personen in hun omgeving met beide benen op de grond worden gezetquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:13 schreef Faithz het volgende:
[..]
Het schijnt, dat als je wilt kijken of je aanleg hebt, je een politieauto moet proberen na te doen
XfactorEn ja, het is afgezaagd en sommige mensen vind ik echt zielig
maar er zitten mensen bij die zichzelf zo geweldig vinden... en die worden even met beide benen op de grond gezet
Nee nou precies! Helemaal met je eens!quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:15 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik snap niet dat die mensen niet even door personen in hun omgeving met beide benen op de grond worden gezet.
al is dat bij sommige mensen praten tegen een muur natuurlijk
met iets andere programma's zoeken, dan kom je wel volledige dingen van hem tegenquote:Op zaterdag 18 november 2006 19:26 schreef Faithz het volgende:
[..]
Jammer dat er niet meer van hem op youtube staat
Ik mocht weer voetballenquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
met iets andere programma's zoeken, dan kom je wel volledige dingen van hem tegen![]()
Dat moet een hele opluchting voor je zijnquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:08 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik mocht weer voetballen.
Maar nu ga ik slapen! morgen vroeg naar vriendinlief.
ga dan maar alvast oefenen op de volgende zinquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:44 schreef Sebasser het volgende:
Zal ik ook meedoen met de X-factor?
Ik kan nogal een hooggilgeluid opzetten..
Klinkt net zo als een (auto)alarm..
Jamaar ik kan alleen heeeeeel hoog gillen..quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ga dan maar alvast oefenen op de volgende zin
kiep de sool ulaaif![]()
![]()
Vrouwen zijn af en toe net een ambulancequote:Op zaterdag 18 november 2006 22:44 schreef Sebasser het volgende:
Zal ik ook meedoen met de X-factor?
Ik kan nogal een hooggilgeluid opzetten..
Klinkt net zo als een (auto)alarm..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moest ik aan denken![]()
ijs_beer fan!
Dan benje misschien zo'n hele zeldzame countertenorquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:56 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Jamaar ik kan alleen heeeeeel hoog gillen..
Meer niet.
Dat hoorde toch juist ook bij die zinquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:56 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Jamaar ik kan alleen heeeeeel hoog gillen..
Meer niet.
Was dat misschien iets te grof?quote:Sebas. *Zoekt kamer in groningen.* zegt:
Je zegt niet veel zinnigs terug trouwens..
michaela ^^^^ Hou van johan zegt:
wie ik ag maar ik weet niks zinig te vertellen
Sebas. *Zoekt kamer in groningen.* zegt:
Nou, ik vertel bijvoorbeeld dingen, Eh..
Kan je zelfs daar niks zinnigs op zeggen?
Hm, heb jij anders zin om ff de stad in te gaan?
mag niet meer
Waarom niet
heb o geen zin
Dat zal me een worst wezen
Waarom mag je niet meer de stad in?
om dat ik geen zin heb en niet mijn mama mag
Ik weet dat je geen zin hebt, en dat zal me een worst wezen, zoals ik al zei..
Waarom mag je niet meer uit van je moeder slimbo..
om tog niet en ga liefer niet met een vreemt iemand op stap
Je kent me toch
Oh, en doe aub eens iets aan je nederlands..
jha wel
Nou dan, dan ben ik toch niet vreemd?
als jij probleemen hebt met mijn nederlands dan moet je niet meer met mij chatten
Sebas. *Zoekt kamer in groningen.* zegt:!!!!
Hoe ziekelijk kan je zijn mens![]()
Ik ben ondertussen breezahtaal gewend 14.gifquote:Op zaterdag 18 november 2006 23:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik snap de dingen die zij zegt niet zo goed.
Ja nog een jaar of 10 en dan staat die breazuhtaal gewoon in de Staatscourantquote:Op zaterdag 18 november 2006 23:10 schreef Sebasser het volgende:
Anyway, stroekie..
Volgens mij hebben die mensen dat soort dingen zelf niet eens in de gaten..
Getver. Nee, dat mag gewoon niet kunnen. Quelle horreur!quote:Op zaterdag 18 november 2006 23:12 schreef Sebasser het volgende:
Hebben jullie dat gelezen trouwens?
In (nieuw) zeeland willen ze smstaal (dingen als brb, hvj en wjnmk) toestaan op tentamens ofzo..
quote:"Arthur..." Zijn moeder stond in de deuropening en zag er wat verloren uit.
www.tvopjepc.nlquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
met iets andere programma's zoeken, dan kom je wel volledige dingen van hem tegen![]()
quote:
Van die msn-namen waarvan je denkt... "wat staat daar in godesnaamquote:Op zondag 19 november 2006 10:41 schreef Faithz het volgende:
Nog erger, volledige zinnen die bestaan uit alleen maar smilies![]()
Lief en hart vervangen door een hartje.. en vervangen door een springende animatie EN etc
quote:Op zondag 19 november 2006 21:17 schreef Faithz het volgende:
(L)(L)(L)(L)(K)(K)(K)(K)LOVE ME SKATJE(L)(L)(L)(L)(K)(K)(K)(K)MIS JUH LIEFURD!!!!!!(L)(L)(L) zegt:
LOL, toppunt!quote:Op zondag 19 november 2006 21:24 schreef Sebasser het volgende:
offe
·$4к.єllýý ·$39ฬ.๏ยt HvjOu sGatt hóu Fhan jÓu aFz:Je LieFv ·$36เภﻮє ·$13Tris&miiBfflife,,HvjÉ SGatt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |