Nee maar ik ga zoquote:
Ja, ik heb ze inderdaad kunnen overtuigen dat 't lichtelijk onmogelijk was om het op zo'n korte tijdsduur af te maken. Toen heb ik met ze afgesproken dat ik wel zie hoe ver ik kom (hoewel wel een aantal dingen moesten werken voor vrijdag). Nu heb ik een half af product, waar ik nog af en toe 's avonds aan werk. Ik wil pas beoordeeld worden op wat ik heb afgemaakt.quote:Op woensdag 22 november 2006 20:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en dat is dus dat beuchte project waar je zoveel moeite voor moest doen om de leraren van je mening te overtuigen?
succesquote:Op woensdag 22 november 2006 20:47 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ja, ik heb ze inderdaad kunnen overtuigen dat 't lichtelijk onmogelijk was om het op zo'n korte tijdsduur af te maken. Toen heb ik met ze afgesproken dat ik wel zie hoe ver ik kom (hoewel wel een aantal dingen moesten werken voor vrijdag). Nu heb ik een half af product, waar ik nog af en toe 's avonds aan werk. Ik wil pas beoordeeld worden op wat ik heb afgemaakt.
Keep the soul alivequote:Op woensdag 22 november 2006 21:00 schreef Stroekie het volgende:
zo knopje gedrukt en klaar
En nu maar hopen dat er nog 1 Boris in de kamer blijft
Wa's dat voor een lulhannes?quote:Op woensdag 22 november 2006 21:03 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Keep the soul aliveD D:D ;d D: d;D ~!:1 !:d ;D d D::D D
ROLFLOL : D;d D:D ;D
[afbeelding]
Nee mijn Boris heeft veel minder haarquote:Op woensdag 22 november 2006 21:03 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Keep the soul aliveD D:D ;d D: d;D ~!:1 !:d ;D d D::D D
ROLFLOL : D;d D:D ;D
[afbeelding]
inderdaad lulhannesquote:Op woensdag 22 november 2006 21:07 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Wa's dat voor een lulhannes?
* NanKing ookquote:Op woensdag 22 november 2006 21:16 schreef maedel het volgende:
Zo, wat een spanning zo bij de exitpolls....
* maedel is dol op politiek!
Het zou ook 'ns niet.quote:Op woensdag 22 november 2006 21:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
inderdaad lulhannes![]()
en ook dit komt uit Venlo net als Geert Wilders
volgens mij moesten we dat stadje gewoon aan de Oosterburen verkopen![]()
Oh, het hele spel, ik vind het geweldig.quote:Op woensdag 22 november 2006 21:44 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik niet. Daarvoor ben ik wat te ernstig aangelegd.
Ach volgens mij mag ik best de draak steken met Venloquote:Op woensdag 22 november 2006 21:59 schreef maedel het volgende:
[..]
Oh, het hele spel, ik vind het geweldig.
En deze formatie gaat geloof ik tot de zomer duren, dus we kunnen nog lang genieten![]()
Oh, en niet mekkeren over Venlo! Venlo kan er ook niks aan doen dat er soms wat rare mensen vandaan komen.
Ik vind 9 racisten in de kamer ook heel ergquote:Op woensdag 22 november 2006 21:44 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik niet. Daarvoor ben ik wat te ernstig aangelegd.
Alweerquote:Op donderdag 23 november 2006 07:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zit jij hier nu nog of alweer ??
val ik hier nu verschikkelijk door de mand als ik moet bekennen dat ik volgens mij nog nooit een aflevering van Coupling gezien hebquote:Op donderdag 23 november 2006 07:50 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Alweer
Ik ging slapen rond een uur of half 3, een half uurtje nadat coupling was afgelopen..Coupling
Die "naked" aflevering
Met die ober
Ja maar toch is de SP nu weer de grootste in Oss,quote:Op donderdag 23 november 2006 08:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
In Oss was er geen massaal volksfeest![]()
Het feestvarken was z'n eigen stad uitgevluchtquote:Op donderdag 23 november 2006 08:47 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ja maar toch is de SP nu weer de grootste in Oss,.
Nanking heeft ze allemaal al tig keer gezien trouwensquote:Op donderdag 23 november 2006 08:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
val ik hier nu verschikkelijk door de mand als ik moet bekennen dat ik volgens mij nog nooit een aflevering van Coupling gezien heb![]()
Ben je aan het babysittenquote:Op donderdag 23 november 2006 09:45 schreef Sebasser het volgende:
Oh, der komt een nieuwe klas binnenlopen.
ff iedereen laten zitten, brb
Het kan nog veel erger: de neus van je vriend of vriendin zal maar dichterzittenquote:
Ik had me verstopt,quote:Op donderdag 23 november 2006 11:35 schreef Faithz het volgende:
Heb ik iemand beledigd?![]()
Waar is iedereen?
hoiquote:Op donderdag 23 november 2006 11:35 schreef Faithz het volgende:
Heb ik iemand beledigd?![]()
Waar is iedereen?
Ja hoor, alle boeken staan in de kasten, kom maar eens langs, biertje zuipen enzo,quote:Op donderdag 23 november 2006 11:41 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Heb je je kamer al wat opgeruimt?
ik ben niet zo van de dozenquote:Op donderdag 23 november 2006 11:50 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ja hoor, alle boeken staan in de kasten, kom maar eens langs, biertje zuipen enzo,.
De rest van de dozen moet ik nog uitzoeken,.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |