Walter v/d Kampquote:Op dinsdag 21 november 2006 16:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Schrijver/homo-activist die ik twee jaar terug op de rainbow experience heb leren kennen. Ik ben nog een keer bij hem wezen logeren en heb hem geholpen met zijn boek...
Hij was wel erg ziek, maar ik had eigenlijk verwacht/gehoopt dat ie er wel bovenop zou komen...
Judasquote:Op dinsdag 21 november 2006 17:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Walter v/d Kamp
die ook bij je Whiskey meet was?
die van dat boek Jesus is een homo??
Ja, die Walter Kamp.quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Walter v/d Kamp
die ook bij je Whiskey meet was?
die van dat boek Jesus is een homo??
Kristel Zweersquote:Op dinsdag 21 november 2006 23:32 schreef wonderer het volgende:
Een van de K3's?
Whehe, its patented,quote:Op woensdag 22 november 2006 08:23 schreef Stroekie het volgende:
Hallo allemaal![]()
oh, en Sitethief, ik had je koffie nodig gehad, dan had ik mij vanochtend niet verslapen![]()
quote:Op woensdag 22 november 2006 10:08 schreef Faithz het volgende:
Goed!ben erg benieuw.
De uitslagen kunnen alleen 5 tot 4 weken op zich laten wachten
Nou dan moet jij mij maar het geheim van de smid verkopen hoor !!quote:Op woensdag 22 november 2006 10:22 schreef Sitethief het volgende:![]()
voor Wonderer
![]()
![]()
[..]
Whehe, its patented,.
Ja,quote:Op woensdag 22 november 2006 10:49 schreef Faithz het volgende:
Een vies toiletdeksel met de poep van je buurman
Dankje!quote:Op woensdag 22 november 2006 10:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
![]()
en succes dan met het wachten op de uitslag
Je zal zelf maar net lekker op de wc zittenquote:Op woensdag 22 november 2006 10:54 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja,![]()
Stel dat je de deksel niet dicht zou doen....
Dan zit het ook tegen de tegels![]()
Ik heb er voor de zekerheid beneden ook maar wat zwaars op gezet, ik heb er al rare verhalen over gehoord namelijk.
Ik moet zeggen, die gedachte is inderdaad al wel bij me opgekomenquote:Op woensdag 22 november 2006 11:07 schreef Faithz het volgende:
[..]
Je zal zelf maar net lekker op de wc zitten![]()
Dat geloof ik bestquote:Op woensdag 22 november 2006 12:09 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, die gedachte is inderdaad al wel bij me opgekomen![]()
Nou ja, gewoon gaan dus (sowieso boven). Ik hoop maar dat ik de boel op tijd hoor aankomenquote:Op woensdag 22 november 2006 12:24 schreef Faithz het volgende:
[..]
Dat geloof ik best
Wat nou als je echt moet? Het risico maar lopen? Of boven op de wc (als je die hebt)? Wel risico verminderend denk ik![]()
En komt het niet via de gootsteen naar buiten? En je doucheputje?
En de webcam al klaarliggen voor het vastleggen van actiemomenten?quote:Op woensdag 22 november 2006 12:26 schreef maedel het volgende:
[..]
Nou ja, gewoon gaan dus (sowieso boven). Ik hoop maar dat ik de boel op tijd hoor aankomen![]()
quote:Op woensdag 22 november 2006 12:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En de webcam al klaarliggen voor het vastleggen van actiemomenten?![]()
Super ideequote:Op woensdag 22 november 2006 12:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En de webcam al klaarliggen voor het vastleggen van actiemomenten?![]()
Nee niet van een eventueel toiletbezoek van Maedel, zo'n zieke geest heb ik nu ook weer niet, maar meer als de rioolbuis zelf gaat protesterenquote:
Jawel, ik had wel goed commentaarquote:Op woensdag 22 november 2006 12:22 schreef Faithz het volgende:
[..]
Details, details!
en/of
mag zeker niet meer?
Ja en dan ben ik er weer en bij jij weer vertrokkenquote:Op woensdag 22 november 2006 18:54 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Hm, uiteraard is iedereen weg
en zeg eens eerlijk, heb je ons net zo gemist als wij jouquote:Op woensdag 22 november 2006 18:50 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
zo, poepoe, nou nou, daar ben ik weer..
Jah, even stemmen, was net thuis..quote:Op woensdag 22 november 2006 19:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja en dan ben ik er weer en bij jij weer vertrokken![]()
Ik ga proberen vandaag een van de allerlaatsten op het bureau te zijnquote:Op woensdag 22 november 2006 20:00 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Jah, even stemmen, was net thuis..
maar de maelstroom heeft wel het gewenste resultaat opgeleverd?quote:Op woensdag 22 november 2006 19:59 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ik heb zelfs mezelf gemist in de maelstrom van dingetjes die moesten gebeuren.....
Het vriest in m'n hart.
en dat is dus dat beuchte project waar je zoveel moeite voor moest doen om de leraren van je mening te overtuigen?quote:Op woensdag 22 november 2006 20:40 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ja, er was gewoon zulke moordende deadlines dat er gewoon niks in bedwang te houden viel. Ik moest in twee weken een project doen waar anderen in groepjes van 3, vier weken voor kreeg. Goed, ik wilde een lichtelijk aangepast project en dat had ik in 't begin aangegeven. En men komt op 't laatst mee "Dat ik het toch maar hetzelfde moet doen"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |