En die ga ik nu nemenquote:Op vrijdag 24 november 2006 14:13 schreef Chowi het volgende:
Geloof het of niet, maar er bestaan treinen!
Ik geloof het niet.quote:Op vrijdag 24 november 2006 14:13 schreef Chowi het volgende:
Geloof het of niet, maar er bestaan treinen!
Behouden vaart, en eveneens een prettig weekend gewenst.quote:Op vrijdag 24 november 2006 14:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
En die ga ik nu nemenfijn weekend allemaal!
Heus! Kijk hier!quote:
Ook lid van het Gelders Volksleger?quote:Op vrijdag 24 november 2006 14:08 schreef Chowi het volgende:
Thuis. In Gelderland.
Zo die Herman Koch heeft een vooruitziende blikquote:Op vrijdag 24 november 2006 23:22 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ook lid van het Gelders Volksleger?
Ja die ging uitlogeren in een hotel te Kedichemquote:Op vrijdag 24 november 2006 23:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zo die Herman Koch heeft een vooruitziende blik![]()
quote:Op zaterdag 25 november 2006 07:45 schreef Stroekie het volgende:
Hallo allemaal
Wie wil er verse Jus, en wie koffie of een warm croissantje ?
yeah meer ontbijdgastenquote:Op zaterdag 25 november 2006 09:52 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik ga voor het croissantje. Koffie heb ik al en jus daar hou ik niet zo van:)
* maedel zet verwarming een stukje omhoog.
He, gezellig. Goedemorgen
Zo dan heb je het toch wel met haar getroffenquote:Op zaterdag 25 november 2006 10:02 schreef Faithz het volgende:
[afbeelding]
dvd speler van vriendin gekregen![]()
Met scream 1, 2 en 3![]()
![]()
Lief huh![]()
Ja daarom had ik deze editie dus overgeslagen omdat ik voor mezelf, en mijn collega's toch weer fris en fruitig om 7.30 uur op me welk wilde zitten, althans voor zover mogelijkquote:Op zaterdag 25 november 2006 10:23 schreef Faithz het volgende:
Het Frisofeest was erg leukMaar goed, dat is ook maar vaak net met wie je bent enzo.
Ben alleen vroeg gegaan. Ik moet zo naar de sinterklaasmiddag van mijn werk, nog het een en ander doen.. daar wilde ik niet brak aankomen.
Screamquote:Op zaterdag 25 november 2006 10:02 schreef Faithz het volgende:
[afbeelding]
dvd speler van vriendin gekregen![]()
Met scream 1, 2 en 3![]()
![]()
Lief huh![]()
ik lag vandaag een meter of 4 verder tussen de kranten op de bankquote:Op zondag 26 november 2006 17:38 schreef maedel het volgende:
Nou ja, wat is hier aan de hand zeg?![]()
Waar is iedereen???
* maedel was zelf ook weg... daar niet van...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |