quote:Op donderdag 23 november 2006 22:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee. Ik ben op het moment boos op alles en heb overal genoeg van..
Het stomme is dat ik het echt niet kan uitleggen.quote:
Vandaar dat er ook geen topic in R&P staatquote:Op donderdag 23 november 2006 22:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het stomme is dat ik het echt niet kan uitleggen.
Ja, dat ga ik nu zetten en dan de hond uit latenquote:
ach kort maar hevig dusquote:Op vrijdag 24 november 2006 07:58 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ja, dat ga ik nu zetten en dan de hond uit laten.
Dus het was helaas van korte duur.
Heb je me gemist dan?quote:
wat leuk voor je dat het zo goed bevaltquote:Op vrijdag 24 november 2006 08:50 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Heb je me gemist dan?.
Gisteren met mijn huisgenoten een film gehuurd, whisky op tafel, sigaartje erbij. Dan zit je daar met z'n 4en lekker relaxt, en we dachten allevier tegelijjk; "Wat is het leven toch goed". Op dat moment leek niks meer stuk te kunnen, heerlijk zo'n moment,.
Neequote:Op vrijdag 24 november 2006 10:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Is er iets dat wij kunen doen zodat je straks een wat vrolijkere smiley kan posten ?
en beschuitjes mee voor in de treinquote:Op vrijdag 24 november 2006 10:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Neeik ben aan de spetterpoep
Zo ff pillen ervoor halen.strax naar mikey
zuurkool schotelquote:
zo die nachtrust heeft inderdaad dingen veranderd!!!!!!!quote:Op vrijdag 24 november 2006 13:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kan met zekerheid zeggen dat deze nacht me toch wel enigszins goed heeft gedaan, ikop school niet over me heen heb alten lopen (iemand even goed op zijn nummer zetten, nadat hij begon te kloten), en ik schijt had aan zeurderige leraren die tegen me begonnen te zeiken (ik zei hem dat ie maar naar de leerlingcoördinatrice moest als hij ergens problemen mee had).
Zijn het scones?quote:Op vrijdag 24 november 2006 13:59 schreef Chowi het volgende:
[afbeelding]
Dit heb ik net gemaakt! Iemand proeven?
Het zijn scones.quote:
Dan wil er er wel proevenquote:
Met véél room erop. En kom maar langs.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |