quote:Op maandag 20 november 2006 13:06 schreef Rib-i het volgende:
Een motor op Dunlop-banden ... Rijdt zeker als een tennisbal
quote:Op maandag 20 november 2006 13:04 schreef ondeugend het volgende:
Sinterklaas bestaat, God niet.
Ik weet het want ik heb bij de sint op schoot gezeten.
quote:Op maandag 20 november 2006 13:14 schreef Rib-i het volgende:
Een Harley is tegenwoordig net zo Amerikaans als sushi
quote:Op maandag 20 november 2006 13:14 schreef Rib-i het volgende:
Een Harley is tegenwoordig net zo Amerikaans als sushi
quote:Op maandag 20 november 2006 13:45 schreef Rib-i het volgende:
Waar is de dief?
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op maandag 20 november 2006 13:47 schreef kratjuh het volgende:
[..]![]()
Is het Rib-I's Humordag vandaag ?
Waar is de dief?
[afbeelding]
[afbeelding]
Héééé.. weer doorlinken.. is dat voor Ricahrdgie?quote:
Waar is de dief?
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja ja.. iets kopen.. naar huis brengen.. bonnetje inscannen.quote:Op maandag 20 november 2006 13:51 schreef koffiekoekje het volgende:whehehe...
Ik heb zo'n ding al eens thuis gehad, omdat men wat vergetend dat ding er af te halentoen maar even gebeld dat het alarm af stond
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee, dit is gewoon zoals het hoortquote:Op maandag 20 november 2006 13:54 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Héééé.. weer doorlinken.. is dat voor Ricahrdgie?
Voor je het weet zit je in een of andere auto slowchatquote:Op maandag 20 november 2006 13:57 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
nee, dit is gewoon zoals het hoorthoeft tenminste niet iedereen terug te gaan en het topic opzoeken
![]()
ook dat nog jaquote:Op maandag 20 november 2006 14:09 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Voor je het weet zit je in een of andere auto slowchat
quote:Op maandag 20 november 2006 14:09 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ondermeer door een medewerker van... voorheen geheten de Black Ninja.quote:Op maandag 20 november 2006 14:09 schreef koffiekoekje het volgende:
quote:Op maandag 20 november 2006 14:51 schreef Rib-i het volgende:
Ik heb deze gekozen
[afbeelding]
Ben ook de enige geloof ik![]()
Ik ben voor de TL1000 stickertquote:Op maandag 20 november 2006 14:54 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Ieder zijn smaak![]()
, ik vind de carbon gewoon de beste, alleen die heeft hij er dus juist afgehaald.
![]()
Tnx voor de tip, kon ik weer ff alle frustraties van me afschrijvenquote:
Eigenlijk heb ik zoiets van plak er een op en klaarquote:Op maandag 20 november 2006 14:54 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Ieder zijn smaak![]()
, ik vind de carbon gewoon de beste, alleen die heeft hij er dus juist afgehaald.
![]()
Maar goed... wat bwt al zei, Laat het los WB, laat die TL losquote:Op maandag 20 november 2006 14:54 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Ieder zijn smaak![]()
![]()
Ik heb zin om hem kapot te slaanquote:Op maandag 20 november 2006 15:00 schreef Rib-i het volgende:
Phatzak, cabriodingus denkt dat je een meisje met lange zwarte haren bent
quote:Op maandag 20 november 2006 15:02 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik heb zin om hem kapot te slaan![]()
U heeft gekozen voor optie 5:quote:Op maandag 20 november 2006 15:21 schreef BazzieK het volgende:
Moggah
[afbeelding]
Die gekozen, de enige die een beetje subtiel is
quote:Op maandag 20 november 2006 15:28 schreef worldpimber het volgende:
[..]
U heeft gekozen voor optie 5:
Zeer waarschijnlijk bent u homofiel en laat u zich regelmatig uitwonen door familie of vrienden. Tevens eet je graag roze glacés en ga je regelmatig naar de sauna.
WTF![]()
Ik kies nooit voor leestekens die ik niet kenquote:Op maandag 20 november 2006 15:21 schreef BazzieK het volgende:
Moggah
[afbeelding]
quote:Op maandag 20 november 2006 15:28 schreef worldpimber het volgende:
[..]
U heeft gekozen voor optie 5:
Zeer waarschijnlijk bent u homofiel en laat u zich regelmatig uitwonen door familie of vrienden. Tevens eet je graag roze glacés en ga je regelmatig naar de sauna.
WTF![]()
Bemoei je er dan niet mee.quote:Op maandag 20 november 2006 15:08 schreef hicham het volgende:
Wordt weer een toptopic voor Worldbeater
Carbon is ook subtiel.quote:Op maandag 20 november 2006 15:21 schreef BazzieK het volgende:
Moggah
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, meer mensen die waardering hebben voor posts waar niet alleen aan de inhoud wordt gedachtquote:Op maandag 20 november 2006 15:39 schreef Worldbeater het volgende:
Toptopic als in snel, nette opmaak, en veel foto's.![]()
quote:Op maandag 20 november 2006 15:42 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ah, meer mensen die waardering hebben voor posts waar niet alleen aan de inhoud wordt gedacht
Ook het samenspel van smilies, alineagebruik en overige tekens moet natuurlijk in harmonie zijn
quote:Op maandag 20 november 2006 15:39 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Carbon is ook subtiel.
Het is toch al een flikker met zijn roze knopjes en lichtblauw geadoniseerde shitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan kan een foute sjonnie tankpad er ook nog wel bij
![]()
quote:Op maandag 20 november 2006 14:21 schreef Worldbeater het volgende:
Ondermeer door een medewerker van... voorheen geheten de Black Ninja.
[afbeelding]
That wasn't too smart wasn't it.![]()
Eeeej,quote:Op maandag 20 november 2006 15:21 schreef BazzieK het volgende:
Moggah
[afbeelding]
Ben jij nou een beetje Chinees eigenlijk?quote:
Leuk lease bak voor erbij. Wel iets voor een financiel controller.quote:Op maandag 20 november 2006 16:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
BBVVOOAAPPPP![]()
Machtige Machien zo een Vee-Agt
![]()
wel een beetje logge bak, niet echt een stuurauto (overhellen
) S80 remde bijv. veel krachtiger, ook niet gek met dat gewicht dat de XC90 meesleurt maar zeker comfortabel
met een parkeercamera, nav, volvo on call, rear seat entertainment, koelkast, etc. etc. etc. (deze variant kostte een ruime 100.000)
If so ...quote:Op maandag 20 november 2006 16:56 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ben jij nou een beetje Chinees eigenlijk?
quote:“Omgang met een Chinees….!”
Blijf altijd rustig en vriendelijk.
Verhef nooit je stem.
Ben niet amicaal en vertel nooit moppen.
Cynisme word altijd verkeerd begrepen.
Zaken doe je tijdens het eten, heel veel en heeeeeel vaak.
Cadeautjes zijn altijd welkom en er wordt naar uitgekeken (corruptie trouwens ook, niet goed wel realiteit).
Een visite kaartje geef je aan met twee handen.
Iemands blik vasthouden of een schouderklopje geven word als zeer onbeleefd aangezien.
Persoonlijke relatie met een klant is heel belangrijk en als jij een relatie heb met die persoon zal dit zo blijven.
Iets door je collega laten regelen is dodelijk voor je relatie, dus je handel, Chinezen wachten liever tot je weer tijd voor hen heeft dan door iemand anders te worden geholpen, ook al is die iemand anders je meerdere of zelfs je baas.
Chinezen zijn heel gevoelig en hebben iets heel snel door, maar laten niets merken.
Ze vergeten nooit wat, veranderen veel en lijken chaotisch, zeggen ja als ze iets niet hebben begrepen en ontwijken liever het antwoord “NEE”.
Voor een vruchtbare toekomst in het land van de toekomst moet een ondernemer eerst investeren in een langdurige persoonlijke relatie met zijn handelspartner.
Maar weinig Chinezen beheersen de Engelsen taal, men waardeert het dan ook dat bij correspondentie, dat hun naam in het Chinees is geschreven en als er een bedrijfspresentatie wordt gegeven, dit ook in het Chinees gebeurd.
Een Chinese tolk is dan ook goud waard.
Een contract tekenen is niet genoeg, dan beginnen de echte onderhandelingen pas.
Als je de eerste betaling voor de geleverde diensten op je rekening hebt staan, ja dan pas is er sprake van een relatie.
Ik hoop dat er collega’s & direkties zijn die hier hun voordeel mee kunnen doen.
Zijn er vragen over Chinesen, heeft er iemand hulp nodig, bijvoorbeeld een tolk of een gids of moet er een brief worden vertaald? mail me kdevries0@chello.nl
(0 is een NUL) bellen mag natuurlijk ook maar in ons vak komt het nogal eens voor dat we niet thuis zijn. Veel succes en groetjes
Klaas en Hui Sheng de Vries. V.I.P. 200
Beuk Touringcars
Amsterdam Westzaanstraat 17
1013 NC Amsterdam
Mijn vriendin is een beetje Chinees.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aha.. weten we dat. Answer to the question.quote:Op maandag 20 november 2006 17:09 schreef Crashcat het volgende:
Punten kloppen wel, alleen geldt niet voor een in Holland geboren en getogen Chinees![]()
Ik heb toch niet ooit eens boekjes bij jou opgehaald he.![]()
![]()
quote:Op maandag 20 november 2006 17:10 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Mijn vriendin is een beetje Chinees.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[..]
Mijn vriendin is een beetje Chinees.![]()
[spoiler]Poepinees is mijn bijnaam voor haar. Lief he.![]()
[spoiler]
[..]Op een dag wordt je wakker in het ziekenhuis met chopsticks in je pisbuisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Of ze staat in de keuken en maakt een veeeeeeeelly special soup![]()
Meer bijnamen niet in dit topic.quote:Op maandag 20 november 2006 17:16 schreef Rib-i het volgende:
Op een dag wordt je wakker in het ziekenhuis met chopsticks in je pisbuis![]()
Of ze staat in de keuken en maakt een veeeeeeeelly special soup![]()
quote:Op maandag 20 november 2006 17:18 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ze kan wel lekker en apart koken.![]()
Alleen op vakantie vond ik al dat gedoe met zeevoedsel niet zo smakelijk.
Reuzen garnalen en kreeften op tafel ontleden enzo.![]()
Ben toch maar liever een gewone aardappelvreter.![]()
Ze zou nu 10 dagen in China zijn met haar broer en moeder, maar ze mochten niet van pappa.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.なんだっけ
quote:Op maandag 20 november 2006 17:19 schreef Crashcat het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat'is.![]()
![]()
quote:Op maandag 20 november 2006 17:20 schreef Rib-i het volgende:
Verander de titel in:
Hoe benader ik een Japanse vrouw..............!
Tap her shoulder.
http://mdn.mainichi-msn.c(...)2g00m0dm040000c.htmlquote:“If a guy simply taps me on the shoulder, I just swoon. Even when I go to the toilet, my body reacts. I’m a little bit scared of myself,” one woman sufferer tells Shukan Post.
Another adds: “When I got on the train one day, I could feel blood gushing toward a certain part of my body and it felt so good I almost let out a moan. It was sheer murder when everybody got pushed into the carriage.”
Yet another woman has her say.
“Even the vibration of my mobile phone is enough to set me off,” she says.
Ik snap hetquote:
quote:Op maandag 20 november 2006 17:28 schreef Crashcat het volgende:
[..]
[..]
http://mdn.mainichi-msn.c(...)2g00m0dm040000c.html
quote:Op maandag 20 november 2006 17:19 schreef Crashcat het volgende:
![]()
![]()
Had jij toendertijd niet een andere nick?quote:Op maandag 20 november 2006 17:10 schreef Worldbeater het volgende:
Ik heb toch niet ooit eens boekjes bij jou opgehaald he.![]()
![]()
Damn, dat is echt klotequote:Op maandag 20 november 2006 15:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En ik had een probleem met Imageready, die wilde eerst geen Gifjes meer exporteren.
Dus het topic is buiten de toegestaande edit tijd gewijzigd.![]()
![]()
Damn, dat is echt klotequote:Op maandag 20 november 2006 15:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En ik had een probleem met Imageready, die wilde eerst geen Gifjes meer exporteren.
Dus het topic is buiten de toegestaande edit tijd gewijzigd.![]()
![]()
quote:Op maandag 20 november 2006 18:15 schreef hicham het volgende:
[..]
Damn, dat is echt kloteIk ken het
![]()
![]()
2e post iets genuanceerdquote:Op maandag 20 november 2006 18:15 schreef hicham het volgende:
[..]
Damn, dat is echt kloteIk ken het
![]()
![]()
Ga je het doenquote:Op maandag 20 november 2006 18:28 schreef hicham het volgende:
http://www.motor-forum.nl/forum/topic/152346 [afbeelding] [afbeelding]
Ik niet, was voor jou maar had geen zin om je opnieuw te quotenquote:Op maandag 20 november 2006 18:33 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ga je het doen![]()
Is dat van die Johny
Ik kan alleen maar reageren zoals die andere lutsers:quote:Op maandag 20 november 2006 18:34 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik niet, was voor jou maar had geen zin om je opnieuw te quoten
Iznie van Johnny maar van Wheelyboy. Hij stopt met die-hard stunten en heeft nog een KTM
Nog een lutser:quote:Op maandag 20 november 2006 18:40 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik kan alleen maar reageren zoals die andere lutsers:
- je bent een half jaar te vroeg
- mooi ding maar nu geen geld
- is ruilen een optie
- schopje
Kut hè, maar ik zou serieus interesse hebben als ik een contract had
quote:Op maandag 20 november 2006 18:40 schreef Rib-i het volgende:
Ik kan alleen maar reageren zoals die andere lutsers:
- je bent een half jaar te vroeg
- mooi ding maar nu geen geld
- is ruilen een optie
- schopje
Maar hij ziet er wel netjes uit en is waarschijnlijk goed onderhouden voor een stanna bikequote:Op maandag 20 november 2006 18:45 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Echt MF ja, heeft een verkoper verder nix aan, behalve dan dat ie een tijdje bovenaan komt te staan
Verders vind ik het maar een ghaar ding....(en te duur ws ook
)
Die wheelybar is ook afzichtelijk
[..]
Mijn vriendin is een beetje Chinees.
Ik blijf Chinezen en poep een rare combinatie vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]Gezoeg bewijs op internet
![]()
quote:Op maandag 20 november 2006 18:51 schreef hicham het volgende:
Maar hij ziet er wel netjes uit en is waarschijnlijk goed onderhouden voor een stanna bike
quote:Dubbel gemonteerde remklauw
quote:Op maandag 20 november 2006 18:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:maar wat hebbie er aan; áchter
Om goed bij de achterrem te komen om de hoogte van de wheelie te controlerenquote:Op maandag 20 november 2006 18:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:maar wat hebbie er aan; áchter
quote:Op maandag 20 november 2006 19:11 schreef Worldbeater het volgende:
Margriet heeft haar Aprilia uitlaatje opgehaald.
![]()
[afbeelding]
Haar broer wilde gelijk wel alles meenemen voor 100 euro meer.Ging me nog iets te snel.
Was op zich ook geen hele slechte deal.![]()
Morgen een startmotor en dat mooie stuurkuipje versturen. Het geld voor het laatste is al overgemaakt.![]()
quote:Op maandag 20 november 2006 18:06 schreef Crashcat het volgende:
Had jij toendertijd niet een andere nick?![]()
![]()
quote:
Heb jij financiele vrijheid thuis..quote:Op maandag 20 november 2006 18:40 schreef Rib-i het volgende:
Kut hè, maar ik zou serieus interesse hebben als ik een contract had
quote:Op maandag 20 november 2006 19:17 schreef worldpimber het volgende:
En trouwens, doelend op de heftrucksalaris, daar kom ik mijn bed niet voor uit - opmerking... Wat is een acceptabel loon eigenlijk voor grote mensen? Heb er echt geen enkel idee bij
Wat is een acceptabel loon eigenlijk voor grote mensen? Heb er echt geen enkel idee bij
Wist je dat steeds meer politiegezinnen onder curatele staan...quote:
Neh, nog lang niet mên, dit is veel relaxed zo. Het idee hebben dat je nog alle kanten op kunt.quote:Op maandag 20 november 2006 19:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ga je de grote mensen wereld in
quote:Op maandag 20 november 2006 19:22 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wist je dat steeds meer politiegezinnen onder curatele staan...
fijn om te weten dat je nooit veel zult verdienen![]()
quote:Op maandag 20 november 2006 19:24 schreef worldpimber het volgende:
Neh, nog lang niet mên, dit is veel relaxed zo. Het idee hebben dat je nog alle kanten op kunt.![]()
bij mijn aanstelling heb ik gepost wat ik ga verdienenquote:Merjeh, je kan ook niemand vragen wat ie verdiend hier he, strikt geheim voor NL'ers
Tussen de 50 en 75 euro per maandquote:Op maandag 20 november 2006 19:24 schreef worldpimber het volgende:
Merjeh, je kan ook niemand vragen wat ie verdiend hier he, strikt geheim voor NL'ers
quote:Op maandag 20 november 2006 19:22 schreef worldpimber het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 november 2006 19:30 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Daar kom ik de baarmoeder niet eens voor uit![]()
En hoe weet jij datquote:Op maandag 20 november 2006 18:58 schreef koffiekoekje het volgende:
Ik blijf Chinezen en poep een rare combinatie vindenGezoeg bewijs op internet
Met een hele hoop dingen ben ik juist een "kniert" , en alle beetjes helpen momenteel.quote:Op maandag 20 november 2006 19:17 schreef worldpimber het volgende:Maar wat heb jij eigenlijk aan al dat kleingeld? Is voor jou prullaria toch
?
Geen idee .. ik zit niet in de P&O zoals Makster.quote:En trouwens, doelend op de heftrucksalaris, daar kom ik mijn bed niet voor uit - opmerking... Wat is een acceptabel loon eigenlijk voor grote mensen? Heb er echt geen enkel idee bij
hopelijk heb je het over nettobedragenquote:Op maandag 20 november 2006 19:31 schreef Worldbeater het volgende:
Of zeg ik nu hele gekke dingen. (@all)
quote:Op maandag 20 november 2006 19:31 schreef Worldbeater het volgende:
Met een hele hoop dingen ben ik juist een "kniert" , en alle beetjes helpen momenteel.![]()
Vind het niet eens een beetje trouwens.. wat de gek er voor geeft.![]()
![]()
quote:Maar de lol van salaris als heftruckchauffeur..ik denk dat ik alleen als uitkering al 100 euro meer krijg.
Als ik het krijg.![]()
Het hangt naast opleiding voornamelijk allemaal af van werkervaring..
.. rond de 1.500 euro lijkt mij een normaal aanvangsalaris.
Binnen drie jaar moet je doorgroeien naar 2.000 euro .. en na 10 jaar moet het iets van 2.500 euro zijn.
Of zeg ik nu hele gekke dingen. (@all)
Veel meer dan een salaris vergelijkbaar met drie jaar bedrijfsleven krijgen ze ook niet.quote:Op maandag 20 november 2006 19:22 schreef worldpimber het volgende:
quote:Op maandag 20 november 2006 19:26 schreef Crashcat het volgende:
Jah, dan heb je bij mij in een grijs verleden wat oud papier opgehaald![]()
quote:Op maandag 20 november 2006 19:30 schreef worldpimber het volgende:
Daar kom ik de baarmoeder niet eens voor uit![]()
Kanslozen zonder een hoger kader studie tussendoor.quote:Op maandag 20 november 2006 19:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hopelijk heb je het over nettobedragen![]()
Nope, praat over modaal+ heH. Niet over OPM.quote:Op maandag 20 november 2006 19:34 schreef worldpimber het volgende:![]()
Netto neem ik aan
?
En die laatste zin ..Die posten hier niet meer ...
![]()
quote:Op maandag 20 november 2006 19:31 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En hoe weet jij dat.. is trouwens een uitdrukking van kinderen vroeger.
Ik heb er verder geen enkele smerige bedenking bij.![]()
quote:Aardig realistisch, los gezien van functie ed. Zover ik weet dan...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Correctie... Het zijn meestal de Japanners met deze bewijzen!quote:Op maandag 20 november 2006 18:58 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ik blijf Chinezen en poep een rare combinatie vindenGezoeg bewijs op internet
Ik zie het topic niet.. had je die onder een andere user gemaakt?quote:Op maandag 20 november 2006 19:26 schreef Crashcat het volgende:
Jah, dan heb je bij mij in een grijs verleden wat oud papier opgehaald![]()
Joah.. je hebt natuurlijk altijd uitschieters.. en mensen die liegen.quote:Op maandag 20 november 2006 19:41 schreef koffiekoekje het volgende:
Aardig realistisch, los gezien van functie ed. Zover ik weet dan...
Sorryquote:Op maandag 20 november 2006 19:42 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Correctie... Het zijn meestal de Japanners met deze bewijzen!![]()
quote:Op maandag 20 november 2006 19:17 schreef Worldbeater het volgende:
Heb jij financiele vrijheid thuis..![]()
Ik heb meer vrijheid dan menig ander die samenwoont/getrouwd is etc...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Moet ook wel met die dure hobbies![]()
Tell me more..quote:Op maandag 20 november 2006 19:52 schreef Rib-i het volgende:
Ik heb meer vrijheid dan menig ander die samenwoont/getrouwd is etc...![]()
![]()
Moet ook wel met die dure hobbies![]()
quote:Op maandag 20 november 2006 19:53 schreef koffiekoekje het volgende:
Sleep with one eye open gripping your pillow tight!!!
[afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding]
quote:Op maandag 20 november 2006 19:53 schreef koffiekoekje het volgende:
Misschien was dat nog voor de 'nieuwe database'.quote:Op maandag 20 november 2006 19:42 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik zie het topic niet.. had je die onder een andere user gemaakt?![]()
[..]
Joah.. je hebt natuurlijk altijd uitschieters.. en mensen die liegen.![]()
Mwoah, zou er wel op kunnen rijdenquote:Op maandag 20 november 2006 19:57 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Tell me more..![]()
Beetje een walvis he.. die GSX-F'en.![]()
[afbeelding]
Weer een metallica fan?quote:Op maandag 20 november 2006 19:53 schreef koffiekoekje het volgende:
quote:Op maandag 20 november 2006 19:59 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
als je zo lief wil zijn ik weet het heel erg zeker leg mij het zwijgen op tis echt voor iedereeen beter als je zo lief wil zijn neem me dan mee naar huis leg je duim op mijn lippen kus me dan en bijt mijn tong af ik zal gelukkig zijn zwijgen en kijken als een krokodil zo ondoorgrondelijk lijken voor dat de ochtend komt en ik me maar meer bedenk sluit de gordijnen kus me dan en bijt mijn tong af ik dank de hemel vast voor de kevers in het gras en voor meisjes uit mijn klas en voor de bloemen op mijn graf bedankt alvast als je zo lief wil zijn hou mijn hand nog even vast tot de ochtend van de allereerste dag kus me dan en bijt mijn tong af
![]()
![]()
Was het voor 2003.quote:Op maandag 20 november 2006 19:59 schreef Crashcat het volgende:
Misschien was dat nog voor de 'nieuwe database'.
Maar erm.. Zo zwaar was het toch niet?![]()
quote:Meer bladeren heb ik niet, heb sindsdien geen magazines meer gekocht.
Metallica is zo 1986.quote:
quote:Alledaags is Spinvis allerminst. Nee, hij benadert dagelijkse taferelen op een onorthodoxe wijze. Lees eens de songtitels van nummer een tot nummer elf op zijn nieuwe plaat Dagen Van Gras, Dagen Van Stro, en je beseft dat hier verder gegaan wordt dan de basale dingen.
Middels allerhande absurditeiten rakelt hij gedachtespinsels op waarvan je nooit geweten hebt dat je ze kon gaan bedenken. Wees voorbereid op de effecten van deze plaat. Je zult niet de eerste zijn die zich ietwat uit het veld geslagen voelt. Evenmin zul je de eerste zijn die confusie na illusie zal ervaren.
Dagen Van Gras, Dagen Van Stro is de opvolger van Spinvis, waarmee veel lof geoogst werd. En wederom is het de kracht van de scherpe en vooral scherpzinnige observator die kleine, uit het leven gegrepen elementen verheffen tot iets groters. Verwacht geen vrolijkheden of andere speelse euforie. Het is constant alsof kleine stukjes oude en schokkerige videobeelden aan je ogen voorbij schieten. Miniaturen des levens. Kleine, uit het leven gegrepen portretjes.
Het is droevig, zelfs ietwat ontnuchterend. Erik de Jong, want hij ís Spinvis, observeert mensen die hun leven controleren willen, maar dat nooit volledig zullen kunnen. Mensen en hun fouten, lacunes en rariteiten. Ronduit absurd is het nummer Lotus Europa, over een mens die langzaam uit elkaar aan het vallen is temidden van de bedwelmende chloorgeuren in een zwembad. Over realiteiten die uiteen dreigen te klappen in absurditeiten.
Ook al buitengewoon vreemdsoortig is de liefdesgeschiedenis van Bijt mijn tong af. Met het verzoek gekust te worden alvorens de tong afgebeten wordt. En dat alles wordt gebracht met de kalme en welhaast emotieloze stem van Erik de Jong, die je bovendien als in een kruisverhoor het hemd van het lijf vraagt in de single Het voordeel van video. Op de valreep nog een van de beste platen van 2005. Maar reken wel, Spinvis is in al zijn onalledaagsheid niet geschikt voor iedereen. Maar de verwondering der liefhebbers van dergelijke curiosa zal enkel zijn gegroeid!
quote:Op maandag 20 november 2006 20:08 schreef Makster het volgende:
![]()
Tering best veel geniale opmerkingen zijn er geplaatst
Die schurft kat van mij psit niet in zijn bak maar naar willekeur in mijn huis. Beter gaat hij zijn gedrag snel aanpassen anders own ik zijn pikkie en laat ik een stoma op zijn rug naaien![]()
Nou ja.. rondkomen.. kan natuurlijk veel te weinig leuke dingen doen..quote:Op maandag 20 november 2006 19:34 schreef worldpimber het volgende:![]()
Maar zolang je het rond gebreid krijgt is je leeftstijl wel ok.![]()
![]()
Metallica met Onequote:Op maandag 20 november 2006 20:05 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Was het voor 2003.![]()
![]()
Het was zwaar.En kwamen die bladen nu uit een Peugeot 206 cabrio?
![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
[..]
Metallica is zo 1986.![]()
[..]
Ik had het over mensen die zich niet konden vinden in de door jou genoemde bedragen. Maar het gaat kennelijk langs elkaar heen beetje nuquote:Op maandag 20 november 2006 19:38 schreef Worldbeater het volgende:
Nope, praat over modaal+ heH. Niet over OPM.![]()
Hoe kan je een kat dat afleren. Beest is al meer dan een jaar oud en echt ineens uit het niks besluit ie zomaar te pissen, en ik had godver nog wel de bak verschoond vanochtendquote:
quote:Op maandag 20 november 2006 20:09 schreef Worldbeater het volgende:
Ey Mark..
[..]
Nou ja.. rondkomen.. kan natuurlijk veel te weinig leuke dingen doen..![]()
![]()
![]()
Ik ga eens ff wat lekkers koken. Beetje laat.![]()
![]()
Een wout schijt altijd, daar is het een wout voorquote:Op maandag 20 november 2006 20:14 schreef hicham het volgende:
[..]
Zou die onderhand al zijn gaan sporten of istie nog aan het schijten?
Sterkte....quote:Op maandag 20 november 2006 20:15 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Metallica met One![]()
En een leuk saillant detail..
Zusje heeft net een ongeluk met die auto gehad.
Weet nog niet hoe en wat..![]()
:^quote:Op maandag 20 november 2006 20:09 schreef Worldbeater het volgende:
Ey Mark..
[..]
Nou ja.. rondkomen.. kan natuurlijk veel te weinig leuke dingen doen..![]()
![]()
![]()
Mischien is schijten zijn sportquote:Op maandag 20 november 2006 20:14 schreef hicham het volgende:
[..]
Zou die onderhand al zijn gaan sporten of istie nog aan het schijten?
Klote, als ze maar niks heeftquote:Op maandag 20 november 2006 20:15 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Zusje heeft net een ongeluk met die auto gehad.
Weet nog niet hoe en wat..![]()
quote:Op maandag 20 november 2006 20:17 schreef worldpimber het volgende:
Makster![]()
[..]
Ik had het over mensen die zich niet konden vinden in de door jou genoemde bedragen. Maar het gaat kennelijk langs elkaar heen beetje nu![]()
En dat Makster's kat dat heeft zien gebeuren en nu zo van de kaart is dat ie niet meer in z'n bak pistquote:Op maandag 20 november 2006 20:21 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Zou wel heeeeel toevallig zijn als de telefoon van Worldbeater nu afgaat en zijn vriendin komt met de mededeling dat een nichtje van haar een ongeluk heeft gehad![]()
En dat tegelijkertijd zijn ex belt dat ze net iemand heeft aangeredenquote:Op maandag 20 november 2006 20:21 schreef Rib-i het volgende:
Zou wel heeeeel toevallig zijn als de telefoon van Worldbeater nu afgaat en zijn vriendin komt met de mededeling dat een nichtje van haar een ongeluk heeft gehad![]()
quote:Op maandag 20 november 2006 20:19 schreef Makster het volgende:
Hoe kan je een kat dat afleren. Beest is al meer dan een jaar oud en echt ineens uit het niks besluit ie zomaar te pissen, en ik had godver nog wel de bak verschoond vanochtend![]()
Eyquote:Op maandag 20 november 2006 20:19 schreef Makster het volgende:
Hoe kan je een kat dat afleren.
quote:Op maandag 20 november 2006 20:23 schreef hicham het volgende:
[..]
En dat Makster's kat dat heeft zien gebeuren en nu zo van de kaart is dat ie niet meer in z'n bak pist
=quote:Op maandag 20 november 2006 20:23 schreef worldpimber het volgende:
[..]
En dat tegelijkertijd zijn ex belt dat ze net iemand heeft aangereden![]()
![]()
Wat voor plaatje staat er nu in je vierkantjequote:Op maandag 20 november 2006 20:24 schreef hicham het volgende:
Mijn posts van vandaag zijn echt matig, ik trek me terug![]()
DAt zou redelijk ondankbaar op mij overkomenquote:Op maandag 20 november 2006 20:24 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
Dat doen ze toch misschien juist omdat je net de boel hebt verschoont
Mooi dan is dat vast opgelostquote:Op maandag 20 november 2006 20:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Ey
met zijn bek in zijn eigen pis douwen, doet ie het nooit meer
quote:Op maandag 20 november 2006 20:26 schreef Rib-i het volgende:
Wat voor plaatje staat er nu in je vierkantje![]()
HET IS BESMETTELIJK!!!quote:Op maandag 20 november 2006 20:19 schreef Makster het volgende:
[..]
Sterkte....
Maar is het normaal dat jullie familie alles aan bonken rijdt
quote:Op maandag 20 november 2006 20:21 schreef Rib-i het volgende:
[..]
:^
[..]
Mischien is schijten zijn sport
![]()
[/cliche]
Heb je nog steeds een kat trouwens?quote:Op maandag 20 november 2006 20:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Ey
met zijn bek in zijn eigen pis douwen, doet ie het nooit meer
Geen scenario, serious shit n.a.v dat jij zo een beetje iedereen kent waarover we het hadden op de HCMquote:
Nostalgiequote:Op maandag 20 november 2006 20:26 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Wat voor plaatje staat er nu in je vierkantje![]()
[/-XX-]
Bedoel je Brahimquote:Op maandag 20 november 2006 20:31 schreef hicham het volgende:
[..]
Geen scenario, serious shit n.a.v dat jij zo een beetje iedereen kent waarover we het hadden op de HCM![]()
quote:Op maandag 20 november 2006 20:36 schreef Snelwagen het volgende:
brb, net 2 uur alleen gewerkt in dit barre weer. Fokking helemaal nat geregend, leuk als he collega opeens op vakantie is en geen vervanging regelt. (En gister was er ook al niet gewerkt omdat die n00b dr niet was, kon ik alle balletjes op rapen van 2 dagen
)
Ik krijg hem nog wel![]()
Ik gok op golfballen rapen, maar zeker weten doe ik het nietquote:
Zoietsquote:Op maandag 20 november 2006 20:36 schreef Snelwagen het volgende:
brb, net 2 uur alleen gewerkt in dit barre weer. Fokking helemaal nat geregend, leuk als he collega opeens op vakantie is en geen vervanging regelt. (En gister was er ook al niet gewerkt omdat die n00b dr niet was, kon ik alle balletjes op rapen van 2 dagen
)
Ik krijg hem nog wel![]()
Shit, charlie en de chocoladefabriek was gisterquote:Op maandag 20 november 2006 20:39 schreef Makster het volgende:
Filmpie over negers en gekke shit op Film1
tot later, morgen vrij enzoD:D
:D
![]()
![]()
![]()
:D
![]()
![]()
![]()
: D: D: D:D :
Zijn wel toffe gasten man, kan er wel mee lachen. Helaas heeft 2006 niet gebracht wat ze hadden verwachtquote:Op maandag 20 november 2006 20:38 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hahaha, die had ik gezien ja.
En nog eentje van met die meiden van Halal![]()
![]()
quote:Op maandag 20 november 2006 20:37 schreef worldpimber het volgende:
Ok hier nog een keer ...![]()
http://www.youtube.com/watch?v=euyTeGcfqbE&mode=related
Dit moet in scene gezet zijn ..![]()
ballenrapen in een golfkarretjequote:
Het gaat inderdaad langs elkaar heen tussen ons momenteel.quote:Op maandag 20 november 2006 20:17 schreef worldpimber het volgende:
Ik had het over mensen die zich niet konden vinden in de door jou genoemde bedragen.
Maar het gaat kennelijk langs elkaar heen beetje nu![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ballen rappen bij :Lars .. door de drank dacht hij dat'ie altijd met scherp schoot..quote:
.. maar hij staat gewoon al jaren onder curatele.![]()
![]()
![]()
Die lui zijn gek, weet je hoe gevoelig dat green gras isquote:
quote:Op maandag 20 november 2006 20:53 schreef Worldbeater het volgende:
Ballen rappen bij :Lars .. door de drank dacht hij dat'ie altijd met scherp schoot..
.. maar hij staat gewoon al jaren onder curatele. [afbeelding]![]()
![]()
quote:Op maandag 20 november 2006 20:51 schreef Snelwagen het volgende:
ballenrapen in een golfkarretje, zon machintje dr voor. Nu moest ik dus helemaal alleen dr inzitten terwijl we normaal met zn 2'en dr in zitten
![]()
.
2x avonden in de week.
Euhm ja daar komt het wel op neer jahquote:Op maandag 20 november 2006 20:55 schreef worldpimber het volgende:
[..]Dus jij hoeft eigenlijk alleen maar te sturen en derest gaat vanzelf?
Al die oudjes die scheef slaan![]()
Verklaard ook meteen dat filmpje met een golfkarretje, doe eens posten![]()
![]()
Zo'n stoer manneke die iemand wel durft te pakken die al helemaal moe geslagen is.quote:Op maandag 20 november 2006 20:54 schreef Snelwagen het volgende:
Die lui zijn gek, weet je hoe gevoelig dat green gras is![]()
quote:Op maandag 20 november 2006 20:48 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik ging niet weg, Makster ging.. maar toch weer niet enzo.
Icoontje![]()
[afbeelding]
Nee, wil ik ook niet weten, daar hebben we mannetjes voorquote:Op maandag 20 november 2006 20:54 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Die lui zijn gek, weet je hoe gevoelig dat green gras is![]()
Ik snapte dr eigenlijk niets van, eerst stonden ze een beetje te kijken. Was er eindelijk iemand neergegaan gaan zn ineens met zn allen in groepjes vechtenquote:Op maandag 20 november 2006 20:58 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zo'n stoer manneke die iemand wel durft te pakken die al helemaal moe geslagen is.![]()
quote:Op maandag 20 november 2006 20:53 schreef Worldbeater het volgende:
Ballen rappen bij :Lars .. door de drank dacht hij dat'ie altijd met scherp schoot..
.. maar hij staat gewoon al jaren onder curatele. [afbeelding]![]()
![]()
quote:Op maandag 20 november 2006 21:00 schreef Worldbeater het volgende:
Fuck [afbeelding] mijn vriendin belt net dat ze een ongeluk heeft gehad met haar moeders auto.![]()
![]()
Later.
![]()
Mzzlquote:Op maandag 20 november 2006 21:00 schreef Worldbeater het volgende:
Fuck [afbeelding] mijn vriendin belt net dat ze een ongeluk heeft gehad met haar moeders auto.![]()
![]()
Later.
![]()
quote:Op maandag 20 november 2006 21:00 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
Later.
![]()
Je moest eens weten mejongquote:Op maandag 20 november 2006 21:00 schreef Makster het volgende:![]()
Die gast is echt van de wereld of niet
COrrect mijn edele hoefdierquote:Op maandag 20 november 2006 20:48 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Icoontje![]()
[afbeelding]
quote:Op maandag 20 november 2006 21:02 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
???
Ik weet niet meer wat ik moet geloven, sorry![]()
Maareeuh, succes daarzo![]()
MMFquote:Op maandag 20 november 2006 21:05 schreef Gawaine het volgende:
ik raap ook ballen maar krijg telkens een klap van haar![]()
iemand tips![]()
quote:
quote:Op maandag 20 november 2006 21:05 schreef Gawaine het volgende:
iemand tips![]()
Niet echt om te lachen.. misschien kunnen we een fruitmand sturen?quote:Op maandag 20 november 2006 21:00 schreef Makster het volgende:
![]()
Die gast is echt van de wereld of niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pimber had mij nog nog een vraag gesteld .. die eigenlijk voor jou was.quote:Op maandag 20 november 2006 21:02 schreef Makster het volgende:
[..]![]()
(net alsof je niet eens even een halve pagina terug kan lezen![]()
![]()
![]()
)
Wat is een acceptabel loon eigenlijk voor grote mensen? Heb er echt geen enkel idee bij
Bondagequote:Op maandag 20 november 2006 21:05 schreef Gawaine het volgende:
iemand tips![]()
quote:Op maandag 20 november 2006 21:13 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Niet echt om te lachen.. misschien kunnen we een fruitmand sturen?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Pimber had mij nog nog een vraag gesteld .. die eigenlijk voor jou was.![]()
(net alsof je niet eens even een halve pagina terug kan lezen![]()
![]()
![]()
)
[..]![]()
Uhmm ja het antwoord op die vraag gaf je geloof ik zelf al. Ligt volledig aan de branche / opleidingsniveau / functie. Maar als i kde dertig gepasseerd ben kom ik voor 3000 de baarmoeder niet meer uit. Tenzij ik 3000 vang voor een beetje putje scheppen ofzo, das dan wel weer chill.Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
Ik zou voor 3000 geen putje scheppen, gadverdamme. Daar regel ik voor 300 wel andere poppetjes voorquote:Op maandag 20 november 2006 21:18 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
Uhmm ja het antwoord op die vraag gaf je geloof ik zelf al. Ligt volledig aan de branche / opleidingsniveau / functie. Maar als i kde dertig gepasseerd ben kom ik voor 3000 de baarmoeder niet meer uit. Tenzij ik 3000 vang voor een beetje putje scheppen ofzo, das dan wel weer chill.
Gerard Joling zij ooit ook zoiets: Arie = Flamoesquote:Op maandag 20 november 2006 21:16 schreef Gawaine het volgende:
[..]
![]()
ballen=tieten![]()
moet ik nou alles uitleggen![]()
Ik vond het ongepast om mijn wereldontdekking te posten .... we hadden het eigenlijk ook moeten laten rusten om meer dingen te weten te komenquote:Op maandag 20 november 2006 21:13 schreef Worldbeater het volgende:
Niet echt om te lachen.. misschien kunnen we een fruitmand sturen?![]()
![]()
Lekker opgebouwd verhaal van een professional.quote:Op maandag 20 november 2006 21:18 schreef Makster het volgende:
Uhmm ja het antwoord op die vraag gaf je geloof ik zelf al. Ligt volledig aan de branche / opleidingsniveau / functie. Maar als i kde dertig gepasseerd ben kom ik voor 3000 de baarmoeder niet meer uit. Tenzij ik 3000 vang voor een beetje putje scheppen ofzo, das dan wel weer chill.
Het was een beetje stil .. er is vast al lang weer een andere kloon.quote:Op maandag 20 november 2006 21:22 schreef worldpimber het volgende:
Ik vond het ongepast om mijn wereldontdekking te posten .... we hadden het eigenlijk ook moeten laten rusten om meer dingen te weten te komen
quote:Op maandag 20 november 2006 21:18 schreef Makster het volgende:
Maar als i kde dertig gepasseerd ben kom ik voor 3000 de baarmoeder niet meer uit.
Heb je hem weer met zijn netto.quote:Op maandag 20 november 2006 21:24 schreef worldpimber het volgende:
Maar 3000 euro pro monate netto?Dat vind ik wel relaxed veel, ...
![]()
maar wij komen dan ook uit een arm gezin
Gaan we de vraag puur reflecteren op uw persoon dan zou ik met 1800 bruto in mijn handen wrijvenquote:Op maandag 20 november 2006 21:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Lekker opgebouwd verhaal van een professional.![]()
Leef je even in bij de vraagsteller.![]()
[..]
Het was een beetje stil .. er is vast al lang weer een andere kloon.![]()
Maar we kunnen nog integraal editten.![]()
3000 nette is zeker grafteffus veelquote:Op maandag 20 november 2006 21:24 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Maar 3000 euro pro monate netto?Dat vind ik wel relaxed veel, ...
![]()
maar wij komen dan ook uit een arm gezin
Pepijn, met alle respect, maar WTF heb ik aan een bruto opgave?quote:Op maandag 20 november 2006 21:25 schreef Worldbeater het volgende:
Heb je hem weer met zijn netto.![]()
Als het definief slecht gaat met de economie omdat heel Nederland overbetaald wordt wel.![]()
Het is wel zoquote:Op maandag 20 november 2006 21:28 schreef Makster het volgende:
[..]
3000 nette is zeker grafteffus veelMaar goed geld maakt niet gelukkig, beter wordt je wakker en ga je met een glimlach naar je werk. Dat is die shitttttt
![]()
Dat soort aanbiedingen komen wel voorbij ja.. dus dat denken proberen er meer.quote:Op maandag 20 november 2006 21:28 schreef Makster het volgende:
Gaan we de vraag puur reflecteren op uw persoon dan zou ik met 1800 bruto in mijn handen wrijven![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aja, zoalang je maar alleen de telefoon opneemt en de gesprekken kort houdt kunnen ze beide nadelen niet merken.quote:Nee gaan shit, mail anders, dat schiet meer op. Maar nogmaals ik ben geen pro, ik ben slechts roodharig en doe alsof ik het weet. Dat scheelt veel![]()
Iedereen verdient altijd te weinig. Zelfs een topambtenaar bij een ministerie die meer krijgt dan de premier vind dat. En ik ging in het profiel uit van een allochtoon met enige studie.quote:Op maandag 20 november 2006 21:31 schreef worldpimber het volgende:
Pepijn, met alle respect, maar WTF heb ik aan een bruto opgave?![]()
![]()
Wat verdienen jullie dan weinig trouwens![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is zeker de shizzle.quote:Op maandag 20 november 2006 21:28 schreef Makster het volgende:
3000 nette is zeker grafteffus veelMaar goed geld maakt niet gelukkig, beter wordt je wakker en ga je met een glimlach naar je werk. Dat is die shitttttt
![]()
En dat ik dat al weet op mijn 26ste levensjaar, ben ik dan de bomb of nietquote:
quote:Op maandag 20 november 2006 21:33 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat soort aanbiedingen komen wel voorbij ja.. dus dat denken proberen er meer.
Dat is geen aanbieding meer dat is een uiting van onkundeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Aja, zoalang je maar alleen de telefoon opneemt en de gesprekken kort houdt kunnen ze beide nadelen niet merken.![]()
![]()
Neem aan dat je niet serieus in gaat op dat soort "aanbiedingen". MAar voor de goede orde het uitzendbureau zal het boeien wat jij verdiend. Uiteindelijk betaald de opdrachtgever dus dont go blame my homies
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
I know.. maar de selectie is bij de uitzendbureau's steeds zelfstandiger..quote:Op maandag 20 november 2006 21:40 schreef Makster het volgende:
Uiteindelijk betaald de opdrachtgever dus dont go blame my homies![]()
Stand out in crowd, niet gek als dat ding graftakkelelijk isquote:(...) STAND OUT IN A CROWD COS I AINT SEEN ANYMORE OFF THESE FOR SALE,HAPPY BIDDING ,!!!!!!!!!!!!!
Uiteraard, rij al te weinig dus als er gemeet wordt ben ik er bij, alleen niet met -6 graden. regen en tering wind. Want daar flip ik vanquote:Op maandag 20 november 2006 21:37 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dat is zeker de shizzle.
Ga je nog wellis naar meets in de toekomt denk je? Kan genoeg met je bespreken, maar mailen vind ik weer teveel moeite
Jij bent DaBombquote:Op maandag 20 november 2006 21:40 schreef Makster het volgende:
[..]
En dat ik dat al weet op mijn 26ste levensjaar, ben ik dan de bomb of niet![]()
Of je leest te snel.quote:
quote:Op maandag 20 november 2006 21:46 schreef hicham het volgende:
eBay
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
Stand out in crowd, niet gek als dat ding graftakkelelijk is
Of hij alleen fluitend naar zijn werk gaat...quote:
Renkerdekenkerquote:Op maandag 20 november 2006 21:46 schreef hicham het volgende:
eBay
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
Weten we nog niet waar je aan toe bent ..quote:
1500 euro is schappelijk, voor 12 uur per week that isquote:Op maandag 20 november 2006 21:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
I know.. maar de selectie is bij de uitzendbureau's steeds zelfstandiger..
Dus ja I blame your pussy's.![]()
Maar in september kreeg ik zelfs nog een aanbieding van 1.500 euro per maand.![]()
Dit was overigens direct bij het bedrijf.
(info Pimber .. bruto ja..)
Daar rij je ff voor naar Breda.![]()
Dat is inderdaad wel heeeel lelijk jaquote:Op maandag 20 november 2006 21:46 schreef hicham het volgende:
eBay
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
quote:Op maandag 20 november 2006 21:46 schreef Makster het volgende:
Uiteraard, rij al te weinig dus als er gemeet wordt ben ik er bij, alleen niet met -6 graden. regen en tering wind. Want daar flip ik van![]()
Ja.quote:Op maandag 20 november 2006 21:51 schreef Makster het volgende:
Ff over die link de pagina hiervoor, is dat echt Lars
Zo ja, damn dude das niet best!
Vaak niet op maandag, en niet op vrijdag.quote:Op maandag 20 november 2006 21:48 schreef Worldbeater het volgende:
Of hij alleen fluitend naar zijn werk gaat...![]()
Als Hans Teeuwen het over een klamme dot heeft denk jij zeker ook het over remvloeisstof gaatquote:Op maandag 20 november 2006 21:21 schreef Makster het volgende:
[..]
Gerard Joling zij ooit ook zoiets: Arie = Flamoes
NEe zo makkelijk kom je er niet vanaf![]()
quote:Op maandag 20 november 2006 21:53 schreef Crashcat het volgende:
Opeens heb je het.. Je wordt een Pimber!!!
Weet je wat jij zou moeten doen?quote:Op maandag 20 november 2006 21:40 schreef Makster het volgende:
[..]
En dat ik dat al weet op mijn 26ste levensjaar, ben ik dan de bomb of niet![]()
Das echt niet best dus. En ik heb nooit iets gemerkt aan hemquote:
Toch nog even terugkomen op dit onderwerp. Die bitches moeten dan wat harder werken als die werkgever voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten.quote:Op maandag 20 november 2006 21:40 schreef Makster het volgende:
MAar voor de goede orde het uitzendbureau zal het boeien wat jij verdiend. Uiteindelijk betaald de opdrachtgever dus dont go blame my homies![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 20 november 2006 21:51 schreef Makster het volgende:
1500 euro is schappelijk, voor 12 uur per week that is![]()
woooW.. ik dacht net al.. geen reactie..quote:Ff over die link de pagina hiervoor, is dat echt Lars
Zo ja, damn dude das niet best!.. zal het wel een andere dag vragen of je het wel gezien had..
![]()
quote:Op maandag 20 november 2006 16:19 schreef GPZ_PAULUSKE het volgende:
Langzaam suf ik wakker.
Dit lijkt toch wel een heel andere setting dan toen ik de laatste keer mijn ogen open had.
Mijn linkervoet zoekt tevergeefs naar het versnellingspedaal. Mijn hand reikt naar mijn hoofd om m'n vizier te openen maar raakt daarbij een heel andere versie van gezichtsbescherming aan.
'..at h.. j...en', hoor ik erg zacht en ergens in de verte.
Terwijl ik mij probeer te draaien wordt ik een hoop draadjes gewaar aan mijn lichaam die daar voorheen echt niet zaten.
Op een scherm zie ik, gelijk een slechte film, hoe een apparaat probeert het zenuwachtige gebons van mijn hart om te zetten in lijnen en boogjes.
'U heeft veel geluk gehad, meneer Janssens....'
De ideale bocht, te hard................
quote:Op maandag 20 november 2006 22:01 schreef Makster het volgende:
Das echt niet best dus. En ik heb nooit iets gemerkt aan hem![]()
Nee geen grappen deze keer, ik vind het ernstig vertyfd voor hem en mocht hee meelezen dan wens ik hem sterkte
quote:Op maandag 20 november 2006 22:06 schreef hicham het volgende:
Ik mag die GPZ Pauluske niet (want hij's bijna net zo arrogant als ik...), maar deze reactie is wel goed
Uit het topic op MF "wat betekent een bocht rijden voor jou?"
Ik negeer even je Teeuwen opmerking en dank je voor de goede raad betreffende mijn incontinente maatquote:Op maandag 20 november 2006 21:57 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Als Hans Teeuwen het over een klamme dot heeft denk jij zeker ook het over remvloeisstof gaat![]()
Sluit je kat trouwens op in een kleine ruimte (douche of toilet) met een schone bak. Omdat de
ruimte klein is gaat hij vanzelf weer op de bak.
Als hij dan nog binnen pist is er een vreemde kat binnen geweest of hij/zij heeft het aan zijn nieren.
Nou, een CR250 ombouwen tot SMquote:Op maandag 20 november 2006 21:58 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Weet je wat jij zou moeten doen?
quote:Op maandag 20 november 2006 22:06 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Toch nog even terugkomen op dit onderwerp. Die bitches moeten dan wat harder werken als die werkgever voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten.[/viewpoint van een klant
]
Ik zou zelf ook liever 1 op 1 de onderhandeling voeren met de opdrachtgever echter heb je steeds minder keus. Bedrijven gaan bijna allemaal terug naar hun core business en daar zit vaak een P&O niet meer bij. Bovendien kunnen opdrachtgevers vaak langer "testen" op basis van uitzending. Normaal zit je met 1 maand proef, nu kan je iemand met gemak 3 maanden aan laten kutten alvorens een keus te maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
![]()
[..]
woooW.. ik dacht net al.. geen reactie.... zal het wel een andere dag vragen of je het wel gezien had..
![]()
Opzich een logisch gevolg dat uitbesteden, of het goed is laat ik in het midden. Denk zelf van wel
Time change my friend, be flexibel or die
quote:Op maandag 20 november 2006 22:06 schreef hicham het volgende:
Ik mag die GPZ Pauluske niet (want hij's bijna net zo arrogant als ik...), maar deze reactie is wel goed
Uit het topic op MF "wat betekent een bocht rijden voor jou?"
[..]
Idd, dus ook gewoon kenkerhard liegen als dat nodig is om je salaris te behoudenquote:Op maandag 20 november 2006 22:18 schreef Makster het volgende:
[..]
Time change my friend, be flexibel or die![]()
Zwartekousenmeet toch ?quote:Op maandag 20 november 2006 20:48 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Icoontje![]()
[afbeelding]
Sterf hersenloos tering jong, als ik poep roep mag je heel misschien reageren anders moet je gewoon opkeftenquote:
Klopt olijke damequote:
quote:Op maandag 20 november 2006 22:58 schreef Makster het volgende:
[..]
Sterf hersenloos tering jong, als ik poep roep mag je heel misschien reageren anders moet je gewoon opkeften![]()
quote:Op maandag 20 november 2006 22:58 schreef Makster het volgende:
Sterf hersenloos tering jong, als ik poep roep mag je heel misschien reageren anders moet je gewoon opkeften![]()
lekker getrained
OMG nee !quote:Op maandag 20 november 2006 23:01 schreef hicham het volgende:
[..]
Klopt olijke dame
Weet jij toevallig wat er met RichardGie is gebeurd?
DAt is inderdaad vrij kansloos, maar liegen voor doekoe is wel okquote:Op maandag 20 november 2006 22:52 schreef hicham het volgende:
[..]
Idd, dus ook gewoon kenkerhard liegen als dat nodig is om je salaris te behouden
Zoals deze gozer doet dus... Wan Handred End Twentie Eight MEGS
Kensloos als je zo door het leven moet
Kenker nou maar op blinde flikker met je rooie kop, groene pak en grijze motorquote:Op maandag 20 november 2006 22:58 schreef Makster het volgende:
[..]
lekker getrained
Waar owen jullie die smiley shit joh. Ben duidelijk niet 1337 genoeg hiervoor.quote:
Al lang niets meer van 'm vernomen, de laatste keer vroeg hij of -XX- hem had geblocked op MSNquote:Op maandag 20 november 2006 23:03 schreef ondeugend het volgende:
[..]
OMG nee !
Is hij zoek ? Het laatste wat ik van vermiste heb gezien vond plaats in mijn fotoboek geloof ik.
Pfftquote:Op maandag 20 november 2006 23:03 schreef Makster het volgende:
[..]
DAt is inderdaad vrij kansloos, maar liegen voor doekoe is wel ok
hersenloos tering jong, wat kan je welquote:Op maandag 20 november 2006 23:04 schreef Makster het volgende:
[..]
Waar owen jullie die smiley shit joh. Ben duidelijk niet 1337 genoeg hiervoor.![]()
quote:Op maandag 20 november 2006 23:08 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
hersenloos tering jong, wat kan je wel![]()
Hoor hem gayofiel aanpappen met de kenker wout joh. Sterf pauperquote:Op maandag 20 november 2006 23:08 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
hersenloos tering jong, wat kan je wel![]()
13 oktober in mijn fobo, wie biedt er hoger ?quote:Op maandag 20 november 2006 23:07 schreef hicham het volgende:
[..]
Al lang niets meer van 'm vernomen, de laatste keer vroeg hij of -XX- hem had geblocked op MSN
[..]
Pfft
Ja idd, waar blijft jouw bijval godverdedomme....quote:Op maandag 20 november 2006 23:09 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
![]()
Nou hebben we de poppen aan 't dansen
Zeg redhead, kan je het niet alleen af ?quote:Op maandag 20 november 2006 23:10 schreef Makster het volgende:
[..]
Ja idd, waar blijft jouw bijval godverdedomme....
JE weet toch, gamse gamsien kilo watta !
Dan blijft de vraag, met zijn linker of rechterhandquote:Op maandag 20 november 2006 23:13 schreef ondeugend het volgende:
Misschien heeft ie gewoon wel verkering.
Probeer eens bij -XX-, alleen haar fobo is zo popie-jopie dat het lastig zoeken isquote:Op maandag 20 november 2006 23:10 schreef ondeugend het volgende:
[..]
13 oktober in mijn fobo, wie biedt er hoger ?
Whahahaaquote:Op maandag 20 november 2006 23:14 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dan blijft de vraag, met zijn linker of rechterhand:')
Vaak niet neequote:Op maandag 20 november 2006 23:14 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Zeg redhead, kan je het niet alleen af ?
The General gaat voor in het aanvalsplan, El Presidente zegt alleen wat er moet gebeuren. Nog ff wachten tot pimber post dusquote:Op maandag 20 november 2006 23:10 schreef Makster het volgende:
[..]
Ja idd, waar blijft jouw bijval godverdedomme....
JE weet toch, gamse gamsien kilo watta !
Die zit ook ergens in een hoek met een duim in zijn mond om El Mammie te huilenquote:Op maandag 20 november 2006 23:17 schreef hicham het volgende:
[..]
The General gaat voor in het aanvalsplan, El Presidente zegt alleen wat er moet gebeuren. Nog ff wachten tot pimber post dusTot die tijd blijf je maar achter de vuurlinie
Scherp ben je in ieder geval welquote:Op maandag 20 november 2006 23:18 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Die zit ook ergens in een hoek met een duim in zijn mond om El Mammie te huilen![]()
Sodeju !quote:Op maandag 20 november 2006 23:14 schreef hicham het volgende:
[..]
Probeer eens bij -XX-, alleen haar fobo is zo popie-jopie dat het lastig zoeken is
quote:Op maandag 20 november 2006 23:22 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Sodeju !
Dat is ook wel een stoot zeg.
Dat vond bvvt ook op de BBQ meet, minder voor BazzieK dat ie met o-benen naar huis moest lopenquote:Op maandag 20 november 2006 23:20 schreef Makster het volgende:
[..]
Scherp ben je in ieder geval wel![]()
quote:Op maandag 20 november 2006 23:25 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat vond bvvt ook op de BBQ meet, minder voor BazzieK dat ie met o-benen naar moest lopen
[afbeelding]
* geschokt isquote:Op maandag 20 november 2006 23:25 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat vond bvvt ook op de BBQ meet, minder voor BazzieK dat ie met o-benen naar moest lopen
[afbeelding]
Mijn god, deze bewaar ik voor als ik ooit nog is staande gehouden wordtquote:Op maandag 20 november 2006 23:25 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik vond hem zo onschuldig overkomen altijd.quote:Op maandag 20 november 2006 23:27 schreef Makster het volgende:
[..]
Mijn god, deze bewaar ik voor als ik ooit nog is staande gehouden wordt
Is BWT van de griekse leer ofzo
Poging tot omkoping van een ambtenaar in functie, kost je een stuk meer dan een snelheidsboetequote:Op maandag 20 november 2006 23:27 schreef Makster het volgende:
[..]
Anders ik wel, maar goed, er zijn altijd nog andere leden die mij nog meer hebben doen hebben verassen vandaagquote:Op maandag 20 november 2006 23:28 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik vond hem zo onschuldig overkomen altijd.![]()
Ik hoorde hem iets zeggen met vlag erover en voor 't vaderland!quote:Op maandag 20 november 2006 23:27 schreef Makster het volgende:
[..]
En ik hoorde jou zeggen, oh wacht je durfde heel de meet je bek niet open te trekkenquote:Op maandag 20 november 2006 23:32 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik hoorde hem iets zeggen met vlag erover en voor 't vaderland! [afbeelding]
Was alleen geen vlag in de buurt dus jah... dan maar zonder
The shit zeg !quote:Op maandag 20 november 2006 23:31 schreef Makster het volgende:
[..]
Anders ik wel, maar goed, er zijn altijd nog andere leden die mij nog meer hebben doen hebben verassen vandaag![]()
![]()
Als ik die fot hier boven zie moet ik inderdaad vrezen voor een gescheurde arie en 34 oplosbare hechtingen, 3 weken infuus voeding en een voor eewige gekrenkte zielquote:Op maandag 20 november 2006 23:31 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Poging tot omkoping van een ambtenaar in functie, kost je een stuk meer dan een snelheidsboete![]()
Ja, ik kijk graag mensen aan als ik tegen ze praat, maar die rotkop van jou kon ik echt niet weerstaanquote:Op maandag 20 november 2006 23:33 schreef BazzieK het volgende:
[..]
En ik hoorde jou zeggen, oh wacht je durfde heel de meet je bek niet open te trekken
quote:Op maandag 20 november 2006 23:35 schreef hicham het volgende:
[..]
Ja, ik kijk graag mensen aan als ik tegen ze praat, maar die rotkop van jou kon ik echt niet weerstaan
quote:Op maandag 20 november 2006 23:34 schreef Makster het volgende:
[..]
Als ik die fot hier boven zie moet ik inderdaad vrezen voor een gescheurde arie en 34 oplosbare hechtingen, 3 weken infuus voeding en een voor eewige gekrenkte ziel![]()
quote:Op maandag 20 november 2006 23:32 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik hoorde hem iets zeggen met vlag erover en voor 't vaderland! [afbeelding]
Was alleen geen vlag in de buurt dus jah... dan maar zonder
Pepijn had de link hierboven al gepostquote:Op maandag 20 november 2006 23:34 schreef ondeugend het volgende:
[..]
The shit zeg !
Mail het naar Hisjam zodat die het weer naar Pepsel kan mailen en Pepsel weer naar mij.
En dan zo dat het nog kinky-er is dan het begon zeg maar.
Ik load het wel weer up naar ranzigeverhalen.com.![]()
Nou... eigenlijk...quote:Op maandag 20 november 2006 23:36 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Maar alsnog een matig excuus tenzij je wil beweren dat je iedereen daar zo lelijk vond dat je ze niet aan kon kijken waarmee je vast vrienden gaat maken
quote:Op maandag 20 november 2006 23:38 schreef worldpimber het volgende:
Geen aanvalsplannen vandaag, het individu is niet belangrijk, offer jezelf op voor de groep. Rush rush rush
Te brak om nog zinnig over te komen
quote:Op maandag 20 november 2006 23:37 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Pepijn had de link hierboven al gepost
Weg....
Gaarne uw eerste reactie... als je van de schrik bekomen bent![]()
Hoe klink je als je niet brak bentquote:Op maandag 20 november 2006 23:38 schreef worldpimber het volgende:
Geen aanvalsplannen vandaag, het individu is niet belangrijk, offer jezelf op voor de groep. Rush rush rush
Te brak om nog zinnig over te komen
quote:Op maandag 20 november 2006 23:38 schreef hicham het volgende:
[..]
Nou... eigenlijk...
Ander onderwerp!
PS3 Fanatics Gone Wild![]()
![]()
![]()
Ik ben altijd brak geweest op meets ... niets voor niets kwamen we altijd te laat.quote:
Ik ben opgegroeid in een multi culture samenleving. Pino heeft mij vroegah al geleerd dat mensen van zuidelijke afkomst gewoon altijd te laat zijn. Ze kunnen er niks aan doen, ik blame ze dan ook niks. Ik spreek gewoon altijd een uur vroegah af met die gasten, dan merkt niemand er wat vanquote:Op maandag 20 november 2006 23:42 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik ben altijd brak geweest op meets ... niets voor niets kwamen we altijd te laat.
Gelukkig pikken jullie slappe hollanders dat.
Ik ontbrak pas als ik normale slaaptijden aan kan houden omdat ik mijn studie heb afgerond en een normale baan krijg.
quote:Op maandag 20 november 2006 23:43 schreef worldpimber het volgende:
Trouwens, bazzie is een dikzak.
quote:Op maandag 20 november 2006 23:44 schreef Makster het volgende:
Ik ben opgegroeid in een multi culture samenleving. Pino heeft mij vroegah al geleerd dat mensen van zuidelijke afkomst gewoon altijd te laat zijn. Ze kunnen er niks aan doen, ik blame ze dan ook niks. Ik spreek gewoon altijd een uur vroegah af met die gasten, dan merkt niemand er wat van
Maar ff serieus, de eerst volgende stannah meet moet je er gewoon bij zijn. Wasdanou man, flikker.quote:
Mijn naam wordt misbruikt.quote:Op maandag 20 november 2006 23:44 schreef worldpimber het volgende:
Die irritante eerste frame van deze banner dan![]()
[afbeelding]
Ik werd niet gebeld en er was niks duidelijks afgesprokenquote:Op maandag 20 november 2006 23:46 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Maar ff serieus, de eerst volgende stannah meet moet je er gewoon bij zijn. Wasdanou man, flikker.![]()
quote:Op maandag 20 november 2006 23:47 schreef Worldbeater het volgende:
Hehe..![]()
Vriendinnetje zit al een uur te emmeren dat mijn smsmet de kusjes van vanavond niet voor
haar bestemd was.Afschieten, de eerste dag blijven ze nog gewoon warm, daarna een nieuw slachtoffer zoekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hehe..![]()
Vriendinnetje zit al een uur te emmeren dat mijn smsmet de kusjes van vanavond niet voor
haar bestemd was.PlayerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij galgengebroed !!!quote:Op maandag 20 november 2006 23:45 schreef hicham het volgende:
't was leuk dames en ondeugend ()
Pitten
Hehe..![]()
haar bestemd was.LoverboySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben vaak genoeg naar dat kenkerland bquote:Op maandag 20 november 2006 23:47 schreef BazzieK het volgende:
Ik werd niet gebeld en er was niks duidelijks afgesprokenEn jij kan met dat hok van je ook wel eens hierheen knallen, ik kan maar 140
![]()
Hehe..![]()
haar bestemd was.Heb je nu weer zo'n jaloers mokkel ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat wordt weééér niet achterop.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
Hehe..![]()
haar bestemd was.je moet het dr ook niet te moeilijk makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Some say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
KTM (Kronreif Trunkenpolz Mattighoven) Motorradbau Moser & Co
Stop
Blitse motor man!
Precies mijn gedachten, mzzlquote:Op maandag 20 november 2006 23:52 schreef Makster het volgende:
Hahahahahaa
Doet WB weer is een keer iets gays is het gelijk een player en een loverboy![]()
Mooi voor vandaag, morgen lekker vrij. Waggie wassen en een beurt je geven. Misschien nog ff op de moto stappen als het weer het toelaat![]()
Adios
Was weer lachen
quote:Op maandag 20 november 2006 23:52 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik ben vaak genoeg naar dat kenkerland babant afgereisd, fucking hele paspoort volgestempeld
Mag er niet eens meer heen van de douane
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zoek dan een mooie vlakte uit, oh en dan kom ik voor rib-i niet voor jou![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |