quote:Op maandag 20 november 2006 20:36 schreef Snelwagen het volgende:
brb, net 2 uur alleen gewerkt in dit barre weer. Fokking helemaal nat geregend, leuk als he collega opeens op vakantie is en geen vervanging regelt. (En gister was er ook al niet gewerkt omdat die n00b dr niet was, kon ik alle balletjes op rapen van 2 dagen
)
Ik krijg hem nog wel![]()
Ik gok op golfballen rapen, maar zeker weten doe ik het nietquote:
Zoietsquote:Op maandag 20 november 2006 20:36 schreef Snelwagen het volgende:
brb, net 2 uur alleen gewerkt in dit barre weer. Fokking helemaal nat geregend, leuk als he collega opeens op vakantie is en geen vervanging regelt. (En gister was er ook al niet gewerkt omdat die n00b dr niet was, kon ik alle balletjes op rapen van 2 dagen
)
Ik krijg hem nog wel![]()
Shit, charlie en de chocoladefabriek was gisterquote:Op maandag 20 november 2006 20:39 schreef Makster het volgende:
Filmpie over negers en gekke shit op Film1
tot later, morgen vrij enzoD:D
:D
![]()
![]()
![]()
:D
![]()
![]()
![]()
: D: D: D:D :
Zijn wel toffe gasten man, kan er wel mee lachen. Helaas heeft 2006 niet gebracht wat ze hadden verwachtquote:Op maandag 20 november 2006 20:38 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hahaha, die had ik gezien ja.
En nog eentje van met die meiden van Halal![]()
![]()
quote:Op maandag 20 november 2006 20:37 schreef worldpimber het volgende:
Ok hier nog een keer ...![]()
http://www.youtube.com/watch?v=euyTeGcfqbE&mode=related
Dit moet in scene gezet zijn ..![]()
ballenrapen in een golfkarretjequote:
Het gaat inderdaad langs elkaar heen tussen ons momenteel.quote:Op maandag 20 november 2006 20:17 schreef worldpimber het volgende:
Ik had het over mensen die zich niet konden vinden in de door jou genoemde bedragen.
Maar het gaat kennelijk langs elkaar heen beetje nu![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ballen rappen bij :Lars .. door de drank dacht hij dat'ie altijd met scherp schoot..quote:
.. maar hij staat gewoon al jaren onder curatele.![]()
![]()
![]()
Die lui zijn gek, weet je hoe gevoelig dat green gras isquote:
quote:Op maandag 20 november 2006 20:53 schreef Worldbeater het volgende:
Ballen rappen bij :Lars .. door de drank dacht hij dat'ie altijd met scherp schoot..
.. maar hij staat gewoon al jaren onder curatele. [afbeelding]![]()
![]()
quote:Op maandag 20 november 2006 20:51 schreef Snelwagen het volgende:
ballenrapen in een golfkarretje, zon machintje dr voor. Nu moest ik dus helemaal alleen dr inzitten terwijl we normaal met zn 2'en dr in zitten
![]()
.
2x avonden in de week.
Euhm ja daar komt het wel op neer jahquote:Op maandag 20 november 2006 20:55 schreef worldpimber het volgende:
[..]Dus jij hoeft eigenlijk alleen maar te sturen en derest gaat vanzelf?
Al die oudjes die scheef slaan![]()
Verklaard ook meteen dat filmpje met een golfkarretje, doe eens posten![]()
![]()
Zo'n stoer manneke die iemand wel durft te pakken die al helemaal moe geslagen is.quote:Op maandag 20 november 2006 20:54 schreef Snelwagen het volgende:
Die lui zijn gek, weet je hoe gevoelig dat green gras is![]()
quote:Op maandag 20 november 2006 20:48 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik ging niet weg, Makster ging.. maar toch weer niet enzo.
Icoontje![]()
[afbeelding]
Nee, wil ik ook niet weten, daar hebben we mannetjes voorquote:Op maandag 20 november 2006 20:54 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Die lui zijn gek, weet je hoe gevoelig dat green gras is![]()
Ik snapte dr eigenlijk niets van, eerst stonden ze een beetje te kijken. Was er eindelijk iemand neergegaan gaan zn ineens met zn allen in groepjes vechtenquote:Op maandag 20 november 2006 20:58 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zo'n stoer manneke die iemand wel durft te pakken die al helemaal moe geslagen is.![]()
quote:Op maandag 20 november 2006 20:53 schreef Worldbeater het volgende:
Ballen rappen bij :Lars .. door de drank dacht hij dat'ie altijd met scherp schoot..
.. maar hij staat gewoon al jaren onder curatele. [afbeelding]![]()
![]()
quote:Op maandag 20 november 2006 21:00 schreef Worldbeater het volgende:
Fuck [afbeelding] mijn vriendin belt net dat ze een ongeluk heeft gehad met haar moeders auto.![]()
![]()
Later.
![]()
Mzzlquote:Op maandag 20 november 2006 21:00 schreef Worldbeater het volgende:
Fuck [afbeelding] mijn vriendin belt net dat ze een ongeluk heeft gehad met haar moeders auto.![]()
![]()
Later.
![]()
quote:Op maandag 20 november 2006 21:00 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
Later.
![]()
Je moest eens weten mejongquote:Op maandag 20 november 2006 21:00 schreef Makster het volgende:![]()
Die gast is echt van de wereld of niet
COrrect mijn edele hoefdierquote:Op maandag 20 november 2006 20:48 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik ging niet weg, Makster ging.. maar toch weer niet enzo.
Icoontje![]()
[afbeelding]
quote:Op maandag 20 november 2006 21:02 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
???
Ik weet niet meer wat ik moet geloven, sorry![]()
Maareeuh, succes daarzo![]()
MMFquote:Op maandag 20 november 2006 21:05 schreef Gawaine het volgende:
ik raap ook ballen maar krijg telkens een klap van haar![]()
iemand tips![]()
quote:
quote:Op maandag 20 november 2006 21:05 schreef Gawaine het volgende:
iemand tips![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet echt om te lachen.. misschien kunnen we een fruitmand sturen?quote:Op maandag 20 november 2006 21:00 schreef Makster het volgende:
![]()
Die gast is echt van de wereld of niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pimber had mij nog nog een vraag gesteld .. die eigenlijk voor jou was.quote:Op maandag 20 november 2006 21:02 schreef Makster het volgende:
[..]![]()
(net alsof je niet eens even een halve pagina terug kan lezen![]()
![]()
![]()
)
quote:Op maandag 20 november 2006 19:17 schreef worldpimber het volgende:
Wat is een acceptabel loon eigenlijk voor grote mensen? Heb er echt geen enkel idee bij
Bondagequote:Op maandag 20 november 2006 21:05 schreef Gawaine het volgende:
iemand tips![]()
quote:Op maandag 20 november 2006 21:13 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Niet echt om te lachen.. misschien kunnen we een fruitmand sturen?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Pimber had mij nog nog een vraag gesteld .. die eigenlijk voor jou was.![]()
(net alsof je niet eens even een halve pagina terug kan lezen![]()
![]()
![]()
)
[..]![]()
Uhmm ja het antwoord op die vraag gaf je geloof ik zelf al. Ligt volledig aan de branche / opleidingsniveau / functie. Maar als i kde dertig gepasseerd ben kom ik voor 3000 de baarmoeder niet meer uit. Tenzij ik 3000 vang voor een beetje putje scheppen ofzo, das dan wel weer chill.Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
Ik zou voor 3000 geen putje scheppen, gadverdamme. Daar regel ik voor 300 wel andere poppetjes voorquote:Op maandag 20 november 2006 21:18 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
Uhmm ja het antwoord op die vraag gaf je geloof ik zelf al. Ligt volledig aan de branche / opleidingsniveau / functie. Maar als i kde dertig gepasseerd ben kom ik voor 3000 de baarmoeder niet meer uit. Tenzij ik 3000 vang voor een beetje putje scheppen ofzo, das dan wel weer chill.
Gerard Joling zij ooit ook zoiets: Arie = Flamoesquote:Op maandag 20 november 2006 21:16 schreef Gawaine het volgende:
[..]
![]()
ballen=tieten![]()
moet ik nou alles uitleggen![]()
Ik vond het ongepast om mijn wereldontdekking te posten .... we hadden het eigenlijk ook moeten laten rusten om meer dingen te weten te komenquote:Op maandag 20 november 2006 21:13 schreef Worldbeater het volgende:
Niet echt om te lachen.. misschien kunnen we een fruitmand sturen?![]()
![]()
Lekker opgebouwd verhaal van een professional.quote:Op maandag 20 november 2006 21:18 schreef Makster het volgende:
Uhmm ja het antwoord op die vraag gaf je geloof ik zelf al. Ligt volledig aan de branche / opleidingsniveau / functie. Maar als i kde dertig gepasseerd ben kom ik voor 3000 de baarmoeder niet meer uit. Tenzij ik 3000 vang voor een beetje putje scheppen ofzo, das dan wel weer chill.
Het was een beetje stil .. er is vast al lang weer een andere kloon.quote:Op maandag 20 november 2006 21:22 schreef worldpimber het volgende:
Ik vond het ongepast om mijn wereldontdekking te posten .... we hadden het eigenlijk ook moeten laten rusten om meer dingen te weten te komen
quote:Op maandag 20 november 2006 21:18 schreef Makster het volgende:
Maar als i kde dertig gepasseerd ben kom ik voor 3000 de baarmoeder niet meer uit.
Heb je hem weer met zijn netto.quote:Op maandag 20 november 2006 21:24 schreef worldpimber het volgende:
Maar 3000 euro pro monate netto?Dat vind ik wel relaxed veel, ...
![]()
maar wij komen dan ook uit een arm gezin
Gaan we de vraag puur reflecteren op uw persoon dan zou ik met 1800 bruto in mijn handen wrijvenquote:Op maandag 20 november 2006 21:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Lekker opgebouwd verhaal van een professional.![]()
Leef je even in bij de vraagsteller.![]()
[..]
Het was een beetje stil .. er is vast al lang weer een andere kloon.![]()
Maar we kunnen nog integraal editten.![]()
3000 nette is zeker grafteffus veelquote:Op maandag 20 november 2006 21:24 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Maar 3000 euro pro monate netto?Dat vind ik wel relaxed veel, ...
![]()
maar wij komen dan ook uit een arm gezin
Pepijn, met alle respect, maar WTF heb ik aan een bruto opgave?quote:Op maandag 20 november 2006 21:25 schreef Worldbeater het volgende:
Heb je hem weer met zijn netto.![]()
Als het definief slecht gaat met de economie omdat heel Nederland overbetaald wordt wel.![]()
Het is wel zoquote:Op maandag 20 november 2006 21:28 schreef Makster het volgende:
[..]
3000 nette is zeker grafteffus veelMaar goed geld maakt niet gelukkig, beter wordt je wakker en ga je met een glimlach naar je werk. Dat is die shitttttt
![]()
Dat soort aanbiedingen komen wel voorbij ja.. dus dat denken proberen er meer.quote:Op maandag 20 november 2006 21:28 schreef Makster het volgende:
Gaan we de vraag puur reflecteren op uw persoon dan zou ik met 1800 bruto in mijn handen wrijven![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aja, zoalang je maar alleen de telefoon opneemt en de gesprekken kort houdt kunnen ze beide nadelen niet merken.quote:Nee gaan shit, mail anders, dat schiet meer op. Maar nogmaals ik ben geen pro, ik ben slechts roodharig en doe alsof ik het weet. Dat scheelt veel![]()
Iedereen verdient altijd te weinig. Zelfs een topambtenaar bij een ministerie die meer krijgt dan de premier vind dat. En ik ging in het profiel uit van een allochtoon met enige studie.quote:Op maandag 20 november 2006 21:31 schreef worldpimber het volgende:
Pepijn, met alle respect, maar WTF heb ik aan een bruto opgave?![]()
![]()
Wat verdienen jullie dan weinig trouwens![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |