quote:Op maandag 20 november 2006 19:22 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wist je dat steeds meer politiegezinnen onder curatele staan...
fijn om te weten dat je nooit veel zult verdienen![]()
quote:Op maandag 20 november 2006 19:30 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Daar kom ik de baarmoeder niet eens voor uit![]()
En hoe weet jij datquote:Op maandag 20 november 2006 18:58 schreef koffiekoekje het volgende:
Ik blijf Chinezen en poep een rare combinatie vindenGezoeg bewijs op internet
Met een hele hoop dingen ben ik juist een "kniert" , en alle beetjes helpen momenteel.quote:Op maandag 20 november 2006 19:17 schreef worldpimber het volgende:Maar wat heb jij eigenlijk aan al dat kleingeld? Is voor jou prullaria toch
?
Geen idee .. ik zit niet in de P&O zoals Makster.quote:En trouwens, doelend op de heftrucksalaris, daar kom ik mijn bed niet voor uit - opmerking... Wat is een acceptabel loon eigenlijk voor grote mensen? Heb er echt geen enkel idee bij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hopelijk heb je het over nettobedragenquote:Op maandag 20 november 2006 19:31 schreef Worldbeater het volgende:
Of zeg ik nu hele gekke dingen. (@all)
quote:Op maandag 20 november 2006 19:31 schreef Worldbeater het volgende:
Met een hele hoop dingen ben ik juist een "kniert" , en alle beetjes helpen momenteel.![]()
Vind het niet eens een beetje trouwens.. wat de gek er voor geeft.![]()
![]()
quote:Maar de lol van salaris als heftruckchauffeur..ik denk dat ik alleen als uitkering al 100 euro meer krijg.
Als ik het krijg.![]()
Het hangt naast opleiding voornamelijk allemaal af van werkervaring..
.. rond de 1.500 euro lijkt mij een normaal aanvangsalaris.
Binnen drie jaar moet je doorgroeien naar 2.000 euro .. en na 10 jaar moet het iets van 2.500 euro zijn.
Of zeg ik nu hele gekke dingen. (@all)
Veel meer dan een salaris vergelijkbaar met drie jaar bedrijfsleven krijgen ze ook niet.quote:Op maandag 20 november 2006 19:22 schreef worldpimber het volgende:
Wist je dat steeds meer politiegezinnen onder curatele staan...
fijn om te weten dat je nooit veel zult verdienen![]()
quote:Op maandag 20 november 2006 19:26 schreef Crashcat het volgende:
Jah, dan heb je bij mij in een grijs verleden wat oud papier opgehaald![]()
quote:Op maandag 20 november 2006 19:30 schreef worldpimber het volgende:
Daar kom ik de baarmoeder niet eens voor uit![]()
Kanslozen zonder een hoger kader studie tussendoor.quote:Op maandag 20 november 2006 19:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hopelijk heb je het over nettobedragen![]()
Nope, praat over modaal+ heH. Niet over OPM.quote:Op maandag 20 november 2006 19:34 schreef worldpimber het volgende:![]()
Netto neem ik aan
?
En die laatste zin ..Die posten hier niet meer ...
![]()
quote:Op maandag 20 november 2006 19:31 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En hoe weet jij dat.. is trouwens een uitdrukking van kinderen vroeger.
Ik heb er verder geen enkele smerige bedenking bij.![]()
quote:Aardig realistisch, los gezien van functie ed. Zover ik weet dan...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Correctie... Het zijn meestal de Japanners met deze bewijzen!quote:Op maandag 20 november 2006 18:58 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ik blijf Chinezen en poep een rare combinatie vindenGezoeg bewijs op internet
Ik zie het topic niet.. had je die onder een andere user gemaakt?quote:Op maandag 20 november 2006 19:26 schreef Crashcat het volgende:
Jah, dan heb je bij mij in een grijs verleden wat oud papier opgehaald![]()
Joah.. je hebt natuurlijk altijd uitschieters.. en mensen die liegen.quote:Op maandag 20 november 2006 19:41 schreef koffiekoekje het volgende:
Aardig realistisch, los gezien van functie ed. Zover ik weet dan...
Sorryquote:Op maandag 20 november 2006 19:42 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Correctie... Het zijn meestal de Japanners met deze bewijzen!![]()
quote:Op maandag 20 november 2006 19:17 schreef Worldbeater het volgende:
Heb jij financiele vrijheid thuis..![]()
Ik heb meer vrijheid dan menig ander die samenwoont/getrouwd is etc...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Moet ook wel met die dure hobbies![]()
Tell me more..quote:Op maandag 20 november 2006 19:52 schreef Rib-i het volgende:
Ik heb meer vrijheid dan menig ander die samenwoont/getrouwd is etc...![]()
![]()
Moet ook wel met die dure hobbies![]()
quote:Op maandag 20 november 2006 19:53 schreef koffiekoekje het volgende:
Sleep with one eye open gripping your pillow tight!!!
[afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding]
quote:Op maandag 20 november 2006 19:53 schreef koffiekoekje het volgende:
Misschien was dat nog voor de 'nieuwe database'.quote:Op maandag 20 november 2006 19:42 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik zie het topic niet.. had je die onder een andere user gemaakt?![]()
[..]
Joah.. je hebt natuurlijk altijd uitschieters.. en mensen die liegen.![]()
Mwoah, zou er wel op kunnen rijdenquote:Op maandag 20 november 2006 19:57 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Tell me more..![]()
Beetje een walvis he.. die GSX-F'en.![]()
[afbeelding]
Weer een metallica fan?quote:Op maandag 20 november 2006 19:53 schreef koffiekoekje het volgende:
quote:Op maandag 20 november 2006 19:59 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
als je zo lief wil zijn ik weet het heel erg zeker leg mij het zwijgen op tis echt voor iedereeen beter als je zo lief wil zijn neem me dan mee naar huis leg je duim op mijn lippen kus me dan en bijt mijn tong af ik zal gelukkig zijn zwijgen en kijken als een krokodil zo ondoorgrondelijk lijken voor dat de ochtend komt en ik me maar meer bedenk sluit de gordijnen kus me dan en bijt mijn tong af ik dank de hemel vast voor de kevers in het gras en voor meisjes uit mijn klas en voor de bloemen op mijn graf bedankt alvast als je zo lief wil zijn hou mijn hand nog even vast tot de ochtend van de allereerste dag kus me dan en bijt mijn tong af
![]()
![]()
Was het voor 2003.quote:Op maandag 20 november 2006 19:59 schreef Crashcat het volgende:
Misschien was dat nog voor de 'nieuwe database'.
Maar erm.. Zo zwaar was het toch niet?![]()
quote:Meer bladeren heb ik niet, heb sindsdien geen magazines meer gekocht.
Metallica is zo 1986.quote:
quote:Alledaags is Spinvis allerminst. Nee, hij benadert dagelijkse taferelen op een onorthodoxe wijze. Lees eens de songtitels van nummer een tot nummer elf op zijn nieuwe plaat Dagen Van Gras, Dagen Van Stro, en je beseft dat hier verder gegaan wordt dan de basale dingen.
Middels allerhande absurditeiten rakelt hij gedachtespinsels op waarvan je nooit geweten hebt dat je ze kon gaan bedenken. Wees voorbereid op de effecten van deze plaat. Je zult niet de eerste zijn die zich ietwat uit het veld geslagen voelt. Evenmin zul je de eerste zijn die confusie na illusie zal ervaren.
Dagen Van Gras, Dagen Van Stro is de opvolger van Spinvis, waarmee veel lof geoogst werd. En wederom is het de kracht van de scherpe en vooral scherpzinnige observator die kleine, uit het leven gegrepen elementen verheffen tot iets groters. Verwacht geen vrolijkheden of andere speelse euforie. Het is constant alsof kleine stukjes oude en schokkerige videobeelden aan je ogen voorbij schieten. Miniaturen des levens. Kleine, uit het leven gegrepen portretjes.
Het is droevig, zelfs ietwat ontnuchterend. Erik de Jong, want hij ís Spinvis, observeert mensen die hun leven controleren willen, maar dat nooit volledig zullen kunnen. Mensen en hun fouten, lacunes en rariteiten. Ronduit absurd is het nummer Lotus Europa, over een mens die langzaam uit elkaar aan het vallen is temidden van de bedwelmende chloorgeuren in een zwembad. Over realiteiten die uiteen dreigen te klappen in absurditeiten.
Ook al buitengewoon vreemdsoortig is de liefdesgeschiedenis van Bijt mijn tong af. Met het verzoek gekust te worden alvorens de tong afgebeten wordt. En dat alles wordt gebracht met de kalme en welhaast emotieloze stem van Erik de Jong, die je bovendien als in een kruisverhoor het hemd van het lijf vraagt in de single Het voordeel van video. Op de valreep nog een van de beste platen van 2005. Maar reken wel, Spinvis is in al zijn onalledaagsheid niet geschikt voor iedereen. Maar de verwondering der liefhebbers van dergelijke curiosa zal enkel zijn gegroeid!
quote:Op maandag 20 november 2006 20:08 schreef Makster het volgende:
![]()
Tering best veel geniale opmerkingen zijn er geplaatst
Die schurft kat van mij psit niet in zijn bak maar naar willekeur in mijn huis. Beter gaat hij zijn gedrag snel aanpassen anders own ik zijn pikkie en laat ik een stoma op zijn rug naaien![]()
Nou ja.. rondkomen.. kan natuurlijk veel te weinig leuke dingen doen..quote:Op maandag 20 november 2006 19:34 schreef worldpimber het volgende:![]()
Maar zolang je het rond gebreid krijgt is je leeftstijl wel ok.![]()
![]()
Metallica met Onequote:Op maandag 20 november 2006 20:05 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Was het voor 2003.![]()
![]()
Het was zwaar.En kwamen die bladen nu uit een Peugeot 206 cabrio?
![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
[..]
Metallica is zo 1986.![]()
[..]
Ik had het over mensen die zich niet konden vinden in de door jou genoemde bedragen. Maar het gaat kennelijk langs elkaar heen beetje nuquote:Op maandag 20 november 2006 19:38 schreef Worldbeater het volgende:
Nope, praat over modaal+ heH. Niet over OPM.![]()
Hoe kan je een kat dat afleren. Beest is al meer dan een jaar oud en echt ineens uit het niks besluit ie zomaar te pissen, en ik had godver nog wel de bak verschoond vanochtendquote:
quote:Op maandag 20 november 2006 20:09 schreef Worldbeater het volgende:
Ey Mark..
[..]
Nou ja.. rondkomen.. kan natuurlijk veel te weinig leuke dingen doen..![]()
![]()
![]()
Ik ga eens ff wat lekkers koken. Beetje laat.![]()
![]()
Een wout schijt altijd, daar is het een wout voorquote:Op maandag 20 november 2006 20:14 schreef hicham het volgende:
[..]
Zou die onderhand al zijn gaan sporten of istie nog aan het schijten?
Sterkte....quote:Op maandag 20 november 2006 20:15 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Metallica met One![]()
En een leuk saillant detail..
Zusje heeft net een ongeluk met die auto gehad.
Weet nog niet hoe en wat..![]()
:^quote:Op maandag 20 november 2006 20:09 schreef Worldbeater het volgende:
Ey Mark..
[..]
Nou ja.. rondkomen.. kan natuurlijk veel te weinig leuke dingen doen..![]()
![]()
![]()
Mischien is schijten zijn sportquote:Op maandag 20 november 2006 20:14 schreef hicham het volgende:
[..]
Zou die onderhand al zijn gaan sporten of istie nog aan het schijten?
Klote, als ze maar niks heeftquote:Op maandag 20 november 2006 20:15 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Zusje heeft net een ongeluk met die auto gehad.
Weet nog niet hoe en wat..![]()
quote:Op maandag 20 november 2006 20:17 schreef worldpimber het volgende:
Makster![]()
[..]
Ik had het over mensen die zich niet konden vinden in de door jou genoemde bedragen. Maar het gaat kennelijk langs elkaar heen beetje nu![]()
En dat Makster's kat dat heeft zien gebeuren en nu zo van de kaart is dat ie niet meer in z'n bak pistquote:Op maandag 20 november 2006 20:21 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Zou wel heeeeel toevallig zijn als de telefoon van Worldbeater nu afgaat en zijn vriendin komt met de mededeling dat een nichtje van haar een ongeluk heeft gehad![]()
En dat tegelijkertijd zijn ex belt dat ze net iemand heeft aangeredenquote:Op maandag 20 november 2006 20:21 schreef Rib-i het volgende:
Zou wel heeeeel toevallig zijn als de telefoon van Worldbeater nu afgaat en zijn vriendin komt met de mededeling dat een nichtje van haar een ongeluk heeft gehad![]()
quote:Op maandag 20 november 2006 20:19 schreef Makster het volgende:
Hoe kan je een kat dat afleren. Beest is al meer dan een jaar oud en echt ineens uit het niks besluit ie zomaar te pissen, en ik had godver nog wel de bak verschoond vanochtend![]()
Eyquote:Op maandag 20 november 2006 20:19 schreef Makster het volgende:
Hoe kan je een kat dat afleren.
quote:Op maandag 20 november 2006 20:23 schreef hicham het volgende:
[..]
En dat Makster's kat dat heeft zien gebeuren en nu zo van de kaart is dat ie niet meer in z'n bak pist
=quote:Op maandag 20 november 2006 20:23 schreef worldpimber het volgende:
[..]
En dat tegelijkertijd zijn ex belt dat ze net iemand heeft aangereden![]()
![]()
Wat voor plaatje staat er nu in je vierkantjequote:Op maandag 20 november 2006 20:24 schreef hicham het volgende:
Mijn posts van vandaag zijn echt matig, ik trek me terug![]()
DAt zou redelijk ondankbaar op mij overkomenquote:Op maandag 20 november 2006 20:24 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
Dat doen ze toch misschien juist omdat je net de boel hebt verschoont
Mooi dan is dat vast opgelostquote:Op maandag 20 november 2006 20:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Ey
met zijn bek in zijn eigen pis douwen, doet ie het nooit meer
quote:Op maandag 20 november 2006 20:26 schreef Rib-i het volgende:
Wat voor plaatje staat er nu in je vierkantje![]()
HET IS BESMETTELIJK!!!quote:Op maandag 20 november 2006 20:19 schreef Makster het volgende:
[..]
Sterkte....
Maar is het normaal dat jullie familie alles aan bonken rijdt
quote:Op maandag 20 november 2006 20:21 schreef Rib-i het volgende:
[..]
:^
[..]
Mischien is schijten zijn sport
![]()
[/cliche]
Heb je nog steeds een kat trouwens?quote:Op maandag 20 november 2006 20:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Ey
met zijn bek in zijn eigen pis douwen, doet ie het nooit meer
Geen scenario, serious shit n.a.v dat jij zo een beetje iedereen kent waarover we het hadden op de HCMquote:
Nostalgiequote:Op maandag 20 november 2006 20:26 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Wat voor plaatje staat er nu in je vierkantje![]()
[/-XX-]
Bedoel je Brahimquote:Op maandag 20 november 2006 20:31 schreef hicham het volgende:
[..]
Geen scenario, serious shit n.a.v dat jij zo een beetje iedereen kent waarover we het hadden op de HCM![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |