Dat is zeker de shizzle.quote:Op maandag 20 november 2006 21:28 schreef Makster het volgende:
3000 nette is zeker grafteffus veelMaar goed geld maakt niet gelukkig, beter wordt je wakker en ga je met een glimlach naar je werk. Dat is die shitttttt
![]()
En dat ik dat al weet op mijn 26ste levensjaar, ben ik dan de bomb of nietquote:
quote:Op maandag 20 november 2006 21:33 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat soort aanbiedingen komen wel voorbij ja.. dus dat denken proberen er meer.
Dat is geen aanbieding meer dat is een uiting van onkundeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Aja, zoalang je maar alleen de telefoon opneemt en de gesprekken kort houdt kunnen ze beide nadelen niet merken.![]()
![]()
Neem aan dat je niet serieus in gaat op dat soort "aanbiedingen". MAar voor de goede orde het uitzendbureau zal het boeien wat jij verdiend. Uiteindelijk betaald de opdrachtgever dus dont go blame my homies
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
I know.. maar de selectie is bij de uitzendbureau's steeds zelfstandiger..quote:Op maandag 20 november 2006 21:40 schreef Makster het volgende:
Uiteindelijk betaald de opdrachtgever dus dont go blame my homies![]()
Stand out in crowd, niet gek als dat ding graftakkelelijk isquote:(...) STAND OUT IN A CROWD COS I AINT SEEN ANYMORE OFF THESE FOR SALE,HAPPY BIDDING ,!!!!!!!!!!!!!
Uiteraard, rij al te weinig dus als er gemeet wordt ben ik er bij, alleen niet met -6 graden. regen en tering wind. Want daar flip ik vanquote:Op maandag 20 november 2006 21:37 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dat is zeker de shizzle.
Ga je nog wellis naar meets in de toekomt denk je? Kan genoeg met je bespreken, maar mailen vind ik weer teveel moeite
Jij bent DaBombquote:Op maandag 20 november 2006 21:40 schreef Makster het volgende:
[..]
En dat ik dat al weet op mijn 26ste levensjaar, ben ik dan de bomb of niet![]()
Of je leest te snel.quote:
quote:Op maandag 20 november 2006 21:46 schreef hicham het volgende:
eBay
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
Stand out in crowd, niet gek als dat ding graftakkelelijk is
Of hij alleen fluitend naar zijn werk gaat...quote:
Renkerdekenkerquote:Op maandag 20 november 2006 21:46 schreef hicham het volgende:
eBay
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
Weten we nog niet waar je aan toe bent ..quote:
1500 euro is schappelijk, voor 12 uur per week that isquote:Op maandag 20 november 2006 21:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
I know.. maar de selectie is bij de uitzendbureau's steeds zelfstandiger..
Dus ja I blame your pussy's.![]()
Maar in september kreeg ik zelfs nog een aanbieding van 1.500 euro per maand.![]()
Dit was overigens direct bij het bedrijf.
(info Pimber .. bruto ja..)
Daar rij je ff voor naar Breda.![]()
Dat is inderdaad wel heeeel lelijk jaquote:Op maandag 20 november 2006 21:46 schreef hicham het volgende:
eBay
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
quote:Op maandag 20 november 2006 21:46 schreef Makster het volgende:
Uiteraard, rij al te weinig dus als er gemeet wordt ben ik er bij, alleen niet met -6 graden. regen en tering wind. Want daar flip ik van![]()
Ja.quote:Op maandag 20 november 2006 21:51 schreef Makster het volgende:
Ff over die link de pagina hiervoor, is dat echt Lars
Zo ja, damn dude das niet best!
Vaak niet op maandag, en niet op vrijdag.quote:Op maandag 20 november 2006 21:48 schreef Worldbeater het volgende:
Of hij alleen fluitend naar zijn werk gaat...![]()
Als Hans Teeuwen het over een klamme dot heeft denk jij zeker ook het over remvloeisstof gaatquote:Op maandag 20 november 2006 21:21 schreef Makster het volgende:
[..]
Gerard Joling zij ooit ook zoiets: Arie = Flamoes
NEe zo makkelijk kom je er niet vanaf![]()
quote:Op maandag 20 november 2006 21:53 schreef Crashcat het volgende:
Opeens heb je het.. Je wordt een Pimber!!!
Weet je wat jij zou moeten doen?quote:Op maandag 20 november 2006 21:40 schreef Makster het volgende:
[..]
En dat ik dat al weet op mijn 26ste levensjaar, ben ik dan de bomb of niet![]()
Das echt niet best dus. En ik heb nooit iets gemerkt aan hemquote:
Toch nog even terugkomen op dit onderwerp. Die bitches moeten dan wat harder werken als die werkgever voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten.quote:Op maandag 20 november 2006 21:40 schreef Makster het volgende:
MAar voor de goede orde het uitzendbureau zal het boeien wat jij verdiend. Uiteindelijk betaald de opdrachtgever dus dont go blame my homies![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 20 november 2006 21:51 schreef Makster het volgende:
1500 euro is schappelijk, voor 12 uur per week that is![]()
woooW.. ik dacht net al.. geen reactie..quote:Ff over die link de pagina hiervoor, is dat echt Lars
Zo ja, damn dude das niet best!.. zal het wel een andere dag vragen of je het wel gezien had..
![]()
quote:Op maandag 20 november 2006 16:19 schreef GPZ_PAULUSKE het volgende:
Langzaam suf ik wakker.
Dit lijkt toch wel een heel andere setting dan toen ik de laatste keer mijn ogen open had.
Mijn linkervoet zoekt tevergeefs naar het versnellingspedaal. Mijn hand reikt naar mijn hoofd om m'n vizier te openen maar raakt daarbij een heel andere versie van gezichtsbescherming aan.
'..at h.. j...en', hoor ik erg zacht en ergens in de verte.
Terwijl ik mij probeer te draaien wordt ik een hoop draadjes gewaar aan mijn lichaam die daar voorheen echt niet zaten.
Op een scherm zie ik, gelijk een slechte film, hoe een apparaat probeert het zenuwachtige gebons van mijn hart om te zetten in lijnen en boogjes.
'U heeft veel geluk gehad, meneer Janssens....'
De ideale bocht, te hard................
quote:Op maandag 20 november 2006 22:01 schreef Makster het volgende:
Das echt niet best dus. En ik heb nooit iets gemerkt aan hem![]()
Nee geen grappen deze keer, ik vind het ernstig vertyfd voor hem en mocht hee meelezen dan wens ik hem sterkte
quote:Op maandag 20 november 2006 22:06 schreef hicham het volgende:
Ik mag die GPZ Pauluske niet (want hij's bijna net zo arrogant als ik...), maar deze reactie is wel goed
Uit het topic op MF "wat betekent een bocht rijden voor jou?"
Ik negeer even je Teeuwen opmerking en dank je voor de goede raad betreffende mijn incontinente maatquote:Op maandag 20 november 2006 21:57 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Als Hans Teeuwen het over een klamme dot heeft denk jij zeker ook het over remvloeisstof gaat![]()
Sluit je kat trouwens op in een kleine ruimte (douche of toilet) met een schone bak. Omdat de
ruimte klein is gaat hij vanzelf weer op de bak.
Als hij dan nog binnen pist is er een vreemde kat binnen geweest of hij/zij heeft het aan zijn nieren.
Nou, een CR250 ombouwen tot SMquote:Op maandag 20 november 2006 21:58 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Weet je wat jij zou moeten doen?
quote:Op maandag 20 november 2006 22:06 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Toch nog even terugkomen op dit onderwerp. Die bitches moeten dan wat harder werken als die werkgever voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten.[/viewpoint van een klant
]
Ik zou zelf ook liever 1 op 1 de onderhandeling voeren met de opdrachtgever echter heb je steeds minder keus. Bedrijven gaan bijna allemaal terug naar hun core business en daar zit vaak een P&O niet meer bij. Bovendien kunnen opdrachtgevers vaak langer "testen" op basis van uitzending. Normaal zit je met 1 maand proef, nu kan je iemand met gemak 3 maanden aan laten kutten alvorens een keus te maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
![]()
[..]
woooW.. ik dacht net al.. geen reactie.... zal het wel een andere dag vragen of je het wel gezien had..
![]()
Opzich een logisch gevolg dat uitbesteden, of het goed is laat ik in het midden. Denk zelf van wel
Time change my friend, be flexibel or die
quote:Op maandag 20 november 2006 22:06 schreef hicham het volgende:
Ik mag die GPZ Pauluske niet (want hij's bijna net zo arrogant als ik...), maar deze reactie is wel goed
Uit het topic op MF "wat betekent een bocht rijden voor jou?"
[..]
Idd, dus ook gewoon kenkerhard liegen als dat nodig is om je salaris te behoudenquote:Op maandag 20 november 2006 22:18 schreef Makster het volgende:
[..]
Time change my friend, be flexibel or die![]()
Zwartekousenmeet toch ?quote:Op maandag 20 november 2006 20:48 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik ging niet weg, Makster ging.. maar toch weer niet enzo.
Icoontje![]()
[afbeelding]
Sterf hersenloos tering jong, als ik poep roep mag je heel misschien reageren anders moet je gewoon opkeftenquote:
Klopt olijke damequote:
quote:Op maandag 20 november 2006 22:58 schreef Makster het volgende:
[..]
Sterf hersenloos tering jong, als ik poep roep mag je heel misschien reageren anders moet je gewoon opkeften![]()
quote:Op maandag 20 november 2006 22:58 schreef Makster het volgende:
Sterf hersenloos tering jong, als ik poep roep mag je heel misschien reageren anders moet je gewoon opkeften![]()
lekker getrained
OMG nee !quote:Op maandag 20 november 2006 23:01 schreef hicham het volgende:
[..]
Klopt olijke dame
Weet jij toevallig wat er met RichardGie is gebeurd?
DAt is inderdaad vrij kansloos, maar liegen voor doekoe is wel okquote:Op maandag 20 november 2006 22:52 schreef hicham het volgende:
[..]
Idd, dus ook gewoon kenkerhard liegen als dat nodig is om je salaris te behouden
Zoals deze gozer doet dus... Wan Handred End Twentie Eight MEGS
Kensloos als je zo door het leven moet
Kenker nou maar op blinde flikker met je rooie kop, groene pak en grijze motorquote:Op maandag 20 november 2006 22:58 schreef Makster het volgende:
[..]
lekker getrained
Waar owen jullie die smiley shit joh. Ben duidelijk niet 1337 genoeg hiervoor.quote:
Al lang niets meer van 'm vernomen, de laatste keer vroeg hij of -XX- hem had geblocked op MSNquote:Op maandag 20 november 2006 23:03 schreef ondeugend het volgende:
[..]
OMG nee !
Is hij zoek ? Het laatste wat ik van vermiste heb gezien vond plaats in mijn fotoboek geloof ik.
Pfftquote:Op maandag 20 november 2006 23:03 schreef Makster het volgende:
[..]
DAt is inderdaad vrij kansloos, maar liegen voor doekoe is wel ok
hersenloos tering jong, wat kan je welquote:Op maandag 20 november 2006 23:04 schreef Makster het volgende:
[..]
Waar owen jullie die smiley shit joh. Ben duidelijk niet 1337 genoeg hiervoor.![]()
quote:Op maandag 20 november 2006 23:08 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
hersenloos tering jong, wat kan je wel![]()
Hoor hem gayofiel aanpappen met de kenker wout joh. Sterf pauperquote:Op maandag 20 november 2006 23:08 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
hersenloos tering jong, wat kan je wel![]()
13 oktober in mijn fobo, wie biedt er hoger ?quote:Op maandag 20 november 2006 23:07 schreef hicham het volgende:
[..]
Al lang niets meer van 'm vernomen, de laatste keer vroeg hij of -XX- hem had geblocked op MSN
[..]
Pfft
Ja idd, waar blijft jouw bijval godverdedomme....quote:Op maandag 20 november 2006 23:09 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
![]()
Nou hebben we de poppen aan 't dansen
Zeg redhead, kan je het niet alleen af ?quote:Op maandag 20 november 2006 23:10 schreef Makster het volgende:
[..]
Ja idd, waar blijft jouw bijval godverdedomme....
JE weet toch, gamse gamsien kilo watta !
Dan blijft de vraag, met zijn linker of rechterhandquote:Op maandag 20 november 2006 23:13 schreef ondeugend het volgende:
Misschien heeft ie gewoon wel verkering.
Probeer eens bij -XX-, alleen haar fobo is zo popie-jopie dat het lastig zoeken isquote:Op maandag 20 november 2006 23:10 schreef ondeugend het volgende:
[..]
13 oktober in mijn fobo, wie biedt er hoger ?
Whahahaaquote:Op maandag 20 november 2006 23:14 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dan blijft de vraag, met zijn linker of rechterhand:')
Vaak niet neequote:Op maandag 20 november 2006 23:14 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Zeg redhead, kan je het niet alleen af ?
The General gaat voor in het aanvalsplan, El Presidente zegt alleen wat er moet gebeuren. Nog ff wachten tot pimber post dusquote:Op maandag 20 november 2006 23:10 schreef Makster het volgende:
[..]
Ja idd, waar blijft jouw bijval godverdedomme....
JE weet toch, gamse gamsien kilo watta !
Die zit ook ergens in een hoek met een duim in zijn mond om El Mammie te huilenquote:Op maandag 20 november 2006 23:17 schreef hicham het volgende:
[..]
The General gaat voor in het aanvalsplan, El Presidente zegt alleen wat er moet gebeuren. Nog ff wachten tot pimber post dusTot die tijd blijf je maar achter de vuurlinie
Scherp ben je in ieder geval welquote:Op maandag 20 november 2006 23:18 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Die zit ook ergens in een hoek met een duim in zijn mond om El Mammie te huilen![]()
Sodeju !quote:Op maandag 20 november 2006 23:14 schreef hicham het volgende:
[..]
Probeer eens bij -XX-, alleen haar fobo is zo popie-jopie dat het lastig zoeken is
quote:Op maandag 20 november 2006 23:22 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Sodeju !
Dat is ook wel een stoot zeg.
Dat vond bvvt ook op de BBQ meet, minder voor BazzieK dat ie met o-benen naar huis moest lopenquote:Op maandag 20 november 2006 23:20 schreef Makster het volgende:
[..]
Scherp ben je in ieder geval wel![]()
quote:Op maandag 20 november 2006 23:25 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat vond bvvt ook op de BBQ meet, minder voor BazzieK dat ie met o-benen naar moest lopen
[afbeelding]
* geschokt isquote:Op maandag 20 november 2006 23:25 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat vond bvvt ook op de BBQ meet, minder voor BazzieK dat ie met o-benen naar moest lopen
[afbeelding]
Mijn god, deze bewaar ik voor als ik ooit nog is staande gehouden wordtquote:Op maandag 20 november 2006 23:25 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik vond hem zo onschuldig overkomen altijd.quote:Op maandag 20 november 2006 23:27 schreef Makster het volgende:
[..]
Mijn god, deze bewaar ik voor als ik ooit nog is staande gehouden wordt
Is BWT van de griekse leer ofzo
Poging tot omkoping van een ambtenaar in functie, kost je een stuk meer dan een snelheidsboetequote:Op maandag 20 november 2006 23:27 schreef Makster het volgende:
[..]
Anders ik wel, maar goed, er zijn altijd nog andere leden die mij nog meer hebben doen hebben verassen vandaagquote:Op maandag 20 november 2006 23:28 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik vond hem zo onschuldig overkomen altijd.![]()
Ik hoorde hem iets zeggen met vlag erover en voor 't vaderland!quote:Op maandag 20 november 2006 23:27 schreef Makster het volgende:
[..]
En ik hoorde jou zeggen, oh wacht je durfde heel de meet je bek niet open te trekkenquote:Op maandag 20 november 2006 23:32 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik hoorde hem iets zeggen met vlag erover en voor 't vaderland! [afbeelding]
Was alleen geen vlag in de buurt dus jah... dan maar zonder
The shit zeg !quote:Op maandag 20 november 2006 23:31 schreef Makster het volgende:
[..]
Anders ik wel, maar goed, er zijn altijd nog andere leden die mij nog meer hebben doen hebben verassen vandaag![]()
![]()
Als ik die fot hier boven zie moet ik inderdaad vrezen voor een gescheurde arie en 34 oplosbare hechtingen, 3 weken infuus voeding en een voor eewige gekrenkte zielquote:Op maandag 20 november 2006 23:31 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Poging tot omkoping van een ambtenaar in functie, kost je een stuk meer dan een snelheidsboete![]()
Ja, ik kijk graag mensen aan als ik tegen ze praat, maar die rotkop van jou kon ik echt niet weerstaanquote:Op maandag 20 november 2006 23:33 schreef BazzieK het volgende:
[..]
En ik hoorde jou zeggen, oh wacht je durfde heel de meet je bek niet open te trekken
quote:Op maandag 20 november 2006 23:35 schreef hicham het volgende:
[..]
Ja, ik kijk graag mensen aan als ik tegen ze praat, maar die rotkop van jou kon ik echt niet weerstaan
quote:Op maandag 20 november 2006 23:34 schreef Makster het volgende:
[..]
Als ik die fot hier boven zie moet ik inderdaad vrezen voor een gescheurde arie en 34 oplosbare hechtingen, 3 weken infuus voeding en een voor eewige gekrenkte ziel![]()
quote:Op maandag 20 november 2006 23:32 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik hoorde hem iets zeggen met vlag erover en voor 't vaderland! [afbeelding]
Was alleen geen vlag in de buurt dus jah... dan maar zonder
Pepijn had de link hierboven al gepostquote:Op maandag 20 november 2006 23:34 schreef ondeugend het volgende:
[..]
The shit zeg !
Mail het naar Hisjam zodat die het weer naar Pepsel kan mailen en Pepsel weer naar mij.
En dan zo dat het nog kinky-er is dan het begon zeg maar.
Ik load het wel weer up naar ranzigeverhalen.com.![]()
Nou... eigenlijk...quote:Op maandag 20 november 2006 23:36 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Maar alsnog een matig excuus tenzij je wil beweren dat je iedereen daar zo lelijk vond dat je ze niet aan kon kijken waarmee je vast vrienden gaat maken
quote:Op maandag 20 november 2006 23:38 schreef worldpimber het volgende:
Geen aanvalsplannen vandaag, het individu is niet belangrijk, offer jezelf op voor de groep. Rush rush rush
Te brak om nog zinnig over te komen
quote:Op maandag 20 november 2006 23:37 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Pepijn had de link hierboven al gepost
Weg....
Gaarne uw eerste reactie... als je van de schrik bekomen bent![]()
Hoe klink je als je niet brak bentquote:Op maandag 20 november 2006 23:38 schreef worldpimber het volgende:
Geen aanvalsplannen vandaag, het individu is niet belangrijk, offer jezelf op voor de groep. Rush rush rush
Te brak om nog zinnig over te komen
quote:Op maandag 20 november 2006 23:38 schreef hicham het volgende:
[..]
Nou... eigenlijk...
Ander onderwerp!
PS3 Fanatics Gone Wild![]()
![]()
![]()
Ik ben altijd brak geweest op meets ... niets voor niets kwamen we altijd te laat.quote:
Ik ben opgegroeid in een multi culture samenleving. Pino heeft mij vroegah al geleerd dat mensen van zuidelijke afkomst gewoon altijd te laat zijn. Ze kunnen er niks aan doen, ik blame ze dan ook niks. Ik spreek gewoon altijd een uur vroegah af met die gasten, dan merkt niemand er wat vanquote:Op maandag 20 november 2006 23:42 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik ben altijd brak geweest op meets ... niets voor niets kwamen we altijd te laat.
Gelukkig pikken jullie slappe hollanders dat.
Ik ontbrak pas als ik normale slaaptijden aan kan houden omdat ik mijn studie heb afgerond en een normale baan krijg.
quote:Op maandag 20 november 2006 23:43 schreef worldpimber het volgende:
Trouwens, bazzie is een dikzak.
quote:Op maandag 20 november 2006 23:44 schreef Makster het volgende:
Ik ben opgegroeid in een multi culture samenleving. Pino heeft mij vroegah al geleerd dat mensen van zuidelijke afkomst gewoon altijd te laat zijn. Ze kunnen er niks aan doen, ik blame ze dan ook niks. Ik spreek gewoon altijd een uur vroegah af met die gasten, dan merkt niemand er wat van
Maar ff serieus, de eerst volgende stannah meet moet je er gewoon bij zijn. Wasdanou man, flikker.quote:
Mijn naam wordt misbruikt.quote:Op maandag 20 november 2006 23:44 schreef worldpimber het volgende:
Die irritante eerste frame van deze banner dan![]()
[afbeelding]
Ik werd niet gebeld en er was niks duidelijks afgesprokenquote:Op maandag 20 november 2006 23:46 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Maar ff serieus, de eerst volgende stannah meet moet je er gewoon bij zijn. Wasdanou man, flikker.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 november 2006 23:47 schreef Worldbeater het volgende:
Hehe..![]()
Vriendinnetje zit al een uur te emmeren dat mijn smsmet de kusjes van vanavond niet voor
haar bestemd was.Afschieten, de eerste dag blijven ze nog gewoon warm, daarna een nieuw slachtoffer zoekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hehe..![]()
Vriendinnetje zit al een uur te emmeren dat mijn smsmet de kusjes van vanavond niet voor
haar bestemd was.PlayerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij galgengebroed !!!quote:Op maandag 20 november 2006 23:45 schreef hicham het volgende:
't was leuk dames en ondeugend ()
Pitten
Hehe..![]()
haar bestemd was.LoverboySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben vaak genoeg naar dat kenkerland bquote:Op maandag 20 november 2006 23:47 schreef BazzieK het volgende:
Ik werd niet gebeld en er was niks duidelijks afgesprokenEn jij kan met dat hok van je ook wel eens hierheen knallen, ik kan maar 140
![]()
Hehe..![]()
haar bestemd was.Heb je nu weer zo'n jaloers mokkel ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat wordt weééér niet achterop.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
Hehe..![]()
haar bestemd was.je moet het dr ook niet te moeilijk makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Some say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
KTM (Kronreif Trunkenpolz Mattighoven) Motorradbau Moser & Co
Stop
Blitse motor man!
Precies mijn gedachten, mzzlquote:Op maandag 20 november 2006 23:52 schreef Makster het volgende:
Hahahahahaa
Doet WB weer is een keer iets gays is het gelijk een player en een loverboy![]()
Mooi voor vandaag, morgen lekker vrij. Waggie wassen en een beurt je geven. Misschien nog ff op de moto stappen als het weer het toelaat![]()
Adios
Was weer lachen
quote:Op maandag 20 november 2006 23:52 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik ben vaak genoeg naar dat kenkerland babant afgereisd, fucking hele paspoort volgestempeld
Mag er niet eens meer heen van de douane
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zoek dan een mooie vlakte uit, oh en dan kom ik voor rib-i niet voor jou![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |