Die zit ook ergens in een hoek met een duim in zijn mond om El Mammie te huilenquote:Op maandag 20 november 2006 23:17 schreef hicham het volgende:
[..]
The General gaat voor in het aanvalsplan, El Presidente zegt alleen wat er moet gebeuren. Nog ff wachten tot pimber post dusTot die tijd blijf je maar achter de vuurlinie
Scherp ben je in ieder geval welquote:Op maandag 20 november 2006 23:18 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Die zit ook ergens in een hoek met een duim in zijn mond om El Mammie te huilen![]()
Sodeju !quote:Op maandag 20 november 2006 23:14 schreef hicham het volgende:
[..]
Probeer eens bij -XX-, alleen haar fobo is zo popie-jopie dat het lastig zoeken is
quote:Op maandag 20 november 2006 23:22 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Sodeju !
Dat is ook wel een stoot zeg.
Dat vond bvvt ook op de BBQ meet, minder voor BazzieK dat ie met o-benen naar huis moest lopenquote:Op maandag 20 november 2006 23:20 schreef Makster het volgende:
[..]
Scherp ben je in ieder geval wel![]()
quote:Op maandag 20 november 2006 23:25 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat vond bvvt ook op de BBQ meet, minder voor BazzieK dat ie met o-benen naar moest lopen
[afbeelding]
* geschokt isquote:Op maandag 20 november 2006 23:25 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat vond bvvt ook op de BBQ meet, minder voor BazzieK dat ie met o-benen naar moest lopen
[afbeelding]
Mijn god, deze bewaar ik voor als ik ooit nog is staande gehouden wordtquote:Op maandag 20 november 2006 23:25 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik vond hem zo onschuldig overkomen altijd.quote:Op maandag 20 november 2006 23:27 schreef Makster het volgende:
[..]
Mijn god, deze bewaar ik voor als ik ooit nog is staande gehouden wordt
Is BWT van de griekse leer ofzo
Poging tot omkoping van een ambtenaar in functie, kost je een stuk meer dan een snelheidsboetequote:Op maandag 20 november 2006 23:27 schreef Makster het volgende:
[..]
Anders ik wel, maar goed, er zijn altijd nog andere leden die mij nog meer hebben doen hebben verassen vandaagquote:Op maandag 20 november 2006 23:28 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik vond hem zo onschuldig overkomen altijd.![]()
Ik hoorde hem iets zeggen met vlag erover en voor 't vaderland!quote:Op maandag 20 november 2006 23:27 schreef Makster het volgende:
[..]
En ik hoorde jou zeggen, oh wacht je durfde heel de meet je bek niet open te trekkenquote:Op maandag 20 november 2006 23:32 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik hoorde hem iets zeggen met vlag erover en voor 't vaderland! [afbeelding]
Was alleen geen vlag in de buurt dus jah... dan maar zonder
The shit zeg !quote:Op maandag 20 november 2006 23:31 schreef Makster het volgende:
[..]
Anders ik wel, maar goed, er zijn altijd nog andere leden die mij nog meer hebben doen hebben verassen vandaag![]()
![]()
Als ik die fot hier boven zie moet ik inderdaad vrezen voor een gescheurde arie en 34 oplosbare hechtingen, 3 weken infuus voeding en een voor eewige gekrenkte zielquote:Op maandag 20 november 2006 23:31 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Poging tot omkoping van een ambtenaar in functie, kost je een stuk meer dan een snelheidsboete![]()
Ja, ik kijk graag mensen aan als ik tegen ze praat, maar die rotkop van jou kon ik echt niet weerstaanquote:Op maandag 20 november 2006 23:33 schreef BazzieK het volgende:
[..]
En ik hoorde jou zeggen, oh wacht je durfde heel de meet je bek niet open te trekken
quote:Op maandag 20 november 2006 23:35 schreef hicham het volgende:
[..]
Ja, ik kijk graag mensen aan als ik tegen ze praat, maar die rotkop van jou kon ik echt niet weerstaan
quote:Op maandag 20 november 2006 23:34 schreef Makster het volgende:
[..]
Als ik die fot hier boven zie moet ik inderdaad vrezen voor een gescheurde arie en 34 oplosbare hechtingen, 3 weken infuus voeding en een voor eewige gekrenkte ziel![]()
quote:Op maandag 20 november 2006 23:32 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik hoorde hem iets zeggen met vlag erover en voor 't vaderland! [afbeelding]
Was alleen geen vlag in de buurt dus jah... dan maar zonder
Pepijn had de link hierboven al gepostquote:Op maandag 20 november 2006 23:34 schreef ondeugend het volgende:
[..]
The shit zeg !
Mail het naar Hisjam zodat die het weer naar Pepsel kan mailen en Pepsel weer naar mij.
En dan zo dat het nog kinky-er is dan het begon zeg maar.
Ik load het wel weer up naar ranzigeverhalen.com.![]()
Nou... eigenlijk...quote:Op maandag 20 november 2006 23:36 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Maar alsnog een matig excuus tenzij je wil beweren dat je iedereen daar zo lelijk vond dat je ze niet aan kon kijken waarmee je vast vrienden gaat maken
quote:Op maandag 20 november 2006 23:38 schreef worldpimber het volgende:
Geen aanvalsplannen vandaag, het individu is niet belangrijk, offer jezelf op voor de groep. Rush rush rush
Te brak om nog zinnig over te komen
quote:Op maandag 20 november 2006 23:37 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Pepijn had de link hierboven al gepost
Weg....
Gaarne uw eerste reactie... als je van de schrik bekomen bent![]()
Hoe klink je als je niet brak bentquote:Op maandag 20 november 2006 23:38 schreef worldpimber het volgende:
Geen aanvalsplannen vandaag, het individu is niet belangrijk, offer jezelf op voor de groep. Rush rush rush
Te brak om nog zinnig over te komen
quote:Op maandag 20 november 2006 23:38 schreef hicham het volgende:
[..]
Nou... eigenlijk...
Ander onderwerp!
PS3 Fanatics Gone Wild![]()
![]()
![]()
Ik ben altijd brak geweest op meets ... niets voor niets kwamen we altijd te laat.quote:
Ik ben opgegroeid in een multi culture samenleving. Pino heeft mij vroegah al geleerd dat mensen van zuidelijke afkomst gewoon altijd te laat zijn. Ze kunnen er niks aan doen, ik blame ze dan ook niks. Ik spreek gewoon altijd een uur vroegah af met die gasten, dan merkt niemand er wat vanquote:Op maandag 20 november 2006 23:42 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik ben altijd brak geweest op meets ... niets voor niets kwamen we altijd te laat.
Gelukkig pikken jullie slappe hollanders dat.
Ik ontbrak pas als ik normale slaaptijden aan kan houden omdat ik mijn studie heb afgerond en een normale baan krijg.
quote:Op maandag 20 november 2006 23:43 schreef worldpimber het volgende:
Trouwens, bazzie is een dikzak.
quote:Op maandag 20 november 2006 23:44 schreef Makster het volgende:
Ik ben opgegroeid in een multi culture samenleving. Pino heeft mij vroegah al geleerd dat mensen van zuidelijke afkomst gewoon altijd te laat zijn. Ze kunnen er niks aan doen, ik blame ze dan ook niks. Ik spreek gewoon altijd een uur vroegah af met die gasten, dan merkt niemand er wat van
Maar ff serieus, de eerst volgende stannah meet moet je er gewoon bij zijn. Wasdanou man, flikker.quote:
Mijn naam wordt misbruikt.quote:Op maandag 20 november 2006 23:44 schreef worldpimber het volgende:
Die irritante eerste frame van deze banner dan![]()
[afbeelding]
Ik werd niet gebeld en er was niks duidelijks afgesprokenquote:Op maandag 20 november 2006 23:46 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Maar ff serieus, de eerst volgende stannah meet moet je er gewoon bij zijn. Wasdanou man, flikker.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 november 2006 23:47 schreef Worldbeater het volgende:
Hehe..![]()
Vriendinnetje zit al een uur te emmeren dat mijn smsmet de kusjes van vanavond niet voor
haar bestemd was.Afschieten, de eerste dag blijven ze nog gewoon warm, daarna een nieuw slachtoffer zoekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hehe..![]()
Vriendinnetje zit al een uur te emmeren dat mijn smsmet de kusjes van vanavond niet voor
haar bestemd was.PlayerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
Jij galgengebroed !!!quote:Op maandag 20 november 2006 23:45 schreef hicham het volgende:
't was leuk dames en ondeugend ()
Pitten
Hehe..![]()
haar bestemd was.LoverboySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben vaak genoeg naar dat kenkerland bquote:Op maandag 20 november 2006 23:47 schreef BazzieK het volgende:
Ik werd niet gebeld en er was niks duidelijks afgesprokenEn jij kan met dat hok van je ook wel eens hierheen knallen, ik kan maar 140
![]()
Hehe..![]()
haar bestemd was.Heb je nu weer zo'n jaloers mokkel ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat wordt weééér niet achterop.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
Hehe..![]()
haar bestemd was.je moet het dr ook niet te moeilijk makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Some say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
KTM (Kronreif Trunkenpolz Mattighoven) Motorradbau Moser & Co
Stop
Blitse motor man!
Precies mijn gedachten, mzzlquote:Op maandag 20 november 2006 23:52 schreef Makster het volgende:
Hahahahahaa
Doet WB weer is een keer iets gays is het gelijk een player en een loverboy![]()
Mooi voor vandaag, morgen lekker vrij. Waggie wassen en een beurt je geven. Misschien nog ff op de moto stappen als het weer het toelaat![]()
Adios
Was weer lachen
quote:Op maandag 20 november 2006 23:52 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik ben vaak genoeg naar dat kenkerland babant afgereisd, fucking hele paspoort volgestempeld
Mag er niet eens meer heen van de douane
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zoek dan een mooie vlakte uit, oh en dan kom ik voor rib-i niet voor jou![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |