quote:Op maandag 20 november 2006 13:06 schreef Rib-i het volgende:
Een motor op Dunlop-banden ... Rijdt zeker als een tennisbal
quote:Op maandag 20 november 2006 13:04 schreef ondeugend het volgende:
Sinterklaas bestaat, God niet.
Ik weet het want ik heb bij de sint op schoot gezeten.
quote:Op maandag 20 november 2006 13:14 schreef Rib-i het volgende:
Een Harley is tegenwoordig net zo Amerikaans als sushi
quote:Op maandag 20 november 2006 13:14 schreef Rib-i het volgende:
Een Harley is tegenwoordig net zo Amerikaans als sushi
quote:Op maandag 20 november 2006 13:45 schreef Rib-i het volgende:
Waar is de dief?
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op maandag 20 november 2006 13:47 schreef kratjuh het volgende:
[..]![]()
Is het Rib-I's Humordag vandaag ?
Waar is de dief?
[afbeelding]
[afbeelding]
Héééé.. weer doorlinken.. is dat voor Ricahrdgie?quote:
Waar is de dief?
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja ja.. iets kopen.. naar huis brengen.. bonnetje inscannen.quote:Op maandag 20 november 2006 13:51 schreef koffiekoekje het volgende:whehehe...
Ik heb zo'n ding al eens thuis gehad, omdat men wat vergetend dat ding er af te halentoen maar even gebeld dat het alarm af stond
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee, dit is gewoon zoals het hoortquote:Op maandag 20 november 2006 13:54 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Héééé.. weer doorlinken.. is dat voor Ricahrdgie?
Voor je het weet zit je in een of andere auto slowchatquote:Op maandag 20 november 2006 13:57 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
nee, dit is gewoon zoals het hoorthoeft tenminste niet iedereen terug te gaan en het topic opzoeken
![]()
ook dat nog jaquote:Op maandag 20 november 2006 14:09 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Voor je het weet zit je in een of andere auto slowchat
quote:Op maandag 20 november 2006 14:09 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ondermeer door een medewerker van... voorheen geheten de Black Ninja.quote:Op maandag 20 november 2006 14:09 schreef koffiekoekje het volgende:
quote:Op maandag 20 november 2006 14:51 schreef Rib-i het volgende:
Ik heb deze gekozen
[afbeelding]
Ben ook de enige geloof ik![]()
Ik ben voor de TL1000 stickertquote:Op maandag 20 november 2006 14:54 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Ieder zijn smaak![]()
, ik vind de carbon gewoon de beste, alleen die heeft hij er dus juist afgehaald.
![]()
Tnx voor de tip, kon ik weer ff alle frustraties van me afschrijvenquote:
Eigenlijk heb ik zoiets van plak er een op en klaarquote:Op maandag 20 november 2006 14:54 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Ieder zijn smaak![]()
, ik vind de carbon gewoon de beste, alleen die heeft hij er dus juist afgehaald.
![]()
Maar goed... wat bwt al zei, Laat het los WB, laat die TL losquote:Op maandag 20 november 2006 14:54 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Ieder zijn smaak![]()
![]()
Ik heb zin om hem kapot te slaanquote:Op maandag 20 november 2006 15:00 schreef Rib-i het volgende:
Phatzak, cabriodingus denkt dat je een meisje met lange zwarte haren bent
quote:Op maandag 20 november 2006 15:02 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik heb zin om hem kapot te slaan![]()
U heeft gekozen voor optie 5:quote:Op maandag 20 november 2006 15:21 schreef BazzieK het volgende:
Moggah
[afbeelding]
Die gekozen, de enige die een beetje subtiel is
quote:Op maandag 20 november 2006 15:28 schreef worldpimber het volgende:
[..]
U heeft gekozen voor optie 5:
Zeer waarschijnlijk bent u homofiel en laat u zich regelmatig uitwonen door familie of vrienden. Tevens eet je graag roze glacés en ga je regelmatig naar de sauna.
WTF![]()
Ik kies nooit voor leestekens die ik niet kenquote:Op maandag 20 november 2006 15:21 schreef BazzieK het volgende:
Moggah
[afbeelding]
quote:Op maandag 20 november 2006 15:28 schreef worldpimber het volgende:
[..]
U heeft gekozen voor optie 5:
Zeer waarschijnlijk bent u homofiel en laat u zich regelmatig uitwonen door familie of vrienden. Tevens eet je graag roze glacés en ga je regelmatig naar de sauna.
WTF![]()
Bemoei je er dan niet mee.quote:Op maandag 20 november 2006 15:08 schreef hicham het volgende:
Wordt weer een toptopic voor Worldbeater
Carbon is ook subtiel.quote:Op maandag 20 november 2006 15:21 schreef BazzieK het volgende:
Moggah
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, meer mensen die waardering hebben voor posts waar niet alleen aan de inhoud wordt gedachtquote:Op maandag 20 november 2006 15:39 schreef Worldbeater het volgende:
Toptopic als in snel, nette opmaak, en veel foto's.![]()
quote:Op maandag 20 november 2006 15:42 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ah, meer mensen die waardering hebben voor posts waar niet alleen aan de inhoud wordt gedacht
Ook het samenspel van smilies, alineagebruik en overige tekens moet natuurlijk in harmonie zijn
quote:Op maandag 20 november 2006 15:39 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Carbon is ook subtiel.
Het is toch al een flikker met zijn roze knopjes en lichtblauw geadoniseerde shitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan kan een foute sjonnie tankpad er ook nog wel bij
![]()
quote:Op maandag 20 november 2006 14:21 schreef Worldbeater het volgende:
Ondermeer door een medewerker van... voorheen geheten de Black Ninja.
[afbeelding]
That wasn't too smart wasn't it.![]()
Eeeej,quote:Op maandag 20 november 2006 15:21 schreef BazzieK het volgende:
Moggah
[afbeelding]
Ben jij nou een beetje Chinees eigenlijk?quote:
Leuk lease bak voor erbij. Wel iets voor een financiel controller.quote:Op maandag 20 november 2006 16:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
BBVVOOAAPPPP![]()
Machtige Machien zo een Vee-Agt
![]()
wel een beetje logge bak, niet echt een stuurauto (overhellen
) S80 remde bijv. veel krachtiger, ook niet gek met dat gewicht dat de XC90 meesleurt maar zeker comfortabel
met een parkeercamera, nav, volvo on call, rear seat entertainment, koelkast, etc. etc. etc. (deze variant kostte een ruime 100.000)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |