quote:Op maandag 20 november 2006 12:14 schreef DIGGER het volgende:
Dat Celtic moge winnen
Ajaxquote:Op maandag 20 november 2006 16:16 schreef ub40_bboy het volgende:
Saaie wedstrijd waarschijnlijk. Wat is het toch jammer dat ajax niet meespeelt in de champions league
Ja wedstrijden op Parkhead zijn altijd saaiquote:Op maandag 20 november 2006 16:16 schreef ub40_bboy het volgende:
Saaie wedstrijd waarschijnlijk. Wat is het toch jammer dat ajax niet meespeelt in de champions league
Alleen als Benfica ook wint.quote:Op maandag 20 november 2006 12:14 schreef DIGGER het volgende:
Dat Celtic moge winnen
"Gelijkspel zou leuk zijn "quote:Op maandag 20 november 2006 13:38 schreef Dos37 het volgende:
Gelijkspel zou leuk zijn maar dan is United nog niet zeker dus ik hoop toch op een overwinning.
Jij begint er anders altijd over.quote:Op maandag 20 november 2006 16:28 schreef Grimm het volgende:
[..]
Ajaxmoeten we nou weer aanhoren hoe geweldig Ajax is terwijl ze uefa spelen en een x aan tal punten achterstaan op de nr.1 Psv?
Vitesse sloopt ze vrijdagquote:Op maandag 20 november 2006 11:57 schreef Dos37 het volgende:
[afbeelding]
Morgen live op Nederland 3. Lange jan tegen Lange Edwin.
Inderdaad ja, en laat nou net de digitale TV eruit liggen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zie liever Real - Lyon, anders wel Arsenal
Youri Mulder is idd geweldigquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:11 schreef Eric_Cantona het volgende:
Youri in de studio, gelukkig geen Cruyff met z'n gemiep
quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:54 schreef defranseslag het volgende:
Tukkers uit
Kufo heeft geen schijn van kans tegen Sansoni
Als je een schotel op de ASTRA hebt is de DSF vanavond aan te bevelen, die hebben een Simulcast uitzending vanaf alle velden.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:58 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Inderdaad ja, en laat nou net de digitale TV eruit liggen.![]()
Ik heb geen schotel, ik heb kanaaldigitaal ofzoiets.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:17 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Als je een schotel op de ASTRA hebt is de DSF vanavond aan te bevelen, die hebben een Simulcast uitzending vanaf alle velden.
Van mij mag ie z'n vorige optreden tegen de Mancunians herhalenquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:48 schreef Dos37 het volgende:
Gravesen begint weer lekker.
het is jammer dat Canvas geen Cl meer uitzendquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:51 schreef Me_Wesley het volgende:
Waarom zenden ze Arsenal - HSV niet uit? Ik dacht dat ik dat gezien had in een voorstukje op de NOS?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed, Manchester dan maar.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
Die hadden dan toch Lille-Anderlecht uitgezondenquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:52 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
het is jammer dat Canvas geen Cl meer uitzend![]()
idd solskjaer erinquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:32 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ronaldo mag er van mij best af of hij moet heel goed toegesproken worden in de rust. Als ie zo doorgaat dan gaat ie punten weggeven voor ons
Die zie je morgen pasquote:Op dinsdag 21 november 2006 22:01 schreef renz0r het volgende:
Pfff valt me ook tegen...
Waarom verraadt die commentator nou een tussenstand, wil alle herhalingen nog zien hoor
Inderdaadquote:Op dinsdag 21 november 2006 22:25 schreef Mr.Mills het volgende:
Godver was die goal maar in de 30e minuut ofzo gevallen, was het nog een leuke wedstrijd geweest.
dat zekerquote:Op dinsdag 21 november 2006 22:30 schreef Corksterr het volgende:
Pff de scheids durft
dank uquote:Op dinsdag 21 november 2006 22:30 schreef Againzender het volgende:
nou prutser, pruts eens wat
quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:32 schreef Sensation89 het volgende:
je moet negerts nooit een penalty laten nemen
Ruud heeft ook net gemist hoorquote:Op dinsdag 21 november 2006 22:31 schreef tong80 het volgende:
Dat is dus de opvolger van Ruud die weg moest
"Lustert hier hein, ik ben niet rechts, maar alles wat links is en negers moet ge geen penaltys laten geven" (de legendarische Raymond Goethals)quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:31 schreef Mr.Mills het volgende:
Hahaha. Tis ook altijd wat met linkspoten die penalties nemen.
en boeren niet op een forum toelatenquote:Op dinsdag 21 november 2006 22:32 schreef Sensation89 het volgende:
je moet negerts nooit een penalty laten nemen
quote:
Ik heb er anders nooit moeite mee gehadquote:Op dinsdag 21 november 2006 22:31 schreef Mr.Mills het volgende:
Hahaha. Tis ook altijd wat met linkspoten die penalties nemen.
Want?quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:35 schreef Sensation89 het volgende:
wel zielig dat ze juist dat lied draaien nu
Kop op, je kunt altijd nog een andere club uitkiezenquote:Op dinsdag 21 november 2006 22:31 schreef Dos37 het volgende:
Godverdomme saha
draaien ? Ze hebben de muziek geeneens nodig bij Celticquote:Op dinsdag 21 november 2006 22:35 schreef Sensation89 het volgende:
wel zielig dat ze juist dat lied draaien nu
Hij zal old trafford wel mooier dan de Arena vindenquote:Op dinsdag 21 november 2006 22:36 schreef twi het volgende:
[..]
Kop op, je kunt altijd nog een andere club uitkiezen
Zou ie vaker moeten doenquote:Op dinsdag 21 november 2006 22:37 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Goed van die commentator om even stil te zijn net
Op SBS6 waren ze al lang bij het belspelletje geweestquote:Op dinsdag 21 november 2006 22:37 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Goed van die commentator om even stil te zijn net
en dat ze niet gelijk de zaak afkappen voor reclame.quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:38 schreef Luni het volgende:
Mooi dat die verslaggever effe z'n mond hield, schitterend!
Daar hebben we Talpa voorquote:Op dinsdag 21 november 2006 22:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
en dat ze niet gelijk de zaak afkappen voor reclame.
kippenvelquote:Op dinsdag 21 november 2006 22:39 schreef Greetings het volgende:
Schitterende supporters daar zeg....... een van de mooiste clubs ter wereld![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
89' R.v. Nistelrooy (pen.)quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:31 schreef tong80 het volgende:
kijk hier kan FC Twente nog eens van leren, eens te stoppen met die domme versnelling aan het eind bij Alone-ALone-Alone, heerlijk kippenvelmoment bij Celticquote:Op dinsdag 21 november 2006 22:35 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
You'll never walk alone; kippenvel
ruud had 'm wel gemaaktquote:Op dinsdag 21 november 2006 22:40 schreef Kadoc het volgende:
[..]
89' R.v. Nistelrooy (pen.) [afbeelding]
Jonge we kunnen hier lang over na praten, maar Celtic gaat er nou eenmaal met de 3 punten vandoor. Vorige keer stond de geluk aan de zijde van Man Utd en nu bij Celtic dus.quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:41 schreef Eric_Cantona het volgende:
Teringzooi, ik zit hier zwaar in mineur.. Ik ben misschien bevooroordeeld, maar ik vond niet dat Celtic de 3 punten had verdiend. Gelijkspel zou qua spelbeeld eerlijker verdeeld zijn geweest.
Maar goed, of keihard uithalen tegen Benfica of Alex mag nu 'n keer ECHT vertrekken.. Anders ga ik 'm persoonlijk Old Trafford uitschoppen
Hopelijk volgende week wel mooi beginnen door die neprussen de oren te wassen
quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:44 schreef Kadoc het volgende:
[..]
http://livescore.com/default.dll/Game?comp=cl_group_E&game=175293
Ik las even het woordje 'die' ook in het Engels.quote:
Vanzelfsprekend.quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:45 schreef Doc het volgende:
nu hopen dat die Portugezen (ook al deugen ze niet) de volgende wedstrijd winnen!
omgquote:Op dinsdag 21 november 2006 22:44 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Wat loop jij nou stront uit te spugen?quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:44 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Jonge we kunnen hier lang over na praten, maar Celtic gaat er nou eenmaal met de 3 punten vandoor. Vorige keer stond de geluk aan de zijde van Man Utd en nu bij Celtic dus.
quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:35 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
You'll never walk alone; kippenvel
quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:44 schreef Kadoc het volgende:
[..]
het is echt?quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:49 schreef Lippie85 het volgende:
Whaha ik dacht eerst dat dat van RvN een grapje was!
quote:
Was wel een reden voor geloof ik dat het nu ook bij Celtic gezongen werd, iets met een vriendschapelijke wedstrijd na het heysel drama..quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:38 schreef Sensation89 het volgende:
[..]
Dat is toch van Liverpool, kvind het een beetje na-aperig altijd
Ik had het eerst ook even driedubbel gechecktquote:
U vraagt, wij draaien:quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:47 schreef jmac het volgende:
iemand al beelden van de you never walk alone?
Dank uquote:Op woensdag 22 november 2006 00:00 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien:
http://rapidshare.com/fil(...)never_walk_alone.avi
dank! hopelijk komt de ned3 versie ook nog, daar lieten ze meer zien (en zonder praten er door heen)quote:Op woensdag 22 november 2006 00:00 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien:
*proest*quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:30 schreef Eric_Cantona het volgende:
Meteen zo na de pingel de 1-2 eroverheen HOPPA
Ruud kreeg het voor elkaar om op 3 seconden na exact hetzelfde tijdstip in Madrid een penalty te missen, reeds z'n 3e gemiste pingel van de genomen 5 (En Ruud nam hem veel beroerder dan Saha).quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:31 schreef tong80 het volgende:
Daar zie je ook weeral het drama van de commerciele tv. Niks de ynwa laten horen, meteen afgekapt voor de reclame ...quote:Op woensdag 22 november 2006 00:00 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien:
Nope, al dacht Saha en wel meer van welquote:Op woensdag 22 november 2006 13:06 schreef TerroRobbie het volgende:
Was die laatste bal eigenlijk niet afgefloten voor buitenspel? Dan was het een best aardige redden
Volgens mij floot de scheids op het moment van de voorzet gewoon de match af ?quote:Op woensdag 22 november 2006 13:06 schreef TerroRobbie het volgende:
Was die laatste bal eigenlijk niet afgefloten voor buitenspel? Dan was het een best aardige redden
Kijken vanaf 3.00quote:Op woensdag 22 november 2006 12:53 schreef jmac het volgende:
http://www.skelp.ie/video/celticmanutd_0001.wmv
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |