Van mij mag ie z'n vorige optreden tegen de Mancunians herhalenquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:48 schreef Dos37 het volgende:
Gravesen begint weer lekker.
het is jammer dat Canvas geen Cl meer uitzendquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:51 schreef Me_Wesley het volgende:
Waarom zenden ze Arsenal - HSV niet uit? Ik dacht dat ik dat gezien had in een voorstukje op de NOS?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed, Manchester dan maar.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
Die hadden dan toch Lille-Anderlecht uitgezondenquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:52 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
het is jammer dat Canvas geen Cl meer uitzend![]()
idd solskjaer erinquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:32 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ronaldo mag er van mij best af of hij moet heel goed toegesproken worden in de rust. Als ie zo doorgaat dan gaat ie punten weggeven voor ons
Die zie je morgen pasquote:Op dinsdag 21 november 2006 22:01 schreef renz0r het volgende:
Pfff valt me ook tegen...
Waarom verraadt die commentator nou een tussenstand, wil alle herhalingen nog zien hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |