quote:Op maandag 20 november 2006 12:14 schreef DIGGER het volgende:
Dat Celtic moge winnen
Ajaxquote:Op maandag 20 november 2006 16:16 schreef ub40_bboy het volgende:
Saaie wedstrijd waarschijnlijk. Wat is het toch jammer dat ajax niet meespeelt in de champions league
Ja wedstrijden op Parkhead zijn altijd saaiquote:Op maandag 20 november 2006 16:16 schreef ub40_bboy het volgende:
Saaie wedstrijd waarschijnlijk. Wat is het toch jammer dat ajax niet meespeelt in de champions league
Alleen als Benfica ook wint.quote:Op maandag 20 november 2006 12:14 schreef DIGGER het volgende:
Dat Celtic moge winnen
"Gelijkspel zou leuk zijn "quote:Op maandag 20 november 2006 13:38 schreef Dos37 het volgende:
Gelijkspel zou leuk zijn maar dan is United nog niet zeker dus ik hoop toch op een overwinning.
Jij begint er anders altijd over.quote:Op maandag 20 november 2006 16:28 schreef Grimm het volgende:
[..]
Ajaxmoeten we nou weer aanhoren hoe geweldig Ajax is terwijl ze uefa spelen en een x aan tal punten achterstaan op de nr.1 Psv?
Vitesse sloopt ze vrijdagquote:Op maandag 20 november 2006 11:57 schreef Dos37 het volgende:
[afbeelding]
Morgen live op Nederland 3. Lange jan tegen Lange Edwin.
Inderdaad ja, en laat nou net de digitale TV eruit liggen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zie liever Real - Lyon, anders wel Arsenal
Youri Mulder is idd geweldigquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:11 schreef Eric_Cantona het volgende:
Youri in de studio, gelukkig geen Cruyff met z'n gemiep
quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:54 schreef defranseslag het volgende:
Tukkers uit
Kufo heeft geen schijn van kans tegen Sansoni
Als je een schotel op de ASTRA hebt is de DSF vanavond aan te bevelen, die hebben een Simulcast uitzending vanaf alle velden.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:58 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Inderdaad ja, en laat nou net de digitale TV eruit liggen.![]()
Ik heb geen schotel, ik heb kanaaldigitaal ofzoiets.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:17 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Als je een schotel op de ASTRA hebt is de DSF vanavond aan te bevelen, die hebben een Simulcast uitzending vanaf alle velden.
Van mij mag ie z'n vorige optreden tegen de Mancunians herhalenquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:48 schreef Dos37 het volgende:
Gravesen begint weer lekker.
het is jammer dat Canvas geen Cl meer uitzendquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:51 schreef Me_Wesley het volgende:
Waarom zenden ze Arsenal - HSV niet uit? Ik dacht dat ik dat gezien had in een voorstukje op de NOS?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed, Manchester dan maar.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
Die hadden dan toch Lille-Anderlecht uitgezondenquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:52 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
het is jammer dat Canvas geen Cl meer uitzend![]()
idd solskjaer erinquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:32 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ronaldo mag er van mij best af of hij moet heel goed toegesproken worden in de rust. Als ie zo doorgaat dan gaat ie punten weggeven voor ons
Die zie je morgen pasquote:Op dinsdag 21 november 2006 22:01 schreef renz0r het volgende:
Pfff valt me ook tegen...
Waarom verraadt die commentator nou een tussenstand, wil alle herhalingen nog zien hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |