Want?quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:35 schreef Sensation89 het volgende:
wel zielig dat ze juist dat lied draaien nu
Kop op, je kunt altijd nog een andere club uitkiezenquote:Op dinsdag 21 november 2006 22:31 schreef Dos37 het volgende:
Godverdomme saha
draaien ? Ze hebben de muziek geeneens nodig bij Celticquote:Op dinsdag 21 november 2006 22:35 schreef Sensation89 het volgende:
wel zielig dat ze juist dat lied draaien nu
Hij zal old trafford wel mooier dan de Arena vindenquote:Op dinsdag 21 november 2006 22:36 schreef twi het volgende:
[..]
Kop op, je kunt altijd nog een andere club uitkiezen
Zou ie vaker moeten doenquote:Op dinsdag 21 november 2006 22:37 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Goed van die commentator om even stil te zijn net
Op SBS6 waren ze al lang bij het belspelletje geweestquote:Op dinsdag 21 november 2006 22:37 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Goed van die commentator om even stil te zijn net
en dat ze niet gelijk de zaak afkappen voor reclame.quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:38 schreef Luni het volgende:
Mooi dat die verslaggever effe z'n mond hield, schitterend!
Daar hebben we Talpa voorquote:Op dinsdag 21 november 2006 22:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
en dat ze niet gelijk de zaak afkappen voor reclame.
kippenvelquote:Op dinsdag 21 november 2006 22:39 schreef Greetings het volgende:
Schitterende supporters daar zeg....... een van de mooiste clubs ter wereld![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
89' R.v. Nistelrooy (pen.)quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:31 schreef tong80 het volgende:
Dat is dus de opvolger van Ruud die weg moest
kijk hier kan FC Twente nog eens van leren, eens te stoppen met die domme versnelling aan het eind bij Alone-ALone-Alone, heerlijk kippenvelmoment bij Celticquote:Op dinsdag 21 november 2006 22:35 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
You'll never walk alone; kippenvel
ruud had 'm wel gemaaktquote:Op dinsdag 21 november 2006 22:40 schreef Kadoc het volgende:
[..]
89' R.v. Nistelrooy (pen.) [afbeelding]
Jonge we kunnen hier lang over na praten, maar Celtic gaat er nou eenmaal met de 3 punten vandoor. Vorige keer stond de geluk aan de zijde van Man Utd en nu bij Celtic dus.quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:41 schreef Eric_Cantona het volgende:
Teringzooi, ik zit hier zwaar in mineur.. Ik ben misschien bevooroordeeld, maar ik vond niet dat Celtic de 3 punten had verdiend. Gelijkspel zou qua spelbeeld eerlijker verdeeld zijn geweest.
Maar goed, of keihard uithalen tegen Benfica of Alex mag nu 'n keer ECHT vertrekken.. Anders ga ik 'm persoonlijk Old Trafford uitschoppen
Hopelijk volgende week wel mooi beginnen door die neprussen de oren te wassen
quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:44 schreef Kadoc het volgende:
[..]
http://livescore.com/default.dll/Game?comp=cl_group_E&game=175293
Ik las even het woordje 'die' ook in het Engels.quote:
Vanzelfsprekend.quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:45 schreef Doc het volgende:
nu hopen dat die Portugezen (ook al deugen ze niet) de volgende wedstrijd winnen!
omgquote:Op dinsdag 21 november 2006 22:44 schreef Kadoc het volgende:
[..]
http://livescore.com/default.dll/Game?comp=cl_group_E&game=175293
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |