Mijn zegen heb je. Maar mijn potlood doet het niet bij aanschouwen van foto 1, dan maar dronken Anne-Fleur..quote:Op zondag 19 november 2006 14:05 schreef Godslasteraar het volgende:
eeuh, ik kan me toch voorstellen dat die Jabba the Hut beter raad weet met Wicked Willy dat wéér zo'n bitchy Hollands hockeytutje.
quote:
quote:Op zondag 19 november 2006 14:45 schreef Napalm het volgende:
.........
Jij neukt met je vrienden en praat met je vriendin?
Ik dacht al.quote:
Multitasking.quote:Op zondag 19 november 2006 14:54 schreef Godslasteraar het volgende:
anyway, ik hoop toch wel dat mijn toekomstg vriendinnetje ook m'n beste vriendje wordt![]()
Exclusieve club. Lidmaatschap is er niet voor iedereen (slechten voor heren van stand en hockeysletjes (mijn jaarclub) en big mama`s (Godslasters jaarclub) .quote:Op zondag 19 november 2006 14:54 schreef Godslasteraar het volgende:
ben trouwens benieuwd of we deze topic nu helemaal voor ons tweeën hebben![]()
jaja en na dit:quote:Op zondag 19 november 2006 14:58 schreef Godslasteraar het volgende:
CIA hat keine Beweise für iranisches Atomwaffenprogramm
zoeken jullie maar een engelstalige versie van het nieuwtje op![]()
quote:Op zondag 19 november 2006 14:54 schreef Godslasteraar het volgende:
ben trouwens benieuwd of we deze topic nu helemaal voor ons tweeën hebben![]()
quote:Op zondag 19 november 2006 14:45 schreef Napalm het volgende:
Flauw dat je Nicolette Kluijver weglaat.
Hier is ze weer..
[afbeelding]
[..]
Neerlands mooiste meidquote:Op zaterdag 11 juni 2005 18:39 schreef Zapper het volgende:
Neerlands mooiste meid, zonder twijfel! Heerlijk koppie![]()
of ze dat is of niet daargelaten, in bewegend beeld is ze een stuk leuker dan op de meeste foto's.quote:Op zondag 19 november 2006 15:08 schreef okkie-man het volgende:
[..]
[..]
Neerlands mooiste meidLaat me niet lachen
http://www.fd.nl/ShowKrantArtikel.asp?KrantArtikelId=558395quote:Steden in VS 'vergroenen'
New York en Chicago zoeken Nederlandse expertise
KAREL BECKMAN
UTRECHT - New York staat bekend als de Big Apple, maar als het aan burgemeester Michael Bloomberg ligt, wordt dat de Big 'Green' Apple. 'Wij willen de groenste stad van de VS worden', zegt Saul Shapiro, vicepresident van de New York City Economic Development Corporation.
Shapiro bezocht deze week samen met delegaties uit andere wereldsteden, waaronder Chicago, Toronto en Stockholm, de grote steden in Nederland om te kijken naar duurzame-energietechnieken. Zo brachten zij een bezoek aan het Afval Energie Bedrijf (AEB) in Amsterdam, dat stroom opwekt uit het verbranden van afval. Dat gaat zo goed dat binnenkort de stroomvoorziening van alle gemeentelijke kantoren, de straatverlichting en tram en metro in Amsterdam van het AEB komt. 'Geweldig', zegt Shapiro. 'Daarvan zouden we er tien moeten hebben in New York.'
Amerika heeft geen milieuvriendelijk imago, maar dat komt door het beleid van de regering in Washington. 'Op lokaal gebied gebeurt er juist ontzettend veel', zegt Tineke de Vries, milieu-expert van het Nederlandse consulaat in New York, die het initiatief nam voor de stedenuitwisseling. 'Wij willen laten zien dat er in de VS grote kansen zijn voor milieubedrijven.'
Shapiro bevestigt dat. 'De komende jaren wordt in New York voor miljarden aan nieuwe gebouwen neergezet, onder andere door Goldman Sachs en het World Trade Center. Die moeten voldoen aan zeer hoge efficiencymaatstaven. Hierdoor ontstaat een geweldige vraag naar duurzame technieken.'
Volgens Shapiro is er behoefte aan zowel producten (hij was onder de indruk van de Nederlandse thermostaten) als diensten. 'Er zijn enorme mogelijkheden voor ontwerpers, ingenieurs, architecten. New York wil hét centrum worden van duurzaam ontwerpen.'
Maar de Big Apple staat niet alleen. Ook Chicago wil de duurzaamste van het land worden. 'Wij zijn daar al vijf jaar mee bezig', zegt Samuel Assefa, deputy commissioner Urban Planning. 'We hebben heel veel gebouwen gerenoveerd, 500.000 nieuwe bomen geplant, op 450 kruispunten spaarlampen geïnstalleerd. Het aantal gemeenteauto's dat op biobrandstof rijdt, neemt 10% per jaar toe. Deze winter delen we 500.000 spaarlampen uit aan arme gezinnen.'
De vergroening van Chicago is vooral te danken aan burgemeester Daley, zegt Assefa. 'Hij moest in het begin heel veel weerstand overwinnen bij de gemeenteraadsleden, maar nu staat iedereen erachter.'
Assefa is in Nederland het meest onder de indruk van de ruimtelijke ordening. 'Die is ingericht op vervoer van mensen, in plaats van auto's, zoals bij ons.' Hij heeft een foto gemaakt van de megafietsenstalling bij het Centraal Station in Amsterdam. 'Die ga ik aan de burgemeester laten zien.'
Copyright (c) 2006 Het Financieele Dagblad
fijn om te horen, nu nog op nationaal niveau en we zijn een hele grote stap in de juiste richting.quote:Op zondag 19 november 2006 15:28 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
http://www.fd.nl/ShowKrantArtikel.asp?KrantArtikelId=558395
Dit speelt al wat langer, maar goed nieuws inderdaadquote:Op zondag 19 november 2006 15:28 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
Licht amusant, dat dan weer wel.quote:Op zondag 19 november 2006 17:00 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:De hele politiek is matigjes.
Bij dit was het nieuws was hij gister niet onaardig. Een paar sterke punten, maar ook wat missers.quote:Op zondag 19 november 2006 17:03 schreef tvlxd het volgende:
Ja, Bert Bakker wordt het, denk ik.
Helaas niet kunnen zien.quote:Op zondag 19 november 2006 17:06 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Bij dit was het nieuws was hij gister niet onaardig. Een paar sterke punten, maar ook wat missers.
quote:Op zondag 19 november 2006 17:03 schreef tvlxd het volgende:
Ja, Bert Bakker wordt het, denk ik.
Aardig karwei zullen ze eraan hebben. Nu schijn je bruine roggels 's ochtends op te hoesten. (Ben zelf helaas er nog nooit geweest.)quote:Op zondag 19 november 2006 15:28 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
O, come friggin on!quote:Op zondag 19 november 2006 15:44 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ja, maar niet voor de mesnelijke oorzaak er van. In 2012 begint een nieuwe zonnecyclus, de aarde zal dan waarschijnlijk gaan afkoelen.
U had uw handen weer niet boven het dekbed gehouden?quote:Op zondag 19 november 2006 17:18 schreef tvlxd het volgende:
Ik heb vannacht weer gezondigd.
Nou, dat klopt helemaal...quote:Op zondag 19 november 2006 17:19 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
U had uw handen weer niet boven het dekbed gehouden?
Je hebt lol gehad met een gothic meisje?quote:Op zondag 19 november 2006 17:18 schreef tvlxd het volgende:
Ik heb vannacht weer gezondigd.
Zelfhaat, straf, masochisme, autosadisme.quote:Op zondag 19 november 2006 17:26 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Wat is dat toch met het onder het bed liggen?
Dat zou het hele idee teniet doen.quote:Heb je een hoogslaper ofzo?
Wel iets met een X.quote:Op zondag 19 november 2006 17:26 schreef tvlxd het volgende:
MalcolmX?
daar is het veilig, mits er niet al een krokodil ligtquote:Op zondag 19 november 2006 17:26 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Wat is dat toch met het onder het bed liggen? Heb je een hoogslaper ofzo?
De mens, hè...quote:Op zondag 19 november 2006 17:33 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Onder het bed slapen
Ik zie nog steeds niet de toegevoegde waarde daarvan in. Je kan netzo goed in bed iedereen
haten.
quote:Egyptische minister noemt sluier achterhaald
Gepost door Rob (R@b) - Bron: De Standaard
De Egyptische minister van Cultuur, Farouk Hosni, heeft zich zowel in eigen- als buitenland de woede van fundamentalisten op de hals gehaald door de islamitische sluier te bestempelen als achterhaald''. In Egypte eist de oppositie van het moslimbroederschap een parlementair debat over de kwestie.
Minister Hosni had gezegd dat vrouwen ''er met hun mooie haren uitzien als bloemen. Men moet dat niet verstoppen voor anderen.'' Hij vindt dat de godsdienst tegenwoordig te veel belang hecht aan het uiterlijk. In Egypte gaan steeds meer vrouwen de sluier dragen. De minister beschouwt dit als een stap achteruit. Hosni heeft de reputatie een vertrouweling te zijn van Suzanne Moebarak, vrouw van de president en zelf ongesluierd.
Het Egyptische moslimbroederschap zegt dat de minister de fundamenten van de moslimmaatschappij ondergraaft. Ze eisen zijn ontslag en willen een vervanger die de sharia respecteert. In het buitenland reageerde onder meer de groot-moefti van Saoedi-Arabië. Hij noemt de uitspraak van de Egyptische minister ''een ramp die de moslimwereld treft.''
Ik heb nooit angst gehad voor monsters onder mijn bed, wel voor dwergheksen die mij mentaal terroriseerden.quote:Op zondag 19 november 2006 17:33 schreef Aoristus het volgende:
[..]
daar is het veilig, mits er niet al een krokodil ligt
Of een dakloze.quote:Op zondag 19 november 2006 17:33 schreef Aoristus het volgende:
[..]
daar is het veilig, mits er niet al een krokodil ligt
Mensen hebben een drijfveer nodig.quote:Op zondag 19 november 2006 17:26 schreef MrX1982 het volgende:
Hate is baggage. Life's too short to be pissed off all the time. It's just not worth it..
Pasta iun de magnetron doen.quote:Op zondag 19 november 2006 17:31 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Gezondigd met?
Ik ga zo drumsticks met gebakken krieltjes en een frisse salade maken.
quote:I Believe Them Bones Are Me
Some Say We're Born Into The Grave
I Feel So Alone
Gonna End Up A Big Ole Pile A Them Bones
Dust Rise Right On Over My Time
Empty Fossil Of The New Scene
I Feel So Alone
Toll Due Bad Dream Come True
I Lie Dead Gone Under Red Sky
I Feel So Alone
Zou ze erg verliefd zijn?quote:Op zondag 19 november 2006 17:44 schreef Aoristus het volgende:
12 jarige meisjes verleiden om onder hun bed te mogen slapen. Het moet niet gekker worden
denk het wel, zulke dingen las je vroeger toch in de Tina van je zusje.quote:Op zondag 19 november 2006 17:45 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Zou ze erg verliefd zijn?
D66. En dan ook nog de Uruzgan-man.quote:
Sja...quote:Op zondag 19 november 2006 18:24 schreef Sidekick het volgende:
[..]
D66. En dan ook nog de Uruzgan-man.
Ik ben geen proleet.quote:Op zondag 19 november 2006 14:58 schreef Godslasteraar het volgende:
CIA hat keine Beweise für iranisches Atomwaffenprogramm
zoeken jullie maar een engelstalige versie van het nieuwtje op![]()
Maar uiteindelijk draagt de neger de bagage.quote:Op zondag 19 november 2006 17:27 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Wel iets met een X.
American History X.
Panorama, KETNET/Canvas, 20:00 uurquote:Spion bij Al Qaeda vertelt het onwaarschijnlijke levensverhaal van Omar Nasiri. Van 1993 tot 2000 infiltreerde de Brusselse Marokkaan het netwerk van de internationale moslimterreur, dat pas later zou bekend worden als Al Qaeda.
Een minderheidskabinet acht je onmogelijk?quote:Op zondag 19 november 2006 18:34 schreef tvlxd het volgende:
Nog meer, jippie. Het CDA haalt 45 zetels en de PvdA 39. Omdat de VVD te weinig zetels heeft, 26 namelijk, moeten de christen- en sociaaldemocraten met elkaar regeren.
Ja, dat acht ik onmogelijk. Het zou, denk ik, de doodsteek zijn voor de betrouwbaarheid van Balkenende, het CDA en de VVD.quote:Op zondag 19 november 2006 18:44 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Een minderheidskabinet acht je onmogelijk?
Wat denk je van de mogelijkheid van een CDA/VVD/CU/PVV coalitie?quote:Op zondag 19 november 2006 18:46 schreef tvlxd het volgende:
[..]
Ja, dat acht ik onmogelijk. Het zou, denk ik, de doodsteek zijn voor de betrouwbaarheid van Balkenende, het CDA en de VVD.
Dat zou toch een vleugellam kabinet worden? Waar moeten ze hun meerderheid vandaan halen?quote:Op zondag 19 november 2006 18:44 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Een minderheidskabinet acht je onmogelijk?
De ChristenUnie is een serieuze kandidaat, als ze samen door een deur kunnen met de VVD, want die partijen hebben niet echt vergelijkbare etische standpunten, maar een coalitie met Wilders lijkt mij zeer onwaarschijnlijk. Ten eerste omdat ik denk dat Wilders dat niet wil, hij wil vanuit de oppositie een rechtse tegenpartij creëeren, a la SP en ten tweede denk ik dat er erg veel weerstand is bij het CDA tegen het rechts-extremisme van Wilders.quote:Op zondag 19 november 2006 18:47 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Wat denk je van de mogelijkheid van een CDA/VVD/CU/PVV coalitie?
Naja, stel dat VVD/CDA niet de meerderheid krijgt, dan denk ik dat CDA graag de CU erbij wil halen. En omdat de VVD, denk ik, liever niet slechts met 2 christelijke partijen wil regeren kan ik me inbeelden dat er toch naar een partij als PVV gekeken wordt.quote:Op zondag 19 november 2006 18:49 schreef tvlxd het volgende:
[..]
De ChristenUnie is een serieuze kandidaat, als ze samen door een deur kunnen met de VVD, want die partijen hebben niet echt vergelijkbare etische standpunten, maar een coalitie met Wilders lijkt mij zeer onwaarschijnlijk. Ten eerste omdat ik denk dat Wilders dat niet wil, hij wil vanuit de oppositie een rechtse tegenpartij creëeren, a la SP en ten tweede denk ik dat er erg veel weerstand is bij het CDA tegen het rechts-extremisme van Wilders.
CU, SGP, PVV, D66. Het lijkt me trouwens wel heel erg instabiel, maar goed PvdA/CDA lijkt me ook erg instabiel.quote:Op zondag 19 november 2006 18:49 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Dat zou toch een vleugellam kabinet worden? Waar moeten ze hun meerderheid vandaan halen?
Ik kan het mij niet voorstellen, dan wordt het gewoon CDA/PvdA.quote:Op zondag 19 november 2006 18:51 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Naja, stel dat VVD/CDA niet de meerderheid krijgt, dan denk ik dat CDA graag de CU erbij wil halen. En omdat de VVD, denk ik, liever niet slechts met 2 christelijke partijen wil regeren kan ik me inbeelden dat er toch naar een partij als PVV gekeken wordt.
O, maar dat denk ik ook.quote:Op zondag 19 november 2006 18:52 schreef tvlxd het volgende:
[..]
Ik kan het mij niet voorstellen, dan wordt het gewoon CDA/PvdA.
Ik mag toch hopen dat Bos en Balkenende wel professioneel genoeg kunnen zijn. Als ik die vier partijen elk 2 zetels geef kom ik op een totaal van 69 zetels...nog steeds geen meerderheid. En mocht de PVV groter zijn (ik weet het niet precies), dan zijn ze steeds afhankelijk van Wilders...dat zal Balkenende terecht nooit accepteren.quote:Op zondag 19 november 2006 18:51 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
CU, SGP, PVV, D66. Het lijkt me trouwens wel heel erg instabiel, maar goed PvdA/CDA lijkt me ook erg instabiel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |