Top nummer!!!!quote:Op zaterdag 18 november 2006 23:37 schreef avonne het volgende:
Its raining men
Dúh! It wasn´t me!quote:Op zaterdag 18 november 2006 23:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zie je wel GOA.... je wist het wel![]()
Wie is dat in goksnaam?quote:Op zaterdag 18 november 2006 23:38 schreef Kaleddis het volgende:
Die rooie met die neus is net Dido op latere leeftijd ...![]()
Kinga, hoe kom je aan dat motto?? Zelfbedacht??quote:Op zaterdag 18 november 2006 23:35 schreef Kinga het volgende:
als ik verliefd ben, zie ik overal jongens
geniet nooit met mate
hmmm kijk niet zo, of ik hap
neeheeequote:Op zaterdag 18 november 2006 23:40 schreef moowriece het volgende:
[..]
Kinga, hoe kom je aan dat motto?? Zelfbedacht??![]()
omg.quote:Op zaterdag 18 november 2006 23:40 schreef n1ek het volgende:
Yvonne: Die poolboy peert hem steeds jongen, ik ga hem zo vol op zn bek zoenen joh
quote:Op zaterdag 18 november 2006 23:40 schreef Day het volgende:
Die Yvonne is er wel 1, hoor.
Ze zit achter de poolboy aan en moedigt Bart aan om Lesley eens lekker te pakken!
Gok is een ander woord voor grote neus... Ken je TAAL... in Foksnaam.quote:Op zaterdag 18 november 2006 23:41 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
In Foksnaam, ken uw klassiekers .. !![]()
Ik heb het idee dat in ieder geval de bewoners aardig hun best doen. En Yvonne ookquote:Op zaterdag 18 november 2006 23:43 schreef moowriece het volgende:
Wordt er nou flink gedronken of niet?
Dat wordt een latertje vannach dus ;-)quote:Op zaterdag 18 november 2006 23:46 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat in ieder geval de bewoners aardig hun best doen. En Yvonne ook![]()
arme davidquote:Op zaterdag 18 november 2006 23:49 schreef n1ek het volgende:
"Ik pak hem op zijn bek"
Lesley en Yvonne zijn dikke maatjes ondertussen. Het verliefde paardenmeisje vindt dat Yvonne achter poolboy David aan moet. “Ja”, vindt ook Yvonne. “Hij loopt alleen steeds weg. Weet je wat, ik pak hem zo gewoon op zijn bek.” Duidelijke taal.
Dat vindt Stephan ookquote:Op zaterdag 18 november 2006 23:51 schreef moowriece het volgende:
Die donkere meid met lang haar mag er trouwens ook wel wezen!! :-)
Hij loopt te dollen dat Lesley eigenlijk Wesley heet en omgebouwd isquote:Op zaterdag 18 november 2006 23:50 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Ik weet niet wie hij bedoelde maar Bart zei: Een tweede Kelly uit BB
Ja eindelijk! Kom op Nena, dansenquote:Op zaterdag 18 november 2006 23:48 schreef bunnyma het volgende:
Eindelijk Nena op de dansvloer!
Idd, J.Lo is nou niet echt 70s...quote:Op zaterdag 18 november 2006 23:51 schreef n1ek het volgende:
[..]
Hij loopt te dollen dat Lesley eigenlijk Wesley heet en omgebouwd is![]()
de muziek is ook niet meer jaren 70
huh? wat deed ze?quote:Op zaterdag 18 november 2006 23:54 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Sylvia( en dat zonder slipje... foei!
)
Syl is wat stuurloos... Maar oké ( Het groepje losers neemt haar nu eenmaal beter op ( uit eigenbelang) dan BBN.. Syl moet wat meer haar best doen, komt goed )quote:Op zaterdag 18 november 2006 23:54 schreef n1ek het volgende:
Sylvia gaat trouwens helemaal los. Had ik wel hoop van maar zonder drank en feest is ze toch heel anders. Best oke maar bij de populariteitspoll zag je wel wie ze mag, en dat is toch een aparte groep.
Ze zakte wijdbeens door de knieen.. ( Al maakte ik het wat spannender voor de lezers zonder streams...quote:
Diegenen die voor haar gekozen hebben en niet voor Anjelique kregen de meeste punten.quote:Op zaterdag 18 november 2006 23:54 schreef n1ek het volgende:
Sylvia gaat trouwens helemaal los. Had ik wel hoop van maar zonder drank en feest is ze toch heel anders. Best oke maar bij de populariteitspoll zag je wel wie ze mag, en dat is toch een aparte groep.
Heb ik ook al drie keer gevraagd... Ik denk dat ze een onbekende is die wat rond komt neuzenquote:Op zaterdag 18 november 2006 23:57 schreef Day het volgende:
Wie is die vrouw in met dat rooie jasje en die grote neus nou?
jaquote:Op zondag 19 november 2006 00:03 schreef moki het volgende:
Wat een saaie doos is die Nena zeg.
Is waarschijnlijk ook niet haar muziekkeuzequote:Op zondag 19 november 2006 00:03 schreef moki het volgende:
Nena gaf ons trek en vinger scenes... Is ze een avond rustig lopen jullie te zeuren... ben benieuwd als we een feestje met jullie organiseren .....quote:Op zondag 19 november 2006 00:03 schreef moki het volgende:
Dan zal er in ieder geval meer gedanst worden!!quote:Op zondag 19 november 2006 00:05 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Nena gaf ons trek en vinger scenes... Is ze een avond rustig lopen jullie te zeuren... ben benieuwd als we een feestje met jullie organiseren .....
dus volgens jou hoeft ze maar één ding te doen om leuk te zijn?quote:Op zondag 19 november 2006 00:05 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Nena gaf ons trek en vinger scenes... Is ze een avond rustig lopen jullie te zeuren... ben benieuwd als we een feestje met jullie organiseren .....
Ja Nena, kom tot leven joh! Ze is toch niet zo saai als Eveline?quote:Op zondag 19 november 2006 00:06 schreef avonne het volgende:
[..]
dus volgens jou hoeft ze maar één ding te doen om leuk te zijn?
mwa, ik vind het een dooie drol hoor
Die hoort bij die kapper geloof ik (die al sinds binnenkomst op de dansvloer staat).quote:Op zondag 19 november 2006 00:07 schreef moowriece het volgende:
Wie is die donkere meid met die lange bruine haren?
Maar volgens mij is die poolboy best wel gayquote:Op zondag 19 november 2006 00:07 schreef n1ek het volgende:
Die poolboy en Yvonne duiken de pool nog wel in als het aan Yvonne ligt
Onzin... Ik vind streams met haar als ze dolt met Bart leuk.. Als ze ( zeldzaam) voor haar mening uit komt en daardoor stemmingen verandert.. Als ze Brian de volle laag geeft ( of neemt ).. enfin.. meer dan veel van de anderen..quote:Op zondag 19 november 2006 00:06 schreef avonne het volgende:
[..]
dus volgens jou hoeft ze maar één ding te doen om leuk te zijn?
mwa, ik vind het een dooie drol hoor
ze hebben de stallen gevondenquote:Op zondag 19 november 2006 00:09 schreef ron1970 het volgende:
Ik denk dat de regie Bart en Lesley kwijt zijn.
Gevonden bij de stallenquote:Op zondag 19 november 2006 00:09 schreef ron1970 het volgende:
Ik denk dat de regie Bart en Lesley kwijt zijn.
quote:23:47 - "Ik pak hem op zijn bek"
Lesley en Yvonne zijn dikke maatjes ondertussen. Het verliefde paardenmeisje vindt dat Yvonne achter poolboy David aan moet. “Ja”, vindt ook Yvonne. “Hij loopt alleen steeds weg. Weet je wat, ik pak hem zo gewoon op zijn bek.” Duidelijke taal.
Bonsoirquote:Op zondag 19 november 2006 00:17 schreef Myriam1978 het volgende:
Zo ik ben er weer![]()
Lesley is weer lekker denigregend![]()
Bart is erg strak is zijn pak!Geweldig
Stephan![]()
![]()
ze zegt "ik heb meedelijden met wie met mij meeluisterd. SORRY! 'quote:Op zondag 19 november 2006 00:17 schreef Kinga het volgende:
omg yvonne, stfu
Natasia ookquote:Op zondag 19 november 2006 00:21 schreef happyme28 het volgende:
Stephan heeft zelfs op deze avond nog complotverhaaltjes met een van de huishoudsters.
nee dat is een huishoudsterquote:Op zondag 19 november 2006 00:24 schreef ron1970 het volgende:
[..]
Is dat niet die leuke kapster die iedereen uithoord?
Heeft ze gdaan! ( Althans ze zei net dat ze GoGo en Kooi danseres is geweest )quote:Op zondag 19 november 2006 00:26 schreef ron1970 het volgende:
Sylvia kan zo bij Crazy Horses in Parijs gaan werken![]()
![]()
Toch al constantquote:Op zondag 19 november 2006 00:27 schreef scanman01 het volgende:
Is dat Sylvia die daar toch vrij ordinair staat te dansen?
Lijkt er verdomd veel op idd, valse hoop waarschijnlijk.quote:Op zondag 19 november 2006 00:25 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Op stream drie lijkt het alsof ze elk moment gaan kussen ; -)
Nee, dat is 1 van de schoonmaaksters volgens mij.quote:Op zondag 19 november 2006 00:24 schreef ron1970 het volgende:
[..]
Is dat niet die leuke kapster die iedereen uithoord?
Ik vind dat Syl ook recht heeft om in de TT van COS 47 te komenquote:Op zondag 19 november 2006 00:29 schreef moki het volgende:
oh nee die blonden heeft in haar onderbroek geplast!!!!
Yepquote:Op zondag 19 november 2006 00:27 schreef scanman01 het volgende:
Is dat Sylvia die daar toch vrij ordinair staat te dansen?
over de zender, die zat aan de panty vastquote:Op zondag 19 november 2006 00:29 schreef moki het volgende:
oh nee die blonden heeft in haar onderbroek geplast!!!!
quote:Op zondag 19 november 2006 00:30 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Als dat Sylvia is met die hoge zwarte laarzen is de TT zeker op zijn plaats.
Een uur gelden had ik dat ook... Nu is het la een minuut of 40 prima.quote:Op zondag 19 november 2006 00:36 schreef scanman01 het volgende:
Het wordt steeds beroerder met fok volgens mij. Om je dood te ergeren
Hier gaat FOK! op het moment 'normaal' snel. Maar de afgelopen dagen veranderd dat heel vaak. Vandaag ook al een paar keer gehad dat ik er niet op kwam.quote:Op zondag 19 november 2006 00:35 schreef scanman01 het volgende:
Ligt het aan mij ofzo, dat ik steeds storing op fok heb? Ik zie jullie gewoon doorposten.
laatste 20 minuten gaat het weer snel bij mij althansquote:Op zondag 19 november 2006 00:36 schreef scanman01 het volgende:
Yvonne en David gaan samen weg!quote:Op zondag 19 november 2006 00:36 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Yvonne: Ik weet niet of hij een vriendin heeft
Natasia: lekker belangrijk!
( Typeert toch ... of ben ik de enige die dat ziet? )
Ja, zeer typerend.quote:Op zondag 19 november 2006 00:36 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Idd, die Yvone heeft er geen probleem dat poolboy maar 24 is. Op een ouwe fiets moet je het leren, zegt ze.quote:Op zondag 19 november 2006 00:36 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Gewoon op F5 blijven rammen tot ie doorlaadquote:Op zondag 19 november 2006 00:36 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op zondag 19 november 2006 00:36 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Dan ligt het aan mij blijkbaar. Da's veel beroerder dusquote:Op zondag 19 november 2006 00:36 schreef n1ek het volgende:
[..]
laatste 20 minuten gaat het weer snel bij mij althans
en ze vindt dat geweldig leukquote:Op zondag 19 november 2006 00:38 schreef bunnyma het volgende:
Brian vertelt Nena even dat hij haar wel lang alleen heeft gelaten maar dat zijn ogen haar niet los hebben gelaten.
Creepy ventje is het probeert haar alleen maar in bed te lullen met verhaaltjes over vertrouwen, ik ben een steun voor je, je kan altijd met me praten.quote:Op zondag 19 november 2006 00:38 schreef bunnyma het volgende:
Brian vertelt Nena even dat hij haar wel lang alleen heeft gelaten maar dat zijn ogen haar niet los hebben gelaten.
Klopt: En het "mooiie" is .. Yvonne is aangeschoten , maar wil geen vant van een andere vrouwquote:Op zondag 19 november 2006 00:39 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Vielme ook al op.
Echter, Yvonne deed dat niet!
same herequote:Op zondag 19 november 2006 00:41 schreef Day het volgende:
Ik weet niet van jullie, maar ik swing me kapot hier
Knop omzetten en je lekker laten gaan. Komen niet veel van dit soort kansen, even opladen, lekker losgaan, kan je er weer een tijd tegenaan in het huis. Zo zou ik er tegenaan kijken. Zeker van deze gelegenheid gebruik maken om helemaal los te gaan. Ieder geval niet als een muurbloempje langs de kant of op de bank als een zoutzak te zitten. Dat kan de rest van de week ook in het huis. Stephan maakt ook gebruik van deze mogelijkheid.quote:Op zondag 19 november 2006 00:39 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Freud weer happy: Geef mensen een "vermoming" ( Stefan) en plots..........![]()
Leuk ! dat wel.
Ik zit hier ook heel vrolijk mee te doen.....leuk feestjequote:Op zondag 19 november 2006 00:41 schreef Day het volgende:
Ik weet niet van jullie, maar ik swing me kapot hier
Nee joh, hij zit in haar oor te hijgen en slijmerige woordjes te fluisteren.quote:Op zondag 19 november 2006 00:41 schreef moowriece het volgende:
Nena zit te kussen met Brian!!!!!!
Ohhhhh, hmmm..komt er nog wel van denk ik!quote:Op zondag 19 november 2006 00:42 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Nee joh, hij zit in haar oor te hijgen en slijmerige woordjes te fluisteren.
Dames wat vinden jullie? Ik kan me maar niet ontrekken aan het gevoel dat het een gladde is.. die wil scoren ( oké hij bedoelt het niet 100% verkeerd.. maar toch ) Ik weet het niet.. op sommige momenten lijkt de ware brian niet de Brian die hij ons wil laten zien... Zie ik spoken ??quote:Op zondag 19 november 2006 00:42 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Nee joh, hij zit in haar oor te hijgen en slijmerige woordjes te fluisteren.
Ik zit hier ook lekker mee te swingenquote:Op zondag 19 november 2006 00:42 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik zit hier ook heel vrolijk mee te doen.....leuk feestje
Precies mijn gevoel. Ik hoop dat ik er naast zit, maar ik krijg er momenteel de kriebels van.quote:Op zondag 19 november 2006 00:45 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Dames wat vinden jullie? Ik kan me maar niet ontrekken aan het gevoel dat het een gladde is.. die wil scoren ( oké hij bedoelt het niet 100% verkeerd.. maar toch ) Ik weet het niet.. op sommige momenten lijkt de ware brian niet de Brian die hij ons wil laten zien... Zie ik spoken ??
Gatverdamme, dat wil je dus echt niet zien he.quote:Op zondag 19 november 2006 00:49 schreef scanman01 het volgende:
Jezus, ze nemen alle kots gwoon in beeld
idemquote:Op zondag 19 november 2006 00:47 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Precies mijn gevoel. Ik hoop dat ik er naast zit, maar ik krijg er momenteel de kriebels van.
.quote:Op zondag 19 november 2006 00:49 schreef bunnyma het volgende:
Gadver... de gootsteen verstopt.
Maar hij doet erg z'n best om alles netjes schoon te makenquote:Op zondag 19 november 2006 00:50 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Gatverdamme, dat wil je dus echt niet zien he.![]()
Ik hoop dat Nena het ruikt, hoort, ziet, weet want daar moet je toch niet aan denken hahahaquote:Op zondag 19 november 2006 00:50 schreef wonka het volgende:
Zoenen zal er wel niet meer inzitten Brian!
Welnee, mark my words.. over 14 minuten zit hij weer all over Nena.quote:Op zondag 19 november 2006 00:50 schreef wonka het volgende:
Ik kijk er niet meer naarquote:Op zondag 19 november 2006 00:50 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
.
Ruimt hij nu netjes op? Of verbergdt hij de sporen.,,![]()
Ja !quote:Op zondag 19 november 2006 00:51 schreef avonne het volgende:
heb ik wat gemist?
[afbeelding]
ik dacht even dat hij een kontaktlens zocht, maar hij probeert het door het putje te duwen
Die vulgaire roddeltante (?): haal misschien een ontsptoper!"quote:Op zondag 19 november 2006 00:49 schreef bunnyma het volgende:
Gadver... de gootsteen verstopt.
Zou het niet uitsluiten.quote:Op zondag 19 november 2006 00:50 schreef wonka het volgende:
Haha same here. Prachtig om te zien, hoe al deze mensen bij het programma worden betrokken. Te bizar voor woorden dit.quote:Op zondag 19 november 2006 00:54 schreef bunnyma het volgende:
Ik bekijk voortaan die huishoudster ook met andere ogen... geinige meid.
Hebben jullie het geluid er bij aan?????quote:Op zondag 19 november 2006 00:56 schreef Kaleddis het volgende:
Wat een oergeluiden kan Brian produceren zeg![]()
Vind ik ook wel coolquote:Op zondag 19 november 2006 00:56 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Haha same here. Prachtig om te zien, hoe al deze mensen bij het programma worden betrokken. Te bizar voor woorden dit.
Zo met personeel erbij wordt het een echte real life soap, nu nog ONS de controle geven over ALLE camera's EN geluid !quote:Op zondag 19 november 2006 00:57 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Huishoudster geeft de voorzet. Kopt de poolboy hem in, that's the question.
Same hier! Ik had al kotsneigingen toen ik die kots zag.quote:Op zondag 19 november 2006 00:57 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Hebben jullie het geluid er bij aan?????
Ik niet.....dan ga ik meteen mee kotsen.
Op mijn stream zit ze op de bank.quote:Op zondag 19 november 2006 00:57 schreef happyme28 het volgende:
Nena was nu toch behoorlijk aan het swingen, jammer dat je er niets van ziet. Nietsvermoedend waarschijnlijk dat Brian boven de pot hangt.
Briljant zou dat zijn.quote:Op zondag 19 november 2006 00:59 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Zo met personeel erbij wordt het een echte real life soap, nu nog ONS de controle geven over ALLE camera's EN geluid !![]()
het is wel "Natasia's personeel"quote:Op zondag 19 november 2006 00:57 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Ben ik nu vreemd... Maar de donkere mensen lijken elkaar op te zoeken... vind dat jammer...
Ja vreselijk,he.quote:Op zondag 19 november 2006 00:59 schreef Day het volgende:
[..]
Same hier! Ik had al kotsneigingen toen ik die kots zag.
Streams staan effe, yuck!
Carlos Santana !quote:Op zondag 19 november 2006 01:02 schreef avonne het volgende:
[..]
spanish dinges?
gut, ben jij zo jong, of ik zo oud?
Het gaat er om dat je weet over welk liedje ik het heb.quote:Op zondag 19 november 2006 01:02 schreef avonne het volgende:
[..]
spanish dinges?
gut, ben jij zo jong, of ik zo oud?
Jammer dat ze dat niet meer in beeld nemen.quote:Op zondag 19 november 2006 01:01 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ja nu, maar daarvoor stond ze te dansen.
Ik vind hem erg leuk vandaagquote:Op zondag 19 november 2006 01:02 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Die Stephan loopt als een dolle overal rond met een brede glimlach en een goed gevuld glas drank in zijn hand.![]()
mee eensquote:Op zondag 19 november 2006 01:00 schreef scanman01 het volgende:
Laat ze 3 en 4 maar switchen. Daar word je toch een beetje moe van.
Stephan en Sylvia bij mij ook zeker punten erbij.quote:Op zondag 19 november 2006 01:04 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik vind hem erg leuk vandaag
Ilona en Sylvia ook
En Yvonne en de poolboy ookallemaal punten erbij
Eens.quote:Op zondag 19 november 2006 01:04 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik vind hem erg leuk vandaag
Ilona en Sylvia ook
En Yvonne en de poolboy ookallemaal punten erbij
In het begin had ik er problemen mee dat het personeel zo betrokken was (met info doorspelen en zo) maar nu vind ik het toch wel cool. Input, nieuwe situaties etcetera.quote:Op zondag 19 november 2006 00:59 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Zo met personeel erbij wordt het een echte real life soap, nu nog ONS de controle geven over ALLE camera's EN geluid !( en dan mag Sjonnie best een klein reclame balkje onderin de streams zetten maar laat je verder er buiten )
Vanavond kan ik me dat voorstellen, daar heeft ie nou liever iemand anders inquote:Op zondag 19 november 2006 01:08 schreef bunnyma het volgende:
Bart is het er niet mee eens dat Brian in zijn bed ligt.
Ja hè? De dimensie die we misten bij BB .. ( je weet wel dat programma van vroegerquote:Op zondag 19 november 2006 01:09 schreef avonne het volgende:
[..]
In het begin had ik er problemen mee dat het personeel zo betrokken was (met info doorspelen en zo) maar nu vind ik het toch wel cool. Input, nieuwe situaties etcetera.
Anders wordt het saai
En nena en Kuifmans...quote:Op zondag 19 november 2006 01:10 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Oei Brian, wat zonde van deze avond. Zo vroeg al vertrokken. Terwijl je nog zoveel lol had kunnen maken.
vind ik ook...maar ik vertrouw hem nietquote:Op zondag 19 november 2006 01:07 schreef wonka het volgende:
Ik vind zelfs Stefan vandaag enigzins te pruimen, heeft een redelijk stevige maar goede dronk...
Je kan het ook anders bekijken, dat mensen meer van hunzelf durven laten zien.quote:Op zondag 19 november 2006 01:10 schreef scanman01 het volgende:
Niemand stijgt of daalt op mijn lijstje. Tijdens feestjes lijken veel mensen leuker, maar dat is maar schijn.
Eens!quote:Op zondag 19 november 2006 01:10 schreef scanman01 het volgende:
Niemand stijgt of daalt op mijn lijstje. Tijdens feestjes lijken veel mensen leuker, maar dat is maar schijn.
Geloof me, hij is te dronken voor plannetjes nuquote:Op zondag 19 november 2006 01:11 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
vind ik ook...maar ik vertrouw hem niet
Dan vallen ze net zo hard weer naar beneden (life is simple)quote:Op zondag 19 november 2006 01:10 schreef scanman01 het volgende:
Vind dat de meest doorgrondelijke persoon in de villa... Speelt zijn spel, is daar eerlijk over en is tussendoor zichzelf.. like it or not!quote:Op zondag 19 november 2006 01:11 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
vind ik ook...maar ik vertrouw hem niet
bij mij wel hoor.quote:Op zondag 19 november 2006 01:10 schreef scanman01 het volgende:
avonne!!!!!quote:
quote:Op zondag 19 november 2006 01:16 schreef bunnyma het volgende:
[..]
avonne!!!!!
Durf ik niet meer naar de streams te kijken..
Zet jij ze ook hier neer.![]()
Dus IdolsHerman (I'm a Dancer) scoort ook punten bij je?quote:Op zondag 19 november 2006 01:14 schreef avonne het volgende:
[..]
bij mij wel hoor.
Dansen of niet dansen, is bij mij wel een item
al ben je een kruk, maakt mij niets uit
En terecht!quote:Op zondag 19 november 2006 01:18 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Wat een drama voor Brian, hij zit in een emmer te kotsen terwijl Kuifje het met Nena steeds gezelliger heeft.![]()
toch nietquote:Op zondag 19 november 2006 01:18 schreef bunnyma het volgende:
![]()
Hebben ze eindelijk een plekje gevonden zonder camera's
En vergeet Sylvia niet.quote:Op zondag 19 november 2006 01:23 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Het feestje is compleet. Iemand die vroegtijdig over zijn nek gaat en dus een kutavond heeft. Een verliefd stelltje dat rustige plekjes zoekt om te zoenen. En een dronken gek die de avond van zijn leven heeft. (Stephan)
Hij zat net eventjes aan haar hoofd... ehm naja pruik dan... Als ze zich morgen maar niet aangerand voelt...quote:Op zondag 19 november 2006 01:18 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Wat een drama voor Brian, hij zit in een emmer te kotsen terwijl Kuifje het met Nena steeds gezelliger heeft.![]()
man, vrouw EN homo,quote:Op zondag 19 november 2006 01:24 schreef wonka het volgende:
[..]
Hij zat net eventjes aan haar hoofd... ehm naja pruik dan... Als ze zich morgen maar niet aangerand voelt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |