quote:Op zondag 19 november 2006 00:36 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Yvonne: Ik weet niet of hij een vriendin heeft
Natasia: lekker belangrijk!
( Typeert toch ... of ben ik de enige die dat ziet? )
Dan ligt het aan mij blijkbaar. Da's veel beroerder dusquote:Op zondag 19 november 2006 00:36 schreef n1ek het volgende:
[..]
laatste 20 minuten gaat het weer snel bij mij althans
en ze vindt dat geweldig leukquote:Op zondag 19 november 2006 00:38 schreef bunnyma het volgende:
Brian vertelt Nena even dat hij haar wel lang alleen heeft gelaten maar dat zijn ogen haar niet los hebben gelaten.
Creepy ventje is het probeert haar alleen maar in bed te lullen met verhaaltjes over vertrouwen, ik ben een steun voor je, je kan altijd met me praten.quote:Op zondag 19 november 2006 00:38 schreef bunnyma het volgende:
Brian vertelt Nena even dat hij haar wel lang alleen heeft gelaten maar dat zijn ogen haar niet los hebben gelaten.
Klopt: En het "mooiie" is .. Yvonne is aangeschoten , maar wil geen vant van een andere vrouwquote:Op zondag 19 november 2006 00:39 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Vielme ook al op.
Echter, Yvonne deed dat niet!
same herequote:Op zondag 19 november 2006 00:41 schreef Day het volgende:
Ik weet niet van jullie, maar ik swing me kapot hier
Knop omzetten en je lekker laten gaan. Komen niet veel van dit soort kansen, even opladen, lekker losgaan, kan je er weer een tijd tegenaan in het huis. Zo zou ik er tegenaan kijken. Zeker van deze gelegenheid gebruik maken om helemaal los te gaan. Ieder geval niet als een muurbloempje langs de kant of op de bank als een zoutzak te zitten. Dat kan de rest van de week ook in het huis. Stephan maakt ook gebruik van deze mogelijkheid.quote:Op zondag 19 november 2006 00:39 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Freud weer happy: Geef mensen een "vermoming" ( Stefan) en plots..........![]()
Leuk ! dat wel.
Ik zit hier ook heel vrolijk mee te doen.....leuk feestjequote:Op zondag 19 november 2006 00:41 schreef Day het volgende:
Ik weet niet van jullie, maar ik swing me kapot hier
Nee joh, hij zit in haar oor te hijgen en slijmerige woordjes te fluisteren.quote:Op zondag 19 november 2006 00:41 schreef moowriece het volgende:
Nena zit te kussen met Brian!!!!!!
Ohhhhh, hmmm..komt er nog wel van denk ik!quote:Op zondag 19 november 2006 00:42 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Nee joh, hij zit in haar oor te hijgen en slijmerige woordjes te fluisteren.
Dames wat vinden jullie? Ik kan me maar niet ontrekken aan het gevoel dat het een gladde is.. die wil scoren ( oké hij bedoelt het niet 100% verkeerd.. maar toch ) Ik weet het niet.. op sommige momenten lijkt de ware brian niet de Brian die hij ons wil laten zien... Zie ik spoken ??quote:Op zondag 19 november 2006 00:42 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Nee joh, hij zit in haar oor te hijgen en slijmerige woordjes te fluisteren.
Ik zit hier ook lekker mee te swingenquote:Op zondag 19 november 2006 00:42 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik zit hier ook heel vrolijk mee te doen.....leuk feestje
Precies mijn gevoel. Ik hoop dat ik er naast zit, maar ik krijg er momenteel de kriebels van.quote:Op zondag 19 november 2006 00:45 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Dames wat vinden jullie? Ik kan me maar niet ontrekken aan het gevoel dat het een gladde is.. die wil scoren ( oké hij bedoelt het niet 100% verkeerd.. maar toch ) Ik weet het niet.. op sommige momenten lijkt de ware brian niet de Brian die hij ons wil laten zien... Zie ik spoken ??
Gatverdamme, dat wil je dus echt niet zien he.quote:Op zondag 19 november 2006 00:49 schreef scanman01 het volgende:
Jezus, ze nemen alle kots gwoon in beeld
idemquote:Op zondag 19 november 2006 00:47 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Precies mijn gevoel. Ik hoop dat ik er naast zit, maar ik krijg er momenteel de kriebels van.
.quote:Op zondag 19 november 2006 00:49 schreef bunnyma het volgende:
Gadver... de gootsteen verstopt.
Maar hij doet erg z'n best om alles netjes schoon te makenquote:Op zondag 19 november 2006 00:50 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Gatverdamme, dat wil je dus echt niet zien he.![]()
Ik hoop dat Nena het ruikt, hoort, ziet, weet want daar moet je toch niet aan denken hahahaquote:Op zondag 19 november 2006 00:50 schreef wonka het volgende:
Zoenen zal er wel niet meer inzitten Brian!
Welnee, mark my words.. over 14 minuten zit hij weer all over Nena.quote:Op zondag 19 november 2006 00:50 schreef wonka het volgende:
Zoenen zal er wel niet meer inzitten Brian!
Ik kijk er niet meer naarquote:Op zondag 19 november 2006 00:50 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
.
Ruimt hij nu netjes op? Of verbergdt hij de sporen.,,![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |