Ja !quote:Op zondag 19 november 2006 00:51 schreef avonne het volgende:
heb ik wat gemist?
[afbeelding]
ik dacht even dat hij een kontaktlens zocht, maar hij probeert het door het putje te duwen
Die vulgaire roddeltante (?): haal misschien een ontsptoper!"quote:Op zondag 19 november 2006 00:49 schreef bunnyma het volgende:
Gadver... de gootsteen verstopt.
Zou het niet uitsluiten.quote:Op zondag 19 november 2006 00:50 schreef wonka het volgende:
Zoenen zal er wel niet meer inzitten Brian!
Haha same here. Prachtig om te zien, hoe al deze mensen bij het programma worden betrokken. Te bizar voor woorden dit.quote:Op zondag 19 november 2006 00:54 schreef bunnyma het volgende:
Ik bekijk voortaan die huishoudster ook met andere ogen... geinige meid.
Hebben jullie het geluid er bij aan?????quote:Op zondag 19 november 2006 00:56 schreef Kaleddis het volgende:
Wat een oergeluiden kan Brian produceren zeg![]()
Vind ik ook wel coolquote:Op zondag 19 november 2006 00:56 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Haha same here. Prachtig om te zien, hoe al deze mensen bij het programma worden betrokken. Te bizar voor woorden dit.
Zo met personeel erbij wordt het een echte real life soap, nu nog ONS de controle geven over ALLE camera's EN geluid !quote:Op zondag 19 november 2006 00:57 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Huishoudster geeft de voorzet. Kopt de poolboy hem in, that's the question.
Same hier! Ik had al kotsneigingen toen ik die kots zag.quote:Op zondag 19 november 2006 00:57 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Hebben jullie het geluid er bij aan?????
Ik niet.....dan ga ik meteen mee kotsen.
Op mijn stream zit ze op de bank.quote:Op zondag 19 november 2006 00:57 schreef happyme28 het volgende:
Nena was nu toch behoorlijk aan het swingen, jammer dat je er niets van ziet. Nietsvermoedend waarschijnlijk dat Brian boven de pot hangt.
Briljant zou dat zijn.quote:Op zondag 19 november 2006 00:59 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Zo met personeel erbij wordt het een echte real life soap, nu nog ONS de controle geven over ALLE camera's EN geluid !![]()
het is wel "Natasia's personeel"quote:Op zondag 19 november 2006 00:57 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Ben ik nu vreemd... Maar de donkere mensen lijken elkaar op te zoeken... vind dat jammer...
Ja vreselijk,he.quote:Op zondag 19 november 2006 00:59 schreef Day het volgende:
[..]
Same hier! Ik had al kotsneigingen toen ik die kots zag.
Streams staan effe, yuck!
Carlos Santana !quote:Op zondag 19 november 2006 01:02 schreef avonne het volgende:
[..]
spanish dinges?
gut, ben jij zo jong, of ik zo oud?
Het gaat er om dat je weet over welk liedje ik het heb.quote:Op zondag 19 november 2006 01:02 schreef avonne het volgende:
[..]
spanish dinges?
gut, ben jij zo jong, of ik zo oud?
Jammer dat ze dat niet meer in beeld nemen.quote:Op zondag 19 november 2006 01:01 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ja nu, maar daarvoor stond ze te dansen.
Ik vind hem erg leuk vandaagquote:Op zondag 19 november 2006 01:02 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Die Stephan loopt als een dolle overal rond met een brede glimlach en een goed gevuld glas drank in zijn hand.![]()
mee eensquote:Op zondag 19 november 2006 01:00 schreef scanman01 het volgende:
Laat ze 3 en 4 maar switchen. Daar word je toch een beetje moe van.
Stephan en Sylvia bij mij ook zeker punten erbij.quote:Op zondag 19 november 2006 01:04 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik vind hem erg leuk vandaag
Ilona en Sylvia ook
En Yvonne en de poolboy ookallemaal punten erbij
Eens.quote:Op zondag 19 november 2006 01:04 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik vind hem erg leuk vandaag
Ilona en Sylvia ook
En Yvonne en de poolboy ookallemaal punten erbij
In het begin had ik er problemen mee dat het personeel zo betrokken was (met info doorspelen en zo) maar nu vind ik het toch wel cool. Input, nieuwe situaties etcetera.quote:Op zondag 19 november 2006 00:59 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Zo met personeel erbij wordt het een echte real life soap, nu nog ONS de controle geven over ALLE camera's EN geluid !( en dan mag Sjonnie best een klein reclame balkje onderin de streams zetten maar laat je verder er buiten )
Vanavond kan ik me dat voorstellen, daar heeft ie nou liever iemand anders inquote:Op zondag 19 november 2006 01:08 schreef bunnyma het volgende:
Bart is het er niet mee eens dat Brian in zijn bed ligt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |