Heb ik ook al drie keer gevraagd... Ik denk dat ze een onbekende is die wat rond komt neuzenquote:Op zaterdag 18 november 2006 23:57 schreef Day het volgende:
Wie is die vrouw in met dat rooie jasje en die grote neus nou?
jaquote:Op zondag 19 november 2006 00:03 schreef moki het volgende:
Wat een saaie doos is die Nena zeg.
Is waarschijnlijk ook niet haar muziekkeuzequote:Op zondag 19 november 2006 00:03 schreef moki het volgende:
Nena gaf ons trek en vinger scenes... Is ze een avond rustig lopen jullie te zeuren... ben benieuwd als we een feestje met jullie organiseren .....quote:Op zondag 19 november 2006 00:03 schreef moki het volgende:
Dan zal er in ieder geval meer gedanst worden!!quote:Op zondag 19 november 2006 00:05 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Nena gaf ons trek en vinger scenes... Is ze een avond rustig lopen jullie te zeuren... ben benieuwd als we een feestje met jullie organiseren .....
dus volgens jou hoeft ze maar één ding te doen om leuk te zijn?quote:Op zondag 19 november 2006 00:05 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Nena gaf ons trek en vinger scenes... Is ze een avond rustig lopen jullie te zeuren... ben benieuwd als we een feestje met jullie organiseren .....
Ja Nena, kom tot leven joh! Ze is toch niet zo saai als Eveline?quote:Op zondag 19 november 2006 00:06 schreef avonne het volgende:
[..]
dus volgens jou hoeft ze maar één ding te doen om leuk te zijn?
mwa, ik vind het een dooie drol hoor
Die hoort bij die kapper geloof ik (die al sinds binnenkomst op de dansvloer staat).quote:Op zondag 19 november 2006 00:07 schreef moowriece het volgende:
Wie is die donkere meid met die lange bruine haren?
Maar volgens mij is die poolboy best wel gayquote:Op zondag 19 november 2006 00:07 schreef n1ek het volgende:
Die poolboy en Yvonne duiken de pool nog wel in als het aan Yvonne ligt
Onzin... Ik vind streams met haar als ze dolt met Bart leuk.. Als ze ( zeldzaam) voor haar mening uit komt en daardoor stemmingen verandert.. Als ze Brian de volle laag geeft ( of neemt ).. enfin.. meer dan veel van de anderen..quote:Op zondag 19 november 2006 00:06 schreef avonne het volgende:
[..]
dus volgens jou hoeft ze maar één ding te doen om leuk te zijn?
mwa, ik vind het een dooie drol hoor
ze hebben de stallen gevondenquote:Op zondag 19 november 2006 00:09 schreef ron1970 het volgende:
Ik denk dat de regie Bart en Lesley kwijt zijn.
Gevonden bij de stallenquote:Op zondag 19 november 2006 00:09 schreef ron1970 het volgende:
Ik denk dat de regie Bart en Lesley kwijt zijn.
quote:23:47 - "Ik pak hem op zijn bek"
Lesley en Yvonne zijn dikke maatjes ondertussen. Het verliefde paardenmeisje vindt dat Yvonne achter poolboy David aan moet. “Ja”, vindt ook Yvonne. “Hij loopt alleen steeds weg. Weet je wat, ik pak hem zo gewoon op zijn bek.” Duidelijke taal.
Bonsoirquote:Op zondag 19 november 2006 00:17 schreef Myriam1978 het volgende:
Zo ik ben er weer![]()
Lesley is weer lekker denigregend![]()
Bart is erg strak is zijn pak!Geweldig
Stephan![]()
![]()
ze zegt "ik heb meedelijden met wie met mij meeluisterd. SORRY! 'quote:Op zondag 19 november 2006 00:17 schreef Kinga het volgende:
omg yvonne, stfu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |