Top nummer!!!!quote:Op zaterdag 18 november 2006 23:37 schreef avonne het volgende:
Its raining men
Dúh! It wasn´t me!quote:Op zaterdag 18 november 2006 23:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zie je wel GOA.... je wist het wel![]()
Wie is dat in goksnaam?quote:Op zaterdag 18 november 2006 23:38 schreef Kaleddis het volgende:
Die rooie met die neus is net Dido op latere leeftijd ...![]()
Kinga, hoe kom je aan dat motto?? Zelfbedacht??quote:Op zaterdag 18 november 2006 23:35 schreef Kinga het volgende:
als ik verliefd ben, zie ik overal jongens
geniet nooit met mate
hmmm kijk niet zo, of ik hap
neeheeequote:Op zaterdag 18 november 2006 23:40 schreef moowriece het volgende:
[..]
Kinga, hoe kom je aan dat motto?? Zelfbedacht??![]()
omg.quote:Op zaterdag 18 november 2006 23:40 schreef n1ek het volgende:
Yvonne: Die poolboy peert hem steeds jongen, ik ga hem zo vol op zn bek zoenen joh
quote:Op zaterdag 18 november 2006 23:40 schreef Day het volgende:
Die Yvonne is er wel 1, hoor.
Ze zit achter de poolboy aan en moedigt Bart aan om Lesley eens lekker te pakken!
Gok is een ander woord voor grote neus... Ken je TAAL... in Foksnaam.quote:Op zaterdag 18 november 2006 23:41 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
In Foksnaam, ken uw klassiekers .. !![]()
Ik heb het idee dat in ieder geval de bewoners aardig hun best doen. En Yvonne ookquote:Op zaterdag 18 november 2006 23:43 schreef moowriece het volgende:
Wordt er nou flink gedronken of niet?
Dat wordt een latertje vannach dus ;-)quote:Op zaterdag 18 november 2006 23:46 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat in ieder geval de bewoners aardig hun best doen. En Yvonne ook![]()
arme davidquote:Op zaterdag 18 november 2006 23:49 schreef n1ek het volgende:
"Ik pak hem op zijn bek"
Lesley en Yvonne zijn dikke maatjes ondertussen. Het verliefde paardenmeisje vindt dat Yvonne achter poolboy David aan moet. “Ja”, vindt ook Yvonne. “Hij loopt alleen steeds weg. Weet je wat, ik pak hem zo gewoon op zijn bek.” Duidelijke taal.
Dat vindt Stephan ookquote:Op zaterdag 18 november 2006 23:51 schreef moowriece het volgende:
Die donkere meid met lang haar mag er trouwens ook wel wezen!! :-)
Hij loopt te dollen dat Lesley eigenlijk Wesley heet en omgebouwd isquote:Op zaterdag 18 november 2006 23:50 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Ik weet niet wie hij bedoelde maar Bart zei: Een tweede Kelly uit BB
Ja eindelijk! Kom op Nena, dansenquote:Op zaterdag 18 november 2006 23:48 schreef bunnyma het volgende:
Eindelijk Nena op de dansvloer!
Idd, J.Lo is nou niet echt 70s...quote:Op zaterdag 18 november 2006 23:51 schreef n1ek het volgende:
[..]
Hij loopt te dollen dat Lesley eigenlijk Wesley heet en omgebouwd is![]()
de muziek is ook niet meer jaren 70
huh? wat deed ze?quote:Op zaterdag 18 november 2006 23:54 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Sylvia( en dat zonder slipje... foei!
)
Syl is wat stuurloos... Maar oké ( Het groepje losers neemt haar nu eenmaal beter op ( uit eigenbelang) dan BBN.. Syl moet wat meer haar best doen, komt goed )quote:Op zaterdag 18 november 2006 23:54 schreef n1ek het volgende:
Sylvia gaat trouwens helemaal los. Had ik wel hoop van maar zonder drank en feest is ze toch heel anders. Best oke maar bij de populariteitspoll zag je wel wie ze mag, en dat is toch een aparte groep.
Ze zakte wijdbeens door de knieen.. ( Al maakte ik het wat spannender voor de lezers zonder streams...quote:
Diegenen die voor haar gekozen hebben en niet voor Anjelique kregen de meeste punten.quote:Op zaterdag 18 november 2006 23:54 schreef n1ek het volgende:
Sylvia gaat trouwens helemaal los. Had ik wel hoop van maar zonder drank en feest is ze toch heel anders. Best oke maar bij de populariteitspoll zag je wel wie ze mag, en dat is toch een aparte groep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |