Ah, op die manier. Thanks.quote:Op zaterdag 18 november 2006 23:03 schreef avonne het volgende:
[..]
elke zaterdag mogen de bewoners iets leuks organiseren.
Vandaag wilden ze en 70/80 party.
De redactie vond dat het personeel ook mocht komen
Nee, dit is pas de tweede keer dat ik meeluister hierzo.quote:Op zaterdag 18 november 2006 23:09 schreef moowriece het volgende:
[..]
Nooit eerder gehoord dan?? JE hebt wat gemist!!! haha![]()
Menno de kapperquote:Op zaterdag 18 november 2006 23:12 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Wie is kuifmans?
Wat bedoel je? Probeer ze hem te versieren of..?quote:
Brian is Nena uiteraard snel vergeten nu er meer dan genoeg "vlees" is... Ik weet nog steeds niet of ik hem kan/moet vertrouwen met z'n slick talk...quote:
Menno de kapper?quote:Op zaterdag 18 november 2006 23:12 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Wie is kuifmans?
Ik heb wat gemist maar Yvonne zei "Brian en de huishoudster!"quote:Op zaterdag 18 november 2006 23:13 schreef Day het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Probeer ze hem te versieren of..?
Bart en Lesley hebben hun 1e kus van de avond te pakken.
Moet ie dan heel de avond als een slome naast haar en Evil gaan zitten?quote:Op zaterdag 18 november 2006 23:13 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Brian is Nena uiteraard snel vergeten nu er meer dan genoeg "vlees" is... Ik weet nog steeds niet of ik hem kan/moet vertrouwen met z'n slick talk...
Streams zijn hier prima... Maar Fok is bij mij erg traag... veel time outs...quote:Op zaterdag 18 november 2006 23:22 schreef avonne het volgende:
ik kan niet zo goed cappen, hoor, tegen de tijd dat ik een enkele stream heb, is het pleite
yepquote:Op zaterdag 18 november 2006 23:25 schreef ruby het volgende:
Is Fok bij jullie ook zo traag?
quote:Op zaterdag 18 november 2006 23:24 schreef moowriece het volgende:
Sylvia komt loooooooossssssss!!!
Syl moet vrienden worden met BBNquote:Op zaterdag 18 november 2006 23:31 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ze is nog niet van de dansvloer afgeweest.
![]()
In R'dam toch??quote:Op zaterdag 18 november 2006 23:31 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Iemand (vrouw) roept:Keileweg ( Is dat niet een tippelstraat? )
nu, voor het eerst.quote:Op zaterdag 18 november 2006 23:32 schreef elsie het volgende:
[..]
nou die danst tenminste heb ik nena en eveline nog niet zien doen![]()
Wás een tippelstraat in Rotterdam, ja.quote:Op zaterdag 18 november 2006 23:31 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Iemand (vrouw) roept:Keileweg ( Is dat niet een tippelstraat? )
quote:Op zaterdag 18 november 2006 23:34 schreef Day het volgende:
En het is weer dolle pret op FOK!
( Hoopt dat BB nog héél lang duurt... )quote:Op zaterdag 18 november 2006 16:53 schreef Manu82 het volgende:
Over een paar weken is BB afgelopen en we willen jullie natuurlijk niet in de steek laten, dus gaan we over anderhalve week hier door!!!!
Daar hoop ik al de hele tijd op, maar Bart is wat bang van Sylivia. Hij denkt dat zij er nooit uit gaat.quote:Op zaterdag 18 november 2006 23:32 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Syl moet vrienden worden met BBN![]()
Zie je wel GOA.... je wist het welquote:Op zaterdag 18 november 2006 23:35 schreef Day het volgende:
[..]
Wás een tippelstraat in Rotterdam, ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |