Dat idee had ik ookquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:48 schreef moowriece het volgende:
Aaaaarrrrgggggg, kan die zender van Natas UIT!!! Pleasssseee..
Stream 1 géén natasia te horen !quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:48 schreef moowriece het volgende:
Aaaaarrrrgggggg, kan die zender van Natas UIT!!! Pleasssseee..
dat is Yvonne de huishoudster ja. Die ziet er nu ook stukken beter uit dan normaalquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:49 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Is dat Dé "Yvonne" ? Dan snap ik die text van Talpa ook wel![]()
oudere vrouw met blond haar (geen pruik) en grijs jurkjequote:Op zaterdag 18 november 2006 22:48 schreef Kinga het volgende:
wie is die yvonne eigenlijk? ( sorry ben lastig vanavond)
Die blonde die nu met de poolboy staat te dansenquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:48 schreef Kinga het volgende:
wie is die yvonne eigenlijk? ( sorry ben lastig vanavond)
Op stream 1 hoor ik helemaal niks???quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:49 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Stream 1 géén natasia te horen !![]()
Aha .. die bedoelde ik ook... Die stond net met een vingertje de poolboy te sommeren om te komen... Link type denk ik..quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:50 schreef avonne het volgende:
[..]
oudere vrouw met blond haar (geen pruik) en grijs jurkje
ze is de huishoudster
Zo, die gaat dus dat lekkere jonge hapje de Poolboy verslinden!quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:50 schreef avonne het volgende:
[..]
oudere vrouw met blond haar (geen pruik) en grijs jurkje
ze is de huishoudster
Eehmm... I 'm lost... wie is nu wie?quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:51 schreef happyme28 het volgende:
Nee, die blonde bij poolboy dat is Yvette, de gezamelijke vriendin van Bart en Lesley en eigenaar van Moby, het nieuwe paard.
Ah ok! Wie is Yvonne dan? Met die roze pruik?quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:51 schreef happyme28 het volgende:
Nee, die blonde bij poolboy dat is Yvette toch?? , de gezamelijke vriendin van Bart en Lesley en eigenaar van Moby, het nieuwe paard. Of is dat Yvonne?
Ik begin nu ook te twijfelen, heb mijn post aangpast. Misschien is het toch Yvonne, ik zou niet weten?quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:52 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Eehmm... I 'm lost... wie is nu wie?
Prima hier , en totaal Natasia vrij !quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:50 schreef moki het volgende:
[..]
Op stream 1 hoor ik helemaal niks???
Waarschijnlijk last van haar zweepslag in haar been.quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:56 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Moet Ilona poepen? Ze staat wat raar....
Ik zie nergens een blonde pruikquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:56 schreef Day het volgende:
Nee, ik weet nu echt zeker. Met de blonde pruik is Yvonne.
Merci! ( Link wijfquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:56 schreef Day het volgende:
Nee, ik weet nu echt zeker. Met de blonde pruik is Yvonne.
Yvonne heeft een blond haarstukje (soort van paardenstaart) in haar blonde haar en een grijs jurkje aan met een legging (of zoiets).quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:57 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ik zie nergens een blonde pruikMet wie praat Natasia dan?
Oja????????quote:Op zaterdag 18 november 2006 23:01 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Sylvia heeft gedanst als GoGO danserers !!!
wat zeiden ze dan over hem?quote:Op zaterdag 18 november 2006 23:00 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Dames beneden nemen Stefan in de zeik ; -)
Ze gaf tot 4 jaar terug ook streetdance-lessen.quote:
elke zaterdag mogen de bewoners iets leuks organiseren.quote:
huh?quote:Op zaterdag 18 november 2006 23:03 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Iemand hier regio Nijmegen ?![]()
Ja, beter dan die eentonige house muziek, vind ik. Geef mij maar soulm latin, pop en goeie ouwe rock.quote:Op zaterdag 18 november 2006 23:03 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Ooh deze is ook goed !! Damn.. Ik heb zin in een ouderwetse disco !!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |