Ja hè? De dimensie die we misten bij BB .. ( je weet wel dat programma van vroegerquote:Op zondag 19 november 2006 01:09 schreef avonne het volgende:
[..]
In het begin had ik er problemen mee dat het personeel zo betrokken was (met info doorspelen en zo) maar nu vind ik het toch wel cool. Input, nieuwe situaties etcetera.
Anders wordt het saai
En nena en Kuifmans...quote:Op zondag 19 november 2006 01:10 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Oei Brian, wat zonde van deze avond. Zo vroeg al vertrokken. Terwijl je nog zoveel lol had kunnen maken.
vind ik ook...maar ik vertrouw hem nietquote:Op zondag 19 november 2006 01:07 schreef wonka het volgende:
Ik vind zelfs Stefan vandaag enigzins te pruimen, heeft een redelijk stevige maar goede dronk...
Je kan het ook anders bekijken, dat mensen meer van hunzelf durven laten zien.quote:Op zondag 19 november 2006 01:10 schreef scanman01 het volgende:
Niemand stijgt of daalt op mijn lijstje. Tijdens feestjes lijken veel mensen leuker, maar dat is maar schijn.
Eens!quote:Op zondag 19 november 2006 01:10 schreef scanman01 het volgende:
Niemand stijgt of daalt op mijn lijstje. Tijdens feestjes lijken veel mensen leuker, maar dat is maar schijn.
Geloof me, hij is te dronken voor plannetjes nuquote:Op zondag 19 november 2006 01:11 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
vind ik ook...maar ik vertrouw hem niet
Dan vallen ze net zo hard weer naar beneden (life is simple)quote:Op zondag 19 november 2006 01:10 schreef scanman01 het volgende:
Vind dat de meest doorgrondelijke persoon in de villa... Speelt zijn spel, is daar eerlijk over en is tussendoor zichzelf.. like it or not!quote:Op zondag 19 november 2006 01:11 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
vind ik ook...maar ik vertrouw hem niet
bij mij wel hoor.quote:Op zondag 19 november 2006 01:10 schreef scanman01 het volgende:
avonne!!!!!quote:
quote:Op zondag 19 november 2006 01:16 schreef bunnyma het volgende:
[..]
avonne!!!!!
Durf ik niet meer naar de streams te kijken..
Zet jij ze ook hier neer.![]()
Dus IdolsHerman (I'm a Dancer) scoort ook punten bij je?quote:Op zondag 19 november 2006 01:14 schreef avonne het volgende:
[..]
bij mij wel hoor.
Dansen of niet dansen, is bij mij wel een item
al ben je een kruk, maakt mij niets uit
En terecht!quote:Op zondag 19 november 2006 01:18 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Wat een drama voor Brian, hij zit in een emmer te kotsen terwijl Kuifje het met Nena steeds gezelliger heeft.![]()
toch nietquote:Op zondag 19 november 2006 01:18 schreef bunnyma het volgende:
![]()
Hebben ze eindelijk een plekje gevonden zonder camera's
En vergeet Sylvia niet.quote:Op zondag 19 november 2006 01:23 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Het feestje is compleet. Iemand die vroegtijdig over zijn nek gaat en dus een kutavond heeft. Een verliefd stelltje dat rustige plekjes zoekt om te zoenen. En een dronken gek die de avond van zijn leven heeft. (Stephan)
Hij zat net eventjes aan haar hoofd... ehm naja pruik dan... Als ze zich morgen maar niet aangerand voelt...quote:Op zondag 19 november 2006 01:18 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Wat een drama voor Brian, hij zit in een emmer te kotsen terwijl Kuifje het met Nena steeds gezelliger heeft.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |