neger wuppies?quote:Op vrijdag 17 november 2006 18:32 schreef febster het volgende:
Vanaf volgende week, jawel, zwarte piet en sinterklaas wuppen
quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:16 schreef amaranta het volgende:
ikke wel, ik ben kei nerveus voor morgen
voor de leken onder ons..... dan komt de sint aan
Ik dacht dat die Suit Supply in Eindhoven zat.quote:
Die werkt ergens anders, kan zo snel niet op de naam komen.quote:Op zaterdag 18 november 2006 15:49 schreef amaranta het volgende:
Volgens mij werkt er een vriend van Mex bij dde society shop.
Waarom heb je al die dingen de afgelopen week niet gedaan?quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:12 schreef Ingridh007 het volgende:
Het matras is over, zometeen nog 1 vracht met kleren, beddengoed, mn pc, toiletspullen e.d. en dan nog 1 vracht Bobje en vanavond slaap ik in mn nieuwe crib
Mn bureau wordt waars morgen pas gebouwd en mn pc ook, dus op zn vroegst morgen weer inet.
* Ingridh007 is blij!!!!!!
setpoint?quote:Op zaterdag 18 november 2006 16:31 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Die werkt ergens anders, kan zo snel niet op de naam komen.
Je bent bekend met het SuitSupply principe?quote:Op zaterdag 18 november 2006 14:48 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik dacht dat die Suit Supply in Eindhoven zat.![]()
Maar ik heb m'n Bijenkorf pak terug gebracht en toen eentje gekocht bij de Societyshop.
Italiaans pak voor 299,-![]()
Maar ze doen nu 2e pak voor de halve prijs dus ik heb 'm gereserveerd en ga deze week ff met m'n pa terug om te kijken of hij ook nog een pak wil.
Nee?quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:45 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Je bent bekend met het SuitSupply principe?
yep. afslag Zaltbommel.quote:Op zondag 19 november 2006 10:38 schreef amaranta het volgende:
Bij denbosch zit er eentje...
Had ik ookquote:Op zondag 19 november 2006 11:02 schreef FUFR het volgende:
[..]
yep. afslag Zaltbommel.
iedere keer denk ik. laat ik daar es gaan kijken, maar heb dan of geen zin of te druk..
Bij de Para gebruikte we altijd dit progje:quote:Op zondag 19 november 2006 17:13 schreef r8ality het volgende:
Hier.
Fijn, op de Asus-website staat alleen maar een Realtek-LAN-driver voor een Aspire 3681. Die driver deed het echter niet. Na een uur Internet afstruinen ben ik er achter gekomen dat er een Marvell Yukon chipset in. Hoe? Door het PCI-iD (in Windows bij details van het apparaat) in te voeren op een website en zo de fabrikant achterhaald. Klootviolen. Gelukkig dat Marvell alleen de Yukon driver maakt voor ethernet devices.
Hey. Handig. *opslaatquote:Op zondag 19 november 2006 17:31 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Bij de Para gebruikte we altijd dit progje:
http://www.zhangduo.com/udi.html
Werkt in 99/100 gevallen.
flow is knapper dan verwachtquote:Op zondag 19 november 2006 15:22 schreef bleiblei het volgende:
Haha, ik heb een foto van Flow gevonden:
[afbeelding]
zondag...quote:Op zondag 19 november 2006 16:48 schreef amaranta het volgende:
Waar is iedereen toch?
Maar goed dat ik niet het baasje van Bob ben, want dan ging ie toch in de berging beneden totdat ik zin had om wakker te wordenquote:Op zondag 19 november 2006 19:37 schreef Ingridh007 het volgende:
Jup, ik heb er al een nachtje geslapen, een kort nachtje weliswaar, Bobje werd om 5 uur wakker en begon toen heel zielig te mauwen
Ik hoop dat ie snel went.
Lekker geluidsdicht isolerenquote:Op zondag 19 november 2006 20:15 schreef Ingridh007 het volgende:
Moet je wel een berging hebben
Kan em in een inbouwkast stoppen
Daar hebben ze voor gekozen op het moment dat je pa woest tegen je ma riep "Ik maak je een kind!" hoorquote:Op zondag 19 november 2006 21:47 schreef Ingridh007 het volgende:
Technisch gezien ben ik met zn 2en, maar mn kat zit nog steeds onder t bed, dus veel verhuis hulp heb ik aan hem niet gehad.
Maar mn ouders en vooral mn pa hebben echt zoveel gedaan, dat kan ik niet nog eens van ze vragen.
Sorry, dan draai ik me nog een keer omquote:Op zondag 19 november 2006 22:54 schreef Ingridh007 het volgende:
Staan er meer mensen om 7 uur op die mij een wake up call willen bezorgen
Zo, geregeldquote:Op maandag 20 november 2006 08:01 schreef Mex_ het volgende:
Kutzooi, ben m'n muis vergeten, even terug naar huis.![]()
We zullen je missenquote:Op maandag 20 november 2006 08:55 schreef Stormqueen het volgende:
Hoi!
SQ komt zich even afmelden... ben nu afscheid aan het nemen van mijn oude kantoortje en fokken@work zit er niet meer in vanaf nu...
Misschien dat mijn postcount dan ook eindelijk naar een normaal niveau zakt
Nooooooooooo. The loss.quote:Op maandag 20 november 2006 08:55 schreef Stormqueen het volgende:
Hoi!
SQ komt zich even afmelden... ben nu afscheid aan het nemen van mijn oude kantoortje en fokken@work zit er niet meer in vanaf nu...
ik zelf heb geen interesse maar geef ze SVP aan Emmaüs ipv het goed.quote:Op zondag 19 november 2006 21:45 schreef amaranta het volgende:
Iemand anders interesse in de pannen? Anders gaan ze naar het goed.
scherpquote:Op zondag 19 november 2006 22:01 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Daar hebben ze voor gekozen op het moment dat je pa woest tegen je ma riep "Ik maak je een kind!" hoor.
ja, ik ben dan wakkerquote:Op zondag 19 november 2006 22:54 schreef Ingridh007 het volgende:
Staan er meer mensen om 7 uur op die mij een wake up call willen bezorgen
quote:Op maandag 20 november 2006 08:55 schreef Stormqueen het volgende:
Hoi!
ah, het moment dat bobje hier dan onder de douche ging.quote:Op zondag 19 november 2006 19:37 schreef Ingridh007 het volgende:
Jup, ik heb er al een nachtje geslapen, een kort nachtje weliswaar, Bobje werd om 5 uur wakker en begon toen heel zielig te mauwen
Ik hoop dat ie snel went.
quote:
Verhuizen als in op dr eigen gaan wonen?quote:Op maandag 20 november 2006 09:45 schreef bleiblei het volgende:
[..].
Jij gaat wel Sam netjes verhuizen als ze oud en groot is?
Das wel heel extreem ja. die had ik toch effe onder dr reet geschupt.quote:Op maandag 20 november 2006 09:45 schreef bleiblei het volgende:
[..]
(Mijn zus heeft een weekend lang toegekeken hoe mijn moeder op der knieen de boel aan het schuren en verven was).
quote:Op maandag 20 november 2006 10:44 schreef opgebaarde het volgende:
6 doden waarvan 5 ernstig
Emmaus is ook goed...wanneer is die open?quote:Op maandag 20 november 2006 09:36 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik zelf heb geen interesse maar geef ze SVP aan Emmaüs ipv het goed.
Het goed is een commercieel onderdeel van Marktplaats.
Zij vragen er dik geld voor terwijl de emmaus met 5 euro tevreden is.
Voorbeeld, schoonzus geeft gratis een dressoir mee.
ik kom per ongeluk bij het goed de volgende dag: 225 euro
weet ik niet, ik kom daar niet hequote:Op maandag 20 november 2006 10:51 schreef amaranta het volgende:
[..]
Emmaus is ook goed...wanneer is die open?
En das nog dichterbij ook
Tering, hoe kortzichtig kan je zijnquote:Op maandag 20 november 2006 13:39 schreef Gia het volgende:
[..]
Niet? Hier in Helmond heb je anders hele wijken vol met dat soort mensen (dierdonk, brandevoort, zwanenbeemd). Als je erdoorheen rijdt, zie je geheid wel weer een joch fietsen met een hockeystick op zijn rug. De Helmondse golfclub heeft ook geen gebrek aan leden.
En je wilt toch niet beweren dat die mensen niet 2 auto's hebben en twee keer per jaar op vakantie gaan!
Niks overdreven aan. Het is gewoon zo. En dan heb ik het nog maar over Helmond! Hoe zal dat in Wassenaar zijn?
Dat is toch ook zo?quote:Op maandag 20 november 2006 13:54 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Tering, hoe kortzichtig kan je zijn.
De desbetreffende dame beweerd dat welgestelde mensen allemaal 2 keer per jaar op vakantie gaan, al hun kinderen op hockey, of golf zetten etc..
Ja en alle buitenlanders zijn jattende stinkende klootzakken die met hun klauwen niet van onze arische meisjes af kunnen blijven.. Crisis.
jij ook al?quote:Op maandag 20 november 2006 14:56 schreef Mex_ het volgende:
4en, maar ik heb het voor de verandering eens druk
kweetniet, ben nog geen gram afgevallen en barst van de hongerquote:Op maandag 20 november 2006 15:17 schreef amaranta het volgende:
lijnen is KUT
= afsluitdopje?quote:Op maandag 20 november 2006 15:26 schreef Ingridh007 het volgende:
dus gaan ze nu kijken of ze daar een onderdeel voor kunnen bestellen.
inderdaad...quote:Op maandag 20 november 2006 15:36 schreef Mex_ het volgende:
Was het inclusief stroom? Dan kun je gewoon je pc aan laten staan, komt ook flink wat warmte vanaf
stuur SuperFlow ook even in..quote:Op maandag 20 november 2006 15:39 schreef bleiblei het volgende:
Normale foto's met 1 n00b die het verpest
Wat een topic![]()
.
het gas ook 1/3?quote:Op maandag 20 november 2006 15:48 schreef Ingridh007 het volgende:
De stroom wordt gedeeld door 3 en is voor onze rekening, dus heb ik alleen mezelf mee, en mn huisgenoten (6)
Die van ons waren binnen minuten hun bakkie uit en op onderzoek uitquote:Op maandag 20 november 2006 15:32 schreef Ingridh007 het volgende:Geen idee, maar t zal straight out of the seventies zijn oid...
Mn Pc staat in de slaapkamert, dus verwarming is toch wel aardig, ook voor mn kat die nog steeds onder t bed zit
mijn kat is 9 en nogal een held op sokkenquote:Op maandag 20 november 2006 15:56 schreef daNpy het volgende:
[..]
Die van ons waren binnen minuten hun bakkie uit en op onderzoek uit
Eentje was er al het balkon opgeschoten en stond aan de buitenkant van de reling naar beneden te kijken
met dit weer mag dat ook wel...quote:Op maandag 20 november 2006 15:57 schreef Ingridh007 het volgende:
[..]
mijn kat is 9 en nogal een held op sokken
Eindelijk een leuke presentatie:quote:Op maandag 20 november 2006 15:03 schreef r8ality het volgende:
Ik heb dadelijk een presentatie. Omdat de 4 anderen zozezegd allemaal last hebben van hun keel en er mensen van Cap Gemini bijzitten voorzie ik een catastrofe.
Die vier Cap Gemini kerels zijn ook maar gewoon starters zonder project hoor. Iemand met een zinvolle functie is veels te duur om ff naar een loos Fontys projectje te sturen.quote:Op maandag 20 november 2006 17:01 schreef r8ality het volgende:
[..]
Eindelijk een leuke presentatie:
- De uitdrukking "voor de kat z'n kut" wordt niet gewaardeerd. We zijn op school en in Brabant, maar dat wordt voor het gemak ff vergeten.
- Ik heb voor het oog van die Cap Gemini kerels even het project door de stront heen gehaald.
Es kijken wat voor punt we krijgen.
Je denkt toch niet dat ik in een echte presentatie die taal ga gebruiken? Dan interesseert het me waarschijnlijk een stuk meer en is de presentatie voorbereidquote:Op maandag 20 november 2006 17:21 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Die vier Cap Gemini kerels zijn ook maar gewoon starters zonder project hoor. Iemand met een zinvolle functie is veels te duur om ff naar een loos Fontys projectje te sturen.
Ow en ook al staat je kantoor dadelijk in de Bijlmer, er wordt nog steeds verwacht dat je netjes ABN praat zonder schuttingtaal er door heen wanneer je in contact komt met leidinggevenden of klanten. Dat de school toevallig in Brabant staat is een redelijk non argument
.
Vier projectgenoten waren ook al niet okay. Stelletje weerstandsmietjesquote:Op maandag 20 november 2006 17:31 schreef FlowDesign het volgende:
*heel de dag ziek was![]()
Heb tot 13u geslapen, toen gedouched, daarna weer op bed gelegen / geslapen / als een zombie voor me uit liggen staren![]()
En jij niet. Maar dat wisten we allemaal al.quote:Op maandag 20 november 2006 17:11 schreef amaranta het volgende:
Stoer ben je wel.
Het gevoel als je bent overreden door een tank?quote:Op maandag 20 november 2006 17:31 schreef FlowDesign het volgende:
Heb tot 13u geslapen, toen gedouched, daarna weer op bed gelegen / geslapen / als een zombie voor me uit liggen staren![]()
Het gevoel als je bent beschoten door de tank? denk aan goal Alexquote:Op maandag 20 november 2006 18:09 schreef febster het volgende:
[..]
Het gevoel als je bent overreden door een tank?
Maar ik neuk, en jij niet. En dat weten we ook alllemaal.quote:Op maandag 20 november 2006 17:33 schreef r8ality het volgende:
[..]
En jij niet. Maar dat wisten we allemaal al.
Aggos.quote:Op maandag 20 november 2006 17:31 schreef FlowDesign het volgende:
Wat is het geworden?quote:
Geen friet dusquote:Op maandag 20 november 2006 18:51 schreef Ingridh007 het volgende:
Gehaktbal met gebakken aardappeltjes en rode rode kool
Bobby kwam er zelfs even voor onder uit t bed.
rode rode kool nog wel, toe maarquote:Op maandag 20 november 2006 18:51 schreef Ingridh007 het volgende:
Gehaktbal met gebakken aardappeltjes en rode rode kool
Bobby kwam er zelfs even voor onder uit t bed.
Ik melk.quote:Op maandag 20 november 2006 18:55 schreef amaranta het volgende:
Ik heb witte kool op.
Komt allemaal goed, heeft tijd nodig.quote:Op maandag 20 november 2006 19:04 schreef Ingridh007 het volgende:
Ik had toen bob ff in de woonkamer was snel de deur van de slaapkamer dichtgedaan, maar hij begonzo hard te mauwen dat ik de deur open deed en ie nu weer onder t bed ligt
half jaartje ofzoquote:Op maandag 20 november 2006 19:10 schreef Juup© het volgende:
[..]
Komt allemaal goed, heeft tijd nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |