neger wuppies?quote:Op vrijdag 17 november 2006 18:32 schreef febster het volgende:
Vanaf volgende week, jawel, zwarte piet en sinterklaas wuppen
quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:16 schreef amaranta het volgende:
ikke wel, ik ben kei nerveus voor morgen
voor de leken onder ons..... dan komt de sint aan
Ik dacht dat die Suit Supply in Eindhoven zat.quote:
Die werkt ergens anders, kan zo snel niet op de naam komen.quote:Op zaterdag 18 november 2006 15:49 schreef amaranta het volgende:
Volgens mij werkt er een vriend van Mex bij dde society shop.
Waarom heb je al die dingen de afgelopen week niet gedaan?quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:12 schreef Ingridh007 het volgende:
Het matras is over, zometeen nog 1 vracht met kleren, beddengoed, mn pc, toiletspullen e.d. en dan nog 1 vracht Bobje en vanavond slaap ik in mn nieuwe crib
Mn bureau wordt waars morgen pas gebouwd en mn pc ook, dus op zn vroegst morgen weer inet.
* Ingridh007 is blij!!!!!!
setpoint?quote:Op zaterdag 18 november 2006 16:31 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Die werkt ergens anders, kan zo snel niet op de naam komen.
Je bent bekend met het SuitSupply principe?quote:Op zaterdag 18 november 2006 14:48 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik dacht dat die Suit Supply in Eindhoven zat.![]()
Maar ik heb m'n Bijenkorf pak terug gebracht en toen eentje gekocht bij de Societyshop.
Italiaans pak voor 299,-![]()
Maar ze doen nu 2e pak voor de halve prijs dus ik heb 'm gereserveerd en ga deze week ff met m'n pa terug om te kijken of hij ook nog een pak wil.
Nee?quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:45 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Je bent bekend met het SuitSupply principe?
yep. afslag Zaltbommel.quote:Op zondag 19 november 2006 10:38 schreef amaranta het volgende:
Bij denbosch zit er eentje...
Had ik ookquote:Op zondag 19 november 2006 11:02 schreef FUFR het volgende:
[..]
yep. afslag Zaltbommel.
iedere keer denk ik. laat ik daar es gaan kijken, maar heb dan of geen zin of te druk..
Bij de Para gebruikte we altijd dit progje:quote:Op zondag 19 november 2006 17:13 schreef r8ality het volgende:
Hier.
Fijn, op de Asus-website staat alleen maar een Realtek-LAN-driver voor een Aspire 3681. Die driver deed het echter niet. Na een uur Internet afstruinen ben ik er achter gekomen dat er een Marvell Yukon chipset in. Hoe? Door het PCI-iD (in Windows bij details van het apparaat) in te voeren op een website en zo de fabrikant achterhaald. Klootviolen. Gelukkig dat Marvell alleen de Yukon driver maakt voor ethernet devices.
Hey. Handig. *opslaatquote:Op zondag 19 november 2006 17:31 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Bij de Para gebruikte we altijd dit progje:
http://www.zhangduo.com/udi.html
Werkt in 99/100 gevallen.
flow is knapper dan verwachtquote:Op zondag 19 november 2006 15:22 schreef bleiblei het volgende:
Haha, ik heb een foto van Flow gevonden:
[afbeelding]
zondag...quote:Op zondag 19 november 2006 16:48 schreef amaranta het volgende:
Waar is iedereen toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |