ter geruststelling: juf lotte is heel fotogeniek.quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou, op die school dus
Zeg je 't wel even van te voren als je d'r gaat halen?
met die laarsjes? Maria van de bakker op de kruisstraat doet dat..quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:50 schreef bleiblei het volgende:
Dat roze ding in het midden ook.
Welke gnoom kleed zijn/haar kind op z'n 5de? zo?.
Ik voel me altijd zo'n lelijk nijlpaard als ik dat soort vrouwkes zie. Als mannekes dan massaal gaan reageren van:quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:02 schreef FUFR het volgende:
[..]
ter geruststelling: juf lotte is heel fotogeniek.
IRL is ze iets minder van knapheid..
Mag ik mee naar die ouderavond?quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:03 schreef FUFR het volgende:
foto gaat nu weer weg in het kader bescherming persoonsgegevens.
Rukkers: use your cache
Neem van mij aan dat you ook een knappe meid bent.quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik voel me altijd zo'n lelijk nijlpaard als ik dat soort vrouwkes zie. Als mannekes dan massaal gaan reageren van:![]()
!! is de natuurlijke reactie van een vrouw: "ze vinden haar lekker, ik ben het tegenovergestelde van haar qua uiterlijk, ergo: ik ben afstotelijk"
Omdat ik je minder snel herken als zijnde Flow, en ik dus niet doorheb dat ik bij al je opmerkingen PI's en knipoogjes moet denkenquote:Op vrijdag 17 november 2006 11:06 schreef FlowDesign het volgende:
SQ, wat is er mis met mijn ava? Buttersstaat in de sneeuw hoor.
das coolquote:Op vrijdag 17 november 2006 11:05 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Mag ik mee naar die ouderavond?![]()
Owja, mijn ratio weet dat ook wel.quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:06 schreef FUFR het volgende:
[..]
Neem van mij aan dat you ook een knappe meid bent.![]()
Persoonlijk zie ik ook liever een maatje groter dan die meid hier uit de straat wiens reet net zo breed is als een van mijn dijbenen..
iets wat ze trouwens overcompenseert met die grote gok van dr.
ik weet.quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:09 schreef FlowDesign het volgende:
FUFR, interessante posthistory heb je
bij woemans vaak wel ja..quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Owja, mijn ratio weet dat ook wel.
Maar ratio en emotie liggen vaak mijlenver uiteen
Detective Flowquote:Op vrijdag 17 november 2006 11:09 schreef FlowDesign het volgende:
FUFR, interessante posthistory heb je
Whehehehequote:Op vrijdag 17 november 2006 11:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Omdat ik je minder snel herken als zijnde Flow, en ik dus niet doorheb dat ik bij al je opmerkingen PI's en knipoogjes moet denken
en dan check je de posthistorie?quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:14 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik was ff checken of ie die klassenfoto al had weggehaald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |