ter geruststelling: juf lotte is heel fotogeniek.quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou, op die school dus
Zeg je 't wel even van te voren als je d'r gaat halen?
met die laarsjes? Maria van de bakker op de kruisstraat doet dat..quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:50 schreef bleiblei het volgende:
Dat roze ding in het midden ook.
Welke gnoom kleed zijn/haar kind op z'n 5de? zo?.
Ik voel me altijd zo'n lelijk nijlpaard als ik dat soort vrouwkes zie. Als mannekes dan massaal gaan reageren van:quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:02 schreef FUFR het volgende:
[..]
ter geruststelling: juf lotte is heel fotogeniek.
IRL is ze iets minder van knapheid..
Mag ik mee naar die ouderavond?quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:03 schreef FUFR het volgende:
foto gaat nu weer weg in het kader bescherming persoonsgegevens.
Rukkers: use your cache
Neem van mij aan dat you ook een knappe meid bent.quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik voel me altijd zo'n lelijk nijlpaard als ik dat soort vrouwkes zie. Als mannekes dan massaal gaan reageren van:![]()
!! is de natuurlijke reactie van een vrouw: "ze vinden haar lekker, ik ben het tegenovergestelde van haar qua uiterlijk, ergo: ik ben afstotelijk"
Omdat ik je minder snel herken als zijnde Flow, en ik dus niet doorheb dat ik bij al je opmerkingen PI's en knipoogjes moet denkenquote:Op vrijdag 17 november 2006 11:06 schreef FlowDesign het volgende:
SQ, wat is er mis met mijn ava? Buttersstaat in de sneeuw hoor.
das coolquote:Op vrijdag 17 november 2006 11:05 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Mag ik mee naar die ouderavond?![]()
Owja, mijn ratio weet dat ook wel.quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:06 schreef FUFR het volgende:
[..]
Neem van mij aan dat you ook een knappe meid bent.![]()
Persoonlijk zie ik ook liever een maatje groter dan die meid hier uit de straat wiens reet net zo breed is als een van mijn dijbenen..
iets wat ze trouwens overcompenseert met die grote gok van dr.
ik weet.quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:09 schreef FlowDesign het volgende:
FUFR, interessante posthistory heb je
bij woemans vaak wel ja..quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Owja, mijn ratio weet dat ook wel.
Maar ratio en emotie liggen vaak mijlenver uiteen
Detective Flowquote:Op vrijdag 17 november 2006 11:09 schreef FlowDesign het volgende:
FUFR, interessante posthistory heb je
Whehehehequote:Op vrijdag 17 november 2006 11:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Omdat ik je minder snel herken als zijnde Flow, en ik dus niet doorheb dat ik bij al je opmerkingen PI's en knipoogjes moet denken
en dan check je de posthistorie?quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:14 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik was ff checken of ie die klassenfoto al had weggehaald
ghad je m gemist dan?quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:14 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik was ff checken of ie die klassenfoto al had weggehaald
flow, kom op man.quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:16 schreef FlowDesign het volgende:
Hmmz, ingezoomed ziet juf Lotte er niet echt bijster intelligent uit
laat m maarquote:Op vrijdag 17 november 2006 11:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en dan check je de posthistorie?
Ja. Logisch.
Dat doe ik ook altijd, nu dus ook om in het vorige topic te komen (had ook via myAT gekund, ik weet).quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:20 schreef FUFR het volgende:
[..]
laat m maar
moet zeggen dat ik alleen bij jou naar de historie kijk als het topic vol is, zodat ik de nieuwe kan vinden.
Erodomequote:Op vrijdag 17 november 2006 11:20 schreef FUFR het volgende:
[..]
laat m maar
moet zeggen dat ik alleen bij jou naar de historie kijk als het topic vol is, zodat ik de nieuwe kan vinden.
andersmans historie lees ik niet. je krijgt dan toch een verkeerd beeld.
ik lul bv mee over biseksualiteit, tepels, minimal, erodome, hcc kaartjes (weggegeven) enz enz.
Daar haal je niet uit wat waar en onwaar is.
Ik heb een heel slim en knap vriendinnetje hoorquote:Op vrijdag 17 november 2006 11:18 schreef FUFR het volgende:
[..]
flow, kom op man.
als we iets intellectueels willen zien nemen we wel een spiegel
Ik was die van mezelf aan het checken, maar die is voor detective Flow niet zo boeiendquote:Op vrijdag 17 november 2006 11:23 schreef FUFR het volgende:
iedereen zit nou in mijn historie te bladeren
niet gezien, alleen dr fobo, net als van de anderen hier if aanwezig.quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Erodome
Sommige mensen hebben wel leuke posthistories, net als Ingrid, die check ik vaak om rare topics te vinden
Of gewoon even snel naar de centrale topiques scrollen...quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:27 schreef bleiblei het volgende:
Je kan ook gewoon ctrl F op Eindhoven doen in Onzin natuurlijk.
Dan heb je bij mij vast niet veel spannends gezienquote:Op vrijdag 17 november 2006 11:32 schreef FUFR het volgende:
[..]
niet gezien, alleen dr fobo, net als van de anderen hier if aanwezig.
Hebben ze geen fobo, beetje zoeken, zie je ze toch elders op het web..
Weet je hoeveel werk dat is? Te moeilijkquote:Op vrijdag 17 november 2006 11:27 schreef bleiblei het volgende:
Je kan ook gewoon ctrl F op Eindhoven doen in Onzin natuurlijk.
Ja echt hequote:Op vrijdag 17 november 2006 11:37 schreef FUFR het volgende:
wat heeft fuk toch een langzame server zeg
ik heb idd zoon vemoeden hoe je eruit ziet.quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:38 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dan heb je bij mij vast niet veel spannends gezien.
Of ben je op mijn webspace geweest.
Speurhondquote:Op vrijdag 17 november 2006 11:44 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik heb idd zoon vemoeden hoe je eruit ziet.
.quote:
Dat is niet alleen de natuurlijk reactie van vrouwen hoorquote:Op vrijdag 17 november 2006 11:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik voel me altijd zo'n lelijk nijlpaard als ik dat soort vrouwkes zie. Als mannekes dan massaal gaan reageren van:![]()
!! is de natuurlijke reactie van een vrouw: "ze vinden haar lekker, ik ben het tegenovergestelde van haar qua uiterlijk, ergo: ik ben afstotelijk"
Juh, maar ik doe het openlijk om al die eenzame mannen tegemoet te komenquote:Op vrijdag 17 november 2006 11:53 schreef FUFR het volgende:
[..]
.
nee jij met je fobo's elders op het web.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |