Eindelijk een leuke presentatie:quote:Op maandag 20 november 2006 15:03 schreef r8ality het volgende:
Ik heb dadelijk een presentatie. Omdat de 4 anderen zozezegd allemaal last hebben van hun keel en er mensen van Cap Gemini bijzitten voorzie ik een catastrofe.
Die vier Cap Gemini kerels zijn ook maar gewoon starters zonder project hoor. Iemand met een zinvolle functie is veels te duur om ff naar een loos Fontys projectje te sturen.quote:Op maandag 20 november 2006 17:01 schreef r8ality het volgende:
[..]
Eindelijk een leuke presentatie:
- De uitdrukking "voor de kat z'n kut" wordt niet gewaardeerd. We zijn op school en in Brabant, maar dat wordt voor het gemak ff vergeten.
- Ik heb voor het oog van die Cap Gemini kerels even het project door de stront heen gehaald.
Es kijken wat voor punt we krijgen.
Je denkt toch niet dat ik in een echte presentatie die taal ga gebruiken? Dan interesseert het me waarschijnlijk een stuk meer en is de presentatie voorbereidquote:Op maandag 20 november 2006 17:21 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Die vier Cap Gemini kerels zijn ook maar gewoon starters zonder project hoor. Iemand met een zinvolle functie is veels te duur om ff naar een loos Fontys projectje te sturen.
Ow en ook al staat je kantoor dadelijk in de Bijlmer, er wordt nog steeds verwacht dat je netjes ABN praat zonder schuttingtaal er door heen wanneer je in contact komt met leidinggevenden of klanten. Dat de school toevallig in Brabant staat is een redelijk non argument
.
Vier projectgenoten waren ook al niet okay. Stelletje weerstandsmietjesquote:Op maandag 20 november 2006 17:31 schreef FlowDesign het volgende:
*heel de dag ziek was![]()
Heb tot 13u geslapen, toen gedouched, daarna weer op bed gelegen / geslapen / als een zombie voor me uit liggen staren![]()
En jij niet. Maar dat wisten we allemaal al.quote:Op maandag 20 november 2006 17:11 schreef amaranta het volgende:
Stoer ben je wel.
Het gevoel als je bent overreden door een tank?quote:Op maandag 20 november 2006 17:31 schreef FlowDesign het volgende:
Heb tot 13u geslapen, toen gedouched, daarna weer op bed gelegen / geslapen / als een zombie voor me uit liggen staren![]()
Het gevoel als je bent beschoten door de tank? denk aan goal Alexquote:Op maandag 20 november 2006 18:09 schreef febster het volgende:
[..]
Het gevoel als je bent overreden door een tank?
Maar ik neuk, en jij niet. En dat weten we ook alllemaal.quote:Op maandag 20 november 2006 17:33 schreef r8ality het volgende:
[..]
En jij niet. Maar dat wisten we allemaal al.
Aggos.quote:Op maandag 20 november 2006 17:31 schreef FlowDesign het volgende:
Wat is het geworden?quote:
Geen friet dusquote:Op maandag 20 november 2006 18:51 schreef Ingridh007 het volgende:
Gehaktbal met gebakken aardappeltjes en rode rode kool
Bobby kwam er zelfs even voor onder uit t bed.
rode rode kool nog wel, toe maarquote:Op maandag 20 november 2006 18:51 schreef Ingridh007 het volgende:
Gehaktbal met gebakken aardappeltjes en rode rode kool
Bobby kwam er zelfs even voor onder uit t bed.
Ik melk.quote:Op maandag 20 november 2006 18:55 schreef amaranta het volgende:
Ik heb witte kool op.
Komt allemaal goed, heeft tijd nodig.quote:Op maandag 20 november 2006 19:04 schreef Ingridh007 het volgende:
Ik had toen bob ff in de woonkamer was snel de deur van de slaapkamer dichtgedaan, maar hij begonzo hard te mauwen dat ik de deur open deed en ie nu weer onder t bed ligt
half jaartje ofzoquote:Op maandag 20 november 2006 19:10 schreef Juup© het volgende:
[..]
Komt allemaal goed, heeft tijd nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |