Maar goed dat ik niet het baasje van Bob ben, want dan ging ie toch in de berging beneden totdat ik zin had om wakker te wordenquote:Op zondag 19 november 2006 19:37 schreef Ingridh007 het volgende:
Jup, ik heb er al een nachtje geslapen, een kort nachtje weliswaar, Bobje werd om 5 uur wakker en begon toen heel zielig te mauwen
Ik hoop dat ie snel went.
Lekker geluidsdicht isolerenquote:Op zondag 19 november 2006 20:15 schreef Ingridh007 het volgende:
Moet je wel een berging hebben
Kan em in een inbouwkast stoppen
Daar hebben ze voor gekozen op het moment dat je pa woest tegen je ma riep "Ik maak je een kind!" hoorquote:Op zondag 19 november 2006 21:47 schreef Ingridh007 het volgende:
Technisch gezien ben ik met zn 2en, maar mn kat zit nog steeds onder t bed, dus veel verhuis hulp heb ik aan hem niet gehad.
Maar mn ouders en vooral mn pa hebben echt zoveel gedaan, dat kan ik niet nog eens van ze vragen.
Sorry, dan draai ik me nog een keer omquote:Op zondag 19 november 2006 22:54 schreef Ingridh007 het volgende:
Staan er meer mensen om 7 uur op die mij een wake up call willen bezorgen
Zo, geregeldquote:Op maandag 20 november 2006 08:01 schreef Mex_ het volgende:
Kutzooi, ben m'n muis vergeten, even terug naar huis.![]()
We zullen je missenquote:Op maandag 20 november 2006 08:55 schreef Stormqueen het volgende:
Hoi!
SQ komt zich even afmelden... ben nu afscheid aan het nemen van mijn oude kantoortje en fokken@work zit er niet meer in vanaf nu...
Misschien dat mijn postcount dan ook eindelijk naar een normaal niveau zakt
Nooooooooooo. The loss.quote:Op maandag 20 november 2006 08:55 schreef Stormqueen het volgende:
Hoi!
SQ komt zich even afmelden... ben nu afscheid aan het nemen van mijn oude kantoortje en fokken@work zit er niet meer in vanaf nu...
ik zelf heb geen interesse maar geef ze SVP aan Emmaüs ipv het goed.quote:Op zondag 19 november 2006 21:45 schreef amaranta het volgende:
Iemand anders interesse in de pannen? Anders gaan ze naar het goed.
scherpquote:Op zondag 19 november 2006 22:01 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Daar hebben ze voor gekozen op het moment dat je pa woest tegen je ma riep "Ik maak je een kind!" hoor.
ja, ik ben dan wakkerquote:Op zondag 19 november 2006 22:54 schreef Ingridh007 het volgende:
Staan er meer mensen om 7 uur op die mij een wake up call willen bezorgen
quote:Op maandag 20 november 2006 08:55 schreef Stormqueen het volgende:
Hoi!
ah, het moment dat bobje hier dan onder de douche ging.quote:Op zondag 19 november 2006 19:37 schreef Ingridh007 het volgende:
Jup, ik heb er al een nachtje geslapen, een kort nachtje weliswaar, Bobje werd om 5 uur wakker en begon toen heel zielig te mauwen
Ik hoop dat ie snel went.
quote:
Verhuizen als in op dr eigen gaan wonen?quote:Op maandag 20 november 2006 09:45 schreef bleiblei het volgende:
[..].
Jij gaat wel Sam netjes verhuizen als ze oud en groot is?
Das wel heel extreem ja. die had ik toch effe onder dr reet geschupt.quote:Op maandag 20 november 2006 09:45 schreef bleiblei het volgende:
[..]
(Mijn zus heeft een weekend lang toegekeken hoe mijn moeder op der knieen de boel aan het schuren en verven was).
quote:Op maandag 20 november 2006 10:44 schreef opgebaarde het volgende:
6 doden waarvan 5 ernstig
Emmaus is ook goed...wanneer is die open?quote:Op maandag 20 november 2006 09:36 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik zelf heb geen interesse maar geef ze SVP aan Emmaüs ipv het goed.
Het goed is een commercieel onderdeel van Marktplaats.
Zij vragen er dik geld voor terwijl de emmaus met 5 euro tevreden is.
Voorbeeld, schoonzus geeft gratis een dressoir mee.
ik kom per ongeluk bij het goed de volgende dag: 225 euro
weet ik niet, ik kom daar niet hequote:Op maandag 20 november 2006 10:51 schreef amaranta het volgende:
[..]
Emmaus is ook goed...wanneer is die open?
En das nog dichterbij ook
Tering, hoe kortzichtig kan je zijnquote:Op maandag 20 november 2006 13:39 schreef Gia het volgende:
[..]
Niet? Hier in Helmond heb je anders hele wijken vol met dat soort mensen (dierdonk, brandevoort, zwanenbeemd). Als je erdoorheen rijdt, zie je geheid wel weer een joch fietsen met een hockeystick op zijn rug. De Helmondse golfclub heeft ook geen gebrek aan leden.
En je wilt toch niet beweren dat die mensen niet 2 auto's hebben en twee keer per jaar op vakantie gaan!
Niks overdreven aan. Het is gewoon zo. En dan heb ik het nog maar over Helmond! Hoe zal dat in Wassenaar zijn?
Dat is toch ook zo?quote:Op maandag 20 november 2006 13:54 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Tering, hoe kortzichtig kan je zijn.
De desbetreffende dame beweerd dat welgestelde mensen allemaal 2 keer per jaar op vakantie gaan, al hun kinderen op hockey, of golf zetten etc..
Ja en alle buitenlanders zijn jattende stinkende klootzakken die met hun klauwen niet van onze arische meisjes af kunnen blijven.. Crisis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |