quote:en net echt keiharde ontploffing ofzo staat hier een trein helemaal op zijn kant
huh? een ontploffing in de VS en R'dam?quote:Op maandag 20 november 2006 10:14 schreef kickinhard het volgende:
Mijn vriendinnetje woont achter centraal op de statenweg, en net echt keiharde ontploffing ofzo staat hier een trein helemaal op zijn kant, politie brandweer ambulance ....![]()
Jassesquote:Op maandag 20 november 2006 10:14 schreef kickinhard het volgende:
Mijn vriendinnetje woont achter centraal op de statenweg, en net echt keiharde ontploffing ofzo staat hier een trein helemaal op zijn kant, politie brandweer ambulance ....![]()
Mja ik snap er ook al geen fuck vanquote:Op maandag 20 november 2006 10:17 schreef DerBolle het volgende:
[..]
huh? een ontploffing in de VS en R'dam?
Zo snel zijn die niet.quote:Op maandag 20 november 2006 10:23 schreef Rens_Wilders het volgende:
Radio 1 zegt nog niets...
doe doemscenario's zijn wel populair hier zegquote:Op maandag 20 november 2006 10:23 schreef ruud_fr het volgende:
nu maar afwachten wat er door die goederentrein vervoerd werd
Twee lege treinen die op elkaar klappenquote:Op Rotterdam Centraal zijn halverwege de ochtend twee treinen tegen elkaar gebotst. Niemand raakte gewond. Bij het ongeluk zijn een lege goederentrein en een lege passagierstrein betrokken.
uitgegeven: 10:11 20-11-2006 gewijzigd: 10:11 20-11-2006
Het treinverkeer van en naar Rotterdam Centraal ondervindt vooralsnog geen hinder van het ongeluk.
ja hoi, het is herfst, het waaitquote:Op maandag 20 november 2006 10:27 schreef BoNi het volgende:
[..]
Twee lege treinen die op elkaar klappen![]()
Ik dacht dat wij woensdag onze eigen regime change gingen berwerkstelligenquote:Op maandag 20 november 2006 10:25 schreef opgebaarde het volgende:
ik denk dat het een afleidingsmanoevre van Al Qaide is zodat de Amerikaanse regering Den Haag kan binnenvallen
Owww, dacht ff dat het echt iets ergs was...quote:Op maandag 20 november 2006 10:27 schreef bianca en michael het volgende:
Treinbotsing Rotterdam Centraal
Op Rotterdam Centraal zijn halverwege de ochtend twee treinen tegen elkaar gebotst. Niemand raakte gewond. Bij het ongeluk zijn een lege goederentrein en een lege passagierstrein betrokken.
uitgegeven: 10:11 20-11-2006 gewijzigd: 10:11 20-11-2006
Het treinverkeer van en naar Rotterdam Centraal ondervindt vooralsnog geen hinder van het ongeluk.
www.rijnmond.nl
Alsof die Amerikanen Nederlands verstaan, hoe moeten die dat ooit weten?!quote:Op maandag 20 november 2006 10:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik dacht dat wij woensdag onze eigen regime change gingen berwerkstelligen
Ja ..stukken beter dan 2 volle treinen..quote:Op maandag 20 november 2006 10:27 schreef BoNi het volgende:
[..]
Twee lege treinen die op elkaar klappen![]()
Dat kan niet, want beide treinen waren leeg!quote:Op maandag 20 november 2006 10:28 schreef Joepie het volgende:
Ik begrijp uit ene mailtje van iemand die in het nationale nederlanden gebouw werkt dat het een goederentrein met containers is, en een flinke chaos.
quote:"gister is er een vreselijke daad gepleegd door moslims in nederland, morgen kunt u op mij stemmen om dit tegen te gaan. De partij voor de vrijheid is tegen moslimfundamentalisme"
Stem tegen Moslims, stem Geert Wilders
Aldus ns.nlquote:10:33 uur Rotterdam Door een aanrijding rijden er van en naar Rotterdam geen treinen. Vertraging: meer dan 60 minuten
5 ernstig dood? en 1 normaal dood??quote:Op maandag 20 november 2006 10:44 schreef opgebaarde het volgende:
6 doden waarvan 5 ernstig
quote:Op maandag 20 november 2006 10:46 schreef Chadi het volgende:
[..]
5 ernstig dood? en 1 normaal dood??
Lege containers op je spoor geeft dus geen rommel? Goed om te wetenquote:Op maandag 20 november 2006 10:33 schreef pierce het volgende:
[..]
Dat kan niet, want beide treinen waren leeg!![]()
Leugen-aars!quote:Op maandag 20 november 2006 10:48 schreef Q. het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |