quote:Op zondag 19 november 2006 02:47 schreef Apropos het volgende:
Mijn hemel, FuifDuif komt hier ook al. Is dan niets meer heilig?
Perfect toch?quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:32 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Tja, we hebben toch hele verschillende smaken.
Botsen?quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:32 schreef Godslasteraar het volgende:
Daarbij zijn Nederlandse meisjes en Godslasteraar als vuur en water, om de een of andere reden botst dat geweldig.
Misschien moesten wel een automatische sprinkler in de boerka`s bouwen.quote:Op zaterdag 18 november 2006 23:28 schreef zakjapannertje het volgende:
Zelfverbranding Afghaanse vrouwen neemt toe
De rechters van het ECJ gaven me gelijkquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:23 schreef sigme het volgende:
[ECJ] Criminele buitenlander mag verbannen worden
Ik ben geen hondjequote:
En christelijk.quote:Op zondag 19 november 2006 09:46 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Hitler was vegetariër.
Ja, das een tijd geleden, zo'n interessante discussie. Die dokter is me ook een figuur zegquote:Op zondag 19 november 2006 13:01 schreef Reya het volgende:
Een interessante discussie bij Buitenhof. Wouter Bos krijgt flink tegengas, maar in tegenstelling tot de gemiddelde politieke discussie zijn de discussiepartners van Bos er niet op uit om hem alleen maar af te branden.
volgende maand zijn wij jou kwijt aan Tru?quote:Op zondag 19 november 2006 13:05 schreef pberends het volgende:
Dickhead Berlijn, smerige leugenaar. Hij's echt een puppet die er neer is gezet.
Neuh vandaag niet mischien volgende week ofzoquote:Op zondag 19 november 2006 13:21 schreef problematiQue het volgende:
goei'ndag
iemand zin om vandaag een utopie te stichten?
deal, ik stel voor dat we texel leegruimen en overnieuw beginnen.quote:Op zondag 19 november 2006 13:45 schreef Chewie het volgende:
[..]
Neuh vandaag niet mischien volgende week ofzo
Berlijn is dusdanig goed dat hij waarschijnlijk niet te behouden valt voor defenisie..quote:Op zondag 19 november 2006 13:05 schreef pberends het volgende:
Dickhead Berlijn, smerige leugenaar. Hij's echt een puppet die er neer is gezet.
quote:Ex-KGB officer 'poisoned in UK'
UK police are investigating the alleged poisoning of a Russian former security agent and critic of President Vladimir Putin living in exile in Britain.
Alexander Litvinenko, a former colonel in the KGB, told the BBC he fell ill after meeting a contact at a London sushi bar on 1 November.
Police say he is in a serious but stable condition in University College Hospital, central London.
The highly-toxic metal thallium was reportedly used in the alleged attack.
He said he had been investigating the murder of Russian journalist Anna Politkovskaya, who was killed in Moscow last month.
Mr Litvinenko told the BBC last week, before his condition deteriorated, that the contact had approached him and said they should talk, and they arranged to meet at the restaurant in Piccadilly.
"He gave me some papers which contained some names on it - perhaps names of those who may have been involved in the murder of Anna Politkovskaya, and several hours after the meeting I started to feel sick."
eeuh, ik kan me toch voorstellen dat die Jabba the Hut beter raad weet met Wicked Willy dat wéér zo'n bitchy Hollands hockeytutje.quote:Op zondag 19 november 2006 11:54 schreef Napalm het volgende:
[..]
Perfect toch?IK de jonge knappe jij de oude lelijke. Hoeven we niet te vechten over de vrouwen.
Voor Godslasteraar deze:
[afbeelding]
Voor Napalm dit geile pijpsletje engeltje in zn schoen:
[afbeelding]
(wederom Nicolette Kluijver )
ow, vandaarquote:Botsen?Je moet met je vriendin andere dingen doen dan met je vrienden. Dan geef ik de voorkeur aan ketsen ipv praten en botsen
![]()
Dat doe ik wel met mn vrienden..
....
Neuh, ik heb geen zin in een onthoofding door de koning van Engeland.quote:Op zondag 19 november 2006 13:21 schreef problematiQue het volgende:
goei'ndag
iemand zin om vandaag een utopie te stichten?
oef, is dat een onontkoombaar gevolg?quote:Op zondag 19 november 2006 14:37 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Neuh, ik heb geen zin in een onthoofding door de koning van Engeland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |