Charme-offensief van de PvdA.quote:
Nee hoor: http://www.libertarian.nl/NL/archives/000068.phpquote:Op zaterdag 18 november 2006 18:19 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
De mens is een kuddedier.
Het jaargetijde slaat niet op een politieke stroming maar op een 'nieuw begin'. Lente, weetjewel.quote:Op zaterdag 18 november 2006 19:47 schreef MrX1982 het volgende:
Omdat het nergens op slaat.
Jaargetijden aan politieke stromingen koppelen. Dat doe je op de kleuterschool.
Lente duurt maar even. Dat blijkt ook wel.quote:Op zaterdag 18 november 2006 19:50 schreef gelly het volgende:
Het jaargetijde slaat niet op een politieke stroming maar op een 'nieuw begin'. Lente, weetjewel.
Ja, daarna komt de zomerquote:Op zaterdag 18 november 2006 19:52 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Lente duurt maar even. Dat blijkt ook wel.
Krimp mee.
Iets wat nergens op slaat, is niet per definitie infantiel. Kinderlijk, dat betekent het. Het is een pakkende slogan, uiteraard een alliteratie en het beklijft. Dat is niet kinderlijk, althans, niet kinderlijker dan alle andere comercials en slogans en pakkende leuzen.quote:Op zaterdag 18 november 2006 19:47 schreef MrX1982 het volgende:
Waarom denk je dat de verkiezingen in de herfst zijn.quote:Op zaterdag 18 november 2006 19:54 schreef gelly het volgende:
Ja, daarna komt de zomer, en dan zijn er weer nieuwe verkiezingen waar rechts het ongetwijfeld weer beter doet, de herfst
Maak dat de Tsjechen wijsquote:Op zaterdag 18 november 2006 19:47 schreef MrX1982 het volgende:
Door de successen van rakkers Bomhoff en Heinsbroek.quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:01 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat de verkiezingen in de herfst zijn.
Ik wist dat links ietwat totalitaire trekjes had maar dat ze nu me nu met de dood gaan bedreigen als ik niet links stem gaat wel wat ver.quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:03 schreef FuifDuif het volgende:
STEM LINKS ALS UW LEVEN U LIEF IS
![]()
LINKSE LENTE OP KOMST
![]()
Je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 18 november 2006 16:34 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
eeuh, dat hoeft toch niet? Volgens mij kun je als non-member gewoon 3 torrents downloaden, per week. Probeer maar even.
Denk het niet.quote:Op zaterdag 18 november 2006 16:34 schreef Godslasteraar het volgende:
Verder hebben ze het er over dat de files "unabridged" zijn. Ik neem aan dat ze bedoelen dat de files lossless zijn?
Laat ons niet langer in spanning zitten.quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:35 schreef tvlxd het volgende:
Ik weet op wie ik ga stemmen.
http://www.bert-bakker.nl/interview.htmlquote:Het ligt ook sterk aan het onderwerp. Over een open samenleving, onze democratie of het homohuwelijk kan ik heel fel zijn. Maar de extreme emotie rond bijvoorbeeld een tiende procentje koopkracht heb ik nooit begrepen. Ik herinner me dat Ad Melkert als minister een keer had beloofd dat de minima er een procent op vooruit zouden gaan. Toen bleek het uit te komen op 0,86 procent, en aangezien het Centraal Plan Bureau afrondt op een kwart, zou dat 0,75 procent worden. Vervolgens hebben ambtenaren op het ministerie twee nachten moeten doorwerken om er twee honderdste bij te plussen zonder zichzelf te kort te doen en zonder extra geld, om het op 0,88, dus 1 procent uit te laten komen. Wat een flauwekul.”
ja, dat gaat wel even durenquote:Op zaterdag 18 november 2006 20:33 schreef Napalm het volgende:
Lijkt me wel.
[..]
Je hebt gelijk.
Fok. 1 seeder.
mja, je kunt altijd weer converteren naar mp3, met dbPowerAmp bijvoorbeeld. Komt de kwaliteit alleen weer niet ten goede. En welke zot ript nu naar dat shitterige aac formaat. Maar goed, ik begin er toch niet aan, ik heb al die boeken staan en gelezen. Maar zag het staan, vandaar.quote:Denk het niet.
Zal wel inhouden dat het de complete verhalen zijn en geen kortere versies.
Verder is mp4 natuurlijk kut want dat speelt mn DVD speler niet af (luister wel eens een hoofdstukje voor het slapen gaan..![]()
Audio is toch heel anders.quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:25 schreef Godslasteraar het volgende:
Maar goed, ik begin er toch niet aan, ik heb al die boeken staan en gelezen. Maar zag het staan, vandaar.
He psst.. Godslasteraar doet wel aan luisterboeken. Weet ik tamelijk zekerquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:45 schreef Napalm het volgende:
[..]
Audio is toch heel anders.
Treek er gewoon eens één of twee binnen en probeer. Ik vond ze super. Zeker op de regenaachtige zondagmiddag of lam op het vakantiestrand. Juist als je de verhalen een beetje kent hoef je niet heel aandachtig te luisteren.
Serieus, goede vent. Je krijgt er alleen Pechtold en Koser Kaya bij.quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:53 schreef tvlxd het volgende:
http://www.bert-bakker.nl/interview.html.
Telefoonseks opnemen en opnieuw afspelen telt niet als luisterboek.quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:47 schreef sigme het volgende:
[..]
He psst.. Godslasteraar doet wel aan luisterboeken. Weet ik tamelijk zeker.
Telefoonsex was helemaal uit toch?quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:51 schreef Napalm het volgende:
[..]
Telefoonseks openen en opneiwu afspelen telt niet als luisterboek.![]()
Zo’n Nawijn, als ik die man zie, denk ik: iemand heeft een tegel gelicht op het Binnenhof, en daar is hij onderuit komen kruipenquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:50 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Serieus, goede vent. Je krijgt er alleen Pechtold en Koser Kaya bij.
een net telefoongesprekje met m'n grote liefde bezorgt me al een slapeloze nacht. Telefoonseks zou ik niet overleven.quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:51 schreef Napalm het volgende:
[..]
Telefoonseks openen en opneiwu afspelen telt niet als luisterboek.![]()
Maar als je het eigenbelang ontmaskert van degenen die het altijd over solidariteit hebben, worden ze doorgaans razend.quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:57 schreef Godslasteraar het volgende:
Zo’n Nawijn, als ik die man zie, denk ik: iemand heeft een tegel gelicht op het Binnenhof, en daar is hij onderuit komen kruipen
mooie vormgegeven site ook, geinig!
hij is inderdaad wel verdomde openhartig:quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:02 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Maar als je het eigenbelang ontmaskert van degenen die het altijd over solidariteit hebben, worden ze doorgaans razend.
quote:Wat toch minstens moet frustreren, is het gebrek aan onomkeerbaarheid van uw werk. Wouter Bos heeft gezegd: als wij in het volgend kabinet zitten, laten we de publieke omroepen voorlopig met rust. Die verkneukelen zich nu al. En al uw inzet voor een nieuwe Mediawet is dan volstrekt voor niets geweest.
“En inderdaad, dat is heel erg frustrerend. Maar het is ook all in the game. Als je daar niet tegen kunt, moet je iets anders gaan doen, echt. Tegelijk vind ik in dit geval dat de PvdA zich weer eens rijk rekent. Ze doen alsof ze alweer in het kabinet zitten. Ze hebben zelfs een heel schaduwteam van bewindslieden klaarstaan! Dat hadden ze vier jaar geleden ook. En toen ging het dus niet door. Over frustraties gesproken. Opeens werd die toon van Ronald Plasterks columns toen wel heel bitter. Maar het zou een ramp voor het land zijn als de PvdA en het CDA na de volgende verkiezingen samen regeren. Tuttelmans en Tuttelaar samen aan de macht.”
Ik heb straks ook een slapeloze nacht..quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:59 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
een net telefoongesprekje met m'n grote liefde bezorgt me al een slapeloze nacht. Telefoonseks zou ik niet overleven.
en toch, hij heeft een gouden wachtgeldregeling opgegeven om te zwoegen in het politieke ambt (lager dan zn wachtgeld!!!. Dan heb je hart voor de zaak.quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:57 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Zo’n Nawijn, als ik die man zie, denk ik: iemand heeft een tegel gelicht op het Binnenhof, en daar is hij onderuit komen kruipen
mooie vormgegeven site ook, geinig!
Waar ben ik?!quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:35 schreef sigme het volgende:
Gerrit Zalm Trofee - User met meeste "dossierkennis".
Freako. Als hij het niet weet, weet zelfs de kiesraad het niet.
Met Lousewies erbij wel, denk ik. Maar met Pechtoldquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:07 schreef Godslasteraar het volgende:
dient zich hier een kandidaat aan voor één stembiljet?
Dit lijkt mij onwaarschijnlijk aangezien het CPB toekomstvoorspellingen op kwarten afrond (ivm de onzekerheidsmarge). Terugblikken gaan in decimalen.quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:53 schreef tvlxd het volgende:
[..]
http://www.bert-bakker.nl/interview.html
Ik herinner me dat Ad Melkert als minister een keer had beloofd dat de minima er een procent op vooruit zouden gaan. Toen bleek het uit te komen op 0,86 procent, en aangezien het Centraal Plan Bureau afrondt op een kwart, zou dat 0,75 procent worden. Vervolgens hebben ambtenaren op het ministerie twee nachten moeten doorwerken om er twee honderdste bij te plussen zonder zichzelf te kort te doen en zonder extra geld, om het op 0,88, dus 1 procent uit te laten komen..
Ik heb voor veel nominaties heel veel mogelijkheden, maar ik heb het beknopt gehouden. Ik heb veel favorieten niet genoemd.quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:08 schreef Napalm het volgende:
Waar ben ik?!
Bovendien is POL geen WGR.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn posts aan de hand van de CPB rapportages zijn veel relevanter voor de meeste topics.
Rechts is wat meer van demonen en rampen, als links aan de macht zou komen.quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:08 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ik wist dat links ietwat totalitaire trekjes had maar dat ze nu me nu met de dood gaan bedreigen als ik niet links stem gaat wel wat ver.
Waar?quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:17 schreef sigme het volgende:
En een topic waarin je uitspraak over mensenrecht op gezinsvorming gebruikt om dubbele nationaliteit te verbieden aangrijpt.. Dat verdient een Tony Blair award. Je hebt geluk dat ik Tikorev een pluim wou geven.
Hoe lang hou je dit nou al vol?quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:59 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
een net telefoongesprekje met m'n grote liefde bezorgt me al een slapeloze nacht. Telefoonseks zou ik niet overleven.
[ECJ] Criminele buitenlander mag verbannen wordenquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:20 schreef Napalm het volgende:
[..]
Waar?![]()
HEt zou natuurlijk een knip en plak ongelukje kunnen zijn. ik heb vaak heel veel windows openstaan.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |