Mjah, we doen alsof we werken,quote:Op vrijdag 17 november 2006 09:48 schreef T1andonly het volgende:
Het duurt trouwens nog minstens een halve dag voordat iedereen dit topic weer gevonden heeft.
Ik 32quote:Op vrijdag 17 november 2006 09:49 schreef blrrrt het volgende:
Hoeveel uur per week lopen jullie stage?
Ik door omstandigheden 42 uur...
Jij bent bezig met een afstudeeropdracht zie ik....quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:18 schreef LunaticLaUrA het volgende:
Ja mensen aangezien ik over 2 weken klaar ben met stage, eis ik zeer binnenkort een meet in Utrecht
Ben volgende week alleen thuis. Zin om te meeten?quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:04 schreef LunaticLaUrA het volgende:
Laten we het in plaats van uren over een meet hebben
34,5 uur per weekquote:Op vrijdag 17 november 2006 09:49 schreef blrrrt het volgende:
Hoeveel uur per week lopen jullie stage?
quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:06 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Ben volgende week alleen thuis. Zin om te meeten?![]()
2! en nu ben ik er weg van, tot vanmiddag!quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:16 schreef Mathijz het volgende:
Gefeliciteerd, hoeveel fout?
Hangt er vanaf op wie je gestapeld wordtquote:Op vrijdag 17 november 2006 11:20 schreef LunaticLaUrA het volgende:
[..]
![]()
Ehm een stageorgie bij mij thuis? Als het er meer dan 5 zijn moeten jullie wel stapelen, ik leef maar op 14 m2
Dankjequote:Op vrijdag 17 november 2006 11:33 schreef tonks het volgende:
Wow blrrrt jij bent echt een smooth playah
We doen allemaal net alsof we werken.quote:Op vrijdag 17 november 2006 14:10 schreef Freshthinking het volgende:
Wat een rust hier..
ik ben echt aan het werkquote:Op vrijdag 17 november 2006 14:12 schreef blrrrt het volgende:
[..]
We doen allemaal net alsof we werken.
Kon ik er hier maar iemand uitsturenquote:Op vrijdag 17 november 2006 14:34 schreef miss-scofield het volgende:
Bleeeehhh, wat zijn die kinderen druk vandaag!! Ik word er gek van!!
Heb er iemand uitgestuurd (H) Haha!
Nu gelukkig klaar, lekker! Moet nog wel cijfers invoeren en rapporten klaarmaken, maar dat valt allemaal wel mee!
Heb je het druk, of ben je druk?quote:
Haha! Valt mee, alleen wel even laten zien wie de baas isquote:
Dank u, dank uquote:Op vrijdag 17 november 2006 14:50 schreef nicomart het volgende:
geniale username trouwens.. miss-ScofieldIk zou zelf graag mister Tencredi zijn
<a href="url waar je heen wilt"> link </a>?quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:09 schreef Zosk het volgende:
wat is de code in HTML die je voor een link zet zodat je erop kan klikken? want anders doetie het niet![]()
grongingen?quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:06 schreef LunaticLaUrA het volgende:
Ik heb het ook zo druk maar kan me er vandaag niet echt toe zetten daadwerkelijk ook iets te doen.
Volgende week moeten jullie me een week missen want dan zit ik in het hoge noorden![]()
Thanks!quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:12 schreef Stranger het volgende:
[..]
<a href="url waar je heen wilt"> link </a>?
quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:38 schreef LunaticLaUrA het volgende:
ik zal aan jullie denken
Ja idd, het enigste wat daar tegen helpt isquote:Op maandag 20 november 2006 08:11 schreef tonks het volgende:
En weer aanwezigman man man wat koudddd
Of pr0nquote:Op maandag 20 november 2006 08:17 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ja idd, het enigste wat daar tegen helpt is.
paraplu!quote:Op maandag 20 november 2006 08:57 schreef Ranja_Ranja het volgende:
kWas een klein beetje nat geregent
quote:Op maandag 20 november 2006 09:07 schreef Zosk het volgende:
dan film je toch je stage, wat je zoal doet heel de dag. FOK! ofzo![]()
Altijd he daarom ook deze slowchatquote:Op maandag 20 november 2006 09:12 schreef miss-scofield het volgende:
Goedemorgen allemaal!!
Over 10 min mag ik weer m'n kindjes verblijden met wat NederlandsHehe!
Hebben jullie het druk vandaag?
tja, als je niks anders doet kun je ook niks anders filmen!quote:Op maandag 20 november 2006 09:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..].
Ik kan alleen maar laten zien dat ik achter een computer zit.
Is niet echt bijster interessant.
Ziejewel dat het moeilijk is.
Nee, ik moet iets origineels verzinnenquote:Op maandag 20 november 2006 09:17 schreef Zosk het volgende:
[..]
tja, als je niks anders doet kun je ook niks anders filmen!
dus toch maar jezelf achter de computer filmen![]()
dan moet je ook iets origineels gaan doenquote:Op maandag 20 november 2006 09:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, ik moet iets origineels verzinnen.
Welnee. Het zou knap van me zijn als ik van iets onorigineels iets origineels kan maken.quote:Op maandag 20 november 2006 09:23 schreef Zosk het volgende:
[..]
dan moet je ook iets origineels gaan doen![]()
ga naakt verder werken en film de reacties van je collega'squote:Op maandag 20 november 2006 09:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Welnee. Het zou knap van me zijn als ik van iets onorigineels iets origineels kan maken.
Nu alleen het verzinnen nog dus.
Ik heb maar 1 camera.quote:Op maandag 20 november 2006 09:24 schreef tonks het volgende:
Ik weet er één! je opdracht is filmen! dus film jezelf terwijl je filmt over jezelf
De reacties zullen niet zo boeiend zijn denk ik. Ze hebben me vast al nakend gezienquote:Op maandag 20 november 2006 09:25 schreef Zosk het volgende:
[..]
ga naakt verder werken en film de reacties van je collega's![]()
Hmm!quote:Op maandag 20 november 2006 09:27 schreef tonks het volgende:
Film je zelf achter de computer aan he designen! en edit er een monster bij die je dan komt afslachten! en dan moet je je zwaard pakken en dat monster in de keel steken en dan moet je de ring naar mordor brengen terwijl je onderweg van het paard valt en van de boom rolt
dat zal wel meevallenquote:Op maandag 20 november 2006 09:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
De reacties zullen niet zo boeiend zijn denk ik. Ze hebben me vast al nakend gezien.
quote:Op maandag 20 november 2006 09:27 schreef tonks het volgende:
Film je zelf achter de computer aan he designen! en edit er een monster bij die je dan komt afslachten! en dan moet je je zwaard pakken en dat monster in de keel steken en dan moet je de ring naar mordor brengen terwijl je onderweg van het paard valt en van de boom rolt
quote:Op maandag 20 november 2006 09:34 schreef T1andonly het volgende:
Parodiseer je hele werkomgeving inclusief je collega's gewoon.
quote:
Ik weet niet of ik dat kanquote:Op maandag 20 november 2006 09:40 schreef T1andonly het volgende:
[..]Moet toch goed lukken, dan zet je het zo in elkaar dat er overal ijsmeisen zijn die al het werk doen binnen die organisatie. Als je dat beetje goed knipt dan kun je gewoon volledige gesprekken met jezelf voeren.
Gewoon 'n "script" maken van wat je allemaal in je verhaal kwijt wil en dan afwisselende shots maken waar je gewoon alleen shots van jezelf hebt. Camera op een vaste plaats zetten en dan kun je zelf de beelden over elkaar heen laten lopen in principe.quote:
Hmm, misschien..quote:Op maandag 20 november 2006 09:47 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Gewoon 'n "script" maken van wat je allemaal in je verhaal kwijt wil en dan afwisselende shots maken waar je gewoon alleen shots van jezelf hebt. Camera op een vaste plaats zetten en dan kun je zelf de beelden over elkaar heen laten lopen in principe.
Bruinquote:Op maandag 20 november 2006 09:51 schreef nicomart het volgende:
welke kleuren denken jullie aan als je aan een huisdier denkt?
Grijs.quote:Op maandag 20 november 2006 09:51 schreef nicomart het volgende:
Zwart.quote:Op maandag 20 november 2006 09:51 schreef nicomart het volgende:
Rood.quote:Op maandag 20 november 2006 09:57 schreef nicomart het volgende:
Bruin en grijs zijn inderdaad al kleuren die ik heb gebruikt in mijn schetsen.. Zwart is misschien niet echt iets voor een website..
Heb inderdaad net een rood-grijs combinatie gemaakt. Ben zo ontzettend slaperig, dat ik plots aan een grijze-roodstaart papegaai moest denkenquote:
Wit met een lichte kleur is dan een goede combinatie. (Licht-grijs licht-blauw)quote:Op maandag 20 november 2006 10:11 schreef nicomart het volgende:
Heb ik er nog eentje.. Kleuren die horen bij een trouwerij?? Was bezig met zwart/donkergrijs met wit, maar dat is meer iets dat past bij een begrafenisonderneming...
Blauw (something borrowed, something new, something blue...) is misschien wat vergezocht..
Rood. Met gebroken wit (dus heeeel zacht geel/bruin/oranje)quote:Op maandag 20 november 2006 10:11 schreef nicomart het volgende:
Heb ik er nog eentje.. Kleuren die horen bij een trouwerij?? Was bezig met zwart/donkergrijs met wit, maar dat is meer iets dat past bij een begrafenisonderneming...
Blauw (something borrowed, something new, something blue...) is misschien wat vergezocht..
Dat zijn de kleuren van jou ideale trouwjurk?quote:Op maandag 20 november 2006 10:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Rood. Met gebroken wit (dus heeeel zacht geel/bruin/oranje)
[afbeelding].
Nee, ik heb een hekel aan trouwen en zal het dus nooit gaan doenquote:Op maandag 20 november 2006 10:14 schreef nicomart het volgende:
[..]
Dat zijn de kleuren van jou ideale trouwjurk?
goed zoquote:Op maandag 20 november 2006 10:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, ik heb een hekel aan trouwen en zal het dus nooit gaan doen.
Ik woon nog lekker bij pa en moe thuis.. Lekker goedkoop.quote:Op maandag 20 november 2006 10:17 schreef Rianne84 het volgende:
zo, verslagjes af.
wonen jullie trouwens nog bij je ouders of op jezelf?
Nog bij mijn ouders.quote:Op maandag 20 november 2006 10:17 schreef Rianne84 het volgende:
zo, verslagjes af.
Woon thuis met mijn papa en broertje en zusjequote:Op maandag 20 november 2006 10:17 schreef Rianne84 het volgende:
zo, verslagjes af.
Op mezelf. Dat is nog wel het kutste van stage, kom je eindelijk thuis na een werkdag, moet je eerst nog naar de supermarkt, koken, al die huishoudelijke bullshit. Is het acht uur voordat je eindelijk eens op je luie reet kan gaan zitten.quote:Op maandag 20 november 2006 10:17 schreef Rianne84 het volgende:
zo, verslagjes af.
nee man.. dan heb je toch allang een partner geregeld die dat voor je regeltquote:Op maandag 20 november 2006 10:23 schreef Stranger het volgende:
[..]
Op mezelf. Dat is nog wel het kutste van stage, kom je eindelijk thuis na een werkdag, moet je eerst nog naar de supermarkt, koken, al die huishoudelijke bullshit. Is het acht uur voordat je eindelijk eens op je luie reet kan gaan zitten.
Maar ja, dat laat dus ook zien hoe het wordt als je gewoon gaat werken.
Nou ja, in principe heb ik daar geen last van, heb mijn lening naar maximaal geschroefd.quote:Op maandag 20 november 2006 10:31 schreef jd1982 het volgende:
Alleen wonen + stage = kut
Niet omdat je pas om 8uur op je luie reet zit elke dag, want dat is ook zo met een vaste baan + koken + huishouden, maar omdat je gewoon geen fuck verdient EN geen tijd meer hebt voor je bijbaantje, rondkomen is praktisch onmogelijk... tis me wel gelukt trouwens...
thuis, zo lang mogelijk nogquote:Op maandag 20 november 2006 10:17 schreef Rianne84 het volgende:
zo, verslagjes af.
Ik ook nietquote:Op maandag 20 november 2006 10:39 schreef tonks het volgende:
Als ik op mezelf woonde dan zou ik hier geen stage lopen
Zo dichtbij hoeft het van mij dan ook nietquote:Op maandag 20 november 2006 10:58 schreef Rianne84 het volgende:
ik woon boven een winkelcentrum, dat is handig, maar niet leuk op zaterdagochtend met de fanfare op het plein![]()
Licht eraan wat voor wakkerworder je bentquote:Op maandag 20 november 2006 10:58 schreef Rianne84 het volgende:
ik woon boven een winkelcentrum, dat is handig, maar niet leuk op zaterdagochtend met de fanfare op het plein![]()
quote:Op maandag 20 november 2006 11:14 schreef Rianne84 het volgende:
mijn stageinstelling zit in een oud school gebouw uit 1910 ofzo... dus: slecht geisoleerd...kouddd
Nou ja, het eerste weekend dat ik hier zat zijn alle computers uit ons kantoor gejat, dus eigenlijk zou ik op linux moeten werken, maar aangezien de beveiliging niet goed is mogen we de nieuwe computers nog niet gebruiken en zit ik gewoon op mijn laptopquote:
doe je goed op je stagequote:Op maandag 20 november 2006 11:26 schreef nicomart het volgende:
win XP pro, Pentium 4 3.00 GHz, 2x 17" scherm en volledige rechten
hoe krijgen ze dat voor elkaar een heel kantoor leeg jattenquote:Op maandag 20 november 2006 11:26 schreef Stranger het volgende:
[..]
Nou ja, het eerste weekend dat ik hier zat zijn alle computers uit ons kantoor gejat, dus eigenlijk zou ik op linux moeten werken, maar aangezien de beveiliging niet goed is mogen we de nieuwe computers nog niet gebruiken en zit ik gewoon op mijn laptop
quote:
daar heb je een puntquote:Op maandag 20 november 2006 11:31 schreef nicomart het volgende:
[..]
Tja.. als aspirant designer kan je natuurlijk niet met rommel werken
gratis thee/koffie/fris/soupquote:Op maandag 20 november 2006 11:31 schreef Rianne84 het volgende:
nou ander onderwerp dan ijsmeis
hoe is bij jullie de voedselvoorziening?
hier alleen gratis thee of koffie. er is een koelkast en een magnetron uit de jaren 70 (heel groot).
Gratis koffie hier, thee of cappuccino. Er is een koelkast waar je dingen in kunt doen en een Oven waar je eventueel iets kan bakken. Op donderdag is het "Friet Dag" en dan haalt een iemand friet en dan betaal ej dat laterquote:Op maandag 20 november 2006 11:31 schreef Rianne84 het volgende:
hier alleen gratis thee of koffie. er is een koelkast en een magnetron uit de jaren 70 (heel groot).
Heb je die site die je als homepage op fok hebt ook zelf gemaakt?quote:Op maandag 20 november 2006 11:31 schreef nicomart het volgende:
[..]
Tja.. als aspirant designer kan je natuurlijk niet met rommel werken
niet jaloers worden he?quote:Op maandag 20 november 2006 11:31 schreef Rianne84 het volgende:
quote:Op maandag 20 november 2006 11:45 schreef SvenM het volgende:
[..]
niet jaloers worden he?
Gratis, Sinas, Cola, Cola Light, Cassis, Ijsthee, Koffie, Thee, Melk, Jus Dorange, Appelsap enz enz.
's Middags kan je ook gratis brood halen enzo, staat een heel groot keukenblok enzo :p
quote:Op maandag 20 november 2006 11:47 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
![]()
nou ja, ik had de arremoed kunnen verwachten bij een stichting![]()
Ja, maar dat een spoedje. Moet ik eigenlijk nog eens echt aan gaan werken.quote:Op maandag 20 november 2006 11:33 schreef tonks het volgende:
[..]
Heb je die site die je als homepage op fok hebt ook zelf gemaakt?
Bedrijfje hier heeft een aantal afdelingen die allemaal in 3 grote ruimtes zitten. Allemaal bureaus hier dus die per 4 aan elkaar zitten. Ik zit zelf zo'n 4 meter naast de directeur sales die erg hard kan typenquote:Op maandag 20 november 2006 11:55 schreef Rianne84 het volgende:
hebben jullie een kamer voor je alleen of zitten jullie bij collega's?
Ik zit hier in de stagiairekamer met 2 andere stagiaires die blijkbaar altijd heel veel werk hebben en heel hard typen![]()
ik heb een eigen kamertje waar nooit iemand komt en alles dicht zit en donker isquote:Op maandag 20 november 2006 11:55 schreef Rianne84 het volgende:
hebben jullie een kamer voor je alleen of zitten jullie bij collega's?
Ik zit hier in de stagiairekamer met 2 andere stagiaires die blijkbaar altijd heel veel werk hebben en heel hard typen![]()
Is ze blond met hele grote borsten? Anders kan ik me nooit voorstellen dat zo iemand aangenomen wordtquote:Op maandag 20 november 2006 12:19 schreef Rianne84 het volgende:
nog 1: "kan ik ergens zien of ik e-mail heb verstuurd? ik weet niet meer of ik op het knopje verzenden heb geklikt"
lol, eigenlijk wel jaquote:Op maandag 20 november 2006 12:29 schreef nicomart het volgende:
[..]
Is ze blond met hele grote borsten? Anders kan ik me nooit voorstellen dat zo iemand aangenomen wordt
whaha.. dat bevestigd gewoon weer alle vooroordelen. En waarom ik als ik uitga nooit achter vrouwen aanga die blond zijn en hele grote borsten hebben. Die zijn gewoon te domquote:
IJsmeisquote:Op maandag 20 november 2006 13:09 schreef miss-scofield het volgende:
Zo, weer een les erop! Nu 2 uur tussenuur en dan mag ik weer!
Les over idolen... Wie is jullie idool?!
eh..das een goeie!quote:Op maandag 20 november 2006 13:09 schreef miss-scofield het volgende:
Zo, weer een les erop! Nu 2 uur tussenuur en dan mag ik weer!
Les over idolen... Wie is jullie idool?!
én er mee weg komt en daardoor de rijkste man ter wereld is.quote:Op maandag 20 november 2006 13:24 schreef tonks het volgende:
[..]
Bah. dus jij bent fan van iemand die alles steelt?
ik maakte maar een geintjequote:Op maandag 20 november 2006 13:24 schreef tonks het volgende:
[..]
Bah. dus jij bent fan van iemand die alles steelt?
en dood..quote:Op maandag 20 november 2006 13:26 schreef T1andonly het volgende:
[..]
én er mee weg komt en daardoor de rijkste man ter wereld is.geen slecht streven
Maar voor mij is het personage Ludo Sanders het echt helemaalGoede zakenman en die heeft het grootste deel vrouwlijke cast uit de serie al gehad.
kijk er ook niet (meer) naar. t wordt met de dag belachelijker.quote:
50 cent je weetquote:Op maandag 20 november 2006 13:41 schreef miss-scofield het volgende:
Hehe, okay bedankt!
Ik denk dat die kids met andere idolen zullen aankomen
Jullie hebben geen muziekidolen ofzo?!
Wie zijn er tegenwoordig hip?
jan smit, frans bauer...quote:Op maandag 20 november 2006 13:41 schreef miss-scofield het volgende:
Hehe, okay bedankt!
Ik denk dat die kids met andere idolen zullen aankomen
Jullie hebben geen muziekidolen ofzo?!
Wie zijn er tegenwoordig hip?
Nu ook,quote:
dropshotquote:Op maandag 20 november 2006 14:26 schreef blrrrt het volgende:
Drink jij wel is een dropdrank?
» Nee
» Ja, Hot n'Sweet
» Ja, Dropshot
» Ja: (zet in je reply)
[afbeelding]
maak je eigen FOK! poll zelf!
Heeft wel iets te maken met m'n stagebedrijf ja.quote:Op maandag 20 november 2006 14:37 schreef nicomart het volgende:
[..]
dropshot![]()
Niet vaak, maar wel die dan.. Die andere nooit van gehoord eigenlijk
Maar is dit een stageopdracht van je ofzo?
klinkt meer als.. iedereen is weg en jij kan doen wat je wilquote:Op maandag 20 november 2006 14:44 schreef Rianne84 het volgende:
mijn stageinstelling organiseert een toneelstuk. op een paar medewerkers na doet iedereen mee (ik niet, duh) en die gaan dus vanaf 15:30 oefenen... op kosten van de baas, in de baas z'n tijd (maar ja, de baas is de regisseur), en ik maar hard werken
![]()
![]()
het stond er niet met aanhalingstekensquote:Op maandag 20 november 2006 14:53 schreef Rianne84 het volgende:
ja wat denk je dat 'hard werken' betekent?
moet je eigen microsoft visio voor gebruiken.quote:Op maandag 20 november 2006 15:04 schreef Rianne84 het volgende:
hoe kun je in word een mooi schema maken? hokje, pijltje naar beneden, weer een hokje, pijltje naar beneden enz.
Ik geef les aan de 1e, 2e en 3e klas!quote:Op maandag 20 november 2006 14:15 schreef nicomart het volgende:
Welke leeftijd geef je trouwens les??
Ik zou het een afgrijselijke opdracht vinden
Posten !quote:Op maandag 20 november 2006 16:28 schreef Rianne84 het volgende:
nog een half uur
volgende week komen studenten solliciteren, heb nu de sollicitatiebrieven en hun cv's gezien...iedereen schrijft ook hetzelfde
Noem es wat!quote:Op maandag 20 november 2006 16:26 schreef tonks het volgende:
Ik bedenk wel wat opdrachten voor je Miss_scofield.
quote:Op maandag 20 november 2006 16:35 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Och en wee.
Ik ben er nog, vanavond is hier filmavond en we laten pizza komenquote:Op maandag 20 november 2006 16:48 schreef Rianne84 het volgende:
is iedereen al weg?
nou ja, ik ga naar m'n treintje, boodschappen doenen koken
![]()
in ieder geval tot morgen!![]()
quote:
Dat is handig!quote:Op dinsdag 21 november 2006 08:57 schreef tonks het volgende:
Goedemorgen allemaal. Ben nog thuis want zou mijn OV op gaan halen maar heb geen pasfoto's.
Dat doe ik wel weer halverwege januari, is het tenminste niet zo druk op het postkantoorquote:Op dinsdag 21 november 2006 08:57 schreef tonks het volgende:
Goedemorgen allemaal. Ben nog thuis want zou mijn OV op gaan halen maar heb geen pasfoto's.
Bij jullie wordt er zeker ook altijd van te voren gemeld als er brand of andere calamiteiten zijn of nietquote:Op dinsdag 21 november 2006 09:06 schreef Stranger het volgende:
Een goedemorgen
Vandaag ontruimingsoefening, dus dat wordt constant gereed zitten mijn laptop uit te pluggen en op te bergen
Ik ben nog niet een keer te laat gekomen, ik ben elke dag 25 minuten te vroeg.quote:Op dinsdag 21 november 2006 09:13 schreef SvenM het volgende:
[..]
Bij jullie wordt er zeker ook altijd van te voren gemeld als er brand of andere calamiteiten zijn of niet?
_____
Damn.. Ik ga voortaan echt op tijd komen, kwam er net achter dat mijn begeleider het niet echt op prijs stelt dat ik elke keer te laat binnen kom hobbelen.. dus morgen ga ik gewoon wat eerder
nice, ga je met het OV? Ik ga gewoon met de fiets (is iets van 10/15 minuten fietsen).. dus ik ga voortaan gewoon wat eerder wegquote:Op dinsdag 21 november 2006 09:23 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik ben nog niet een keer te laat gekomen, ik ben elke dag 25 minuten te vroeg.
Ik ga om 7:10 met de fiets naar de trein, om 7:32 gaat de trein weg en om 7:50 ben ik in de stad, dan nog 20 minuten lopen en dan ben ik om 8:10 op stage dus ongeveer 20 minuten te vroegquote:Op dinsdag 21 november 2006 09:29 schreef SvenM het volgende:
[..]
nice, ga je met het OV? Ik ga gewoon met de fiets (is iets van 10/15 minuten fietsen).. dus ik ga voortaan gewoon wat eerder weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |