Heb inderdaad net een rood-grijs combinatie gemaakt. Ben zo ontzettend slaperig, dat ik plots aan een grijze-roodstaart papegaai moest denkenquote:
Wit met een lichte kleur is dan een goede combinatie. (Licht-grijs licht-blauw)quote:Op maandag 20 november 2006 10:11 schreef nicomart het volgende:
Heb ik er nog eentje.. Kleuren die horen bij een trouwerij?? Was bezig met zwart/donkergrijs met wit, maar dat is meer iets dat past bij een begrafenisonderneming...
Blauw (something borrowed, something new, something blue...) is misschien wat vergezocht..
Rood. Met gebroken wit (dus heeeel zacht geel/bruin/oranje)quote:Op maandag 20 november 2006 10:11 schreef nicomart het volgende:
Heb ik er nog eentje.. Kleuren die horen bij een trouwerij?? Was bezig met zwart/donkergrijs met wit, maar dat is meer iets dat past bij een begrafenisonderneming...
Blauw (something borrowed, something new, something blue...) is misschien wat vergezocht..
Dat zijn de kleuren van jou ideale trouwjurk?quote:Op maandag 20 november 2006 10:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Rood. Met gebroken wit (dus heeeel zacht geel/bruin/oranje)
[afbeelding].
Nee, ik heb een hekel aan trouwen en zal het dus nooit gaan doenquote:Op maandag 20 november 2006 10:14 schreef nicomart het volgende:
[..]
Dat zijn de kleuren van jou ideale trouwjurk?
goed zoquote:Op maandag 20 november 2006 10:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, ik heb een hekel aan trouwen en zal het dus nooit gaan doen.
Ik woon nog lekker bij pa en moe thuis.. Lekker goedkoop.quote:Op maandag 20 november 2006 10:17 schreef Rianne84 het volgende:
zo, verslagjes af.
wonen jullie trouwens nog bij je ouders of op jezelf?
Nog bij mijn ouders.quote:Op maandag 20 november 2006 10:17 schreef Rianne84 het volgende:
zo, verslagjes af.
Woon thuis met mijn papa en broertje en zusjequote:Op maandag 20 november 2006 10:17 schreef Rianne84 het volgende:
zo, verslagjes af.
Op mezelf. Dat is nog wel het kutste van stage, kom je eindelijk thuis na een werkdag, moet je eerst nog naar de supermarkt, koken, al die huishoudelijke bullshit. Is het acht uur voordat je eindelijk eens op je luie reet kan gaan zitten.quote:Op maandag 20 november 2006 10:17 schreef Rianne84 het volgende:
zo, verslagjes af.
nee man.. dan heb je toch allang een partner geregeld die dat voor je regeltquote:Op maandag 20 november 2006 10:23 schreef Stranger het volgende:
[..]
Op mezelf. Dat is nog wel het kutste van stage, kom je eindelijk thuis na een werkdag, moet je eerst nog naar de supermarkt, koken, al die huishoudelijke bullshit. Is het acht uur voordat je eindelijk eens op je luie reet kan gaan zitten.
Maar ja, dat laat dus ook zien hoe het wordt als je gewoon gaat werken.
Nou ja, in principe heb ik daar geen last van, heb mijn lening naar maximaal geschroefd.quote:Op maandag 20 november 2006 10:31 schreef jd1982 het volgende:
Alleen wonen + stage = kut
Niet omdat je pas om 8uur op je luie reet zit elke dag, want dat is ook zo met een vaste baan + koken + huishouden, maar omdat je gewoon geen fuck verdient EN geen tijd meer hebt voor je bijbaantje, rondkomen is praktisch onmogelijk... tis me wel gelukt trouwens...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |