thuis, zo lang mogelijk nogquote:Op maandag 20 november 2006 10:17 schreef Rianne84 het volgende:
zo, verslagjes af.
wonen jullie trouwens nog bij je ouders of op jezelf?
Ik ook nietquote:Op maandag 20 november 2006 10:39 schreef tonks het volgende:
Als ik op mezelf woonde dan zou ik hier geen stage lopen
Zo dichtbij hoeft het van mij dan ook nietquote:Op maandag 20 november 2006 10:58 schreef Rianne84 het volgende:
ik woon boven een winkelcentrum, dat is handig, maar niet leuk op zaterdagochtend met de fanfare op het plein![]()
Licht eraan wat voor wakkerworder je bentquote:Op maandag 20 november 2006 10:58 schreef Rianne84 het volgende:
ik woon boven een winkelcentrum, dat is handig, maar niet leuk op zaterdagochtend met de fanfare op het plein![]()
quote:Op maandag 20 november 2006 11:14 schreef Rianne84 het volgende:
mijn stageinstelling zit in een oud school gebouw uit 1910 ofzo... dus: slecht geisoleerd...kouddd
Nou ja, het eerste weekend dat ik hier zat zijn alle computers uit ons kantoor gejat, dus eigenlijk zou ik op linux moeten werken, maar aangezien de beveiliging niet goed is mogen we de nieuwe computers nog niet gebruiken en zit ik gewoon op mijn laptopquote:
doe je goed op je stagequote:Op maandag 20 november 2006 11:26 schreef nicomart het volgende:
win XP pro, Pentium 4 3.00 GHz, 2x 17" scherm en volledige rechten
hoe krijgen ze dat voor elkaar een heel kantoor leeg jattenquote:Op maandag 20 november 2006 11:26 schreef Stranger het volgende:
[..]
Nou ja, het eerste weekend dat ik hier zat zijn alle computers uit ons kantoor gejat, dus eigenlijk zou ik op linux moeten werken, maar aangezien de beveiliging niet goed is mogen we de nieuwe computers nog niet gebruiken en zit ik gewoon op mijn laptop
quote:
daar heb je een puntquote:Op maandag 20 november 2006 11:31 schreef nicomart het volgende:
[..]
Tja.. als aspirant designer kan je natuurlijk niet met rommel werken
gratis thee/koffie/fris/soupquote:Op maandag 20 november 2006 11:31 schreef Rianne84 het volgende:
nou ander onderwerp dan ijsmeis
hoe is bij jullie de voedselvoorziening?
hier alleen gratis thee of koffie. er is een koelkast en een magnetron uit de jaren 70 (heel groot).
Gratis koffie hier, thee of cappuccino. Er is een koelkast waar je dingen in kunt doen en een Oven waar je eventueel iets kan bakken. Op donderdag is het "Friet Dag" en dan haalt een iemand friet en dan betaal ej dat laterquote:Op maandag 20 november 2006 11:31 schreef Rianne84 het volgende:
hier alleen gratis thee of koffie. er is een koelkast en een magnetron uit de jaren 70 (heel groot).
Heb je die site die je als homepage op fok hebt ook zelf gemaakt?quote:Op maandag 20 november 2006 11:31 schreef nicomart het volgende:
[..]
Tja.. als aspirant designer kan je natuurlijk niet met rommel werken
niet jaloers worden he?quote:Op maandag 20 november 2006 11:31 schreef Rianne84 het volgende:
quote:Op maandag 20 november 2006 11:45 schreef SvenM het volgende:
[..]
niet jaloers worden he?
Gratis, Sinas, Cola, Cola Light, Cassis, Ijsthee, Koffie, Thee, Melk, Jus Dorange, Appelsap enz enz.
's Middags kan je ook gratis brood halen enzo, staat een heel groot keukenblok enzo :p
quote:Op maandag 20 november 2006 11:47 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
![]()
nou ja, ik had de arremoed kunnen verwachten bij een stichting![]()
Ja, maar dat een spoedje. Moet ik eigenlijk nog eens echt aan gaan werken.quote:Op maandag 20 november 2006 11:33 schreef tonks het volgende:
[..]
Heb je die site die je als homepage op fok hebt ook zelf gemaakt?
Bedrijfje hier heeft een aantal afdelingen die allemaal in 3 grote ruimtes zitten. Allemaal bureaus hier dus die per 4 aan elkaar zitten. Ik zit zelf zo'n 4 meter naast de directeur sales die erg hard kan typenquote:Op maandag 20 november 2006 11:55 schreef Rianne84 het volgende:
hebben jullie een kamer voor je alleen of zitten jullie bij collega's?
Ik zit hier in de stagiairekamer met 2 andere stagiaires die blijkbaar altijd heel veel werk hebben en heel hard typen![]()
ik heb een eigen kamertje waar nooit iemand komt en alles dicht zit en donker isquote:Op maandag 20 november 2006 11:55 schreef Rianne84 het volgende:
hebben jullie een kamer voor je alleen of zitten jullie bij collega's?
Ik zit hier in de stagiairekamer met 2 andere stagiaires die blijkbaar altijd heel veel werk hebben en heel hard typen![]()
Is ze blond met hele grote borsten? Anders kan ik me nooit voorstellen dat zo iemand aangenomen wordtquote:Op maandag 20 november 2006 12:19 schreef Rianne84 het volgende:
nog 1: "kan ik ergens zien of ik e-mail heb verstuurd? ik weet niet meer of ik op het knopje verzenden heb geklikt"
lol, eigenlijk wel jaquote:Op maandag 20 november 2006 12:29 schreef nicomart het volgende:
[..]
Is ze blond met hele grote borsten? Anders kan ik me nooit voorstellen dat zo iemand aangenomen wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |