Ik ben er nog, vanavond is hier filmavond en we laten pizza komenquote:Op maandag 20 november 2006 16:48 schreef Rianne84 het volgende:
is iedereen al weg?
nou ja, ik ga naar m'n treintje, boodschappen doenen koken
![]()
in ieder geval tot morgen!![]()
quote:
Dat is handig!quote:Op dinsdag 21 november 2006 08:57 schreef tonks het volgende:
Goedemorgen allemaal. Ben nog thuis want zou mijn OV op gaan halen maar heb geen pasfoto's.
Dat doe ik wel weer halverwege januari, is het tenminste niet zo druk op het postkantoorquote:Op dinsdag 21 november 2006 08:57 schreef tonks het volgende:
Goedemorgen allemaal. Ben nog thuis want zou mijn OV op gaan halen maar heb geen pasfoto's.
Bij jullie wordt er zeker ook altijd van te voren gemeld als er brand of andere calamiteiten zijn of nietquote:Op dinsdag 21 november 2006 09:06 schreef Stranger het volgende:
Een goedemorgen
Vandaag ontruimingsoefening, dus dat wordt constant gereed zitten mijn laptop uit te pluggen en op te bergen
Ik ben nog niet een keer te laat gekomen, ik ben elke dag 25 minuten te vroeg.quote:Op dinsdag 21 november 2006 09:13 schreef SvenM het volgende:
[..]
Bij jullie wordt er zeker ook altijd van te voren gemeld als er brand of andere calamiteiten zijn of niet?
_____
Damn.. Ik ga voortaan echt op tijd komen, kwam er net achter dat mijn begeleider het niet echt op prijs stelt dat ik elke keer te laat binnen kom hobbelen.. dus morgen ga ik gewoon wat eerder
nice, ga je met het OV? Ik ga gewoon met de fiets (is iets van 10/15 minuten fietsen).. dus ik ga voortaan gewoon wat eerder wegquote:Op dinsdag 21 november 2006 09:23 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik ben nog niet een keer te laat gekomen, ik ben elke dag 25 minuten te vroeg.
Ik ga om 7:10 met de fiets naar de trein, om 7:32 gaat de trein weg en om 7:50 ben ik in de stad, dan nog 20 minuten lopen en dan ben ik om 8:10 op stage dus ongeveer 20 minuten te vroegquote:Op dinsdag 21 november 2006 09:29 schreef SvenM het volgende:
[..]
nice, ga je met het OV? Ik ga gewoon met de fiets (is iets van 10/15 minuten fietsen).. dus ik ga voortaan gewoon wat eerder weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |