whaha.. dat bevestigd gewoon weer alle vooroordelen. En waarom ik als ik uitga nooit achter vrouwen aanga die blond zijn en hele grote borsten hebben. Die zijn gewoon te domquote:
IJsmeisquote:Op maandag 20 november 2006 13:09 schreef miss-scofield het volgende:
Zo, weer een les erop! Nu 2 uur tussenuur en dan mag ik weer!
Les over idolen... Wie is jullie idool?!
eh..das een goeie!quote:Op maandag 20 november 2006 13:09 schreef miss-scofield het volgende:
Zo, weer een les erop! Nu 2 uur tussenuur en dan mag ik weer!
Les over idolen... Wie is jullie idool?!
én er mee weg komt en daardoor de rijkste man ter wereld is.quote:Op maandag 20 november 2006 13:24 schreef tonks het volgende:
[..]
Bah. dus jij bent fan van iemand die alles steelt?
ik maakte maar een geintjequote:Op maandag 20 november 2006 13:24 schreef tonks het volgende:
[..]
Bah. dus jij bent fan van iemand die alles steelt?
en dood..quote:Op maandag 20 november 2006 13:26 schreef T1andonly het volgende:
[..]
én er mee weg komt en daardoor de rijkste man ter wereld is.geen slecht streven
Maar voor mij is het personage Ludo Sanders het echt helemaalGoede zakenman en die heeft het grootste deel vrouwlijke cast uit de serie al gehad.
kijk er ook niet (meer) naar. t wordt met de dag belachelijker.quote:
50 cent je weetquote:Op maandag 20 november 2006 13:41 schreef miss-scofield het volgende:
Hehe, okay bedankt!
Ik denk dat die kids met andere idolen zullen aankomen
Jullie hebben geen muziekidolen ofzo?!
Wie zijn er tegenwoordig hip?
jan smit, frans bauer...quote:Op maandag 20 november 2006 13:41 schreef miss-scofield het volgende:
Hehe, okay bedankt!
Ik denk dat die kids met andere idolen zullen aankomen
Jullie hebben geen muziekidolen ofzo?!
Wie zijn er tegenwoordig hip?
Nu ook,quote:
dropshotquote:Op maandag 20 november 2006 14:26 schreef blrrrt het volgende:
Drink jij wel is een dropdrank?
» Nee
» Ja, Hot n'Sweet
» Ja, Dropshot
» Ja: (zet in je reply)
[afbeelding]
maak je eigen FOK! poll zelf!
Heeft wel iets te maken met m'n stagebedrijf ja.quote:Op maandag 20 november 2006 14:37 schreef nicomart het volgende:
[..]
dropshot![]()
Niet vaak, maar wel die dan.. Die andere nooit van gehoord eigenlijk
Maar is dit een stageopdracht van je ofzo?
klinkt meer als.. iedereen is weg en jij kan doen wat je wilquote:Op maandag 20 november 2006 14:44 schreef Rianne84 het volgende:
mijn stageinstelling organiseert een toneelstuk. op een paar medewerkers na doet iedereen mee (ik niet, duh) en die gaan dus vanaf 15:30 oefenen... op kosten van de baas, in de baas z'n tijd (maar ja, de baas is de regisseur), en ik maar hard werken
![]()
![]()
het stond er niet met aanhalingstekensquote:Op maandag 20 november 2006 14:53 schreef Rianne84 het volgende:
ja wat denk je dat 'hard werken' betekent?
moet je eigen microsoft visio voor gebruiken.quote:Op maandag 20 november 2006 15:04 schreef Rianne84 het volgende:
hoe kun je in word een mooi schema maken? hokje, pijltje naar beneden, weer een hokje, pijltje naar beneden enz.
Ik geef les aan de 1e, 2e en 3e klas!quote:Op maandag 20 november 2006 14:15 schreef nicomart het volgende:
Welke leeftijd geef je trouwens les??
Ik zou het een afgrijselijke opdracht vinden
Posten !quote:Op maandag 20 november 2006 16:28 schreef Rianne84 het volgende:
nog een half uur
volgende week komen studenten solliciteren, heb nu de sollicitatiebrieven en hun cv's gezien...iedereen schrijft ook hetzelfde
Noem es wat!quote:Op maandag 20 november 2006 16:26 schreef tonks het volgende:
Ik bedenk wel wat opdrachten voor je Miss_scofield.
quote:Op maandag 20 november 2006 16:35 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Och en wee.
Ik ben er nog, vanavond is hier filmavond en we laten pizza komenquote:Op maandag 20 november 2006 16:48 schreef Rianne84 het volgende:
is iedereen al weg?
nou ja, ik ga naar m'n treintje, boodschappen doenen koken
![]()
in ieder geval tot morgen!![]()
quote:
Dat is handig!quote:Op dinsdag 21 november 2006 08:57 schreef tonks het volgende:
Goedemorgen allemaal. Ben nog thuis want zou mijn OV op gaan halen maar heb geen pasfoto's.
Dat doe ik wel weer halverwege januari, is het tenminste niet zo druk op het postkantoorquote:Op dinsdag 21 november 2006 08:57 schreef tonks het volgende:
Goedemorgen allemaal. Ben nog thuis want zou mijn OV op gaan halen maar heb geen pasfoto's.
Bij jullie wordt er zeker ook altijd van te voren gemeld als er brand of andere calamiteiten zijn of nietquote:Op dinsdag 21 november 2006 09:06 schreef Stranger het volgende:
Een goedemorgen
Vandaag ontruimingsoefening, dus dat wordt constant gereed zitten mijn laptop uit te pluggen en op te bergen
Ik ben nog niet een keer te laat gekomen, ik ben elke dag 25 minuten te vroeg.quote:Op dinsdag 21 november 2006 09:13 schreef SvenM het volgende:
[..]
Bij jullie wordt er zeker ook altijd van te voren gemeld als er brand of andere calamiteiten zijn of niet?
_____
Damn.. Ik ga voortaan echt op tijd komen, kwam er net achter dat mijn begeleider het niet echt op prijs stelt dat ik elke keer te laat binnen kom hobbelen.. dus morgen ga ik gewoon wat eerder
nice, ga je met het OV? Ik ga gewoon met de fiets (is iets van 10/15 minuten fietsen).. dus ik ga voortaan gewoon wat eerder wegquote:Op dinsdag 21 november 2006 09:23 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik ben nog niet een keer te laat gekomen, ik ben elke dag 25 minuten te vroeg.
Ik ga om 7:10 met de fiets naar de trein, om 7:32 gaat de trein weg en om 7:50 ben ik in de stad, dan nog 20 minuten lopen en dan ben ik om 8:10 op stage dus ongeveer 20 minuten te vroegquote:Op dinsdag 21 november 2006 09:29 schreef SvenM het volgende:
[..]
nice, ga je met het OV? Ik ga gewoon met de fiets (is iets van 10/15 minuten fietsen).. dus ik ga voortaan gewoon wat eerder weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |