Mjah, we doen alsof we werken,quote:Op vrijdag 17 november 2006 09:48 schreef T1andonly het volgende:
Het duurt trouwens nog minstens een halve dag voordat iedereen dit topic weer gevonden heeft.
Ik 32quote:Op vrijdag 17 november 2006 09:49 schreef blrrrt het volgende:
Hoeveel uur per week lopen jullie stage?
Ik door omstandigheden 42 uur...
Jij bent bezig met een afstudeeropdracht zie ik....quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:18 schreef LunaticLaUrA het volgende:
Ja mensen aangezien ik over 2 weken klaar ben met stage, eis ik zeer binnenkort een meet in Utrecht
Ben volgende week alleen thuis. Zin om te meeten?quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:04 schreef LunaticLaUrA het volgende:
Laten we het in plaats van uren over een meet hebben
34,5 uur per weekquote:Op vrijdag 17 november 2006 09:49 schreef blrrrt het volgende:
Hoeveel uur per week lopen jullie stage?
quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:06 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Ben volgende week alleen thuis. Zin om te meeten?![]()
2! en nu ben ik er weg van, tot vanmiddag!quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:16 schreef Mathijz het volgende:
Gefeliciteerd, hoeveel fout?
Hangt er vanaf op wie je gestapeld wordtquote:Op vrijdag 17 november 2006 11:20 schreef LunaticLaUrA het volgende:
[..]
![]()
Ehm een stageorgie bij mij thuis? Als het er meer dan 5 zijn moeten jullie wel stapelen, ik leef maar op 14 m2
Dankjequote:Op vrijdag 17 november 2006 11:33 schreef tonks het volgende:
Wow blrrrt jij bent echt een smooth playah
We doen allemaal net alsof we werken.quote:Op vrijdag 17 november 2006 14:10 schreef Freshthinking het volgende:
Wat een rust hier..
ik ben echt aan het werkquote:Op vrijdag 17 november 2006 14:12 schreef blrrrt het volgende:
[..]
We doen allemaal net alsof we werken.
Kon ik er hier maar iemand uitsturenquote:Op vrijdag 17 november 2006 14:34 schreef miss-scofield het volgende:
Bleeeehhh, wat zijn die kinderen druk vandaag!! Ik word er gek van!!
Heb er iemand uitgestuurd (H) Haha!
Nu gelukkig klaar, lekker! Moet nog wel cijfers invoeren en rapporten klaarmaken, maar dat valt allemaal wel mee!
Heb je het druk, of ben je druk?quote:
Haha! Valt mee, alleen wel even laten zien wie de baas isquote:
Dank u, dank uquote:Op vrijdag 17 november 2006 14:50 schreef nicomart het volgende:
geniale username trouwens.. miss-ScofieldIk zou zelf graag mister Tencredi zijn
<a href="url waar je heen wilt"> link </a>?quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:09 schreef Zosk het volgende:
wat is de code in HTML die je voor een link zet zodat je erop kan klikken? want anders doetie het niet![]()
grongingen?quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:06 schreef LunaticLaUrA het volgende:
Ik heb het ook zo druk maar kan me er vandaag niet echt toe zetten daadwerkelijk ook iets te doen.
Volgende week moeten jullie me een week missen want dan zit ik in het hoge noorden![]()
Thanks!quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:12 schreef Stranger het volgende:
[..]
<a href="url waar je heen wilt"> link </a>?
quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:38 schreef LunaticLaUrA het volgende:
ik zal aan jullie denken
Ja idd, het enigste wat daar tegen helpt isquote:Op maandag 20 november 2006 08:11 schreef tonks het volgende:
En weer aanwezigman man man wat koudddd
Of pr0nquote:Op maandag 20 november 2006 08:17 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ja idd, het enigste wat daar tegen helpt is.
paraplu!quote:Op maandag 20 november 2006 08:57 schreef Ranja_Ranja het volgende:
kWas een klein beetje nat geregent
quote:Op maandag 20 november 2006 09:07 schreef Zosk het volgende:
dan film je toch je stage, wat je zoal doet heel de dag. FOK! ofzo![]()
Altijd he daarom ook deze slowchatquote:Op maandag 20 november 2006 09:12 schreef miss-scofield het volgende:
Goedemorgen allemaal!!
Over 10 min mag ik weer m'n kindjes verblijden met wat NederlandsHehe!
Hebben jullie het druk vandaag?
tja, als je niks anders doet kun je ook niks anders filmen!quote:Op maandag 20 november 2006 09:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..].
Ik kan alleen maar laten zien dat ik achter een computer zit.
Is niet echt bijster interessant.
Ziejewel dat het moeilijk is.
Nee, ik moet iets origineels verzinnenquote:Op maandag 20 november 2006 09:17 schreef Zosk het volgende:
[..]
tja, als je niks anders doet kun je ook niks anders filmen!
dus toch maar jezelf achter de computer filmen![]()
dan moet je ook iets origineels gaan doenquote:Op maandag 20 november 2006 09:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, ik moet iets origineels verzinnen.
Welnee. Het zou knap van me zijn als ik van iets onorigineels iets origineels kan maken.quote:Op maandag 20 november 2006 09:23 schreef Zosk het volgende:
[..]
dan moet je ook iets origineels gaan doen![]()
ga naakt verder werken en film de reacties van je collega'squote:Op maandag 20 november 2006 09:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Welnee. Het zou knap van me zijn als ik van iets onorigineels iets origineels kan maken.
Nu alleen het verzinnen nog dus.
Ik heb maar 1 camera.quote:Op maandag 20 november 2006 09:24 schreef tonks het volgende:
Ik weet er één! je opdracht is filmen! dus film jezelf terwijl je filmt over jezelf
De reacties zullen niet zo boeiend zijn denk ik. Ze hebben me vast al nakend gezienquote:Op maandag 20 november 2006 09:25 schreef Zosk het volgende:
[..]
ga naakt verder werken en film de reacties van je collega's![]()
Hmm!quote:Op maandag 20 november 2006 09:27 schreef tonks het volgende:
Film je zelf achter de computer aan he designen! en edit er een monster bij die je dan komt afslachten! en dan moet je je zwaard pakken en dat monster in de keel steken en dan moet je de ring naar mordor brengen terwijl je onderweg van het paard valt en van de boom rolt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |