Altijd scherp onze TT'squote:Op vrijdag 17 november 2006 03:03 schreef Rib-i het volgende:
En ik ben net thuis
Om te zien dat we weer een 602 hebben![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
Aso ..quote:Op vrijdag 17 november 2006 07:50 schreef hicham het volgende:
Mogguh
Ik zeg vast af voor de HCMmeet a.s. zondag
Heb nog teveel te doen
Ik kan ook niet, heb Nick, kan misschien wel achteropquote:Op vrijdag 17 november 2006 07:50 schreef hicham het volgende:
Mogguh
Ik zeg vast af voor de HCMmeet a.s. zondag
Heb nog teveel te doen
Ik zal mijn ogen open houden voor een div en een XJ. evt voor andere 2 wielers die enkel "technisch" in orde zijn. Tevens zal ik bewust zijn van niet werkende knipers.quote:Op donderdag 16 november 2006 23:26 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Maar .. hoe kom ik er vanaf?![]()
[..]
Dan ben je in de buurt. En bij Faithy.![]()
quote:
quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:37 schreef koffiekoekje het volgende:
Ik zal mijn ogen open houden voor een div en een XJ. evt voor andere 2 wielers die enkel "technisch" in orde zijn. Tevens zal ik bewust zijn van niet werkende knipers.
Jawel! koffiekoekje trekt de randstad in... [afbeelding]
Wat is HCM meetquote:Op vrijdag 17 november 2006 11:18 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Daar hebben we ons gewillig slachtoffer voor de HCM meet. [afbeelding]![]()
![]()
Dat Makster het niet weet door alle stress in de personele dienstenquote:
CHOCOLA!quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat Makster het niet weet door alle stress in de personele diensten, maar jij die alles leest?
![]()
![]()
C= chocolade.
H= hot, hot, hot.![]()
![]()
..euh..quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:50 schreef -XX- het volgende:
CHOCOLA! [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] !
Waar wat wanneer hoelaat![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 november 2006 12:01 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
..euh.... gezien de reisafstand.. zullen we zeggen.. 14.00 in Hoogvliet?
![]()
[afbeelding]
Doen we ook meppen gezien die smiley? [afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nee, maar ff serieuswat is HCM meet
?
Ik geloof er geen mieter van dat het Hot chocolat is
Sowieso schrijf je zo.
Ik ben serieus..altijd.. dat weet je toch.quote:Op vrijdag 17 november 2006 12:10 schreef -XX- het volgende:
![]()
![]()
Nee, maar ff serieuswat is HCM meet
?
Ik geloof er geen mieter van dat het Hot chocolat is [afbeelding]
Wotte!quote:Op vrijdag 17 november 2006 12:17 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik ben serieus..altijd.. dat weet je toch.![]()
![]()
Klik!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
quote:Op vrijdag 17 november 2006 12:24 schreef -XX- het volgende:
[..]
Wotte!![]()
Het liep vet vast hierIk klikte, ineens 83925839 vensters open
![]()
Of was dat de bedoeling![]()
quote:Op vrijdag 17 november 2006 12:38 schreef -XX- het volgende:
Ahhh jaaaaa nu vat ik em![]()
Chocolademelk lurken in een gezellig cafe|
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan zitten Rib-i en ik in de ballenbak bij de Macquote:Op vrijdag 17 november 2006 12:58 schreef MouseOver het volgende:
Over 116 minuten val ik in de klauwen van het cbr
Laten we het erop houden dat het allebei spannend en een hele ervaring isquote:Op vrijdag 17 november 2006 13:00 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Dan zitten Rib-i en ik in de ballenbak bij de Mac![]()
alvast succesquote:Op vrijdag 17 november 2006 12:58 schreef MouseOver het volgende:
alvast veel plezierquote:Op vrijdag 17 november 2006 13:00 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Dan zitten Rib-i en ik in de ballenbak bij de Mac![]()
Veel succes, de weergoden zijn met uquote:Op vrijdag 17 november 2006 13:10 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Laten we het erop houden dat het allebei spannend en een hele ervaring is
quote:Op vrijdag 17 november 2006 12:58 schreef MouseOver het volgende:
Motoragent: kom jij maar es mee!quote:
Is it you.. Zelda?quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:20 schreef BazzieK het volgende:
Moggah
En weer weg, post sorteren en rondbrengen![]()
Bazziek.. Gawaine.. ook geen overgang om te meeten.quote:Gawaine, veel plezier met Rib-i's ballen![]()
OeW.. nog een half uur.quote:Op vrijdag 17 november 2006 12:58 schreef MouseOver het volgende:
Hey, zag je alterego, de rellende relnicht ergens posten .. doe je wel goed uitloggen?quote:
Jij was toch weg?quote:Op vrijdag 17 november 2006 14:31 schreef BazzieK het volgende:
TataK had ook zijn boete binnen trouwens, 47km na correctie 340 euro![]()
quote:
Beetje jammer van je, dit vind ik echt zo een kul-M-F-nerdz-kul argument.quote:Ik: heeft wel één voordeel, ik wordt nu wel opgemerkt in het verkeer itt het rondrijden met originele demper waarmee je voortdurend van je sokken wordt gereden
Ik vergeet ook weleens van browser te switchen...quote:Op vrijdag 17 november 2006 14:33 schreef Worldbeater het volgende:
Hey, zag je alterego, de rellende relnicht ergens posten .. doe je wel goed uitloggen?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 november 2006 14:38 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
[..]
Beetje jammer van je, dit vind ik echt zo een kul-M-F-nerdz-kul argument.Had beter van je verwacht.
Alleen die plaat tjah ...ga je daar nu wat aan doen
?
quote:
quote:[..]
Bazziek.. Gawaine.. ook geen overgang om te meeten.![]()
Sorteren is gedaan bezorgen doe ik zo, even geen zinquote:[..]
Jij was toch weg?![]()
Daar wordt die agent alleen maar bozer van. Gisteren had ik nog een aanvaringkje met Baksteen.quote:Op vrijdag 17 november 2006 14:38 schreef worldpimber het volgende:
Beetje jammer van je, dit vind ik echt zo een kul-M-F-nerdz-kul argument.Had beter van je verwacht.
Dus nu zit je vriendelijke kant op IE.quote:Op vrijdag 17 november 2006 14:38 schreef worldpimber het volgende:
Ik vergeet ook weleens van browser te switchen...![]()
Voor de 1 heb ik Firefox, voor de ander IExplorer![]()
Wel goeie methode al zeg ik het zelf.
Eindelijk stil.quote:Op vrijdag 17 november 2006 14:46 schreef BazzieK het volgende:
![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
[..]
Sorteren is gedaan bezorgen doe ik zo, even geen zin
quote:Op vrijdag 17 november 2006 14:52 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Eindelijk stil.Zelda staat altijd op de liefdesbriefjes van de post als ze mij niet thuis aantreffen.
Ach so, tellen we -XX- voor het gemak maar niet meequote:. Gawaine is de oudste MCér.. Bazziek de jongste.
Even dit potje poker afmaken, ik sta stondquote:Ga het mooie weer in jij.Ik ook.. ff pinnen en carterringetjes halen.
Oliefilterhuis is er nog niet af, ga over 2 uur op visite bij een MF'er die het fixt.
![]()
![]()
Als ze je ZXR om te meeten mag lenen wel.quote:Op vrijdag 17 november 2006 14:56 schreef BazzieK het volgende:
Ach so, tellen we -XX- voor het gemak maar niet mee
Ze mag achteropquote:Op vrijdag 17 november 2006 15:01 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Als ze je ZXR om te meeten mag lenen wel.![]()
Jij wil te graag niet meer de jongste zijn.![]()
![]()
Anders reageer je nog ff ergens op.. . HCM meet ofzo.quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:29 schreef Makster het volgende:
Ik zeg Ali B die gasten hebben geeeeen ideee.....
quote:Op vrijdag 17 november 2006 14:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Motoragent: kom jij maar es mee!
Ik: ok
graag je rijbewijs, kentekenbewijs, en het bewijs dat je je kentekenplaat daar gemonteerd mag hebben
Ik: okdie 1e twee heb ik wel
is die achterkant origineel?
Ik:
en dus moet je hiermee naar het RDW om te laten keuren, dan krijg je een bewijs voor je kentekenplaat. Waar is je kentekenplaatverlichting en je knipperlichten?
Ik:
en hij zal waarschijnlijk ook niet aan de geluidseisen voldoen..
Ik: heeft wel één voordeel, ik wordt nu wel opgemerkt in het verkeer itt het rondrijden met originele demper waarmee je voortdurend van je sokken wordt gereden
dit geluid geeft veel overlast en die kentekenplaat zal met slecht weer snel onleesbaar zijn door opspattend vuil op de weg
Ik:![]()
Blijkbaar moest meneer overal een tegenwoordje voor gevenuiteindelijk een boete gehad voor de plaat
Dusse geen HCM dit weekend
quote:
Nee hoor, ik rij tenminste nogquote:Op vrijdag 17 november 2006 16:36 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Moet je gelijk overgeven nu?![]()
![]()
En gelijk met pokke weerquote:Ik ga mijn eerste meet met de XJ in.Ben benieuwd, ken die MF'er nog helemaal niet.
![]()
![]()
![]()
![]()
Remmenreiniger, schoonspoelen en dan persluchtquote:Op vrijdag 17 november 2006 16:31 schreef Worldbeater het volgende:
Net nog ff met mijn oude rempomp bezig geweest.. op die van de KLX zit immers geen remlichtschakelaar.![]()
Maar hij zit echt helemaal potdicht met drap .. van het niet tijdig verversen van de remvloeistof.![]()
[afbeelding]
Zie het puntje "oorsmeer" op het mes. Heb nog wel wat met een paperclip staan graven, maar no way dat de pomp werkt.![]()
Je raakt verslaafd!quote:Op vrijdag 17 november 2006 16:57 schreef BazzieK het volgende:
Jeuj klaar met de post, nu weer lekker pokeren voor achterlijk lage bedragen![]()
quote:Op vrijdag 17 november 2006 17:01 schreef -XX- het volgende:
[..]
Je raakt verslaafd![afbeelding]
Het begin van zwerversschap!
Waar bid je voorquote:
Ahou... Dat betekent niet biddenquote:Op vrijdag 17 november 2006 17:12 schreef -XX- het volgende:
[..]
Waar bid je voor???
Woot, volgens mij is me helm nog te groot?
En het is nog wel een Small helm!
Nu zit hij goed, hij drukt een beetje, maar naarmate vaker gebruiken valt het volgens mij gewoon van me hoofd ofoz![]()
Dat stof slinkt zon 5 cm in ???![]()
Ah dan mag je nu dus de eerste paar maanden niet posten als straf voor je illegale postgedrag hiervoorquote:Op vrijdag 17 november 2006 17:34 schreef MouseOver het volgende:
Ik mag vanaf nu legaal in dit topic posten
dat is toch ook niet aardig?quote:Op vrijdag 17 november 2006 17:21 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Betekent in deze context gewoon een 'doos'![]()
* Crashcat is Babi Pangang gaan verkopen![]()
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 17 november 2006 17:34 schreef MouseOver het volgende:
quote:Op vrijdag 17 november 2006 14:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Motoragent: kom jij maar es mee!
Jawel, alleen heb ik afgezegd (wat de meet dus per direct waardeloos maakt ...quote:Dusse geen HCM dit weekend
quote:
quote:Op vrijdag 17 november 2006 18:22 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
[..]
Jawel, alleen heb ik afgezegd (wat de meet dus per direct waardeloos maakt ...)
Maar we hebben vandaag gefaald met het afmaken van ons project op school. Dat betekent dat ik morgen niet op de open dag hoef te staan en derhalve heb ik wat meer tijd over. Misschien dat ik zondag wel kan. Afhankelijk van wat ik morgen klaarspeel
[..]
[afbeelding]
Ouder dan Ralf?Ouder dan FemaleRebbel?
![]()
2, beide rijdend op een kwaakquote:Op vrijdag 17 november 2006 18:11 schreef MouseOver het volgende:
Hoeveel ballen is de McD vandaag kwijtgeraakt?
Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeerdquote:Op vrijdag 17 november 2006 17:34 schreef MouseOver het volgende:
quote:Op vrijdag 17 november 2006 18:40 schreef Gawaine het volgende:
[..]
2, beide rijdend op een kwaak![]()
Kassa meisje: "zegt u het maar"
Rib-i "een chocomel en een koffie"
Kassa meisje: "koud of warm ? "
Rib-i " warm en de koffie ook"![]()
Ennu gefeliciteerd![]()
quote:Op vrijdag 17 november 2006 17:34 schreef MouseOver het volgende:
* Crashcat haalt -XX-'s gezicht voor z'n kruis weg.quote:Op vrijdag 17 november 2006 19:32 schreef -XX- het volgende:
Wat een gare rommel hier![]()
Ik zie allemaal kruisjes
quote:Op vrijdag 17 november 2006 19:42 schreef Crashcat het volgende:
[..]
* Crashcat haalt -XX-'s gezicht voor z'n kruis weg.
Zie je nu wel wat?![]()
I dont see any differend!quote:Op vrijdag 17 november 2006 19:42 schreef Crashcat het volgende:
[..]
* Crashcat haalt -XX-'s gezicht voor z'n kruis weg.
Zie je nu wel wat?![]()
quote:
Had Rib-i pech dan.quote:
Wel gewoon droog, maar het beste was er vanaf.. gelijk donker om vijf uur.quote:En gelijk met pokke weer![]()
Dat spult lost vet goed op, maar "vreet" verder niets weg ofzo.quote:Op vrijdag 17 november 2006 16:50 schreef Crashcat het volgende:
Remmenreiniger, schoonspoelen en dan perslucht![]()
Op het eerste kan ik een volmondig ja zeggenquote:Op vrijdag 17 november 2006 18:22 schreef hicham het volgende:
Ouder dan Ralf?Ouder dan FemaleRebbel?
![]()
beter tochquote:Op vrijdag 17 november 2006 21:05 schreef Worldbeater het volgende:
En hij had hem via een luchtsleutel in een fractie van een seconde al los!![]()
![]()
![]()
SM héquote:
quote:
Yep, en de complimenten stromen binnen `mooi gedaan` .. wat dan.quote:Op vrijdag 17 november 2006 21:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
beter toch
ziet er trouwens al beter uit zonder stof enzo
Dat zullen we misschien nooit wetenquote:Op vrijdag 17 november 2006 21:18 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
[..]
Yep, en de complimenten stromen binnen `mooi gedaan` .. wat dan.![]()
![]()
nouja, enig verschil is toch wel te zien tussen de foto in de OP (je topic) en foto's van je laatste ritquote:Op vrijdag 17 november 2006 21:18 schreef Worldbeater het volgende:
Yep, en de complimenten stromen binnen `mooi gedaan` .. wat dan.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 november 2006 21:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
nouja, enig verschil is toch wel te zien tussen de foto in de OP (je topic) en foto's van je laatste ritis ws alleen ff een sopje overheen gegaan maar toch
What do ya mean.. klinkt een beetje vies.quote:en wen er maar aan, dergelijke projectenzijn ook een vorm van zelfbevlekking
![]()
![]()
Btw... welke sopje ontvet en maakt je motor en kappen goed schoon?quote:Op vrijdag 17 november 2006 21:49 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
5 minuten commandant. Niet eens grondig.
En nul sop.
![]()
Kwam meer voort uit het oppoetsen van de tankdop, die was echt lelijk.
Het rechterkapje is nog niet gedaan, die is wel dof.![]()
En ik moet het nog even serieus doen, maar dit is al beter dan niks.![]()
Ik denk trouwens wel dat ik er mee kan meeten.![]()
Alleen deze zondag, mits droog, eerst even met Nick rijden. Misschien.![]()
[..]
What do ya mean.. klinkt een beetje vies.![]()
De autoshampoo die ik heb is echt top! Kan wel even kijken als je het wilt weten.quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:04 schreef Crashcat het volgende:
Btw... welke sopje ontvet en maakt je motor en kappen goed schoon?
Toppiejoppiequote:Op vrijdag 17 november 2006 17:34 schreef MouseOver het volgende:
Wat zijn de Lims weer ongesteld.. nemen jullie morgen weer op dramatische wijze afscheid?quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:44 schreef hicham het volgende:
Ok, bijgelezen, interessant.. zeer interessant... [afbeelding]
Wat een kutreden zeg.quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:45 schreef kratjuh het volgende:
Thuis ...
Veel te vroeg ..
Maarja, morgen m'n zus helpen verhuizen, dan krijg je dat ..
Trusten![]()
* kratjuh is het eens met [betreffende user] ..quote:
quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:53 schreef kratjuh het volgende:
* kratjuh] is het eens met [betreffende user ..
Niet te diep.. dat richt ernstige schade toe.quote:Maar ja, shit happens.. Dan morgenavond maar zwaar doorhalen als het meezit ..
Hoezo dat nou weerquote:Op vrijdag 17 november 2006 22:50 schreef Worldbeater het volgende:
Wat zijn de Lims weer ongesteld.. nemen jullie morgen weer op dramatische wijze afscheid?![]()
Neuj, gewoon voor een goede wasbeurt.quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:28 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
De autoshampoo die ik heb is echt top! Kan wel even kijken als je het wilt weten.![]()
Milieuvriendelijker is groene zeep.![]()
Die autoshampoo laat tevens een beschermlaagje achter.. niet altijd wenselijk.
Wat is het doel.. voor stickers plakken gebruik ik gewoon remmenreiniger.![]()
Neeh, ik wasquote:Op vrijdag 17 november 2006 22:50 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wat zijn de Lims weer ongesteld.. nemen jullie morgen weer op dramatische wijze afscheid?![]()
quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:45 schreef hicham het volgende:
hyper
quote:
ik wil niet eens weten hoe jij aan die advertentie komtquote:Op vrijdag 17 november 2006 22:40 schreef hicham het volgende:![]()
Er is overigens wel een gratis belprogrammaWeet ff niet hoe het heet, m'n zus gebruikt het
Alleen naar vaste telefoonlijnen (zijn er nog mensen die dat hebben?
), maar ook naar het buitenland
Is dit iets voor bvvt?
Niet? Okay, dan sla jij de volgende spoiler overquote:Op vrijdag 17 november 2006 23:51 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ik wil niet eens weten hoe jij aan die advertentie komt
![]()
pitz0r
![]()
ehhhhquote:Op vrijdag 17 november 2006 22:40 schreef hicham het volgende:![]()
Er is overigens wel een gratis belprogrammaWeet ff niet hoe het heet, m'n zus gebruikt het
Alleen naar vaste telefoonlijnen (zijn er nog mensen die dat hebben?
), maar ook naar het buitenland
Is dit iets voor bvvt?
Omdat ik vanmiddag nog een oliesample voor jou heb genomen.quote:Op vrijdag 17 november 2006 23:00 schreef worldpimber het volgende:
Hoezo dat nou weer![]()
Alle moeizame delen binnen FokMC hebben zichzelf al verwijderd, zie geen enkele reden![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Teer lijkt mij ook niet bij de produkteigenschappen van welke shampoo dan ook horen.quote:Op vrijdag 17 november 2006 23:04 schreef Crashcat het volgende:
Neuj, gewoon voor een goede wasbeurt.
Meguiars die ik hier heb staan verwijdert niet de hardnekkig teer en olie vlekjes.
You guys are looking bored.quote:![]()
En wtf waarom komt Rib-i niet on-line na een meeting?![]()
![]()
![]()
Ben net thuis, klapjap aan en FOK niet bereikbaarquote:Op zaterdag 18 november 2006 00:33 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En wtf waarom komt Rib-i niet on-line na een meeting?![]()
![]()
![]()
Alibi?quote:Op zaterdag 18 november 2006 00:37 schreef Rib-i het volgende:
Ben net thuis, klapjap aan en FOK niet bereikbaar
Maaruh, zo'n luchtsleutel is wel fijn![]()
Trakterenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 november 2006 00:47 schreef Worldbeater het volgende:
Ik heb vanmiddag ook maar eens gek gedaan, en de carterpakkingen groot ingekocht.![]()
[afbeelding]
Wel vijf stuks, kan dus even vooruit.![]()
Er zat geen pakking om de ring met het doorspoelen met de auto-olie.
Omdat dit er toch al dezzelfde dag uit zou gaan, zo was het plan. Geldbesparing het doel.
Dit setje was ¤ 0,50 .. heb dus 10 cent bespaard.![]()
Pas maar op dat er geen koperdieven bij je binnen wandelen vanavondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zou met iemand gaan praten als ik jou wasquote:Op zaterdag 18 november 2006 00:49 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Maar bored is wel goed omschreven... majah, daar komen we toch wel weer over heen![]()
Houi je bwek goehhre kankahbhopholmoquote:Op zaterdag 18 november 2006 00:51 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik zou met iemand gaan praten als ik jou wasZolang je ons maar niet lastig valt
Een jongerencentrum in Kaatsheuvel waar ik een stempel kreeg zodat ik alcoholische versnaperingen mocht nuttigen. Stempel is het bewijs dat + 16 of 18 bent. Wanneer mag je alcohol drinken van de nederlandse wetquote:Op zaterdag 18 november 2006 00:43 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Alibi?![]()
Luchtsleutel fijn, maar hier ging elke ratel er overheen.![]()
De combinatie van trillen did the job. [afbeelding] En zonder schade that is.![]()
kankahbhopholmoquote:Op zaterdag 18 november 2006 00:55 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Houi je bwek goehhre kankahbhopholmo![]()
Heb me al misdragen op MF.
quote:Op zaterdag 18 november 2006 00:55 schreef Rib-i het volgende:
Een jongerencentrum in Kaatsheuvel waar ik een stempel kreeg
We kunnen ook bij de Mc Donalds @ Worldbeater afsprekenquote:Op zaterdag 18 november 2006 00:57 schreef worldpimber het volgende:
[..]Stempel up your arse
Waar wordt er zondag geragd? Alleen dan kan de goede vrede bewaard worden.![]()
Dat is het nadeel van je ziel aan de duivel verkopen.. rusteloos.. haunted..quote:Op zaterdag 18 november 2006 00:49 schreef worldpimber het volgende:
Maar bored is wel goed omschreven... majah, daar komen we toch wel weer over heen![]()
Ik hoorde inderdaad pas dat ze ergens alle electrische bedrading van een bouwplaats hadden gestolen. Alles was al geinstalleerd en wel.quote:Op zaterdag 18 november 2006 00:51 schreef Rib-i het volgende:
Pas maar op dat er geen koperdieven bij je binnen wandelen vanavond
Haha boeieeend zo'n 200 euro brik.quote:Op zaterdag 18 november 2006 00:59 schreef Rib-i het volgende:
We kunnen ook bij de Mc Donalds @ Worldbeater afsprekenIk ben echt benieuwd naar zijn XJ
Daar is toch ook een stannah space![]()
Uuhm, kanquote:Op zaterdag 18 november 2006 00:59 schreef Rib-i het volgende:
We kunnen ook bij de Mc Donalds @ Worldbeater afsprekenIk ben echt benieuwd naar zijn XJ
Daar is toch ook een stannah space![]()
Nooh, check deze diss dan... onovertreffelijk. Bored or something?quote:Op zaterdag 18 november 2006 01:05 schreef Worldbeater het volgende:
Haha boeieeend zo'n 200 euro brik.![]()
![]()
Maar wel leuk dat je belangstelling toont.![]()
![]()
Ik vind dat serieus tofquote:Op zaterdag 18 november 2006 01:05 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Haha boeieeend zo'n 200 euro brik.![]()
![]()
Maar wel leuk dat je belangstelling toont.![]()
![]()
Dan kan Worldbeater zelf kijken of hij ernaartoe komt of nietquote:Op zaterdag 18 november 2006 01:09 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Uuhm, kan![]()
Ff kijken of Beater nog bijdraait. Ben overigens verder niet geïnteresseerd in hem, we moeten alleen ff een goede reden hebben om naar de stannah spot te gaan je wets swa.
Misschien moeten we toch eens gauw kijken voor een centrale parkeerplek, hoeven we beide niet ver te rijden
Helaas, bijna net zo duur als een nieuwe versnellingsbakquote:Trouwens, 0 weken geen fanmail![]()
Nee, op mijn handquote:
quote:VRIJDAG
17 november
CROSSJAM
Een avond waar iedereen zijn ding kan doen maakt niet uit wat,
kom naar JC Crossroads én leer van andere, leer andere muzikanten kennen.
En dat alles onder het genot van een drankje.
CROSSJAM geeft muzikanten de mogelijkheid om samen te jammen.
Dit geeft hun tevens de mogelijkheid om met elkaar te leren spelen, technieken door te geven, bandleden kunnen zoeken of op zoek kunnen naar een band.
Er worden verschillende stijlen gecombineerd zoals Reggea, Rhythm & Blues, Jazz en Rock.
Iedereen is welkom op deze avond, beginnende en professionele muzikanten.
Joah.. ik ken zelfs mijzelf niet meer terug.quote:Op zaterdag 18 november 2006 01:16 schreef Rib-i het volgende:
Ik vind dat serieus tof![]()
Mischien heeft het met leeftijd te maken![]()
Ik ga ws met Nick zwemmen.. in Ridderkerk. Dus niet te laat op de dag zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 18 november 2006 01:16 schreef Rib-i het volgende:
Dan kan Worldbeater zelf kijken of hij ernaartoe komt of niet![]()
quote:Op zaterdag 18 november 2006 00:55 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Houi je bwek goehhre kankahbhopholmo![]()
Heb me al misdragen op MF.
Het weer zal de bepalende factor zijn of je 1 of 2 gaat doenquote:Op zaterdag 18 november 2006 01:26 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik ga ws met Nick zwemmen.. in Ridderkerk. Dus niet te laat op de dag zou ik zeggen.![]()
Maar misschien gaan we wel gewoon rijden met de XJ.![]()
Komt goed, en vwb het muziekgebeuren, was wel tof, behalve toen de BazzieK-lookalike roodkapje begon te zingenquote:En gaaf die jongerenavonden.. heb hier nog steeds de dubbele humbucker staan 'u know?![]()
Moet nodig eens flink misbruikt worden.![]()
Blijkbaar wordt zondag toch een batsmeetquote:Op zaterdag 18 november 2006 01:31 schreef Rib-i het volgende:
[..]
behalve toen de BazzieK-lookalike roodkapje begon te zingen
Als je je vader maar thuislaatquote:Op zaterdag 18 november 2006 01:32 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Blijkbaar wordt zondag toch een batsmeet![]()
![]()
quote:
quote:Echt, hij leek echt op jou. Moet jij je voorstellen dat jij met je zatte kop naar een microfoon toeloopt en roodkapje begint te [i[grunten[/i]![]()
Ik voel veel voor rijden.quote:Op zaterdag 18 november 2006 01:31 schreef Rib-i het volgende:
Het weer zal de bepalende factor zijn of je 1 of 2 gaat doen
Een teddybeer die grafherrie produceert.quote:Op zaterdag 18 november 2006 01:35 schreef Rib-i het volgende:
Echt, hij leek echt op jou. Moet jij je voorstellen dat jij met je zatte kop naar een microfoon toeloopt en roodkapje begint te grunten![]()
Grafherrie was het jah, helemaal zat en onhandelbaar. Hoe noemen ze dat ook alweer.... puberaal gedrag ofzoquote:Op zaterdag 18 november 2006 01:40 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik voel veel voor rijden.![]()
[..]
Een teddybeer die grafherrie produceert.![]()
En het verschil is???quote:Op zaterdag 18 november 2006 01:59 schreef Worldbeater het volgende:
Zo af en toe moet je eens wat nuttigs tussendoor doen.![]()
[afbeelding] [afbeelding]
irl een hele verbetering.quote:Op zaterdag 18 november 2006 02:16 schreef Crashcat het volgende:
En het verschil is???
![]()
-edit... bouten, schroeven.![]()
En ik maar denken, dat je de deksel had gepoetst of gepolijstquote:Op zaterdag 18 november 2006 02:21 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
irl een hele verbetering.Net ook 12 pagina's van overbodige pics bij Photobucket verwijdert.
Cleans up a lot.![]()
I wish.. heb wel een polijstset gekocht, maar de werking ontgaat mij nog even.quote:Op zaterdag 18 november 2006 02:26 schreef Crashcat het volgende:
En ik maar denken, dat je de deksel had gepoetst of gepolijst![]()
Misschien omdat je voor 70 euro even veel spul hebt gekocht als er bij de gemiddelde motorzaak in het magazijn ligtquote:Op zaterdag 18 november 2006 03:50 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
I wish.. heb wel een polijstset gekocht, maar de werking ontgaat mij nog even.![]()
![]()
Het polijstmiddel is snoeihard, en lost niet op tegen de roterende poetslap.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 18 november 2006 07:29 schreef kratjuh het volgende:
Best leuk gezicht die synchroonknipperende avatars van ons, OPM ..
Ga toch krassen! Dan win je nog 's wat.
zonder picz dit posten is not donequote:Op zaterdag 18 november 2006 08:08 schreef -XX- het volgende:
Goeiemorgen![]()
Ik deed me ogen open, ik keek in de spiegel!
WOTTEFOK!, whats happening!, weet je hoe rood!En dan dat witte gezicht er nog bij he [afbeelding]
Wowwww
Met pics al helemaal nietquote:Op zaterdag 18 november 2006 08:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
zonder picz dit posten is not done![]()
![]()
IOH wil de pics ook wel zienquote:Op zaterdag 18 november 2006 08:35 schreef -XX- het volgende:
[..]
Met pics al helemaal niet![]()
Hier schijnt de zon![]()
Gek mens weet niet eens wat foto's zijnquote:Op zaterdag 18 november 2006 09:14 schreef -XX- het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Organiseer jij eens watquote:Op zaterdag 18 november 2006 01:32 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Blijkbaar wordt zondag toch een batsmeet![]()
![]()
Gelukkig heb ik alle foto's nog bewaardquote:Op zaterdag 18 november 2006 02:21 schreef Worldbeater het volgende:
irl een hele verbetering.Net ook 12 pagina's van overbodige pics bij Photobucket verwijdert.
Cleans up a lot.![]()
Dat kan ik beamenquote:Op zaterdag 18 november 2006 09:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
buien trekken naar het oostenhet westen is the plees toe rijd zeg maar
Nee!quote:Op zaterdag 18 november 2006 09:17 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Gek mens weet niet eens wat foto's zijn![]()
![]()
Ja, maar check ook eens even de Eoropese buienradar. Dan zie je dat er alweer nieuwe buien achteraan komen (later vandaag zo te zien)quote:Op zaterdag 18 november 2006 09:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
buien trekken naar het oostenhet westen is the plees toe rijd zeg maar
Heej, wat vind je ervan dat we je zoon gaan batsen?quote:Op zaterdag 18 november 2006 09:58 schreef TataK het volgende:
[..]
Ja, maar check ook eens even de Eoropese buienradar. Dan zie je dat er alweer nieuwe buien achteraan komen (later vandaag zo te zien)Niet fijn, want ik wil vanmiddag ff rijden.
Hé Rib-i waarom mag ik in een keer niet meer meedoen? Heeft BazzieK je misschien verteld over het voorval van vorig weekend? Zo niet, dan ook niet doen Bazziek!!quote:
Ik weet niet waar je het over hebt, mischien over de slechte materiaalkeuze tegenwoordig van de autofabrikantenquote:Op zaterdag 18 november 2006 10:02 schreef TataK het volgende:
[..]
Hé Rib-i waarom mag ik in een keer niet meer meedoen? Heeft BazzieK je misschien verteld over het voorval van vorig weekend? Zo niet, dan ook niet doen Bazziek!!![]()
![]()
Daar zijn jullie toch veel te aardig voor........................toch?! Vorige week heb ik nog een koekblikker (door zijn omlaag gedraaide raampje) gebatst, omdat hij meende dat hij me op de rotonde mocht doodrijden.quote:Op zaterdag 18 november 2006 10:00 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Heej, wat vind je ervan dat we je zoon gaan batsen?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 18 november 2006 10:06 schreef TataK het volgende:
[..]
Daar zijn jullie toch veel te aardig voor........................toch?! Vorige week heb ik nog een koekblikker (door zijn omlaag gedraaide raampje) gebatst, omdat hij meende dat hij me op de rotonde mocht doodrijden.Gelukkig heb ik nog snelle reflexen (toch Bazziek??), dus kan ik nu nog gewoon posten hier.
![]()
![]()
Al klaar met poepen Rib-i?quote:Op zaterdag 18 november 2006 10:07 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
* Rib-i moet ook wat gaan doen ...![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso schrijf je zo.
quote:Op zaterdag 18 november 2006 10:47 schreef -XX- het volgende:
Die stinksint is weer in het land![]()
TOCH! ZO VROEG OOK HE, het is nog niet eens december..PFfffffffSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ben net wakker hoorquote:Op zaterdag 18 november 2006 11:36 schreef Crashcat het volgende:
JULLIE ZIJN GEEEEEEEEEK
Zo vroeg opstaan op een zaterdag...![]()
![]()
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
Dat valt mee. M'n vriendin is vanochtend 1,5 uur eerder opgestaan dan ik om alvast boodschappen te gaan doen en me vervolgens te wekken met een heerlijke kop koffie en vers broodquote:Op zaterdag 18 november 2006 11:36 schreef Crashcat het volgende:
JULLIE ZIJN GEEEEEEEEEK
Zo vroeg opstaan op een zaterdag...![]()
![]()
lelystad zijn nu supermoto trainingenquote:Op zaterdag 18 november 2006 11:53 schreef Crashcat het volgende:
![]()
Kijkt naar de eerste post van vanochted... Half acht..
Tis dat ik zo naar Lelystad moet om een topkuipframe te gaan halen, anders sliep ik
lekker uit tot drie uur![]()
quote:Op zaterdag 18 november 2006 10:45 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
Ik ga nooit meer stoer doen tegen BazzieK
Straks komt TataK achter mij aan [afbeelding]
Hej BazzieK, vriendjes?
Mogguh
Moet je niet inrijden .. oh nee.. t'is geen nieuwe.quote:Op zaterdag 18 november 2006 15:42 schreef Gawaine het volgende:
ook terug![]()
Was een mercedes Cnogwat die dacht dat ie me voor kon blijven op de dijk [afbeelding]
Tering wat rijd mijn kwaakje lekker![]()
Wel overal blubber op de weg, wanneer geven ze die boeren eens fikse boetes daarvoor ?![]()
quote:Op zaterdag 18 november 2006 15:50 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Moet je niet inrijden .. oh nee.. t'is geen nieuwe.![]()
Mannetje van MF die van de week bij het sleutelen aan de XJ geholpen heeft, is eigenaar van een Z1000.
Vroeger reed hij circuit in de raceklasse die de voorloper was van de supersport 600 ..
.. en met een opgeboorde XJ550 dus.Kent die motor(blok) dus van binnen en buiten.
![]()
De Z1000 heeft nogal last van tankslappers zo vertelde hij .. lijkt mij ook geen gewone rijstijl.
En dat op de openbare weg.![]()
De oudjes doen het nog best.![]()
Een stuurdemper als standaard op de Z zou idd geen overbodige luxe zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar om nou te zeggen dat het echt een gemisIk vind hem zo al lekker sturen
![]()
Volgens mij niet maar ik zou nog steeds aan het ontvangende einde willen staanquote:Op zaterdag 18 november 2006 14:44 schreef hicham het volgende:
[..]
Waren het eik handschoenen met carbon knokkels?
Die tour gaat gewoon door Winkel heenquote:Op zaterdag 18 november 2006 16:42 schreef Knuffelslet het volgende:
joehoe schatjes!
nog mensen die morgen met de Oude Brikkentoer meerijden?
zie MF Waar is Wat te Doen![]()
ben je wereldvreemd of woon je daar?quote:Op zaterdag 18 november 2006 16:49 schreef -XX- het volgende:
[..]
Die tour gaat gewoon door Winkel heen
![]()
Winkel![]()
....
Errr.. stuurdemper maakt hem dus alleen maar logger.quote:Op zaterdag 18 november 2006 16:01 schreef Gawaine het volgende:
Een stuurdemper als standaard op de Z zou idd geen overbodige luxe zijn.![]()
Maar om nou te zeggen dat het echt een gemisIk vind hem zo al lekker sturen
![]()
Die dingen die zo slap zijn dat ze omhoog gehouden moeten worden?quote:Op zaterdag 18 november 2006 16:10 schreef Gawaine het volgende:
Die kat kan me gestolen worden, van wie zijn die lekkere tieten ?![]()
Ikhad heel graag meegewild, maar morgen heb ik Nick, en het is dan wat ver samen.quote:Op zaterdag 18 november 2006 16:42 schreef Knuffelslet het volgende:
joehoe schatjes!
nog mensen die morgen met de Oude Brikkentoer meerijden?
zie MF Waar is Wat te Doen![]()
Gaan we nu ineens politisch worden?quote:Op zaterdag 18 november 2006 16:58 schreef hicham het volgende:
An Incovenient Truth [afbeelding]
Een must-see voor iedereen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die knopjes weten we allemaal te vinden als je geen Richardgie heet.quote:Op zaterdag 18 november 2006 16:59 schreef Knuffelslet het volgende:
ben je wereldvreemd of woon je daar?
quote:Woonplaats: Winkel
Correctquote:Op zaterdag 18 november 2006 16:59 schreef Knuffelslet het volgende:
[..]
Naar een brikkenmeet moet je in stijl gaan!quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:00 schreef Knuffelslet het volgende:
wat een schatje.. maar houd toch wel van een topkuipje![]()
Ikheb nog wel een topkuipje liggen.quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:00 schreef Knuffelslet het volgende:
Wat dacht je van een zwart blok, met rode aluminiumboutjes in het motorblok?quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:03 schreef MouseOver het volgende:
Naar een brikkenmeet moet je in stijl gaan!
En ze zijn allebei rood
quote:
Vond het wel meevallen, met een beetje mazzel heeft onze generatie er geen last mee van en de rest kan de tering krijgenquote:Op zaterdag 18 november 2006 16:58 schreef hicham het volgende:
Ben je wereldvreemd als je niet zou weten waar Winkel ligt, of ben je alleen interessant aan het doen?quote:Op zaterdag 18 november 2006 16:59 schreef Knuffelslet het volgende:
[..]
Pimp my schroothoopquote:Op zaterdag 18 november 2006 17:05 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wat dacht je van een zwart blok, met rode aluminiumboutjes in het motorblok?![]()
En een Aprilia upside down voorvork. [afbeelding]
[..]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:00 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Gaan we nu ineens politisch worden?![]()
Wat de neuk is politisch en wat heeft 911 met mijn link te maken behalve dan dat ie ook op IMDB staatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hey tof, ik heb ook wel eens een film gezien die op IMDB staatquote:Op zaterdag 18 november 2006 17:11 schreef hicham het volgende:
[..]
Wat de neuk is politisch en wat heeft 911 met mijn link te maken behalve dan dat ie ook op IMDB staat
meer om, als ze er niet gewoond had, dat ze doet alsof het dorp 'Condoom' heet ofzo..quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:10 schreef hicham het volgende:
[..]
Ben je wereldvreemd als je niet zou weten waar Winkel ligt, of ben je alleen interessant aan het doen?
And do you like my ass?quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:00 schreef Knuffelslet het volgende:
Ach ja, het spannenste wat jij doet op motorgebied is een nieuwe accu laten monteren.quote:
Ik vond het een beetje onduidelijke link .. maar het is iets met Amerika zag ik zo snel.quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:11 schreef hicham het volgende:
Wat de neuk is politisch en wat heeft 911 met mijn link te maken behalve dan dat ie ook op IMDB staat
Ik vond het wel een rare naam.. een half jaar geleden.quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:13 schreef Knuffelslet het volgende:
meer om, als ze er niet gewoond had, dat ze doet alsof het dorp 'Condoom' heet ofzo..
zo'n rare naam is het nou ook weer niet
No shitquote:Op zaterdag 18 november 2006 17:12 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Hey tof, ik heb ook wel eens een film gezien die op IMDB staat![]()
En rijden zonder dat ie uit elkaar valt meestal danquote:Op zaterdag 18 november 2006 17:15 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ach ja, het spannenste wat jij doet op motorgebied is een nieuwe accu laten monteren.![]()
quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:17 schreef hicham het volgende:
[..]
No shit
* Schrijft Bazziek op lijstje met beswel-coole-mensen
We will see .. voorlopig technisch als nieuw.quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:18 schreef BazzieK het volgende:
En rijden zonder dat ie uit elkaar valt meestal dan![]()
quote:Op zaterdag 18 november 2006 16:58 schreef hicham het volgende:
Maar wel een gat dat zelfs map24 niet kent, dus dat maakt de naam des te vagerquote:Op zaterdag 18 november 2006 17:13 schreef Knuffelslet het volgende:
[..]
meer om, als ze er niet gewoond had, dat ze doet alsof het dorp 'Condoom' heet ofzo..
zo'n rare naam is het nou ook weer niet
Je lijkt Makster welquote:Op zaterdag 18 november 2006 17:15 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik vond het een beetje onduidelijke link .. maar het is iets met Amerika zag ik zo snel.
Verder niet gelezen.![]()
Als het nou een pagina vol met tekst was...quote:Genre: Documentary (more)
Tagline: A Global Warning (more)
Plot Outline: A documentary on Al Gore's campaign to make the issue of global warming a recognized problem worldwide. (more) (view trailer)
Daar gaat het in de film ook overquote:Op zaterdag 18 november 2006 17:22 schreef Gawaine het volgende:
[..]
![]()
Ze (vs) zijn zelf een van de grootste vervuilers en trekken zich al jaren niks van de milieu verdragen aan (alles
mag als het ten goede komt aan hun economie) nu gaan zij iedereen vertellen wat er met het milleu kan gebeuren terwijl europa dat allang hoog op de agenda heeft staan
![]()
Wat de neuk, das BBIL c.q Michiel toch?quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
meetinkje met een toevallig voorbij komende MF-er
[afbeelding]
mooie 1200die op het gas omhoog komt
[afbeelding]
ruim een uur staan lullen
quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:35 schreef hicham het volgende:
Wat de neuk, das BBIL c.q Michiel toch?
quote:En waar is jouw wheeliepic
Global warning zei me nog geen reeet.quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:22 schreef hicham het volgende:
Je lijkt Makster wel![]()
Hoe duidelijk wil je het hebben als de volgende dingen op de pagina staan, direct onder de foto's:
.. dan had ik de uitleg er omheen gehad.quote:Als het nou een pagina vol met tekst was...![]()
quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[afbeelding]
klikbaar
[[url=http://i17.photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/DSC01735adj.jpg]afbeelding][/url]
En ik via hem via haarquote:Op zaterdag 18 november 2006 17:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hij vertelde al dat ie een paar keer via Kim op zandvoort was geweest..
quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:40 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
.. dan had ik de uitleg er omheen gehad.![]()
Compleet posten graag El Presidente.![]()
Beter lezen graag El Blijhoofdo.quote:Tagline: A Global Warning
Plot Outline: A documentary ( ...) global warming a recognized problem worldwide
Ik vind die andere foto op MF mooier.. betere kleuren, scherper, en jullie hadden de motoren wat dichter bij elkaar.quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
nope geen ritjequote:Op zaterdag 18 november 2006 17:40 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
Leuk ritje .. genoten dus!Ennn nu alvast een vriendje in de buurt.
![]()
dies beter jaquote:Op zaterdag 18 november 2006 17:54 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik vind die andere foto op MF mooier.. betere kleuren, scherper, en jullie hadden de motoren wat dichter bij elkaar.![]()
[afbeelding]
Ik gebruik nooit twee bijna dezelfde bewoordingen na elkaar.. had alleen de tagline gezien dan.quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:49 schreef hicham het volgende:
Beter lezen graag El Blijhoofdo. [afbeelding]
Of gebruik anders [/-XX-] aan het einde van je post, dan begrijp ik het
quote:Op zaterdag 18 november 2006 18:28 schreef Worldbeater het volgende:
,,, en ik heb niets in huis ,,,,![]()
![]()
quote:Op zaterdag 18 november 2006 18:28 schreef Worldbeater het volgende:
Nick komt net binnen, en gaat gelijk poseren op de motor.![]()
Alleen de resolutie ff verkeerd ingesteld.![]()
[afbeelding]
,,, en ik heb niets in huis ,,,,![]()
quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[afbeelding]
klikbaar
[[url=http://i17.photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/DSC01735adj.jpg]afbeelding][/url]
quote:
Sjah, wat about morgen? Amsterdam is tha placequote:Op zaterdag 18 november 2006 19:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
![]()
![]()
wat 'bout morgenom 10.30 uur komt iemand me kontje halen
heb best zin in HCMen als El P. nou ook ff niet alsof ie wat beters te doen heb
tssk tsskquote:Op zaterdag 18 november 2006 19:06 schreef worldpimber het volgende:
behalve dan om meer km's dan jij te rijden![]()
![]()
![]()
Dus elke plek die je noemt moet meer west dan oost liggen
Ik heb deze keer echt geen tijdquote:Op zaterdag 18 november 2006 19:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
![]()
![]()
wat 'bout morgenom 10.30 uur komt iemand me kontje halen
heb best zin in HCMen als El P. nou ook ff niet alsof ie wat beters te doen heb
ok voor deze keer danquote:Op zaterdag 18 november 2006 19:13 schreef hicham het volgende:
Ik heb deze keer echt geen tijdMisschien dat ik nog wel een uurtje ga stanna ofzo, maar iig niet meeten dan duurt het allemaal te lang. Sowieso moet ik eerst m'n nieuwe koppelingshendel monteren
dat kanquote:Voor hoeveel heb je je kontje verkocht en kun je ons achteraf ook vertellen of 't het geld waard was?
quote:Rib-i gaat over de HCM, maar die laat verdacht weinig van zich horen de laatste dagen
^^quote:Op zaterdag 18 november 2006 19:14 schreef worldpimber het volgende:
Plan gewoon wat, de rest meldt zich vanzelf..
quote:arnhem, arnhem arnhem![]()
quote:Op woensdag 15 november 2006 19:48 schreef Rib-i het volgende:
[..]
afspreken 14:00 @ Mc Donalds Maarssen
Adres:
Planetenbaan 200
3606 BB MAARSSEN
0346-556189
Afslag: Zuilense Ring
Ik heb het erg druk de laatste dagen en volgende week ook nog. Als het morgen ook droog en zonnig is als vandaag ben ik erbij.quote:Op zaterdag 18 november 2006 19:13 schreef hicham het volgende:
[..]
Rib-i gaat over de HCM, maar die laat verdacht weinig van zich horen de laatste dagen
jij bent de MCquote:Op zaterdag 18 november 2006 19:27 schreef Rib-i het volgende:
Lees straks wel hoe, wat, waar.
^^quote:Moet er weer vandoor![]()
Die doen dat denk ik niet... benzinepomp dan maar straks .. even snel.quote:Op zaterdag 18 november 2006 18:31 schreef worldpimber het volgende:![]()
![]()
Alles zelf al opgegeten
Buurman to teH rescue?![]()
Mamma had nog gewaarschuwd vorige week.quote:Op zaterdag 18 november 2006 18:33 schreef Gawaine het volgende:
foei, is er niks open in de buurt ?
Die zit er net op met veel pijn en moeite.quote:Trouwens ik irriteer me mateloos aan die grote goedkope stikker op je kettingbeschermer kan je die
er niet afhalen vandaag of morgen ? Ding is zo overweldig aanwezig dat hij afbreuk doet aan je fiets![]()
Snelle carriere gemaakt die Rib-i.quote:
FOK is traag bij mij. Vandaar de late reactie.quote:Op zondag 19 november 2006 00:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
eY
dus toch HCM morgen
ik ga zo nog ff wat drinken in Nijmegenhopelijk niet te laat - of te vroeg thuis
moet wel op tijd op zijn morgen
ik ga niet via Maarssen naar Rdamquote:Op zondag 19 november 2006 00:32 schreef Rib-i het volgende:
Als we samenkomen in Maarssen en dan naar Worldbeater rijden
Is goedquote:Op zondag 19 november 2006 00:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik ga niet via Maarssen naar Rdam![]()
beter gaan we dan over de A15
morgen nog ff afsprekenwordt zo opgehaald..
quote:Op zondag 19 november 2006 02:17 schreef BazzieK het volgende:
Zit nu bij een vage kennis thuis en geen idee hoe laat ik naar huis ga. Als Rib-I me morgen een uurtje voordat ik paraat moet staan ergens belt dan ben ik bij de HCM anders slaap ik uit![]()
quote:
zal 1 vd limz zijn geweestquote:Op zondag 19 november 2006 03:36 schreef Crashcat het volgende:
Was jij vanochtend niet als eerste wakker?![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |