Altijd scherp onze TT'squote:Op vrijdag 17 november 2006 03:03 schreef Rib-i het volgende:
En ik ben net thuis
Om te zien dat we weer een 602 hebben![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
Aso ..quote:Op vrijdag 17 november 2006 07:50 schreef hicham het volgende:
Mogguh
Ik zeg vast af voor de HCMmeet a.s. zondag
Heb nog teveel te doen
Ik kan ook niet, heb Nick, kan misschien wel achteropquote:Op vrijdag 17 november 2006 07:50 schreef hicham het volgende:
Mogguh
Ik zeg vast af voor de HCMmeet a.s. zondag
Heb nog teveel te doen
Ik zal mijn ogen open houden voor een div en een XJ. evt voor andere 2 wielers die enkel "technisch" in orde zijn. Tevens zal ik bewust zijn van niet werkende knipers.quote:Op donderdag 16 november 2006 23:26 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Maar .. hoe kom ik er vanaf?![]()
[..]
Dan ben je in de buurt. En bij Faithy.![]()
quote:
quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:37 schreef koffiekoekje het volgende:
Ik zal mijn ogen open houden voor een div en een XJ. evt voor andere 2 wielers die enkel "technisch" in orde zijn. Tevens zal ik bewust zijn van niet werkende knipers.
Jawel! koffiekoekje trekt de randstad in... [afbeelding]
Wat is HCM meetquote:Op vrijdag 17 november 2006 11:18 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Daar hebben we ons gewillig slachtoffer voor de HCM meet. [afbeelding]![]()
![]()
Dat Makster het niet weet door alle stress in de personele dienstenquote:
CHOCOLA!quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat Makster het niet weet door alle stress in de personele diensten, maar jij die alles leest?
![]()
![]()
C= chocolade.
H= hot, hot, hot.![]()
![]()
..euh..quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:50 schreef -XX- het volgende:
CHOCOLA! [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] !
Waar wat wanneer hoelaat![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 november 2006 12:01 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
..euh.... gezien de reisafstand.. zullen we zeggen.. 14.00 in Hoogvliet?
![]()
[afbeelding]
Doen we ook meppen gezien die smiley? [afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nee, maar ff serieuswat is HCM meet
?
Ik geloof er geen mieter van dat het Hot chocolat is
Sowieso schrijf je zo.
Ik ben serieus..altijd.. dat weet je toch.quote:Op vrijdag 17 november 2006 12:10 schreef -XX- het volgende:
![]()
![]()
Nee, maar ff serieuswat is HCM meet
?
Ik geloof er geen mieter van dat het Hot chocolat is [afbeelding]
Wotte!quote:Op vrijdag 17 november 2006 12:17 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik ben serieus..altijd.. dat weet je toch.![]()
![]()
Klik!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
quote:Op vrijdag 17 november 2006 12:24 schreef -XX- het volgende:
[..]
Wotte!![]()
Het liep vet vast hierIk klikte, ineens 83925839 vensters open
![]()
Of was dat de bedoeling![]()
quote:Op vrijdag 17 november 2006 12:38 schreef -XX- het volgende:
Ahhh jaaaaa nu vat ik em![]()
Chocolademelk lurken in een gezellig cafe|
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan zitten Rib-i en ik in de ballenbak bij de Macquote:Op vrijdag 17 november 2006 12:58 schreef MouseOver het volgende:
Over 116 minuten val ik in de klauwen van het cbr
Laten we het erop houden dat het allebei spannend en een hele ervaring isquote:Op vrijdag 17 november 2006 13:00 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Dan zitten Rib-i en ik in de ballenbak bij de Mac![]()
alvast succesquote:Op vrijdag 17 november 2006 12:58 schreef MouseOver het volgende:
alvast veel plezierquote:Op vrijdag 17 november 2006 13:00 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Dan zitten Rib-i en ik in de ballenbak bij de Mac![]()
Veel succes, de weergoden zijn met uquote:Op vrijdag 17 november 2006 13:10 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Laten we het erop houden dat het allebei spannend en een hele ervaring is
quote:Op vrijdag 17 november 2006 12:58 schreef MouseOver het volgende:
Motoragent: kom jij maar es mee!quote:
Is it you.. Zelda?quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:20 schreef BazzieK het volgende:
Moggah
En weer weg, post sorteren en rondbrengen![]()
Bazziek.. Gawaine.. ook geen overgang om te meeten.quote:Gawaine, veel plezier met Rib-i's ballen![]()
OeW.. nog een half uur.quote:Op vrijdag 17 november 2006 12:58 schreef MouseOver het volgende:
Hey, zag je alterego, de rellende relnicht ergens posten .. doe je wel goed uitloggen?quote:
Jij was toch weg?quote:Op vrijdag 17 november 2006 14:31 schreef BazzieK het volgende:
TataK had ook zijn boete binnen trouwens, 47km na correctie 340 euro![]()
quote:
Beetje jammer van je, dit vind ik echt zo een kul-M-F-nerdz-kul argument.quote:Ik: heeft wel één voordeel, ik wordt nu wel opgemerkt in het verkeer itt het rondrijden met originele demper waarmee je voortdurend van je sokken wordt gereden
Ik vergeet ook weleens van browser te switchen...quote:Op vrijdag 17 november 2006 14:33 schreef Worldbeater het volgende:
Hey, zag je alterego, de rellende relnicht ergens posten .. doe je wel goed uitloggen?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 november 2006 14:38 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
[..]
Beetje jammer van je, dit vind ik echt zo een kul-M-F-nerdz-kul argument.Had beter van je verwacht.
Alleen die plaat tjah ...ga je daar nu wat aan doen
?
quote:
quote:[..]
Bazziek.. Gawaine.. ook geen overgang om te meeten.![]()
Sorteren is gedaan bezorgen doe ik zo, even geen zinquote:[..]
Jij was toch weg?![]()
Daar wordt die agent alleen maar bozer van. Gisteren had ik nog een aanvaringkje met Baksteen.quote:Op vrijdag 17 november 2006 14:38 schreef worldpimber het volgende:
Beetje jammer van je, dit vind ik echt zo een kul-M-F-nerdz-kul argument.Had beter van je verwacht.
Dus nu zit je vriendelijke kant op IE.quote:Op vrijdag 17 november 2006 14:38 schreef worldpimber het volgende:
Ik vergeet ook weleens van browser te switchen...![]()
Voor de 1 heb ik Firefox, voor de ander IExplorer![]()
Wel goeie methode al zeg ik het zelf.
Eindelijk stil.quote:Op vrijdag 17 november 2006 14:46 schreef BazzieK het volgende:
![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
[..]
Sorteren is gedaan bezorgen doe ik zo, even geen zin
quote:Op vrijdag 17 november 2006 14:52 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Eindelijk stil.Zelda staat altijd op de liefdesbriefjes van de post als ze mij niet thuis aantreffen.
Ach so, tellen we -XX- voor het gemak maar niet meequote:. Gawaine is de oudste MCér.. Bazziek de jongste.
Even dit potje poker afmaken, ik sta stondquote:Ga het mooie weer in jij.Ik ook.. ff pinnen en carterringetjes halen.
Oliefilterhuis is er nog niet af, ga over 2 uur op visite bij een MF'er die het fixt.
![]()
![]()
Als ze je ZXR om te meeten mag lenen wel.quote:Op vrijdag 17 november 2006 14:56 schreef BazzieK het volgende:
Ach so, tellen we -XX- voor het gemak maar niet mee
Ze mag achteropquote:Op vrijdag 17 november 2006 15:01 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Als ze je ZXR om te meeten mag lenen wel.![]()
Jij wil te graag niet meer de jongste zijn.![]()
![]()
Anders reageer je nog ff ergens op.. . HCM meet ofzo.quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:29 schreef Makster het volgende:
Ik zeg Ali B die gasten hebben geeeeen ideee.....
quote:Op vrijdag 17 november 2006 14:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Motoragent: kom jij maar es mee!
Ik: ok
graag je rijbewijs, kentekenbewijs, en het bewijs dat je je kentekenplaat daar gemonteerd mag hebben
Ik: okdie 1e twee heb ik wel
is die achterkant origineel?
Ik:
en dus moet je hiermee naar het RDW om te laten keuren, dan krijg je een bewijs voor je kentekenplaat. Waar is je kentekenplaatverlichting en je knipperlichten?
Ik:
en hij zal waarschijnlijk ook niet aan de geluidseisen voldoen..
Ik: heeft wel één voordeel, ik wordt nu wel opgemerkt in het verkeer itt het rondrijden met originele demper waarmee je voortdurend van je sokken wordt gereden
dit geluid geeft veel overlast en die kentekenplaat zal met slecht weer snel onleesbaar zijn door opspattend vuil op de weg
Ik:![]()
Blijkbaar moest meneer overal een tegenwoordje voor gevenuiteindelijk een boete gehad voor de plaat
Dusse geen HCM dit weekend
quote:
Nee hoor, ik rij tenminste nogquote:Op vrijdag 17 november 2006 16:36 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Moet je gelijk overgeven nu?![]()
![]()
En gelijk met pokke weerquote:Ik ga mijn eerste meet met de XJ in.Ben benieuwd, ken die MF'er nog helemaal niet.
![]()
![]()
![]()
![]()
Remmenreiniger, schoonspoelen en dan persluchtquote:Op vrijdag 17 november 2006 16:31 schreef Worldbeater het volgende:
Net nog ff met mijn oude rempomp bezig geweest.. op die van de KLX zit immers geen remlichtschakelaar.![]()
Maar hij zit echt helemaal potdicht met drap .. van het niet tijdig verversen van de remvloeistof.![]()
[afbeelding]
Zie het puntje "oorsmeer" op het mes. Heb nog wel wat met een paperclip staan graven, maar no way dat de pomp werkt.![]()
Je raakt verslaafd!quote:Op vrijdag 17 november 2006 16:57 schreef BazzieK het volgende:
Jeuj klaar met de post, nu weer lekker pokeren voor achterlijk lage bedragen![]()
quote:Op vrijdag 17 november 2006 17:01 schreef -XX- het volgende:
[..]
Je raakt verslaafd![afbeelding]
Het begin van zwerversschap!
Waar bid je voorquote:
Ahou... Dat betekent niet biddenquote:Op vrijdag 17 november 2006 17:12 schreef -XX- het volgende:
[..]
Waar bid je voor???
Woot, volgens mij is me helm nog te groot?
En het is nog wel een Small helm!
Nu zit hij goed, hij drukt een beetje, maar naarmate vaker gebruiken valt het volgens mij gewoon van me hoofd ofoz![]()
Dat stof slinkt zon 5 cm in ???![]()
Ah dan mag je nu dus de eerste paar maanden niet posten als straf voor je illegale postgedrag hiervoorquote:Op vrijdag 17 november 2006 17:34 schreef MouseOver het volgende:
Ik mag vanaf nu legaal in dit topic posten
dat is toch ook niet aardig?quote:Op vrijdag 17 november 2006 17:21 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Betekent in deze context gewoon een 'doos'![]()
* Crashcat is Babi Pangang gaan verkopen![]()
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 17 november 2006 17:34 schreef MouseOver het volgende:
quote:Op vrijdag 17 november 2006 14:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Motoragent: kom jij maar es mee!
Jawel, alleen heb ik afgezegd (wat de meet dus per direct waardeloos maakt ...quote:Dusse geen HCM dit weekend
quote:
quote:Op vrijdag 17 november 2006 18:22 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
[..]
Jawel, alleen heb ik afgezegd (wat de meet dus per direct waardeloos maakt ...)
Maar we hebben vandaag gefaald met het afmaken van ons project op school. Dat betekent dat ik morgen niet op de open dag hoef te staan en derhalve heb ik wat meer tijd over. Misschien dat ik zondag wel kan. Afhankelijk van wat ik morgen klaarspeel
[..]
[afbeelding]
Ouder dan Ralf?Ouder dan FemaleRebbel?
![]()
2, beide rijdend op een kwaakquote:Op vrijdag 17 november 2006 18:11 schreef MouseOver het volgende:
Hoeveel ballen is de McD vandaag kwijtgeraakt?
Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeerdquote:Op vrijdag 17 november 2006 17:34 schreef MouseOver het volgende:
quote:Op vrijdag 17 november 2006 18:40 schreef Gawaine het volgende:
[..]
2, beide rijdend op een kwaak![]()
Kassa meisje: "zegt u het maar"
Rib-i "een chocomel en een koffie"
Kassa meisje: "koud of warm ? "
Rib-i " warm en de koffie ook"![]()
Ennu gefeliciteerd![]()
quote:Op vrijdag 17 november 2006 17:34 schreef MouseOver het volgende:
* Crashcat haalt -XX-'s gezicht voor z'n kruis weg.quote:Op vrijdag 17 november 2006 19:32 schreef -XX- het volgende:
Wat een gare rommel hier![]()
Ik zie allemaal kruisjes
quote:Op vrijdag 17 november 2006 19:42 schreef Crashcat het volgende:
[..]
* Crashcat haalt -XX-'s gezicht voor z'n kruis weg.
Zie je nu wel wat?![]()
I dont see any differend!quote:Op vrijdag 17 november 2006 19:42 schreef Crashcat het volgende:
[..]
* Crashcat haalt -XX-'s gezicht voor z'n kruis weg.
Zie je nu wel wat?![]()
quote:
Had Rib-i pech dan.quote:
Wel gewoon droog, maar het beste was er vanaf.. gelijk donker om vijf uur.quote:En gelijk met pokke weer![]()
Dat spult lost vet goed op, maar "vreet" verder niets weg ofzo.quote:Op vrijdag 17 november 2006 16:50 schreef Crashcat het volgende:
Remmenreiniger, schoonspoelen en dan perslucht![]()
quote:Op vrijdag 17 november 2006 17:34 schreef MouseOver het volgende:
Op het eerste kan ik een volmondig ja zeggenquote:Op vrijdag 17 november 2006 18:22 schreef hicham het volgende:
Ouder dan Ralf?Ouder dan FemaleRebbel?
![]()
beter tochquote:Op vrijdag 17 november 2006 21:05 schreef Worldbeater het volgende:
En hij had hem via een luchtsleutel in een fractie van een seconde al los!![]()
![]()
![]()
SM héquote:
quote:
Yep, en de complimenten stromen binnen `mooi gedaan` .. wat dan.quote:Op vrijdag 17 november 2006 21:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
beter toch
ziet er trouwens al beter uit zonder stof enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |