Als ik echt verliefd zou zijn waarschijnlijk wel jaquote:Op donderdag 16 november 2006 23:46 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb een vraag voor de vrouwen op het forum. Stel jij bent verliefd op iemand als Bart en die persoon zat ook in de gouden kooi. Zou jij dan de iedere vrije minuut die je hebt naar de streams gaan kijken omdat je hem toch zo vaak mogelijk wilt zien?
Ik zou absoluut alles willen zien, ja!quote:Op donderdag 16 november 2006 23:46 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb een vraag voor de vrouwen op het forum. Stel jij bent verliefd op iemand als Bart en die persoon zat ook in de gouden kooi. Zou jij dan de iedere vrije minuut die je hebt naar de streams gaan kijken omdat je hem toch zo vaak mogelijk wilt zien?
Dat zeg je alleen als je idd zelf niet wiltquote:Op vrijdag 17 november 2006 00:10 schreef avonne het volgende:
mijn hemel, is dat nou zo moeilijk? Twee kleine woordjes, Nena, niet meer...
ROT OP
Ik blijf maar vergeten dat ik dat kan!quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:13 schreef Gert het volgende:
En Day doorbreekt weer eens de 300-grens.![]()
Bart vroeg het zelfs een keer aan haar en toen zei ze; "Denk je dat ik zo wanhopig ben? "quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:14 schreef Day het volgende:
[..]
Ik zou absoluut alles willen zien, ja!
En ik denk dat Lesley ook meer ziet dan ze aan Bart toe wil geven.
Er is wel geluid, je hoort geritsel, maar ze zeggen inderdaad niks.quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:18 schreef Day het volgende:
Ik heb geen geluid, klopt dat?
Of zeggen ze gewoon niks?
Zo 'wanhopig' is zequote:Op vrijdag 17 november 2006 00:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bart vroeg het zelfs een keer aan haar en toen zei ze; "Denk je dat ik zo wanhopig ben? "
Was dat 'eigenlik' een opzettelijke fout?quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:21 schreef Gert het volgende:
Brian gaat over op fase 2... iets meer met zijn hoofd richting de hare..
Het is natuurlijk ook om gek van te worden: zo'n ongelooflijk lekker mokkel, die geen nee zegt maar ook geen ja... en waarschijnlijk ruikt ze ook nog eens lekker. Jaja Brian, het is je laatst rechtstreeks gevraagd, maar ook nu wil je eigenlik maar één ding.
ja ik zou dat ook zeker doenquote:Op donderdag 16 november 2006 23:46 schreef scanman01 het volgende:
Periferische bewegingen..quote:
Nou inderdaad, dr sjouwt vrolijk iemand door de tuinquote:Op vrijdag 17 november 2006 00:27 schreef scanman01 het volgende:
Wie loopt daar door de tuin. Inbrekerds....
Dat maakt ook teveel herrie!quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:32 schreef scanman01 het volgende:
Wordt niet veel gezoomd vandaag.
Not even closequote:Op vrijdag 17 november 2006 00:34 schreef Gert het volgende:
Zoenen!
En nou peert ie um wel!quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:33 schreef scanman01 het volgende:
Weer zegt Nena dat hij moet gaan slapen.
Wél clóse!quote:
Dat is ergens achter dr oor joh... je ziet dr hele voorhoofd en dr wenkbrauwen.quote:
Joh.quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is ergens achter dr oor joh...
Hij vertelde dat gisteren ook aan Bart en noemde het "some scary shit"quote:Op vrijdag 17 november 2006 02:28 schreef Fikkert het volgende:
OMG ... kom net thuis en ff streams aan, wie weet gebeurd er nog wat, niks dus, iedereen op bed,... begint die stephan ineens te ouwehoeren in zn slaap, niet normaal.. versta er niet veel maar soms heeft ie ook zn ogen open alsof er iemand naast zn bed staat,.. hij brabbelt iets uit over meespelen, whaha
brian heeft het ook gehoord, die trok ook een gezicht van ' WTF? '
Absoluut! Ok de dagelijkse dingen gaan wel door, maar als je toch al de hele dag met je hoofd in de wolken loopt, dan wil je die persoon toch de hele dag zien en ervaren?quote:Op donderdag 16 november 2006 23:46 schreef scanman01 het volgende:
no way... dit kan je niet spelenquote:Op vrijdag 17 november 2006 09:21 schreef Gert het volgende:
Misschien ouwehoert Stephan wel "expres" in zijn slaap, bij wijze van taktiek om zijn privé-kamer weer terug te krijgen.
Zij scheldt hem uit voor kankerjong. Meent ze dat dan ook.quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:25 schreef scanman01 het volgende:
Brian heeft net tegen Nena gezegd: "Ik had je ook kunnen uitmaken voor hoer", wat volgens Nena betekent dat hij haar stiekem dus wel een soort hoer vindt. Brian ontkent dat en zegt dat hij gewoon kwaad was en daardoor ging overdrijven. Nena blijft volhouden dat hij zoiets niet zou zeggen als hij het niet ook een beetje zo voelde.
Hij heeft niet precies verteld wat Nena gezegd heeft.quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:27 schreef bunnyma het volgende:
IK heb toch hier gelezen dat Brian het doorverteld heeft?
Hij ontkende in eerste instantie dat hij iets heeft verteld aan Natasia. Dus hij liegt?
Wat is er gisteren gebeurd tussen Nena en Natasia?
Nee, er moet gisteren iets zijn gebeurd tussen Nena en Natasia. Dit maak ik uit hun woorden op.quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:29 schreef My_ het volgende:
Het gaat nog over het nachtje waar ze saampjes een btje teveel hadden gedronken en dat Natasia Nena had gezoend (wat woesndag op de tv-uitzending was). En nog meer...
Ik vind het toch wel wat anders en begrijp Nena wel in dit geval. Hij zei dat hij toch altijd aardig voor haar is geweest en dat hij haar ook voor 'hoer' had kunnen uitmaken, maar niet heeft gedaan. Dat klinkt idd net alsof hij dat ook wel (een beetje) vindt, maar nooit heeft gezegd.quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:29 schreef Day het volgende:
[..]
Zij scheldt hem uit voor kankerjong. Meent ze dat dan ook.
Er zijn gewoon in woede dingen gezegd. Alleen trekt zij het zich aan, zonder daarin haar eigen rol mee te tellen.
Hij bedoelt het echt wel goed, hij heeft nl. gelijk dat de sfeer er niet beter op wordt als als dit zo doorgaat. En volgens mij is zij degene die er aan kapot gaat (ook al ontkent ze het). Natasia redt zich wel.
Het is idd op meerdere manier uit te leggen, maar ik geen Brian nog het voordeel van de twijfelquote:Op vrijdag 17 november 2006 13:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind het toch wel wat anders en begrijp Nena wel in dit geval. Hij zei dat hij toch altijd aardig voor haar is geweest en dat hij haar ook voor 'hoer' had kunnen uitmaken, maar niet heeft gedaan. Dat klinkt idd net alsof hij dat ook wel (een beetje) vindt, maar nooit heeft gezegd.
Hij had idd alleen maar goede bedoelingen tijdens het gesprek met Natasia. Zonder twijfel.quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:36 schreef My_ het volgende:
[..]
Het is idd op meerdere manier uit te leggen, maar ik geen Brian nog het voordeel van de twijfel
Ze zal met "andere dingen" niet bedoelen dat er ook door haar haar is gestreeld.quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:23 schreef My_ het volgende:
Nena: "Er zijn ook andere dingen gebeurd en als ik dan elke dag naar iemands kop moet kijken.... dat kan ik gewoon niet"
'Andere dingen' doelt op het 'soppen' van haar door Natasia?
Ik heb meer het idee dat hij aardig wil zijn tegen Nena, alleen maar om eventueel te scoren en hij is aardig tegen Natasia omdat hij het gevoel heeft een mede-antiliaan niet af te kunnen vallen.quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:36 schreef My_ het volgende:
[..]
Het is idd op meerdere manier uit te leggen, maar ik geen Brian nog het voordeel van de twijfel
Of meer als 'ik had de mening van anderen over kunnen nemen, maar hebt dan niet gedaan?"quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind het toch wel wat anders en begrijp Nena wel in dit geval. Hij zei dat hij toch altijd aardig voor haar is geweest en dat hij haar ook voor 'hoer' had kunnen uitmaken, maar niet heeft gedaan. Dat klinkt idd net alsof hij dat ook wel (een beetje) vindt, maar nooit heeft gezegd.
Mee eens.quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:42 schreef Day het volgende:
Maar hij doet het met goede bedoelingen. En ik vind het jammer dat zij dat niet in wil zien.
Alleen is Natasia Surinaams en niet Antilliaans. Zit nogal wat verschil tussenquote:Op vrijdag 17 november 2006 13:41 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik heb meer het idee dat hij aardig wil zijn tegen Nena, alleen maar om eventueel te scoren en hij is aardig tegen Natasia omdat hij het gevoel heeft een mede-antiliaan niet af te kunnen vallen.
Wat een drama.quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:44 schreef scanman01 het volgende:
Brian: "Als ik dood ben zul je me begrijpen. Daarom schrijf ik ook. Dan staat het in ieder geval op papier zeg maar"
Nu ja...medeLander dan.quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:43 schreef Day het volgende:
[..]
Alleen is Natasia Surinaams en niet Antilliaans. Zit nogal wat verschil tussen
Daarbij is Brian juist 1 van de weinige mensen in dat huis die Natasia regelmatig op haar plek zet.
Daar ben ik het helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:48 schreef Day het volgende:
Ok Nena, Brian mag ze er niet meer mee bemoeien, prima.
Maar dwing hem dan ook niet op Natasia eruit te stemmen. Zorg daar dan zelf voor.
Ik denk dat je je daar in vergist. Zo langzamerhand krijg ik het idee dat Brian echt gek is op Nena.quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:49 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Nu ja...medeLander dan.
Maar toch, geloof ik, dat hij meer achter Natasia staat dan dat hij Nena zal steunen.
Ik vind dat Nena in deze nogal alleen staat. Bart bemoeit zich er helemaal niet mee. Nena heeft van de anderen niemand toegelaten in haar wereldje.
Als je het zo beredeneerd is Nena ook een medelander. But never mind.quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:49 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Nu ja...medeLander dan.
Maar toch, geloof ik, dat hij meer achter Natasia staat dan dat hij Nena zal steunen.
Ik vind dat Nena in deze nogal alleen staat. Bart bemoeit zich er helemaal niet mee. Nena heeft van de anderen niemand toegelaten in haar wereldje.
Is hij ook. Meer dan hij nu toe geeft, in ieder geval.quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat je je daar in vergist. Zo langzamerhand krijg ik het idee dat Brian echt gek is op Nena.
Tja, ik weet dat niet zo.quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat je je daar in vergist. Zo langzamerhand krijg ik het idee dat Brian echt gek is op Nena.
Hij stond 3e hoor! Prima plek als je het mij vraagt.quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:55 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Tja, ik weet dat niet zo.
Ik verdenk hem er meer van te willen scoren plus dat hij misschien denkt op die manier ( vriendjes zijn met Nena) hoger in de populariteitspoll te staan.
Deze poll wel maar ik ben reuze benieuwd naar een eventuele volgende.quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:56 schreef Day het volgende:
[..]
Hij stond 3e hoor! Prima plek als je het mij vraagt.
dat Bart zich er niet mee bemoeit ligt ook een beetje aan Nena zelf ..ze wil op de verkeerde momenten met Bart praten en niet duidelijk genoeg naar hem toe ..volgens mij durft ze niet zo goed op een of andere manier.quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:49 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Nu ja...medeLander dan.
Precies hetzelfde dacht ik en idd ze staat er al bij.quote:Op vrijdag 17 november 2006 14:00 schreef n1ek het volgende:
Kijken of Ilona snel in de kleren gaat graaien
quote:Op vrijdag 17 november 2006 14:00 schreef n1ek het volgende:
Kijken of Ilona snel in de kleren gaat graaien
volgens mij zitten we hier allemaal op 1 lijn wat dat betreftquote:Op vrijdag 17 november 2006 14:04 schreef Fikkert het volgende:
gelukkig ben ik niet de enige die het ziet![]()
Ik heb de beelden deels gezien en al het geluid gehoord, maar niets wees op aanranding hoor. Ze kan het zo voelen, maar het is niet gebeurd. Als je de zoenscene op tv zag, zag je ook dat Nena zich echt niet onbetuigd liet. Dus om nu van Natasia een aanrader te maken gaat me echtveel te ver. Dan worden er ieder weekend heel erg veel mensen aangerand. Helemaal niet mee eens dus. En aan de woorden van Nena te horen is er meer gebeurd en heeft Nena zelf ook wel het een en ander gedaan. Alleen voelt ze zich nu heel erg vies. Dat is het.quote:Op vrijdag 17 november 2006 14:09 schreef Llewella het volgende:
Technisch is ze aangerand, alleen het probleem is dat Nena niet overduidelijk kan aangeven wat ze wel of niet wil mogenlijk veroorzaakt door eerdere problemen/trauma's. Maar ze heeft weldegelijk Natasia van zich af geprobeerd te weren.
En dit is dus precies Nena's grootste probleem. Als zij haar grenzen niet aangeeft, zal men erover heen blijven lopen.quote:Op vrijdag 17 november 2006 14:10 schreef scanman01 het volgende:
Brian: "Je moet meer zeggen wat je wilt. Stel je bent in een pretpark. Dan ga jij misschien mee in de achtbaan terwijl je liever naar het suikerspinapparaat had gegaan"
Nena: "Maar dan ga ik maar gewoon in de achtbaan. Dan gaan we later wel naar het suikerspinapparaat. Dat maakt me niet uit"
Ze durft niet tegen Carlos in te gaan.quote:
volgens mij is het gewoon Stephan gek maken inderdaadquote:Op vrijdag 17 november 2006 15:37 schreef n1ek het volgende:
Het is mij nog steeds niet duidelijk of Bart nou ook tegen Natasia gaat stemmen als er een stemming komt. Hij wil haar haar dingen aflaten maken (rijles, afvallen) maar tegen Stephan zegt ie dat ie (waarschijnlijk) wel haar eruit stemt als iedereen tegen haar stemt. Misschien probeert ie Stephan gek te maken. Maar hij wil ook zsm iedereen eruit hebben.
Volgens mij speelt Bart echt een slim spelletje met Stephan.
mwa... Bart wil meerdere ijzers in het vuur.quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:44 schreef Day het volgende:
Stefan denkt echt dat hij een wig kan drijven tussen Brian en Bart.
Dit zijn in ieder geval wel de 2 strategen in het spel. Allebei keihard, allebei heel berekenend.quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:55 schreef avonne het volgende:
[..]
mwa... Bart wil meerdere ijzers in het vuur.
Hij zal op een gegeven moment Brian er uit moeten werken, zeker als de finale bepaald zal worden door een populariteitspoll. Dan kun je beter met Stephan in de finale zitten dan met Brian.
Stephan is ook niet gek. Die weet ook wel dat Bart toenadering zoekt om zich in te dekken.
Stephan doet gewoon mee, wie weet wat hij er aan overhoudt.
Op zijn minst dat Brian een keer zal flippen tegen Bart, op zijn meest, redt hij zijn eigen ass bij stemmingen
Geen van beiden zoeken vriendschap, alleen strategisch belang.quote:Op vrijdag 17 november 2006 16:00 schreef Day het volgende:
[..]
Dit zijn in ieder geval wel de 2 strategen in het spel. Allebei keihard, allebei heel berekenend.
En Bart moet Stefan echt niet, want hij weet dat Stefan Lesley eruit wil. Er moet heel wat gebeuren wil hij zich achter Stephan scharen, dan moet er voor hem echt voordeel in zitten, anders kan Stephan het shaken.
Ik denk dat het makkelijker voor Bart is om iedereen mee te krijgen om op een gegeven moment Stephan er gewoon uit te stemmen dan andersom. Stephan vliegt er nog wel een keer uit door een unanieme stemming.quote:Op vrijdag 17 november 2006 16:06 schreef avonne het volgende:
[..]
Geen van beiden zoeken vriendschap, alleen strategisch belang.
Ik denk wel dat Bart wat handiger is in het spel, maar het gaat nog lang duren. Als Stephan het lang genoeg uithoudt (bijvoorbeeld door als hulpje van Bart te dienen), en Bart eens uit zichzelf opstapt staat Stephan er nog in.
Dan zal hij eerst Ilona en Sylvia eruit moeten werken.quote:Op vrijdag 17 november 2006 16:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat het makkelijker voor Bart is om iedereen mee te krijgen om op een gegeven moment Stephan er gewoon uit te stemmen dan andersom. Stephan vliegt er nog wel een keer uit door een unanieme stemming.
quote:Op vrijdag 17 november 2006 16:36 schreef HiDiHo het volgende:
Even een vraagje?
Doen echte mijoenairs dit ook![]()
Tja, ik had stephan toch slimmer ingeschatquote:Op vrijdag 17 november 2006 18:20 schreef bunnyma het volgende:
Waarom moet Stephan zich zo verantwoorden bij Brian?
En juist bij Brian die gemene spelletjes beraamd om Stephan over de rooie te krijgen (planten van contactpunten)?
Waarom? Brian is een ander mens dat Bart.quote:Op vrijdag 17 november 2006 18:25 schreef n1ek het volgende:
Fok is brak ja, en Bart moet dit soort gesprekken met Stephan voeren want Brian maakt er een vrij kansloos verhaal van met een hoop termen en weinig inhoud.
Ligt niet aan jouwquote:Op vrijdag 17 november 2006 18:23 schreef Day het volgende:
Is FOK nou zo langzaam of ligt het aan mij?
FOK! vliegt er bij mij zelfs iedere keer uit.quote:Op vrijdag 17 november 2006 18:23 schreef Day het volgende:
Is FOK nou zo langzaam of ligt het aan mij?
Het mag inmiddels wel duidelijk worden dat het geen handige jongen is.quote:Brian vertelt heel het gesprek tussen hem en Stephan weer keurig door en geeft zelfs aan welke tegenargumenten Natasia moet gebruiken.
Zo daar ben ik helemaal mee eens!quote:Op vrijdag 17 november 2006 20:27 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
Het mag inmiddels wel duidelijk worden dat het geen handige jongen is.
Ik durf wel een gewaagde stelling te poneren... ik denk dat Nena een stuk slimmer is dan Brian, hoewel hij denkt dat hij haar moet beschermen omdat hij zogenaamd een man van de wereld is.
Is wat mij betreft niet zo gewaagd hoor. Daar ben ik nog steeds heel erg van overtuigd zelfs.quote:Op vrijdag 17 november 2006 20:27 schreef Roy_vdm het volgende:
Ik durf wel een gewaagde stelling te poneren... ik denk dat Nena een stuk slimmer is dan Brian, hoewel hij denkt dat hij haar moet beschermen omdat hij zogenaamd een man van de wereld is.
whaha.. erg sterk jaquote:Op vrijdag 17 november 2006 20:51 schreef scanman01 het volgende:
Bart maakt Lesley's BH los met 1 hand. Hij is helemaal trots
Ooh ik dacht dat het over Ilona ging...quote:Op vrijdag 17 november 2006 21:22 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Een videoboodschap van Angelique. Met een sneer naar Stephan, zelfs thuis vraagt ze zich nog af wat Stephan zijn echte gezicht is.![]()
Ze had een boodschap voor Stephan, dat zelfs nu ze thuis zit met alle beelden nog steeds niet kan plaatsen wat Stephan zijn werkelijke gezicht is. Verder noemde ze de reden dat hij haar eruit stemde een drogreden, zijn argumentatie was ivm de kinderen, en daar geloofd ze niet in. Daar had ze nog steeds vraagtekens bij.quote:Op vrijdag 17 november 2006 21:32 schreef scanman01 het volgende:
Wat heeft Angelique precies gezegd over Stephan dan? Of alleen maar dat hij niet zichzelf was?
Brian draait me iets te vaak door met zijn pseudo psychologie.. Met Nena, met het spel, en nu weer met Stefan.. Hij trekt de meest vreemde comclusies gebasseerd op een enkel woord e.d.quote:Op vrijdag 17 november 2006 21:38 schreef scanman01 het volgende:
Brian lijkt wel pissed te zijn. Ik neem aan dat dat komt door het bericht van Angelique?
Hij valt Stephan behoorlijk aan. De rest houdt zich er behoorlik buiten.
maar morgen zegt ie weer wat anders,.. hij is mij te linkquote:Op vrijdag 17 november 2006 21:41 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Ik vind Stefan zo slecht nog niet... Hetr is niet mijn favo bewoner... maar hij zegt eerlijk dat hij met het spel bezig is..
En vanaf geloofd nu niemand meer de "redenen" van een ander.quote:Op vrijdag 17 november 2006 21:47 schreef Judah het volgende:
Dit is een belangrijke avond voor het verdere verloop van het 'spel'. Mensen zullen naar aanleiding hiervan elkaar opzoeken en de groepjes zullen nog hechter worden/hergroeperen.
Bart, Brian en Nena blijven net zo hecht als anders. Misschien zullen er in bij de rest van de bewoners wat 'verschuivingen' plaatsvinden.quote:Op vrijdag 17 november 2006 21:47 schreef Judah het volgende:
Dit is een belangrijke avond voor het verdere verloop van het 'spel'. Mensen zullen naar aanleiding hiervan elkaar opzoeken en de groepjes zullen nog hechter worden/hergroeperen.
yep, lesley vertelde het aan bart,... zij had het natuurlijk even gechecktquote:Op vrijdag 17 november 2006 21:53 schreef scanman01 het volgende:
Het is dus al zeker dat Lesley niet te ontslaan is door de bewoners? Dat had ik dan even gemist.
Nee, dat zeiden ze niet. Ze gaan er echter van uit. En daarbij zei Stefan, de enige die het wellicht in zijn hoofd zou kunnen halen, dat hij het ook niet zou willen.quote:Op vrijdag 17 november 2006 21:53 schreef scanman01 het volgende:
Het is dus al zeker dat Lesley niet te ontslaan is door de bewoners? Dat had ik dan even gemist.
Nena kotst van Nat-Ass. Ze kan haar kop en gezeik niet uitstaan!quote:Op vrijdag 17 november 2006 21:51 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Als Natasia aan het woord is is Nena het "zonnetje" in huis ; -)
Jawel, Bart zei dat hij het uit zijn hoofd kon laten, want het was dus niet mogelijk. Dus of hij heeft het nagevraagd of Lesley heeft dat gedaan.quote:Op vrijdag 17 november 2006 21:54 schreef Judah het volgende:
[..]
Nee, dat zeiden ze niet. Ze gaan er echter van uit. En daarbij zei Stefan, de enige die het wellicht in zijn hoofd zou kunnen halen, dat hij het ook niet zou willen.
quote:Op vrijdag 17 november 2006 21:59 schreef scanman01 het volgende:
getrokken.
nogmaalsquote:Op vrijdag 17 november 2006 22:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jawel, Bart zei dat hij het uit zijn hoofd kon laten, want het was dus niet mogelijk. Dus of hij heeft het nagevraagd of Lesley heeft dat gedaan.
Lesely had het na gevraagt ..zij en Bart hebben het er over gehad vanavond ...Bart was toch wel erg opgelucht toen ze dat verteldequote:Op vrijdag 17 november 2006 22:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jawel, Bart zei dat hij het uit zijn hoofd kon laten, want het was dus niet mogelijk. Dus of hij heeft het nagevraagd of Lesley heeft dat gedaan.
Weet ik. Het ging erom dat het dus al zeker was dat ze haar niet kunnen ontslaan.quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:03 schreef Fikkert het volgende:
[..]
nogmaals.. dat heeft lesley gedaan en aan bart verteld, kwam er weer eens erg grappig uit en B&L allebei met een big smile
NEna zegt twee keer hmmhmm... en neemt de benen ; -)quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:06 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Anders ga je even elk woord uit je gedicht uitleggen.![]()
Deed ze nooit bij hemquote:Op vrijdag 17 november 2006 22:07 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Brian bedankt Nena dat ze 'kwam'.
Volgens mij is dit de eerste keer dat Nena iets voor Brian doet. Ze kwam even checken of alles wel goed met hem ging.quote:
Geen van beide hij blufte!quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heel leif van Nena! Ze is een schatje! Toch?quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij is dit de eerste keer dat Nena iets voor Brian doet. Ze kwam even checken of alles wel goed met hem ging.
vond het wel erg lief van haar ...zeker na hun ruzie van vanmiddagquote:Op vrijdag 17 november 2006 22:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij is dit de eerste keer dat Nena iets voor Brian doet. Ze kwam even checken of alles wel goed met hem ging.
Die undercover figuur van Talpa die hier weleens komt zei eens dat er tijdens testimonials het niet mogelijk is tegelijkertijd geluid op 3 & 4 uit te zenden.. ( vraag me niet waarom ..)quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:10 schreef scanman01 het volgende:
Geluid van 3 en 4 klopt weer eens niet. Dat gebeurt toch echt veel te vaak.
Ik denk dus ook dat ze zich wat schuldig voelt omdat ze op het einde best wel door had dat hij het allemaal heel god bedoelde.quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:10 schreef elsie het volgende:
[..]
vond het wel erg lief van haar ...zeker na hun ruzie van vanmiddag
ik denk eerder dat ze nu bedacht heeft dat het niet handig is met iedereen ruzie te maken.quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dus ook dat ze zich wat schuldig voelt omdat ze op het einde best wel door had dat hij het allemaal heel god bedoelde.
Denk je? Zou ze buiten Bart en Brian niemand hebben? Ook Sylvia niet?quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:19 schreef avonne het volgende:
[..]
ik denk eerder dat ze nu bedacht heeft dat het niet handig is met iedereen ruzie te maken.
Dan blijft alleen Bart over.
16:48 - Nena wordt gewaarschuwdquote:Op vrijdag 17 november 2006 22:21 schreef moowriece het volgende:
[..]
Denk je? Zou ze buiten Bart en Brian niemand hebben? Ook Sylvia niet?
Morgen om 19:00 uur.quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:30 schreef avonne het volgende:
De talpa site werkt ook weer voor geen meter...
Wanneer komt Wilgo????????
morgen, maar ik weet niet hoe laat , ze was wel helemaal blij ...nou ik weet niet wat ik er van moet denken weet of het nou echt gezellig gaat worden tussen die 2quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:30 schreef avonne het volgende:
De talpa site werkt ook weer voor geen meter...
Wanneer komt Wilgo????????
Wat denk je? Zou Nat-Ass haar sexuele agressie in toom kunnen houden t.o.v. Wilgo?quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:34 schreef elsie het volgende:
[..]
morgen, maar ik weet niet hoe laat , ze was wel helemaal blij ...nou ik weet niet wat ik er van moet denken weet of het nou echt gezellig gaat worden tussen die 2![]()
De beste sex is toch na de ruzie?!quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:10 schreef elsie het volgende:
[..]
vond het wel erg lief van haar ...zeker na hun ruzie van vanmiddag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |