Ligt niet aan jouwquote:Op vrijdag 17 november 2006 18:23 schreef Day het volgende:
Is FOK nou zo langzaam of ligt het aan mij?
FOK! vliegt er bij mij zelfs iedere keer uit.quote:Op vrijdag 17 november 2006 18:23 schreef Day het volgende:
Is FOK nou zo langzaam of ligt het aan mij?
Het mag inmiddels wel duidelijk worden dat het geen handige jongen is.quote:Brian vertelt heel het gesprek tussen hem en Stephan weer keurig door en geeft zelfs aan welke tegenargumenten Natasia moet gebruiken.
Zo daar ben ik helemaal mee eens!quote:Op vrijdag 17 november 2006 20:27 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
Het mag inmiddels wel duidelijk worden dat het geen handige jongen is.
Ik durf wel een gewaagde stelling te poneren... ik denk dat Nena een stuk slimmer is dan Brian, hoewel hij denkt dat hij haar moet beschermen omdat hij zogenaamd een man van de wereld is.
Is wat mij betreft niet zo gewaagd hoor. Daar ben ik nog steeds heel erg van overtuigd zelfs.quote:Op vrijdag 17 november 2006 20:27 schreef Roy_vdm het volgende:
Ik durf wel een gewaagde stelling te poneren... ik denk dat Nena een stuk slimmer is dan Brian, hoewel hij denkt dat hij haar moet beschermen omdat hij zogenaamd een man van de wereld is.
whaha.. erg sterk jaquote:Op vrijdag 17 november 2006 20:51 schreef scanman01 het volgende:
Bart maakt Lesley's BH los met 1 hand. Hij is helemaal trots
Ooh ik dacht dat het over Ilona ging...quote:Op vrijdag 17 november 2006 21:22 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Een videoboodschap van Angelique. Met een sneer naar Stephan, zelfs thuis vraagt ze zich nog af wat Stephan zijn echte gezicht is.![]()
Ze had een boodschap voor Stephan, dat zelfs nu ze thuis zit met alle beelden nog steeds niet kan plaatsen wat Stephan zijn werkelijke gezicht is. Verder noemde ze de reden dat hij haar eruit stemde een drogreden, zijn argumentatie was ivm de kinderen, en daar geloofd ze niet in. Daar had ze nog steeds vraagtekens bij.quote:Op vrijdag 17 november 2006 21:32 schreef scanman01 het volgende:
Wat heeft Angelique precies gezegd over Stephan dan? Of alleen maar dat hij niet zichzelf was?
Brian draait me iets te vaak door met zijn pseudo psychologie.. Met Nena, met het spel, en nu weer met Stefan.. Hij trekt de meest vreemde comclusies gebasseerd op een enkel woord e.d.quote:Op vrijdag 17 november 2006 21:38 schreef scanman01 het volgende:
Brian lijkt wel pissed te zijn. Ik neem aan dat dat komt door het bericht van Angelique?
Hij valt Stephan behoorlijk aan. De rest houdt zich er behoorlik buiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |