Ik heb de beelden deels gezien en al het geluid gehoord, maar niets wees op aanranding hoor. Ze kan het zo voelen, maar het is niet gebeurd. Als je de zoenscene op tv zag, zag je ook dat Nena zich echt niet onbetuigd liet. Dus om nu van Natasia een aanrader te maken gaat me echtveel te ver. Dan worden er ieder weekend heel erg veel mensen aangerand. Helemaal niet mee eens dus. En aan de woorden van Nena te horen is er meer gebeurd en heeft Nena zelf ook wel het een en ander gedaan. Alleen voelt ze zich nu heel erg vies. Dat is het.quote:Op vrijdag 17 november 2006 14:09 schreef Llewella het volgende:
Technisch is ze aangerand, alleen het probleem is dat Nena niet overduidelijk kan aangeven wat ze wel of niet wil mogenlijk veroorzaakt door eerdere problemen/trauma's. Maar ze heeft weldegelijk Natasia van zich af geprobeerd te weren.
En dit is dus precies Nena's grootste probleem. Als zij haar grenzen niet aangeeft, zal men erover heen blijven lopen.quote:Op vrijdag 17 november 2006 14:10 schreef scanman01 het volgende:
Brian: "Je moet meer zeggen wat je wilt. Stel je bent in een pretpark. Dan ga jij misschien mee in de achtbaan terwijl je liever naar het suikerspinapparaat had gegaan"
Nena: "Maar dan ga ik maar gewoon in de achtbaan. Dan gaan we later wel naar het suikerspinapparaat. Dat maakt me niet uit"
Ze durft niet tegen Carlos in te gaan.quote:
volgens mij is het gewoon Stephan gek maken inderdaadquote:Op vrijdag 17 november 2006 15:37 schreef n1ek het volgende:
Het is mij nog steeds niet duidelijk of Bart nou ook tegen Natasia gaat stemmen als er een stemming komt. Hij wil haar haar dingen aflaten maken (rijles, afvallen) maar tegen Stephan zegt ie dat ie (waarschijnlijk) wel haar eruit stemt als iedereen tegen haar stemt. Misschien probeert ie Stephan gek te maken. Maar hij wil ook zsm iedereen eruit hebben.
Volgens mij speelt Bart echt een slim spelletje met Stephan.
mwa... Bart wil meerdere ijzers in het vuur.quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:44 schreef Day het volgende:
Stefan denkt echt dat hij een wig kan drijven tussen Brian en Bart.
Dit zijn in ieder geval wel de 2 strategen in het spel. Allebei keihard, allebei heel berekenend.quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:55 schreef avonne het volgende:
[..]
mwa... Bart wil meerdere ijzers in het vuur.
Hij zal op een gegeven moment Brian er uit moeten werken, zeker als de finale bepaald zal worden door een populariteitspoll. Dan kun je beter met Stephan in de finale zitten dan met Brian.
Stephan is ook niet gek. Die weet ook wel dat Bart toenadering zoekt om zich in te dekken.
Stephan doet gewoon mee, wie weet wat hij er aan overhoudt.
Op zijn minst dat Brian een keer zal flippen tegen Bart, op zijn meest, redt hij zijn eigen ass bij stemmingen
Geen van beiden zoeken vriendschap, alleen strategisch belang.quote:Op vrijdag 17 november 2006 16:00 schreef Day het volgende:
[..]
Dit zijn in ieder geval wel de 2 strategen in het spel. Allebei keihard, allebei heel berekenend.
En Bart moet Stefan echt niet, want hij weet dat Stefan Lesley eruit wil. Er moet heel wat gebeuren wil hij zich achter Stephan scharen, dan moet er voor hem echt voordeel in zitten, anders kan Stephan het shaken.
Ik denk dat het makkelijker voor Bart is om iedereen mee te krijgen om op een gegeven moment Stephan er gewoon uit te stemmen dan andersom. Stephan vliegt er nog wel een keer uit door een unanieme stemming.quote:Op vrijdag 17 november 2006 16:06 schreef avonne het volgende:
[..]
Geen van beiden zoeken vriendschap, alleen strategisch belang.
Ik denk wel dat Bart wat handiger is in het spel, maar het gaat nog lang duren. Als Stephan het lang genoeg uithoudt (bijvoorbeeld door als hulpje van Bart te dienen), en Bart eens uit zichzelf opstapt staat Stephan er nog in.
Dan zal hij eerst Ilona en Sylvia eruit moeten werken.quote:Op vrijdag 17 november 2006 16:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat het makkelijker voor Bart is om iedereen mee te krijgen om op een gegeven moment Stephan er gewoon uit te stemmen dan andersom. Stephan vliegt er nog wel een keer uit door een unanieme stemming.
quote:Op vrijdag 17 november 2006 16:36 schreef HiDiHo het volgende:
Even een vraagje?
Doen echte mijoenairs dit ook![]()
Tja, ik had stephan toch slimmer ingeschatquote:Op vrijdag 17 november 2006 18:20 schreef bunnyma het volgende:
Waarom moet Stephan zich zo verantwoorden bij Brian?
En juist bij Brian die gemene spelletjes beraamd om Stephan over de rooie te krijgen (planten van contactpunten)?
Waarom? Brian is een ander mens dat Bart.quote:Op vrijdag 17 november 2006 18:25 schreef n1ek het volgende:
Fok is brak ja, en Bart moet dit soort gesprekken met Stephan voeren want Brian maakt er een vrij kansloos verhaal van met een hoop termen en weinig inhoud.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |