Hij had idd alleen maar goede bedoelingen tijdens het gesprek met Natasia. Zonder twijfel.quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:36 schreef My_ het volgende:
[..]
Het is idd op meerdere manier uit te leggen, maar ik geen Brian nog het voordeel van de twijfel
Ze zal met "andere dingen" niet bedoelen dat er ook door haar haar is gestreeld.quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:23 schreef My_ het volgende:
Nena: "Er zijn ook andere dingen gebeurd en als ik dan elke dag naar iemands kop moet kijken.... dat kan ik gewoon niet"
'Andere dingen' doelt op het 'soppen' van haar door Natasia?
Ik heb meer het idee dat hij aardig wil zijn tegen Nena, alleen maar om eventueel te scoren en hij is aardig tegen Natasia omdat hij het gevoel heeft een mede-antiliaan niet af te kunnen vallen.quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:36 schreef My_ het volgende:
[..]
Het is idd op meerdere manier uit te leggen, maar ik geen Brian nog het voordeel van de twijfel
Of meer als 'ik had de mening van anderen over kunnen nemen, maar hebt dan niet gedaan?"quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind het toch wel wat anders en begrijp Nena wel in dit geval. Hij zei dat hij toch altijd aardig voor haar is geweest en dat hij haar ook voor 'hoer' had kunnen uitmaken, maar niet heeft gedaan. Dat klinkt idd net alsof hij dat ook wel (een beetje) vindt, maar nooit heeft gezegd.
Mee eens.quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:42 schreef Day het volgende:
Maar hij doet het met goede bedoelingen. En ik vind het jammer dat zij dat niet in wil zien.
Alleen is Natasia Surinaams en niet Antilliaans. Zit nogal wat verschil tussenquote:Op vrijdag 17 november 2006 13:41 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik heb meer het idee dat hij aardig wil zijn tegen Nena, alleen maar om eventueel te scoren en hij is aardig tegen Natasia omdat hij het gevoel heeft een mede-antiliaan niet af te kunnen vallen.
Wat een drama.quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:44 schreef scanman01 het volgende:
Brian: "Als ik dood ben zul je me begrijpen. Daarom schrijf ik ook. Dan staat het in ieder geval op papier zeg maar"
Nu ja...medeLander dan.quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:43 schreef Day het volgende:
[..]
Alleen is Natasia Surinaams en niet Antilliaans. Zit nogal wat verschil tussen
Daarbij is Brian juist 1 van de weinige mensen in dat huis die Natasia regelmatig op haar plek zet.
Daar ben ik het helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:48 schreef Day het volgende:
Ok Nena, Brian mag ze er niet meer mee bemoeien, prima.
Maar dwing hem dan ook niet op Natasia eruit te stemmen. Zorg daar dan zelf voor.
Ik denk dat je je daar in vergist. Zo langzamerhand krijg ik het idee dat Brian echt gek is op Nena.quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:49 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Nu ja...medeLander dan.
Maar toch, geloof ik, dat hij meer achter Natasia staat dan dat hij Nena zal steunen.
Ik vind dat Nena in deze nogal alleen staat. Bart bemoeit zich er helemaal niet mee. Nena heeft van de anderen niemand toegelaten in haar wereldje.
Als je het zo beredeneerd is Nena ook een medelander. But never mind.quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:49 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Nu ja...medeLander dan.
Maar toch, geloof ik, dat hij meer achter Natasia staat dan dat hij Nena zal steunen.
Ik vind dat Nena in deze nogal alleen staat. Bart bemoeit zich er helemaal niet mee. Nena heeft van de anderen niemand toegelaten in haar wereldje.
Is hij ook. Meer dan hij nu toe geeft, in ieder geval.quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat je je daar in vergist. Zo langzamerhand krijg ik het idee dat Brian echt gek is op Nena.
Tja, ik weet dat niet zo.quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat je je daar in vergist. Zo langzamerhand krijg ik het idee dat Brian echt gek is op Nena.
Hij stond 3e hoor! Prima plek als je het mij vraagt.quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:55 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Tja, ik weet dat niet zo.
Ik verdenk hem er meer van te willen scoren plus dat hij misschien denkt op die manier ( vriendjes zijn met Nena) hoger in de populariteitspoll te staan.
Deze poll wel maar ik ben reuze benieuwd naar een eventuele volgende.quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:56 schreef Day het volgende:
[..]
Hij stond 3e hoor! Prima plek als je het mij vraagt.
dat Bart zich er niet mee bemoeit ligt ook een beetje aan Nena zelf ..ze wil op de verkeerde momenten met Bart praten en niet duidelijk genoeg naar hem toe ..volgens mij durft ze niet zo goed op een of andere manier.quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:49 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Nu ja...medeLander dan.
Precies hetzelfde dacht ik en idd ze staat er al bij.quote:Op vrijdag 17 november 2006 14:00 schreef n1ek het volgende:
Kijken of Ilona snel in de kleren gaat graaien
quote:Op vrijdag 17 november 2006 14:00 schreef n1ek het volgende:
Kijken of Ilona snel in de kleren gaat graaien
volgens mij zitten we hier allemaal op 1 lijn wat dat betreftquote:Op vrijdag 17 november 2006 14:04 schreef Fikkert het volgende:
gelukkig ben ik niet de enige die het ziet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |