Wél clóse!quote:
Dat is ergens achter dr oor joh... je ziet dr hele voorhoofd en dr wenkbrauwen.quote:
Joh.quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is ergens achter dr oor joh...
Hij vertelde dat gisteren ook aan Bart en noemde het "some scary shit"quote:Op vrijdag 17 november 2006 02:28 schreef Fikkert het volgende:
OMG ... kom net thuis en ff streams aan, wie weet gebeurd er nog wat, niks dus, iedereen op bed,... begint die stephan ineens te ouwehoeren in zn slaap, niet normaal.. versta er niet veel maar soms heeft ie ook zn ogen open alsof er iemand naast zn bed staat,.. hij brabbelt iets uit over meespelen, whaha
brian heeft het ook gehoord, die trok ook een gezicht van ' WTF? '
Absoluut! Ok de dagelijkse dingen gaan wel door, maar als je toch al de hele dag met je hoofd in de wolken loopt, dan wil je die persoon toch de hele dag zien en ervaren?quote:Op donderdag 16 november 2006 23:46 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb een vraag voor de vrouwen op het forum. Stel jij bent verliefd op iemand als Bart en die persoon zat ook in de gouden kooi. Zou jij dan de iedere vrije minuut die je hebt naar de streams gaan kijken omdat je hem toch zo vaak mogelijk wilt zien?
no way... dit kan je niet spelenquote:Op vrijdag 17 november 2006 09:21 schreef Gert het volgende:
Misschien ouwehoert Stephan wel "expres" in zijn slaap, bij wijze van taktiek om zijn privé-kamer weer terug te krijgen.
Zij scheldt hem uit voor kankerjong. Meent ze dat dan ook.quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:25 schreef scanman01 het volgende:
Brian heeft net tegen Nena gezegd: "Ik had je ook kunnen uitmaken voor hoer", wat volgens Nena betekent dat hij haar stiekem dus wel een soort hoer vindt. Brian ontkent dat en zegt dat hij gewoon kwaad was en daardoor ging overdrijven. Nena blijft volhouden dat hij zoiets niet zou zeggen als hij het niet ook een beetje zo voelde.
Hij heeft niet precies verteld wat Nena gezegd heeft.quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:27 schreef bunnyma het volgende:
IK heb toch hier gelezen dat Brian het doorverteld heeft?
Hij ontkende in eerste instantie dat hij iets heeft verteld aan Natasia. Dus hij liegt?
Wat is er gisteren gebeurd tussen Nena en Natasia?
Nee, er moet gisteren iets zijn gebeurd tussen Nena en Natasia. Dit maak ik uit hun woorden op.quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:29 schreef My_ het volgende:
Het gaat nog over het nachtje waar ze saampjes een btje teveel hadden gedronken en dat Natasia Nena had gezoend (wat woesndag op de tv-uitzending was). En nog meer...
Ik vind het toch wel wat anders en begrijp Nena wel in dit geval. Hij zei dat hij toch altijd aardig voor haar is geweest en dat hij haar ook voor 'hoer' had kunnen uitmaken, maar niet heeft gedaan. Dat klinkt idd net alsof hij dat ook wel (een beetje) vindt, maar nooit heeft gezegd.quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:29 schreef Day het volgende:
[..]
Zij scheldt hem uit voor kankerjong. Meent ze dat dan ook.
Er zijn gewoon in woede dingen gezegd. Alleen trekt zij het zich aan, zonder daarin haar eigen rol mee te tellen.
Hij bedoelt het echt wel goed, hij heeft nl. gelijk dat de sfeer er niet beter op wordt als als dit zo doorgaat. En volgens mij is zij degene die er aan kapot gaat (ook al ontkent ze het). Natasia redt zich wel.
Het is idd op meerdere manier uit te leggen, maar ik geen Brian nog het voordeel van de twijfelquote:Op vrijdag 17 november 2006 13:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind het toch wel wat anders en begrijp Nena wel in dit geval. Hij zei dat hij toch altijd aardig voor haar is geweest en dat hij haar ook voor 'hoer' had kunnen uitmaken, maar niet heeft gedaan. Dat klinkt idd net alsof hij dat ook wel (een beetje) vindt, maar nooit heeft gezegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |