maar morgen zegt ie weer wat anders,.. hij is mij te linkquote:Op vrijdag 17 november 2006 21:41 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Ik vind Stefan zo slecht nog niet... Hetr is niet mijn favo bewoner... maar hij zegt eerlijk dat hij met het spel bezig is..
En vanaf geloofd nu niemand meer de "redenen" van een ander.quote:Op vrijdag 17 november 2006 21:47 schreef Judah het volgende:
Dit is een belangrijke avond voor het verdere verloop van het 'spel'. Mensen zullen naar aanleiding hiervan elkaar opzoeken en de groepjes zullen nog hechter worden/hergroeperen.
Bart, Brian en Nena blijven net zo hecht als anders. Misschien zullen er in bij de rest van de bewoners wat 'verschuivingen' plaatsvinden.quote:Op vrijdag 17 november 2006 21:47 schreef Judah het volgende:
Dit is een belangrijke avond voor het verdere verloop van het 'spel'. Mensen zullen naar aanleiding hiervan elkaar opzoeken en de groepjes zullen nog hechter worden/hergroeperen.
yep, lesley vertelde het aan bart,... zij had het natuurlijk even gechecktquote:Op vrijdag 17 november 2006 21:53 schreef scanman01 het volgende:
Het is dus al zeker dat Lesley niet te ontslaan is door de bewoners? Dat had ik dan even gemist.
Nee, dat zeiden ze niet. Ze gaan er echter van uit. En daarbij zei Stefan, de enige die het wellicht in zijn hoofd zou kunnen halen, dat hij het ook niet zou willen.quote:Op vrijdag 17 november 2006 21:53 schreef scanman01 het volgende:
Het is dus al zeker dat Lesley niet te ontslaan is door de bewoners? Dat had ik dan even gemist.
Nena kotst van Nat-Ass. Ze kan haar kop en gezeik niet uitstaan!quote:Op vrijdag 17 november 2006 21:51 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Als Natasia aan het woord is is Nena het "zonnetje" in huis ; -)
Jawel, Bart zei dat hij het uit zijn hoofd kon laten, want het was dus niet mogelijk. Dus of hij heeft het nagevraagd of Lesley heeft dat gedaan.quote:Op vrijdag 17 november 2006 21:54 schreef Judah het volgende:
[..]
Nee, dat zeiden ze niet. Ze gaan er echter van uit. En daarbij zei Stefan, de enige die het wellicht in zijn hoofd zou kunnen halen, dat hij het ook niet zou willen.
quote:Op vrijdag 17 november 2006 21:59 schreef scanman01 het volgende:
getrokken.
nogmaalsquote:Op vrijdag 17 november 2006 22:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jawel, Bart zei dat hij het uit zijn hoofd kon laten, want het was dus niet mogelijk. Dus of hij heeft het nagevraagd of Lesley heeft dat gedaan.
Lesely had het na gevraagt ..zij en Bart hebben het er over gehad vanavond ...Bart was toch wel erg opgelucht toen ze dat verteldequote:Op vrijdag 17 november 2006 22:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jawel, Bart zei dat hij het uit zijn hoofd kon laten, want het was dus niet mogelijk. Dus of hij heeft het nagevraagd of Lesley heeft dat gedaan.
Weet ik. Het ging erom dat het dus al zeker was dat ze haar niet kunnen ontslaan.quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:03 schreef Fikkert het volgende:
[..]
nogmaals.. dat heeft lesley gedaan en aan bart verteld, kwam er weer eens erg grappig uit en B&L allebei met een big smile
NEna zegt twee keer hmmhmm... en neemt de benen ; -)quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:06 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Anders ga je even elk woord uit je gedicht uitleggen.![]()
Deed ze nooit bij hemquote:Op vrijdag 17 november 2006 22:07 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Brian bedankt Nena dat ze 'kwam'.
Volgens mij is dit de eerste keer dat Nena iets voor Brian doet. Ze kwam even checken of alles wel goed met hem ging.quote:
Geen van beide hij blufte!quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heel leif van Nena! Ze is een schatje! Toch?quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij is dit de eerste keer dat Nena iets voor Brian doet. Ze kwam even checken of alles wel goed met hem ging.
vond het wel erg lief van haar ...zeker na hun ruzie van vanmiddagquote:Op vrijdag 17 november 2006 22:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij is dit de eerste keer dat Nena iets voor Brian doet. Ze kwam even checken of alles wel goed met hem ging.
Die undercover figuur van Talpa die hier weleens komt zei eens dat er tijdens testimonials het niet mogelijk is tegelijkertijd geluid op 3 & 4 uit te zenden.. ( vraag me niet waarom ..)quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:10 schreef scanman01 het volgende:
Geluid van 3 en 4 klopt weer eens niet. Dat gebeurt toch echt veel te vaak.
Ik denk dus ook dat ze zich wat schuldig voelt omdat ze op het einde best wel door had dat hij het allemaal heel god bedoelde.quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:10 schreef elsie het volgende:
[..]
vond het wel erg lief van haar ...zeker na hun ruzie van vanmiddag
ik denk eerder dat ze nu bedacht heeft dat het niet handig is met iedereen ruzie te maken.quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dus ook dat ze zich wat schuldig voelt omdat ze op het einde best wel door had dat hij het allemaal heel god bedoelde.
Denk je? Zou ze buiten Bart en Brian niemand hebben? Ook Sylvia niet?quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:19 schreef avonne het volgende:
[..]
ik denk eerder dat ze nu bedacht heeft dat het niet handig is met iedereen ruzie te maken.
Dan blijft alleen Bart over.
16:48 - Nena wordt gewaarschuwdquote:Op vrijdag 17 november 2006 22:21 schreef moowriece het volgende:
[..]
Denk je? Zou ze buiten Bart en Brian niemand hebben? Ook Sylvia niet?
Morgen om 19:00 uur.quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:30 schreef avonne het volgende:
De talpa site werkt ook weer voor geen meter...
Wanneer komt Wilgo????????
morgen, maar ik weet niet hoe laat , ze was wel helemaal blij ...nou ik weet niet wat ik er van moet denken weet of het nou echt gezellig gaat worden tussen die 2quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:30 schreef avonne het volgende:
De talpa site werkt ook weer voor geen meter...
Wanneer komt Wilgo????????
Wat denk je? Zou Nat-Ass haar sexuele agressie in toom kunnen houden t.o.v. Wilgo?quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:34 schreef elsie het volgende:
[..]
morgen, maar ik weet niet hoe laat , ze was wel helemaal blij ...nou ik weet niet wat ik er van moet denken weet of het nou echt gezellig gaat worden tussen die 2![]()
De beste sex is toch na de ruzie?!quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:10 schreef elsie het volgende:
[..]
vond het wel erg lief van haar ...zeker na hun ruzie van vanmiddag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |