dat is mij ook wel eens opgevallenquote:Op woensdag 27 december 2006 22:46 schreef Brighteyes het volgende:
Is dat echt zo?![]()
Dat is wel heel raar.
o maar ik betwijfel niet dat de mensen het menen. ik vind het wel lief dat ze zo hun best doen om niemand over het hoofd te zien, maar juist daarom vind ik het zo geforceerd.quote:Op donderdag 28 december 2006 09:33 schreef _evenstar_ het volgende:
wat nou als mensen die rijtjes wel menen?
bedoel vind het makkelijker om een aantal foto's te benoemen dan voor elke foto een post![]()
en zoals gezegd werd er zijn idd mensen die je heel bewust negeren, maar goed ik heb zoiets je post je kind omdat je trots bent, ik vind het vaak ontroerend of grappig of leuk zo;n foto en denk dan het gaat om het kind niet om de ouder.. dus al zeggen ze niets over mijn meisje nou en.. ik ben trots op der en dat telt.. en als ik foto van kindje zus mooi vind en ook al vind ik de mama/papa niet zo leuk dan nog zal ik er op reageren.![]()
Dat kan je zelf. Je kan zelf aanpassen hoeveel berichten per pagina je laat zien. Als je bij instellingen kijkt bij Voorkeuren voor lezen & reageren kan je het maximum aantal berichten per pagina instellen. Als je die op of boven de 300 zet heb je zelfs geen pagina's meer, maar 1 lange pagina met alle posts achter elkaar.quote:Op donderdag 28 december 2006 00:16 schreef linda856763 het volgende:bookmarks
. Zo kun je tenminste ook nog topics volgen waarover je eigenlijk niets te melden hebt. Nadeel is wel dat je altijd op pagina 1 moet beginnen, dat zouden ze nog eens aan moeten passen...
In je sig worden ze toch ook verwijderd? Lees mijn sig maar ....quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:52 schreef Lois het volgende:
Nav klachten, en ook volgens het algemene Fokbeleid is toen besloten het oogluikend toe te staan in iemands Signature. Topics openen om stemmen op te roepen wordt niet getolereerd.
Hoezo is jouw zoek stuk en de mijne niet?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:37 schreef Five_Horizons het volgende:
Maar mijn zoek is stuk en misschien weet iemand het hier wel.
Whehehe.... ik vond drie wel voldoende, eerlijk gezegd....quote:
Er verschijnt gewoon niets.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:40 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Hoezo is jouw zoek stuk en de mijne niet?
Oppas.
Oh, vreemd..quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:41 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Er verschijnt gewoon niets.
Maar bedankt!![]()
Sinds wanneer is dat per se een maatstaaf. Ik opende puur het nieuwe topic omdat ik wilde reageren en er nog geen nieuwe was.quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:40 schreef Brighteyes het volgende:
Die was tenslotte ook degene die het topic sloot.
Nou, er zijn vaak genoeg meerdere speeltuinbankjes omdat er meerdere aangemaakt worden, dus dat valt best wel meequote:Op woensdag 10 januari 2007 13:47 schreef Sjeen het volgende:
Tjees Troel... dat is echt al jaren zo hoor...
Steek je je tong er ook nog bij uit?quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:45 schreef Troel het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat per se een maatstaaf. Ik opende puur het nieuwe topic omdat ik wilde reageren en er nog geen nieuwe was.
Nouja, je hebt er zelf het meeste werk aan, want nu moet je het complete eerste bericht wijzigen
Tja, het was voor mij een kleine moeite om het te doen, vandaar dat ik het deed. Niet om iemand voor zijn kop te stoten of wat dan ook. Heb je de data inmiddels ook al aangepast?quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:50 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Steek je je tong er ook nog bij uit?
Tsjonge, het is idd volgens mij zoals Sjeen zegt een soort van ongeschreven regel dat degene die een topic sluit ook het nieuwe opent. Je kan op z'n minst iemand de kans geven dat te doen en bijvoorbeeld 5 minuutjes wachten of zo. Jouw topic en dat van Bar scheelde 1 nummer dus vond ik dat het in deze prima was om Bar's topic te nemen.
En dat ik dan de vlindertjes nog aan moet passen doe ik dan met liefde.
Troel, fijn dat jij dat vindt.quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:57 schreef Troel het volgende:
Ik zal het nog maar een keer proberen uit te leggen: het gaat mij erom dat je van te voren kan weten dat er bepaalde bezwaren zitten aan dingen die je doet. Een voorbeeld is dat drie kinderen veel tijd kosten en dat je dan minder tijd voor jezelf overhoudt, want Suus aangeeft. Ik geef aan dat ik het raar vindt om hierover te klagen, omdat je dit van te voren had kunnen bedenken (een allergie is in dat opzicht wat anders) en ik vind dus eigenlijk dat je dan best betaalde hulp kan gaan zoeken, in plaats van iets wat je geen geld kost, juist omdat je het dus van te voren had kunnen weten.
Ik vind het dus niet echt reeel dat je voor zoiets gratis hulp kan krijgen, terwijl anderen die echt niets aan hun situatie kunnen doen die hulp ook nodig hebben. Elke cent kan maar een keer uitgegeven worden, in mijn ogen is dat dan beter uit te geven aan iemand die het echt nodig heeft.
Overigens heb ik dus ook een hekel aan mensen die een uitkering krijgen omdat ze geen leuk werken kunnen vinden en daarom maar werkeloos blijven omdat ze wachten totdat ze wel leuk werk krijgen. Ga dan zolang niet leuk werk doen in plaats van je hand ophouden.
Tuurlijk, die belastingcenten worden aan iedereen besteed, maar ik heb een (inmiddels overduidelijke) voorkeur voor mensen die het ECHT nodig hebben. En daar valt jouw Arwen dus wel onder, maar ook een gehandicapt kindje, een oudere die hulp nodig heeft bij het wassen en het huishouden, maar niet iemand die klaagt dat er zo weinig tijd over is omdat er drie kinderen zijn, want dat had je je van te voren kunnen bedenken (ja, dat ouder worden ook, maar niet dat je zo ouder zou worden zeg maar).
En het klinkt misschien heel vrijgevig, maar ik betaal liever dubbele belasting als de profiteurs daar niet meer van betaald worden, maar enkel de mensen die het echt verdienen.
Ik ben in ieder geval blij dat je hier reageert, want het hoorde inderdaad niet echt in dat topic thuis na verloop van tijd.
Ow, dus als er geen mening gevraagd wordt mag je die niet geven? Sorry, maar dat is helaas niet hoe het werkt. Fijn dat jij je kwaad maakt, maar daar slaap ik vannacht echt niet minder om.quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:05 schreef sjak het volgende:
Troel, ik denk dat je in een andere realiteit leeft. Ik vind echt dat je dingen zegt die absoluut niet op de plaats zijn, er wordt geen mening van je gevraagd dus geef die dan ook niet. Zou wat zijn zeg dat ik op straat iedereen maar mijn mening ga geven omdat ik het dan lekker kwijt ben. Bullshit, je maakt me echt kwaad dit keer!
Waar word jouw mening gevraagd dan?quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:08 schreef Troel het volgende:
[..]
Ow, dus als er geen mening gevraagd wordt mag je die niet geven? .
Nee, als er geen mening gevraagd wordt dan hoef je die niet op te dringen. OM het wat duidelijker te maken zal ik het ook persoonlijk maken voor jou. Wat vond jij er nou van toen jij dat mailtje kreeg met de mening van jouw oom en tante (of zoiets) over jouw operatie. Daar heb ik jou je toen ook enorm druk over zien maken en dat was dus ook een mening die je niet gevraagd had.quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:08 schreef Troel het volgende:
[..]
Ow, dus als er geen mening gevraagd wordt mag je die niet geven? Sorry, maar dat is helaas niet hoe het werkt. Fijn dat jij je kwaad maakt, maar daar slaap ik vannacht echt niet minder om.
Ik heb mijn mening gegeven, dat mogen jullie ook. Jullie zijn het niet met mij eens, prima, maar mijn mening zal daardoor niet veranderen. Wat mij betreft had ik vanmiddag al het laatste over dit onderwerp gezegd, tot ik het berichtje van evenstar zag, dat wilde ik toch even wat verduidelijken.
En dat is precies wat er bij jou aan schort. Het interesseert je allemaal geen flying fuck. Prima, houden zo. Maar dan wil ik ook echt geen berichtje zien, van wie dan ook, dat Troel huilend op de chat zit omdat iedereen onaardig tegen haar doet. Met je volkomen ongenuanceerde posts lok je dat toch echt zelf uit.quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:08 schreef Troel het volgende:
[..]
Ow, dus als er geen mening gevraagd wordt mag je die niet geven? Sorry, maar dat is helaas niet hoe het werkt. Fijn dat jij je kwaad maakt, maar daar slaap ik vannacht echt niet minder om.
Nee, man, morgen gewoon op het kdv. In het zuiden.quote:
quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:04 schreef easy-going het volgende:
verplaatst
Het is toch schandalig ook he Troel dat Suzanna 3!!!! kinderen heeft.
En dan nog al die kinderbijslag die ze krijgt![]()
Het is een grof schandaal![]()
En dat ze dat vantevoren niet even met je overlegd hebt.
Zal je zien, gaat ze straks nog met ze eten in een restaurant, lopen die kinderen natuurlijk rond die tafeltjes te rennen, en dan de volgende dag nog even naar de Makro![]()
Mens, waar maak je je druk om![]()
Staan wel vaker dingen hier die ik wil volgen, maar uit het oog verlies, vandaarquote:
Mss voortaan melden in http://forum.fok.nl/topic/946672quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:22 schreef sjak het volgende:
Beetje laat Yvonne, hij is bijna vol. Moet ik je een mailtje sturen bij een nieuw deel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |