Zou eventueel wel kunnen. Maar ja, ik wil het ook een kans geven in zijn nieuwe bed.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:22 schreef owlet het volgende:
Is er ruimte op de kamer om het ledikantje er bij te zetten, met een paar spijlen er uit? Dan kan hij zelf kiezen voorlopig.
Mijn verstand weet dat dit zo is, maar mijn hart zegt andersquote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:25 schreef reese.com het volgende:
Ja ik persoonlijk vind ook dat je het langer dan twee dagen een kans moet geven. Ik weet wel dat het kind in kwestie pas twee is maar toch vind ik dat je niet direct weer overstag moet gaan en kind min of meer zijn zin moet geven.
Ook als je weet dat het de volgende keer:quote:
Van 4 tot 0730 welquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:10 schreef Troel het volgende:
Ik zou het gewoon even aankijken. Een beetje huilen kan geen kwaad toch?
Het was met tussenpozen, maar het begon om 4 uur en om half 8 ben ik maar opgestaan. Tussendoor wel 1x getroost, dat hielp niet veel.quote:
Op zich niet erg, maar we willen hem niet laten 'winnen' zeg maar, niet te snel toegeven.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:20 schreef miss_dynastie het volgende:
Misschien denk ik te simpel, maar jullie vonden dat hij daar aan toe was, het blijkt van niet, is het dan zo erg hem weer in zijn ledikantje te laten slapen voorlopig (evt met een paar spijlen eruit)?
Maar je houdt de mogelijkheid niet open dat het een inschattingsfout van jezelf isquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:23 schreef FoXje het volgende:
[..]
Op zich niet erg, maar we willen hem niet laten 'winnen' zeg maar, niet te snel toegeven.
Slapen= veiligheid. Dus ik zie niet in wat daar aan te winnen valtquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:23 schreef FoXje het volgende:
[..]
Op zich niet erg, maar we willen hem niet laten 'winnen' zeg maar, niet te snel toegeven.
Hier precies hetzelfde verhaal.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:51 schreef Leah het volgende:
Als je kind er zelf aan toe is/uit zijn ledikant gaat klimmen wordt het een ander verhaal, maar waarom in vredesnaam al zo vroeg uit het ledikant? Mijn oudste heeft er tot ruim 3 in gelegen, en als het aan mij ligt blijft nr.Twee ook zo lang mogelijk in het spijlenbedje hoor.
Gewoon het erover hebben, meningen horen. Is dat fout?quote:
nee hoor, praten over kinderen kan heel verhelderend zijn.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 09:15 schreef FoXje het volgende:
[..]
Gewoon het erover hebben, meningen horen. Is dat fout?Ken verder weinig mensen met kleine kinderen.
Mee eens! Een goede nachtrust is heel wat waard! Sinds de geboorte van Thomas hebben we nog geen enkele nacht langer geslapen dan tot 5 uur. Van mij mag hij slapen waar hij wil (behalve in mijn bed) zolang hij ons maar eens laat doorslapen!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 09:46 schreef Belana het volgende:
mijn zoon van bijna 3 slaapt nog lekker in zijn ledikantje, ik zie het nut van een groter bed nog niet in zolang ie hier nog makkelijk in past. hij slaapt lekker, daar gaat het mij om
Ja! Dus al wil hij tot z'n 18e in een babybedje slapen, mijn zegen heeft hij!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 09:54 schreef Belana het volgende:
oe das zwaar tinkepink!
gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 09:57 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja! Dus al wil hij tot z'n 18e in een babybedje slapen, mijn zegen heeft hij!
Overigens gaat mijn dochter van 4 (sinds vandaag)vanavondvoor het eerst in haar "grotemensenbed". En trots dat ze is!
Idd en staat niet echt een leeftijd voor. Toen Jenna voor het eerst in Benthe's kamer kwam, liet Benthe heel trots haar kamertje zien. Wees ze naar haar spulletjesquote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:02 schreef Belana het volgende:
[..]
gefeliciteerd!
En dat is dan ook het punt dat een kind er aan toeis denk ik, als ze er zelf trots op is enzo
Dat vind ik ookquote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:36 schreef Belana het volgende:
Ik heb voor Liam een bedje wat door mijn opa gemaakt is en het is dus geen standaard maat maar iets groter dan een ledikantje en ik heb daar zelf ook in geslapen tot ik 4 was denk ik en ik denk dat Liam er ook tot die tijd lekker in blijft. wat maakt het uit in wat voor bed een kind ligt. I[b]k ben het ook met Leah eens dat een bed veilig moet zijn. ook bijvoorbeeld nooit een strafhoekje. het moet een fijn, veilig plekje zijn[/b]
Me tooquote:
Nou dan denk ik dat het 'loos alarm' was. Heel logisch dat het de eerste twee nachten onwennig is. Kindjes worden 's nachts wel vaker even wakker en als ze dan de omgeving (nog) niet herkennen kan dat een beetje eng zijn.quote:Op zondag 7 januari 2007 08:51 schreef FoXje het volgende:
Hij vond het ook mooi hoor, mooi nijntje dekbed, ja zeggen als we vroegn of hij daar wilde slapen. Vannacht weer goed gegaan btw
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |