abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44746227
Ach Mama van Pepijn Ik heb veel aan je gedacht gisteren. Vond het echt helemaal niks dat je alleen was. Maar die dag is voorbij. En dat van die kaars dat kan ik me heel goed voorstellen dat je je zo voelde.

Ik had gisteren ook de tranen over mijn wangen van Humpeltjes site. En ik vind het eerlijk waar een hele mooie site. Ik heb alle foto's bekeken. En de foto die mij voor het netvlies staat is die ene foto in het hoekje linksbovenaan met haar hoedje op. Daar zou ze zo weg kunnen lopen met een brede glimlach op haar gezichtje
pi_44748513
Ik heb vanacht zo vreselijk raar gedroomd, het ging alle kanten op.
Eerst lag ik op mijn rug en zag ik het beeld voor me die avond dat de stuipen begonnen bij Thijs, in ons bed.
Ik schrok wakker en kon gelijk niet meer slapen, had last van een lichte panniekaanval en durfde mijn ogen niet meer dicht te doen.
Na een goed uurtje toch weer het nachtlampje uitgedaan, en me omgedraaid
En toen kreeg ik een werkelijk prachtige droom;
Thijs was kerst aan het vieren aan een werkelijk prachtige versierde tafel, allemaal lekkere dingen op tafel, en Thijs genoot, zijn lach zijn ogen, ik zag gewoon dat Thijs het naar zijn zin had.

Hij was niet alleen, hij was omringd door mijn moeder mijn oma, en nog allemaal mensen die om hem geven, maar ook andere kindjes.
Ze dansten, ze zongen, ze aten.

Het was zo echt, ik voelde me zo dichtbij
Thijs die samen met zijn fam kerstvierd niet hier, maar daar hoog in de wolkjes
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_44748861
Een kerstgroet van mij voor alle engeltjes en hun ouders. Ik kan me even niet bedenken wat ik jullie toe kan wensen, sommige dingen in het leven zijn zo moeilijk te plaatsen dat ik er alleen maar stil van kan worden... Wat afschuwelijk om je kind niet te mogen zien opgroeien tot een prachtige volwassene.
Ik hoop dat jullie zingen daarboven, lieve engeltjes!
twee violen en een trommel en een fluit
pi_44750365
Ook hier word er aan de engeltjes gedacht.
pi_44755857
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 13:14 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Ik heb vanacht zo vreselijk raar gedroomd, het ging alle kanten op.
Eerst lag ik op mijn rug en zag ik het beeld voor me die avond dat de stuipen begonnen bij Thijs, in ons bed.
Ik schrok wakker en kon gelijk niet meer slapen, had last van een lichte panniekaanval en durfde mijn ogen niet meer dicht te doen.
Na een goed uurtje toch weer het nachtlampje uitgedaan, en me omgedraaid
En toen kreeg ik een werkelijk prachtige droom;
Thijs was kerst aan het vieren aan een werkelijk prachtige versierde tafel, allemaal lekkere dingen op tafel, en Thijs genoot, zijn lach zijn ogen, ik zag gewoon dat Thijs het naar zijn zin had.

Hij was niet alleen, hij was omringd door mijn moeder mijn oma, en nog allemaal mensen die om hem geven, maar ook andere kindjes.
Ze dansten, ze zongen, ze aten.

Het was zo echt, ik voelde me zo dichtbij
Thijs die samen met zijn fam kerstvierd niet hier, maar daar hoog in de wolkjes
Wil ook zo graag over haar dromen, toch gebeurd het niet. Blijft zo onwerkelijk.
Kerst was druk, gelukkig veel afleiding overdag. De nachten blijven het ergst, evenals het wakker worden. Die keiharde realiteit, de eenzaamheid, het gemis.
Oh was ze nog maar hier!
Groetjes, Carolien, mama van
Kimberly {09/03/1993}
Esmée {01/05/2003-20/02/2006}
Vera {09/08/2004} en Thamber {21/02/2007}
pi_44756141
Ieder op zijn eigen mannier

Lieve Humpeltje, ik d8 ook dat het nooit zou gebeuren maar ineens gebeurde het, het was zeker geen leuke droom, maar die na vannacht was werkelijk schitterend.

Het opstaan is ook niet leuk, je word er weer aan herinnerd dat je Esmee moet missen alweer een hele dag lang.
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
pi_44756291
Ik lees hier al een tijdje mee vaak met tranen in mijn ogen.
Ik wil jullie allemaal een dikke knuffel geven gewoon omdat een knuffel vaak goed doet en ik hoop hiermee ook goed te doen.
Ook heb ik een gedichtje geschreven:

Woorden zijn er toch zoveel
Miljoenen, Miljarden misschien
Maar alle woorden kunnen in het geheel
Niet uitdrukken wat ik voel, bovendien

Hoe zou ik uit kunnen drukken
in letters zwart op wit
dat gaat me never-nooit-niet lukken
Waar ik nu mee zit

"Sterkte" is zo'n woord
Daar ligt je zolder zo mee vol
Het geeft je ook geen antwoord
en daarbij het klinkt zo hol

Nee iets anders moet het zijn
een woord waarvan je denkt
Dat zo'n woordje klein maar fijn
Zoveel kracht en liefde schenkt

Kracht en liefde om door te gaan
ongeacht de tegenslag
kracht om dat alles te verslaan
liefde gewoon omdat dat mag

maar helaas zo'n woord bestaat
in mijn dromen alleen
waar eenieder mij verstaat
en waar er gaat geeneen

Ik denk aan jullie
'En hoe gaat het met jou?' vroeg Winnie the Pooh.
Eeyore schudde heftig metzijn kop. 'Niet zo erg hoe,'
zei hij, 'ik voel me al een tijd niet helemaal hoe.'
pi_44756573
Lees hier zoveel lieve berichtjes, echt heel fijn

Bedankt
Kimberly {09/03/1993}
  † In Memoriam † woensdag 27 december 2006 @ 21:09:51 #59
7074 moussy
kuttekop
pi_44775698

Kerst was weer eens goed kut dit jaar, dus hebben we het min of meer overgeslagen, wie verplicht mij om een boom neer te zetten, om schijnheilig vrede op aarde te gaan zitten vieren, terwijl er kindjes weggerukt worden. Nee, doe mij maar een winterslaapje.
Je zou er haast een boek over schrijven!
  woensdag 27 december 2006 @ 22:14:57 #60
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_44778175
Fly, fly little wing
Fly beyond imagining
The softest cloud, the whitest dove
Upon the wind of heaven`s love
Past the planets and the stars
Leave this lonely world of ours
Escape the sorrow and the pain
And fly again

Fly, fly precious one
Your endless journey has begun
Take your gentle happiness
Far too beautiful for this
Cross over to the other shore
There is peace forevermore
But hold this memory bittersweet
Until we meet

Fly, fly do not fear
Don`t waste a breath, don`t shed a tear
Your heart is pure, your soul is free
Be on your way, don`t wait for me
Above the universe you`ll climb
On beyond the hands of time
The moon will rise, the sun will set
But I won`t forget

Fly, fly little wing
Fly where only angels sing
Fly away, the time is right
Go now, find the light
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_44778580
Ja daar kan ik me wel wat bij voorstellen Mous. Hoe hebben alle andere moeders en vaders het ervan af gebracht? De kerstdagen moeten echt afschuwelijk zijn als je iemand in je gezin mist
pi_44790431
Bar, ik moet volgende week naar een klant in het bruisende Hulst. En belofte maakt schuld, dus zet de thee klaar. Ik kom jou met een bezoekje vereren, zet je schrap!

Ik wil alle ouders in dit mooie topic heel veel sterkte wensen.
Syllables govern the world
pi_44820396
Would you know my name
If I saw you in heaven
Will it be the same
If I saw you in heaven
I must be strong, and carry on
Cause I know I don't belong
Here in heaven

Would you hold my hand
If I saw you in heaven
Would you help me stand
If I saw you in heaven
I'll find my way, through night and day
Cause I know I just can't stay
Here in heaven

Beyond the door
There's peace I'm sure.
And I know there'll be no more...
Tears in heaven.

Stukje uit "Tears in heaven" van Eric Clapton.
Voor iedereen die (voor het eerst of weer) het nieuwe jaar in moet zonder degene die je zo liefhebt en mist en waar je eigenlijk helemaal niet zonder kan.
Sterkte, heel veel sterkte gewenst.
pi_44821614
Bar_Mar, Phluphy, Mama van Pepijn en alle lieve mama's van engeltjes....
ik hoop dat jullie kracht en steun zullen vinden om het nieuwe jaar in te gaan.
Help elkaar, geniet van de liefde die je nog hebt voor een ander en laat jullie sterretjes in jullie harten zijn....
Ik denk aan jullie, kan het niet loslaten en wil ik ook niet.
Mijn uitnodiging blijft nog steeds van kracht.....
Misschien in het nieuwe jaar, als we allemaal weer wat minder met dal die feestdagen te maken hebben?
Ik ben er een paar dagen niet, vandaar.....
Wilde toch een teken geven dat ondanks waar ik ook ben, jullie in mijn harten meeneem...en extra sterretjes zal branden voor al die mooie engeltjes daarboven.
Liefs en een heel mooi (ondanks het verdriet) nieuw jaar....
pi_44821689
Zagreb....ik vind je een geweldig mens
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  vrijdag 29 december 2006 @ 16:32:05 #66
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_44829472
Ik vind het geweldig, nog steeds, om elke keer weer berichtjes van medeleven en steunbetuiging te lezen. Het geeft echt een heel warm gevoel. "Vroeger" begreep ik dat allemaal niet zo, tegenwoordig weet ik het gelukkig op waarde in te schatten. Dank jullie wel allemaal.

Bar, wat een prachtige droom heb je gehad!

Moussy, dikke vette zoen voor jou.
... ♥ ik mis je ♥
pi_44843585
Moussy ook voor jou
pi_44844659
Ik zit momenteel oude topics door te spitten, gewoon omdat ik een fotograaf in het zonnetje wilde zetten.
En toen kwam ik ook deze foto tegen:

Blackbully en Prupke ook jullie nogmaals bedankt
pi_44872576
Lieve Pepijn,

Na een paar dagen weg geweest te zijn moest ik gewoon even naar je toe al was het al donker en stormt het flink.
Zodra ik thuis was heb ik alle filmpjes die op de computer staan direct bekeken. Ik moest je gewoon even horen lachen.
Kan jij daar boven ook terug kijken op mooie herinneringen van ons?
Morgen wordt de lucht prachtig verlicht. Terwijl ik dan omhoog kijk denk ik aan jou, denk jij dan aan mij?

Kus
Mama

Maar één kind als jij
zo prachtig van naam
zo prachtig van ziel

Mensenkind
zo oorspronkelijk
zo veel betekenend

Mensenkind
die lacht en treurt
die juicht en kreunt

Mensenkind
als een bloem
zo fantastisch
Pepijn
om nooit te vergeten

Pepijn in actie:
http://www.dropshots.com/day.php?userid=225114&cdate=20061230
grá mo chroí
pi_44872706
Wat onvoorstelbaar dat dat lieve jongetje er niet meer is
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_44872768
Onbegrijpelijk m_v_P dat Pepijn er niet meer is

wat snoopy zegt dus

sowieso van al die kinderen hier. Ik post hier niet vaak, lees wel altijd mee en wil meteen iedereen veel sterkte en kracht voor 2007 wensen
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_44872935
Mama_van_Pepijn ik vind het knap dat je de filmpjes kan bekijken. Ik heb Thijs op film staan met samen met mijn zoontje en ik die er ver vanaf sta kan er niet eens naar kijken, kan er niet eens over praten want dan jank ik al. Ik vind je zo sterk en ben zo blij dat je een mooie tijd bij Bar hebt gehad en dat jullie elkaar zo tot steun kunnen zijn!
pi_44873468
Pepijn lig je daar zo lief te spelen

MvP het is ook zo oneerlijk he dat jij dat knulletje missen moet samen met zijn vader, wat zul jij ze missen iedere dag weer

Lieve meid alvast een fijn 2007 toegewenst
  zaterdag 30 december 2006 @ 22:56:16 #74
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_44873547
Och... Pepijn heeft hetzelfde pyamaatje aan als mijn kinderen indertijd.

Het moet de hel zijn, je kind verliezen. Het zou niet mogen gebeuren, en het gebeurt veel te vaak.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_44874096
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 22:54 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Pepijn lig je daar zo lief te spelen

MvP het is ook zo oneerlijk he dat jij dat knulletje missen moet samen met zijn vader, wat zul jij ze missen iedere dag weer

Lieve meid alvast een fijn 2007 toegewenst
Ja, je merkt het misschien niet zo aan me maar ik denk bijna continue aan ze en soms is dat bijna ondraaglijk. Ik zou zo graag met andere dingen bezig willen zijn zodat ik misschien meer plezier in het leven heb maar er zijn na twee jaar nog genoeg dagen dat ik wakker word en denk dat Pepijn gewoon in zijn bedje ligt. Terwijl ik inmiddels ergens anders woon ook.

Dank je wel voor die paar dagen Bar. Ik vind het echt knap zo rustig als jullie er over kunnen praten terwijl het nog zo vers is. Ik zeg na twee jaar er nog nauwelijks iets over.
Dat 2007 jullie maar veel voorspoed mag brengen!
grá mo chroí
pi_44874591
Heerlijk, hè om je kindje even te kunnen zien in een filmpje. Heerlijk dat stemmetje te horen. Zo hard en oneerlijk uit je leven weggerukt. Zo blij met de mogelijkheid om naar filmpjes te kunnen kijken. Als ik denk aan mensen die dit langer geleden hebben meegemaakt, toen had je nog gen filmpjes, dan kan je nooit meer naar je kindje kijken.

Was gister nog even naar Esjes grafje wezen kijken. Er waren 2 nieuwe [baby] grafjes bij. Twee gezinnen hier in die buurt die de kerst hebben doorgebracht met een dood kindje.
Kimberly {09/03/1993}
pi_44874832
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 23:11 schreef mama_van_pepijn het volgende:

[..]

Ja, je merkt het misschien niet zo aan me maar ik denk bijna continue aan ze en soms is dat bijna ondraaglijk. Ik zou zo graag met andere dingen bezig willen zijn zodat ik misschien meer plezier in het leven heb maar er zijn na twee jaar nog genoeg dagen dat ik wakker word en denk dat Pepijn gewoon in zijn bedje ligt. Terwijl ik inmiddels ergens anders woon ook.

Dank je wel voor die paar dagen Bar. Ik vind het echt knap zo rustig als jullie er over kunnen praten terwijl het nog zo vers is. Ik zeg na twee jaar er nog nauwelijks iets over.
Dat 2007 jullie maar veel voorspoed mag brengen!
Je hoeft niet altijd wat te zeggen, zie vaak aan blikken wel al genoeg, in gedachten verzonken...
Ik wilde je beetje ontzien, dus vandaar dat ik er niet echt opdoor ging, had het kunnen doen, maar was voor jou en voor mij niet goed geweest denk ik.

Ben blij dat ik je die dagen kon geven, en hoop dat je een beetje hebt kunnen genieten, want het lijkt me ook onwijs moeilijk om in een gezin te komen waarvan het verlies nog zo duidelijk aanwezig is, want Thijs is hier nog overal.

Maar doe het op jou mannier, waar jij je het beste bij voelt, en voor jou moet het nog meer ondragelijker zijn omdat je niemand hebt om je verdriet als je alleen bent mee te delen

Lieve Mama ik denk ook aan jou
pi_44874851
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 23:24 schreef humpeltje het volgende:
Heerlijk, hè om je kindje even te kunnen zien in een filmpje. Heerlijk dat stemmetje te horen. Zo hard en oneerlijk uit je leven weggerukt. Zo blij met de mogelijkheid om naar filmpjes te kunnen kijken. Als ik denk aan mensen die dit langer geleden hebben meegemaakt, toen had je nog gen filmpjes, dan kan je nooit meer naar je kindje kijken.

Was gister nog even naar Esjes grafje wezen kijken. Er waren 2 nieuwe [baby] grafjes bij. Twee gezinnen hier in die buurt die de kerst hebben doorgebracht met een dood kindje.
Hoe is het verder met jou ?
pi_44875214
Het erge is Bar, dat ik over veel vragen gewoon moest nadenken omdat je zooo snel vergeet.

Life is cruel
grá mo chroí
pi_44875406
Ik ken dat ook, welliswaar niet bij Thijs maar bij mijn moeder, de eerste keer dat ik dat zo had schrok ik ook heel erg,
Heb toen een foto opgezocht en een film en heb ik net zo lang zitten kijken tot ik weer details ging weten en onthouden.

Zolang je over ze praat vergeet je ze niet, blijven ze in gedachten, makkelijker gezegd als gedaan soms
pi_44878628
Ik moet eigenlijk slapen. Ik ben doodop maar het lukt niet. Over minder dan 24 uur begint er weer een nieuw jaar en wat nou een mooi nieuw jaar? Ik wil geen nieuw jaar ik wil het vorige jaar. Het jaar waar mijn twee schatten er nog waren. Ik wil iets anders voelen dan alleen woede en onmacht maar het is stil. Stil in huis en stil in mij.
En ik wil echt nooit meer horen zeggen dat men hoopt op sneeuw want sneeuw brengt verdriet, ongeluk. Sneeuw mag van mij voor altijd weg blijven in Nederland.
That's my rant for the evening. Nu ga ik weer terug naar mijn cd met muziek van de begrafenis. Mezelf onderdompelen in herinneringen.
grá mo chroí
  zondag 31 december 2006 @ 01:26:05 #82
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_44878956
Ik weet even niet wat te zeggen... Maar aan jouw verdriet voorbij gaan wil ik ook niet. Ik zou willen dat ik je een beter jaar kon beloven
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_44879042
Weet ook even niet goed wat te zeggen...
  zondag 31 december 2006 @ 10:08:18 #84
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_44882880
ik zie een filmpje van mooie Pepijn, en had dat beter niet kunnen doen geloof ik het is net of ik die pijn voel die jij mama van pepijn (en jullie, de andere ouders van verloren kindjes) mee maken, gruwelijk gewoon.
ik wil je(jullie) toch nog veel kracht toewensen om het leven aangenaam te maken. en ik hoop ook dat dat daadwerkelijk stapje bij stapje, beetje voor beetje gaat lukken.
pi_44893525
edit: op verzoek foto weggehaald.

De meesten van deze bloemen zijn geplaatst door mijn ouders. Zij gaan bijna nog vaker dan ik en zorgen er voor dat het altijd helemaal vol ligt met bloemen. Aangezien er nog steeds geen echte afbakening met boompjes of een rand is zie je anders al het zand liggen. Dat is zo'n rot gezicht en confronterend vind ik. Dus ik prop het helemaal vol. Niet met knuffels gek genoeg maar die vind ik te mooi om buiten neer te zetten en ik wil ook geen nieuwe kopen.
Ik heb wel een lantaarntje gekocht waar het glas uit kan en glasverf en dat wil ik dan gaan beschilderen.
Ook ga ik eindelijk maar eens kijken voor een glas monumentje dat er op komt te staan.

Ik heb geen foto van het graf van William, want daar is dit niet helemaal het goede topic voor en bovendien is er nogal een strijd met zijn ouders en dan is zo'n foto nog een extra stok om mee te slaan.

[ Bericht 4% gewijzigd door E.T. op 03-01-2007 21:58:54 ]
grá mo chroí
  zondag 31 december 2006 @ 16:14:29 #86
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_44893949
Lieve mensen; ik wens jullie heel veel moed en liefde toe voor het nieuwe jaar en veel sterkte vanavond, met het ongetwijfeld wederom verschrikkelijke afscheid van een jaar dat jullie zo veel verdriet en leegte bracht, maar ook een jaar, waarin jullie lieverds er nog waren.

Humpeltje; ik heb je site bezocht vorige week en de tranen stroomden over m'n wangen. Wat een prachtig mooi meisje is jouw Esmee. Wat een enorm verdriet, wat een onmenselijk groot verlies.

Lieve Mama van Pepijn; ik weet dat het voelt alsof het nooit, nooit meer zal veranderen, maar ik hoop echt zo hard dat je ooit weer een sprankje hoop en geluk zult vinden in je leven. Heel, heel veel sterkte en kracht wens ik je toe.

Bar, Phluffy, Moussy en alle anderen; vandaag een extra dikke kus voor jullie en alle prachtige engeltjes die jullie achter hebben moeten laten. Veel sterkte vanavond!
  † In Memoriam † zondag 31 december 2006 @ 19:40:32 #87
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_44900072
Dit is een topic waar ik nooit schrijf maar wel altijd lees. Lieve ouders,vanavond zal ik speciaal denken aan jullie en aan jullie engeltjes. Dat het komend jaar iets beter mag worden, ook al wordt het nooit meer echt goed.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_44925246
Het jaar is nog geen eens een dag oud en ik zie het nu al niet meer zitten.
Ik wilde vandaag vol goede moed aan het beschilderen van het lantaarntje beginnen maar uiteindelijk toch weer niet gedaan. Alleen maar de hele dag in bed gelegen en me afgevraagd wat dit ooit moet gaan worden.
Ik wil deze pijn zo niet meer
grá mo chroí
pi_44925363
MvP Ik heb geen woorden die je pijn weg kunnen nemen. Maar in gedachten sla ik me armen om je heen en hoop dat je het lichtje kan zien om door te gaan!
pi_44926566
Ik kan jullie maar niet vergeten
Waarom doet het nog zoveel pijn
Waarom zijn jullie van de wereld weggenomen
om ergens anders te zijn
Ik had jullie graag nog hier gehad
dat lijkt me nu zo fijn
Ik kan maar niet geloven
dat het zo heeft moeten zijn

grá mo chroí
pi_44927842
quote:
Op maandag 1 januari 2007 21:32 schreef mama_van_pepijn het volgende:
Het jaar is nog geen eens een dag oud en ik zie het nu al niet meer zitten.
Ik wilde vandaag vol goede moed aan het beschilderen van het lantaarntje beginnen maar uiteindelijk toch weer niet gedaan. Alleen maar de hele dag in bed gelegen en me afgevraagd wat dit ooit moet gaan worden.
Ik wil deze pijn zo niet meer
Zit me dit nu net gewoon even af te vragen... krijg jij nog hulp?
Want ik zie jou steeds dieper en dieper terug in een put zakken?
pi_44928585
zit zomaar even wat songteksten door te lezen en toen kwam ik een nummer tegen van James blunt en ik vind het toepasselijk:

You're a butterfly
And you want to be
In flowers
And you wan't to meet
Dalailama
Reach nirvana

Because I love you and you love me
I just want you to be
In flowers
With me

I'm a little child
And want to be
Held in your arms
Any fool can see
That it's nothing new
That I need you

I just want you to see
The little child in me

There's a butterfly thats in my heart
It lives in me when we're apart
But prefably you stay with me

I just want you to be
The butterfly
In me
pi_44928620
de vertaling voor degene die niet zo goed ik engels zijn:

Je bent een vlinder
En je wilt
In de bloemetjes zijn
En je wilt
Dalailama ontmoeten
Het Nirvana bereiken

Omdat ik van je hou en jij van mij
Ik wil je alleen om
In de bloemetjes te zijn
Met mij

Ik ben een klein kindje
En ik wil
In je armen gehouden worden
Iedereen kan zien
Dat het niet nieuw is
Dat ik je nodig heb

Ik wil alleen dat je
Het kindje in mij ziet

Er zit een vlindertje in mijn hart
Het leeft in mij als we uit elkaar zijn
Maar toch blijf je het liefst bij mij

Ik wil alleen dat jij
Het vlindertje bent
In mij
pi_44946411
Lieve allemaal,

We hebben, zoals elk jaar, een paar vuurpijlen afgestoken op de begraafplaats.
Maar dit jaar niet alleen met mijn eigen engeltje in mn hoofd, maar ook met jullie grote en kleine engeltjes.
Ik hoop dat ze het mooi vonden...
Dikke kus voor allemaal!!
Ik hoop dat het nieuwe jaar, buiten verdrietige herinneringen en je naar voelen om, toch ook heel veel goeds en mooie herinneringen zal geven/brengen!!
The waves you made will always be
pi_44947467
De treurwilg laat zijn takken hangen
ik mijn hoofd...
Hij verliest zijn kleurrijke bladeren
ik mijn tranen...
We hebben veel gemeen
de treurwilg en ik...
Hij treurt uit gewoonte
en ik uit verdriet...
grá mo chroí
pi_44947853
Is het voor jou geen idee om ook iets te doen als bv een scrapbook maken... je bent dan even intensief met beide mannen bezig, je maakt er er voor je zelf een zo mooi bijzonder boek met verhaal van.
Een mannier om je verdriet ik kwijt te kunne?

Mocht je er dan toch niet over willen en kunnen praten...
pi_44948039
Alles zit allang ingeplakt in fotoalbums. Loop wat dat betreft totaal niet achter. Alle albums liggen voor het grijpen als ik kijken wil.
grá mo chroí
pi_44954712
Hi Lieverd,

ik vind je té treurig, té down, tuurlijk mag je verdriet hebben...moet je verdriet hebben, huilen/schreeeuwen wat nog meer, maar laat alsjeblieft je hoofdje niet zakken.

Een vrouw met verdriet,
pijn in alles wat ze ziet
2 mannen de mooiste mensen
iets meer had zij zich nooit kunnen wensen
stilte in haar, stilte alom,
kijken mag, ook achterom
kijken vooruit...
is misschien een wijzer besluit....
weet zeker dat jouw schatten daarboven,
álles voor je zijn, maar je móet ze beloven
dat je sterk bent ondanks de pijn,
lieve dappere moeder van pepijn ...........
pi_44955554
Bar, ik realiseer me nu pas dat die post over foto's een niet al te aardige toon heeft. Sorry Niet echt mijn dag vandaag maar ja welke wel?

Zagreb, you've got mail.
grá mo chroí
pi_44957471
u 2 ..:-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')