Wil ook zo graag over haar dromen, toch gebeurd het niet. Blijft zo onwerkelijk.quote:Op dinsdag 26 december 2006 13:14 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Ik heb vanacht zo vreselijk raar gedroomd, het ging alle kanten op.
Eerst lag ik op mijn rug en zag ik het beeld voor me die avond dat de stuipen begonnen bij Thijs, in ons bed.
Ik schrok wakker en kon gelijk niet meer slapen, had last van een lichte panniekaanval en durfde mijn ogen niet meer dicht te doen.
Na een goed uurtje toch weer het nachtlampje uitgedaan, en me omgedraaid
En toen kreeg ik een werkelijk prachtige droom;
Thijs was kerst aan het vieren aan een werkelijk prachtige versierde tafel, allemaal lekkere dingen op tafel, en Thijs genoot, zijn lach zijn ogen, ik zag gewoon dat Thijs het naar zijn zin had.
Hij was niet alleen, hij was omringd door mijn moeder mijn oma, en nog allemaal mensen die om hem geven, maar ook andere kindjes.
Ze dansten, ze zongen, ze aten.
Het was zo echt, ik voelde me zo dichtbij
Thijs die samen met zijn fam kerstvierd niet hier, maar daar hoog in de wolkjes
Ja, je merkt het misschien niet zo aan me maar ik denk bijna continue aan ze en soms is dat bijna ondraaglijk. Ik zou zo graag met andere dingen bezig willen zijn zodat ik misschien meer plezier in het leven heb maar er zijn na twee jaar nog genoeg dagen dat ik wakker word en denk dat Pepijn gewoon in zijn bedje ligt. Terwijl ik inmiddels ergens anders woon ook.quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:54 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Pepijnlig je daar zo lief te spelen
MvP het is ook zo oneerlijk he dat jij dat knulletje missen moet samen met zijn vader, wat zul jij ze missen iedere dag weer
Lieve meid alvast een fijn 2007 toegewenst
Je hoeft niet altijd wat te zeggen, zie vaak aan blikken wel al genoeg, in gedachten verzonken...quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:11 schreef mama_van_pepijn het volgende:
[..]
Ja, je merkt het misschien niet zo aan me maar ik denk bijna continue aan ze en soms is dat bijna ondraaglijk. Ik zou zo graag met andere dingen bezig willen zijn zodat ik misschien meer plezier in het leven heb maar er zijn na twee jaar nog genoeg dagen dat ik wakker word en denk dat Pepijn gewoon in zijn bedje ligt. Terwijl ik inmiddels ergens anders woon ook.
Dank je wel voor die paar dagen Bar. Ik vind het echt knap zo rustig als jullie er over kunnen praten terwijl het nog zo vers is. Ik zeg na twee jaar er nog nauwelijks iets over.
Dat 2007 jullie maar veel voorspoed mag brengen!
quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:24 schreef humpeltje het volgende:
Heerlijk, hè om je kindje even te kunnen zien in een filmpje. Heerlijk dat stemmetje te horen. Zo hard en oneerlijk uit je leven weggerukt. Zo blij met de mogelijkheid om naar filmpjes te kunnen kijken. Als ik denk aan mensen die dit langer geleden hebben meegemaakt, toen had je nog gen filmpjes, dan kan je nooit meer naar je kindje kijken.
Was gister nog even naar Esjes grafje wezen kijken. Er waren 2 nieuwe [baby] grafjes bij. Twee gezinnen hier in die buurt die de kerst hebben doorgebracht met een dood kindje.
Zit me dit nu net gewoon even af te vragen... krijg jij nog hulp?quote:Op maandag 1 januari 2007 21:32 schreef mama_van_pepijn het volgende:
Het jaar is nog geen eens een dag oud en ik zie het nu al niet meer zitten.
Ik wilde vandaag vol goede moed aan het beschilderen van het lantaarntje beginnen maar uiteindelijk toch weer niet gedaan. Alleen maar de hele dag in bed gelegen en me afgevraagd wat dit ooit moet gaan worden.
Ik wil deze pijn zo niet meer![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |